Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #106487 üzenetére
Volt ám! Azért Max mellé beállva kifejezetten városi kisautónak tűnt Volvóka, van egy mérete a Q7-nek. Beleülve viszont eléggé otthonosnak éreztem, a méretei nem zavaróak, de ez egy tank! Egyébként menet közben sem érezni nagynak, meglepett. Fordulókörét pont dícsértem, mikor bitpork említette, hogy majdnem egy méterrel nagyobb, mint az S60-nak. Menésben nem volt akkora "cirkusz", mint az S60-nál (400 nm - 1.5 tonna vs. 500 nm - 2.5 tonna), bár lehet, hogy csak automata simította az érzést, mert a sebességmérő mutatója azért mászott felfelé tisztességesen. Viszont a féke meglepően hatékony, ott nem érezni, hogy mekkora tömeget kell lassítania. Egy-két megszoknivaló érdekesség volt, pl. a lábas kézifék és a Volvo után keményebb működtetésű irányjelző kar. És azért érződik, hogy hosszabb életútra tervezték, a rövid próbakör után sem tapasztaltam, hogy bármilyen téren elfáradt volna a 280k km futás ellenére. Volvóka után nem gondolnám rossz folytatásnak, csak ugye feleslegesen nagy jószág lenne nekünk.
Mellesleg ha valaki Szegeden jár, ajánlom megtekinteni az Agórában lévő Informatika Történeti Kiállítást, illetve ha több ideje (legalább szabad fél napja ) van, akkor a Szegedi informatikai gyűjteményt (utóbbihoz előzetes bejelentkezés szükséges, ha jól tudom).