Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jolti05

    őstag

    Sziasztok!

    Aliexpress rendeléssel kapcsolatban szeretnék kérdezni.

    2019. december 9-én rendeltem ~4400 forint értékben egy eladótól.
    Folyamatosan figyelemmel kísértem a Package Information-t (megragadt a következőn: Arrived at destination country/Region), majd tegnap szembesültem vele, hogy az Order Status finished, elvileg február 9-e óta.

    Különösen figyelmetlen voltam, ha ezt ennyire nem vettem észre.

    Az "automatikusan válaszoló robot rendszer" (https://alimebot.aliexpress.com/) szerint kiestem abból a periódusból, amikor panaszkodhatok, így azt javasolta, hogy beszéljek az eladóval.
    Az eladó pedig azt írta, hogy idézem: "Oh, it's over time, you can submit a dispute". (Amit ugye nem tudok megtenni.)

    100 nap telt el a rendelésem óta, a csomag pedig nem érkezett meg.
    Mit tehetek ilyenkor?

    Szépen megkérhetem az eladót, hogy utalja vissza a pénzem (az újraküldésben nem bízok), és ha rendes, akkor megteszi, ha nem, akkor pedig buktam a pénzem?

    A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

Új hozzászólás Aktív témák