Hirdetés
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Szivárvány
lo ...
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #143136 üzenetére
Igen, megnézed a Subaruk is sokat esznek pont az AWD miatt. Pedig súlyban nem is feltétlen nehezebbek mint bármelyik kortársuk.
Torsen is egyre kevesebb modellben van az Audi családon belül is, nem csak azért mert drága rendszer hanem mert a hajtási vesztesége magas (fogyasztás és CO növelő). Pedig az a legjobb rendszer mert az nyomatékkülönbségre reagál mechanikusan, attól gyorsabb nincs.
Egy jól kivitelezett villanyhajtás is rendben van. Nálunk a telken ha leesik a hó oda kell a jó 4WD. A szomszéd V60 Phev-je feljött simán ott ahol a 4x4-es Octavia mk2 nem ment fel.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz #89309696 #143136 üzenetére
Esetleg elsőhajtású belsőégésű hibrid ami nem a főtengely után használ villanymotort, hanem a hátsó keréknél féltengelyen át, de sok a kompromisszum és az is marha drága lehet. Talán a Hondának van ilyesmije, de az nem pont emiatt.
A PSA (korábbi Peugeot 508, 3008) hibridje ilyen és a korábbi Volvo V60 D6 is; a jelenlegi Volvokat nem tudom, de szerintem azok is így működnek, hogy a hagyományos motor az első tengelyt, a villany a hátsó tengelyt hajtja.
(#143144) EQMontoya: A 300-ban azért több tarcsi van, cserélném. Főleg ha létezik belőle manuális, mert ha jól értem, városban nem használnád.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen