Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pweisz
senior tag
válasz strike-force #1199 üzenetére
jó állapotban van a gép kivülről.
Nekünk is Renaultunk van Egy két ével fiatalabb, de hasonló korosztály. -
strike-force
őstag
jaja, mindig mutter jár vele, jól összekeni én meg moshatom le állandóan. mondjuk ez tavalyi a kép de mostis ugyanúgy néz ki. le kéne már cserélni a nyári gumikat télire, csak lusta vagyok, de majd hétvégén.
R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
Integra
titán
307 is egy roncs.
ilyen velem is előfordult
pár éve nyáron egyik éjszaka egyik barátnőm pözsójával mentünk le palace-ba, civicet otthagytam a garázsában.
jól agyonvágtuk magunkat buliztunk és reggel én vezettem vissza. szörnyű volt az autó...
egy ''félreváltás'' miatt a szabadság hídon majdnem átrepültem a kőgombákon.... kérdezi mi a baj, mondom hogy bazeg ebben hol vannak a fokozatok?
aztán mikor a lakásához értem, átültem a civicbe és beraktam egyesbe. valami nem stimmelt. üresbe rakom, aztán megint egyes. megint nem stimmel. vagy 10szer csináltam mire rájöttem, hogy már elsőre is egyesben volt....
na ekkor esett le igazán (nagy flash volt ) hogy milyen hihetetlenül döbbenetetesen szar váltókat csinálnak a franciák... a durva az, hogy ez a különbség a mai napig érvényes. de nem csak a francia autókra, hanem a németekre is, azok is levannak maradva.
a lánynak azóta természetesen hondája van...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1206 üzenetére
hát igen. aki ezek után azt mondja hogy jók a francia váltók az vagy automatában ül, vagy úgy vált mint az egyszeri mammer hogy több ideig nyomja a kuplungot mint a gázt.vagy eddig még az volt a legjobb kocsi amiben ült...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
pfúúú, te én ott is rángatom meg pörgetem
az a halálom ha magától felvállt, és sajna a merci felvált, pedig nagyon profi a váltója
a honda viszont nem, talán az egyetlen gyártó, amelyik engedi kipörögni és leis tilt szekvenciálisban ha nem kapcsolsz fel de automatában nem vagyok annyira otthon
azt viszont tapasztalatból tudom hogy a fiat/alfa féle selespeed minden idők egyik legótvarabb legszutyokabb szutyka amit valaha is építettek autóba, akkor inkább már pug manuális váltó...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1210 üzenetére
ja meg ami a subaru outbackban van, az is hagyja pörögni.nahát, mik vannak, hogy ez is japán autó?
mellesleg eddig 1x volt szerencsém aut.kocsihoz, saab 9000 2.0 150LE, de nekem csak jó mókának tűnt, semmi többnek. mondjuk nagybátyámnak, akié a kocsi, tökéletes, mert családos és már nem is mai gyerek, és az autó csak munkaeszköz neki.
selespeedet pedig elvileg átdolgozta az alfa, nemtom mennyire marketingfogás hogy az újságok azt írták, hogy jó lett
szerk: de mi az hogy merci? neked olyanod van, vagy hogy mi merre mértbaj?
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
amit az újságok írnak az blődli, a selespeed olyan szar mint volt, autóimportőrnél dolgoztam, elég tisztában vagyok a hazai sajtóval is
merciket meg azért vágom ennyire mert egyik legjobb barátnőm és a családja mercis.
van ott minden az ML jeeptől az SLK-n és E430-on és C32AMG-n kersztül a Lorinser SL600-ig...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Type-R
őstag
válasz Integra #1192 üzenetére
Bemutatkoznak a PSA és a Toyota közös kisautói:Bővebben: link
-
Integra
titán
már látom lelki szemeim előtt mikor kijön a ''szaksajtóban'' hogy a hátul utazó utasok is a méretekhez képest meglepően jól elférnek...
mert azt nem merik leírni hogy hátulra ne üljön be senki mert megfullad...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én nem rajongok érte, de lehet hogy a bp-i trágya utakra lesz egy jövőre (ha elviszik az orrom elől a VTi-t)..
pici, megfelelően gyorsul és nem eszik semmit, ja és bárhol találok parkolót vele.
igaz, nem fogok 25-30 perces szintidőket menni vele hanem 45 perceseket, de hát valamit valamiért
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1220 üzenetére
nem tudom, én nem sok jót hallottam a fogyasztásáról,asszem valami hazai autós újságban. meg azért arra is kíváncsi lennék, vajon pl. a Thököly úton, vagy az Andor utcában mennyire rázza ki belőled a sz*rt is olyan rövidke tengelytávval.de gondolom már volt szerencséd személyesen hozzá,ha így gondolod, hogy lesz egy.de azért én is remélem hogy inkább a honda jön össze
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
egy ideig jártam a fox autórent citihopper smartjaival.
benzinessel és dizellel is.
ráz mint atom, meg keményebb kanyarban 3 keréken áll meg zajos is, főleg a dízel, de bárhol elférsz vele, és nem sajnálom a bp-i utakon a civic-kel ellentétben, keveset eszik, 3.5-4 liter dízel városban. most 8 liter az 1.4-es fogyasztása, a VTi 9-10 liter 95-ös benyából fog kijönni, már ha megfogom tudni venni.
elég sok minden szól racionálisan a smart mellett....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1222 üzenetére
aha. mintha csak a swiftről írtál volna, bár abban nincs dízel, meg egy fél literrel többet fogyaszt és bár a smart küldetése tényleg ez a városi kisautó szerep, hát nem tudom, nekem akkor is gondolom racionalitás ide vagy oda, nem lehetett egy könnyű döntés
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
költséget csökkent. mellesleg még ő se nagyon kötelezte el magát, bár hajlongott egy ideje a PSA-hoz. globalizáció van, akármennyire fáj is. csak azt remélem hogy a subaru meg a honda meg tud maradni függetlennek, bár a subaru sem teljesen az már sajnos.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ja és az új saab suv-t is a 9-7x-et is együtt fejlesztik. de lehet az impreza kombit is kapni, csak a saabnak kellett egy kisméretű sportos verda az amcsi piacra, és elég kézenfekvő választás volt az impreza. de szerencsére ott még nem járnak, hogy a subaruba is opel motor meg váltó kerüljön.
Integra: úgy legyen!スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
te nyertél, Chevrolet Trailblazer. Bővebben: link
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
-
a_tesz
Korrektor
és közben azt is megtaláltam, mivel kevertem: Bővebben: link
amúgy tényleg szomorú ez a mindenből uniformizálós törekvés, de vajon e nélkül meddig tudna fent maradni pl. a saab? vagy ez is csak altatás, mert az egységből kihozható legnagyobbg profitra gyúrnak rá ezek az amerikai ''vállalkozások'' ?スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
szerintem behalt volna a saab
túl kevés autót ad el ahhoz képest hogy egy új modell K+F költségei mamár mekkorák
ráadásul a gyilkos verseny miatt a csere ciklusok is lerövidültek
a saab tőkét kapott, cserébe elkellett fogadnia, hogy idővel szétkapják a márkát és hogy fennáll a lehetőség (ahogy ez is lett) hogy bizonyos modelleknél már csak a jelvény lesz saab...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
strike-force
őstag
''de amerikában a Subaru Impreza kombit Saab 92x néven árusítják.''
no ezaz ami akkor lenne igaz, ha nem lehetne amcsiban subaru impreza kombit kapni, viszont lehet, így nem igaz, amit írtál.
Bővebben: link
az viszont 2ségkívül tény hogy ugyanazok a motorok mennek bele, mit a subarukba.R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
Type-R
őstag
válasz strike-force #1244 üzenetére
'de amerikában a Subaru Impreza kombit Saab 92x néven árusítják.''
Akkor helyesbitek, a Subaru Impreza kombit Saab 92x néven is árusítják. A Saabosok egy kicsit átalakitották az elejét, de még a motorháztetőn a légbeömlő is ott van a 92x-en mint az imprezán, a hátulján meg szinte semmit nem változtattak. Amúgy a 92x japánban készül. -
Integra
titán
válasz hobizoli #1246 üzenetére
hogy messzire ne menjek, csak egy példa: celica.
ami igyekezett a már évekkel ezelőtt kifutott DC2 ITR-re hajazni, csúnya bukta lett. főleg hogy a DC5 ITR akkor jött ki mikor a celicát nagy csindarattával bemutatták...
de a DC2 még most is reggelire megeszi
a honda megcsinálta a 2.4-es motorját az accordba
nosza toyotának sem kellett más, csinált azonnal egy gagyi 2.3-asat, ahogy a mazda is, persze gt parasztvakító típusjelzéssel. hát 160 ló marhára gt...
a honda megcsinálta a 2.2-es dízelt, nosza toyota is rájött 2.2-es dízel kell.
mindig mennek a honda eredményei után, ez van akkor mikor hiányzik a szürkeállomány, de nagy a tőke.
ez a motorsport eredményein is meglátszik.
igaz amíg egy ágban ott volt a H addig toyotának nem igazán termett babér..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Drizzt
nagyúr
Nah, én kocsikhoz kurvára nem értek...
Ma jöttem haza apámmal, A4-gyel. Nah, 90 km\h, fogyasztás: 5,5L
130-140 km\h: 7-9L, 198 km\h: 17L. Ekkor a fordulatszám-mérő max. 5500 rpm-en ált. Mit szoktak birni az ilyen kocsik?I am having fun staying poor.