- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Pletyka: klasszikus tuning AMD Ryzen 9000X3D CPU-kkal?
- Androidos fejegységek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Meghozta az FSR 3.1-et az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Hirdetés
-
2021 - Űrodüsszeia: régi chippel futott be egy új Oppo
ma Talán Európába is eljut a 120 Hz-es FHD AMOLED panellel szerelt masina.
-
Ultraszéles QD-OLED monitorral bővítette kínálatát az MSI
ph Az MPG szériás, 34 hüvelykes újdonság 240 Hz-es, és a szimpatikus felszereltség mellé MI funkciókat párosít.
-
Egy hackertámadás miatt került bajba az autóértékesítés
it Hackertámadás érte a CDK Globalt, emiatt pedig az egész amerikai autóértékesítés bajba került.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz XboxGamePass #10342 üzenetére
En siman betolom mindenhova. Meg szoktam kerdezni, hogy szabad-e. 99%-ban megengedik. Ha a babakocsit vagy a bevasarlokocsit be lehet tolni, akkor a roller nem problema.
[ Szerkesztve ]
-
P3Dr0
senior tag
válasz Reggie0 #10352 üzenetére
Itt nálunk svédben sajnos egy brutális lopási, rablási hullám van.
A sok kedves illegálisan idejött majd befogadott agysebész rájött,hogy ezek az eszközök ideálisak a büncselekmények elkövetésére mert halkak, gyorsak, és el lehet velük tünni.
Venni nem akar a sok söpredék inkább rabolják, lopják a rollereket.
Rablás az késsel történik általában a lopás meg garázsok feltörése és bolt elött hagyott rollerek eltulajdonitásával valósul meg. Sok fura esetet olvasni van mikor az ember a garázsban van és még akkor is besurrannak és eltüntetik a rollert.
A rendörség semmit nem tud (akar) tenni igy általában aki rollerre pattan kell valami önvédelmi eszköz is hogy kéznél legyen.
Engem is próbáltak már meg menet közben lerántani de sikerült kikerülni,lelépni. Àltalában nálam alap a sport mód, részben emiatt is.
Svédország sok városában érdemes reggeli és délelötti órákra idöziteni a rollerezést mert akkor a csürhe még alszik.
Délután és föleg este szó szerint inkább már életveszély rá állni mert az esély igen nagy,hogy lekapják az embert az eszközröl vagy halálra késelik.....
(Vidéken, pici településeken nem ilyen vészes a helyzet de a városokban nagyon gáz a közbiztonság)
Èn azon gondolkodom,hogy tudnám MO-ra vinni mikor ott vagyok mert tuti jobban kitudnám használni a kis pro 2-t mint itt. Sajnos valszeg nem olcsó és talán nem is megoldott egy ilyen eszköz szállitása repülövel.Ha valahova megyek én szó nélkül betolom nem érdekel ki mit szól. Néha megy az ocsmány szöveg de mikor vissza kérdezek,hogy ha ellopják kifizetik-e vagy sem mindig csönd a vége....
-
Reggie0
félisten
DigitXT: Ez teged erdekelni fog: [link]
-
lehella
senior tag
Tegnap felraktam P3Dr0 féle beállítosokkal egy CFW-t a Mi Pro2-mre. Meglepő módon a korábbi 37-45% akksihasználat helyett beérte 25%-al összesen Korábban max 25 km/h-t húztam szinte végig, ma meg sokszor volt 27-33 km/h (27 a limit sík úton)
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
P3Dr0
senior tag
válasz lehella #10356 üzenetére
Ez az elméleti max ami károsodás nélkül kihozható a rollerböl. Igy is szépen melegszik a motor (gondolom a vezélö is) de még atom stabilan üzemel mások szerint is. Szóval ez egy biztonságos beállitás.
Ha a Throttle current raising coefficient értéket 500 ról 1200 ra állítod akkor indulásnál erösen kapaszkodni kell a rollerbe Mondhatni "harap" a gép
Engem az idegesit,hogy amikor a roller eléri az 50-60%-os töltöttségi szintet akkor a dinamika lejebb csökken és a max sebesség is valahol 24-25 km/h ban maximalizálódik. Persze ez érthetö mert az akkumlátornak is véges a kapacitása.
Azon gondolkodtam lehet elférne egy extra akkupakk az eszközön.
Mindenesetre igy is elég élvezetes vele közlekedni szerintem. -
lehella
senior tag
Konkrétan érezhető a 300->500 emelés is, képzelem mi lehet nagyobb értéknél Kollégáknak így is erős volt az S mód akik elsőként próbálgatták ma a vasat. Nekem a mai 10km volt az első nagyobb utam ezzel az új konfiggal, hazafelé lesz érdekesebb, az végig emelkedik majd.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Zotya0218
tag
Hatótáv? Nem rövidül?
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #10359 üzenetére
hazafelé lesz érdekesebb, az végig emelkedik majd
Ott lehet igazán jól leégetni a vezérlőt és/vagy a motort...Síkon hajtva elég sok tuningot elvisel mindkettő, mert lényegében
csak a gyorsulásnál megy bele jóval több áram, ám az emelkedőn
olyan az erőkifejtés, mintha folyamatosan gyorsulni kéne, cserébe
a sebesség kisebb, a hűtés szarabb, a motor hatásfoka rosszabb:
ezek így együtt elég hamar össze tudnak hozni egy túlmelegedést.
(De természetesen függ az emelkedő mértékétől, a pilóta súlyától,
és attól, hogy maxon nyekteted-e ilyenkor, vagy lassabban mész?) -
lehella
senior tag
válasz DigitXT #10363 üzenetére
Nem vészes az emelkedő mert 10 km-en keresztül emelkedik, de szinte végig tartható 20km/h felett még a gyári konfiggal is, legdurvább helyen is 16km/h. Ugyan ezek után is meleg volt, 45 fokos a motor burkolat amikor hazaértem vele.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #10365 üzenetére
Az még teljesen oké. Csak nehogy abba hibába ess (mint én), hogy annyira
felhúzod, hogy megy mint állat, aztán az emelkedőn konkrétan leolvad a vas.
Szerk: esetleg az vezérlőre lenne még érdemes rámérni hosszabb nyektetés
után, mert az is baromira fel tud melegedni. Amikor már a cin olvad, az baj...Zotya0218: ebben a kérdésben azokra hallgass, akik tapasztaltabbak. Csak
azért bátorkodtam vészmadárkodni, mert 350W-ról 1500W-ra húzva a motort,
valóban nagyon jól szaladt a szekér, ám nagyjából fél óra után olvadt minden.Ui: egy barbecue hőmérőt akarok beleapplikálni a motorba, az majd bluetooth
segedelmével lejelenti, ha elkészült a steak. Vagyis szól még olvadás előtt.
Szerk: mivel többcsatornás, egyik jeladó megy majd a vezérlő mellé a táskába.
Azt konkrétan infrával valami 70 fokosnak mértem, nem volt kellemes megfogni.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Zotya0218 #10364 üzenetére
Normalis esetben ezt ugy csinaljak, hogy szoftveresen modellezik a motor melegedeset es az aramkorlatot ennek megfeleloen dinamikusan szabalyozza, igy nem melegszik tul. Vagy merni kell a homersekletet valamilyen modon(pl. tekercsellenallas, dedikalt homero, vagy hovezetesi model alapjan).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Zotya0218 #10369 üzenetére
Majd telen felhuzhatod egy kicsit, akkor ugyis hidegebb van
En nem bantanam mindenfele meres es ellenorzes nelkul. Lehet tuningolni, csak ellenorizni is kell, hogy mit eredmenyez, nem csak ugy bele a vilagba.De csak egy pelda: A vezeteknel tegyuk fel, hogy gany PVC szigeteles van es a roller gyartoja ugy tervezi, hogy 35 fokos kornyezeti homersekleten lehet hasznalni max. Ez azt jelenti, hogy 35 fokon birja a 300W-ot. Ha lemegy a homerseklet 15 fokra, akkor mar 55 fokos maximalis melegedest lehet megengedni, azaz 55/35=157%-ra lehet novelni. De ez a vezetek melegedese, ami az arammal negyzetesen aranyos, tehat ez azt jelenti, hogy az aramkorlatot 25%-al lehet novelni ebben az esetben. Igy a teljesitmenyed 375W-ra emelheto.
Viszont ez csak egy elem, a csatlakozok, a motor szigetelese, az akku belso homerseklete, a vezerlo homerseklete hasonlo modon szamithato es a leggyengebb elemett kell figyelembe venni.[ Szerkesztve ]
-
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz PociAti #10373 üzenetére
Az eddigi rekordom:
2020 februárjában vettem akciósan 115K-ért. Hajdúszoboszló fürdőnegyedében lakom. Csak ezzel mászkálok. Elől még az eredeti külső és belső van, hátul már volt két defektem. Folyamaton 5.5 bar nyomáson vannak a kerekek.95 kg vagyok, 178 cm. Melegben megvan a 26 -30 km hatótáv. Télen 10 km a veszteség. Jól gyorsul, jól bírja, és állandóan ECO-ban megyek szinte.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Nem, ez sima M365. ECOnomy. Max 20 km/h, és kevesebb a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
lehella
senior tag
válasz Zotya0218 #10367 üzenetére
Én ilyen szintű konfigoláshoz nem értek De a hazaút 49% akksit vett igénybe, ahol emelkedő volt ott 19 km/h volt a leglassabb tempó, ezen kívül kb 23-27 km/h között végig. Akksiban ez a korábbi 40% képest jócskán több lett valóban.
Lehet megcsinálom a firmwaret olyanra, hogy D módban gyári, S módban meg marad ez a húzott verzió.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Vodike
tag
2250 km megtetele utan kaptam most hatso defektet a pro2 gyari gumiba, egy femszilank okozta. Erre is felteszek holnap egy 10” gumit.
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
DigitXT
félisten
Úgy néz ki lassú defektem van a hátsó keréken: belsőm nincs, szóval
viszonylag kevés lehetőség van... belementem valamibe, szarul tömít
a gumi pereme, esetleg szar a szelep. Az elsőt szemrevételezéssel
tudom majd kizárni, vagy megerősíteni. A második nem valószínű, ha
azelőtt alig volt mérhető rajta nyomásvesztés (0.4 bar jó 20 nap alatt).Most viszont alig 1 nap, és elszökött 1.6 bar. (Ez azért egy kicsit sok.)
Az első keréken meg 0.2, de tök bénán tekertem rá, betudom annak...
Egy gombnyomás volt visszarakni bele, s letekerésnél alig szusszant.A szelep hibája nem kevésbé jönne ki álló helyzetben? Hacsak nem a
tövénél van valami gumi-kirepedéses történet. Ez ugye ilyen 90 fokos
szelep, menet közben elég nagy erők cibálják, ráadásul lassan 3 éves,
a TPMS szenzor meg túl bumszli volt rajta/belevert a villába csúnyán.Kérdés: van-e olyan rövid egyenes szelep, amire elférne ez a jeladó is?
Szívesen használnám a TPMS-t élesben is, mérné a melegedést is stb.Amúgy a Xiaomi pumpa rohadt jó, be is táraztam a kormánytáskámba:
ha ezzel fogom fújni, nagyon nem kell kiállnia az új szelepnek. Ha lesz.
(Benzinkutas pumpa agyhalál, simán eldobott 1 bar-t a csatlakozásnál:
nyilván egy autó kerekénél ez a mennyiség semmi, de a rollernél sok...) -
Vodike
tag
válasz Vodike #10379 üzenetére
Basszus, ez teljesen epic fail. Tegnap a kollegam kitalalta, hogy megy egy kort az irodaban es valszeg akkor mehetett bele egy ipari tuzogep kis kapocs darabja a gumiba es az lyukasztotta ki
amugy jah, a Xiaomi pumpa kotelezo, rohadt jo cucc, nagyon ki van talalva
exTiga
-
PociAti
senior tag
válasz GoodSpeed #10374 üzenetére
Kerékpárutakkal, széles járdákkal jól ellátott sík településen laksz te is. Ideális eszköz ilyen helyre az e-roller.
Nekem Xiaomi 1S modellem van, én is szinte csak a D (Drive, azaz Eco) módot használom, kb. 100 km-enként 2 km-nyi sport mód jön össze. Csak én a csúcssebességet feloldottam 20 km/h-ról kb. 27 km/h-ra, de a 18-22 km/h közötti sebességet tartom ideális. Mindenhová idejében elindulok, és akkor nem nyomja az agyamat az ideg, hogy el fogok késni, így nem "kell" belemennem veszélyes szituációkba. -
PociAti
senior tag
válasz Vodike #10381 üzenetére
És hát igen, a Xiaomi Mi Portable Air Pump baromi jó találmány! Korábban túlzásnak éreztem, hiszen egész jó kerékpáros pumpám van, csak a folyamat végén egy kicsi levegő mindig megszökött. És soha nem tudtam, mennyi az a kicsi. Jelentem nem is kicsi, hanem túl sok! Hiába fújtam mondjuk 5 barra, a végén 3,5 maradt (vagy még annyi se, ha nem voltam elég ügyes).
Mindenkinek azt tanácsolom, legalább egyszer kérjen kölcsön mástól ilyen pumpát azért, hogy megfelelően felfújva menet közben a szokásos útvonalán a megszokott bukkanóknál érezze mi a helyes keménység. Legyen viszonyítási alapja a megfelelő értékről. Utána talán hagyományos pumpával érzésre meg tudja majd tippelni az előírt nyomást. Mert a helyes értéket én túl keménynek érzem, de nem véletlenül írtak elő akkora nyomást.
Talán a pumpákat is célszerű lenne egymáshoz mérni, mert ott is lehet némi pontatlanság.
-
gergo5991
őstag
válasz PociAti #10383 üzenetére
amúgy már kijött a xiaomi mi portable air pump 1s verziója amiben állitólag 2x nagyobb az akku, sokkal pontosabb a nyomás érzékelő 1psi tévedés max, és 2x gyorsabban fúj
[link] csak az a bajom vele, hogy nálunk még nem igen kapható, csak kinábol, mert van ez az új uniós adó és vám törvény..értem én hogy rendeljük a hazait azért hozták be hogy a belföldi kereskedést válasszuk, de ez igy nem fer, hogy egy csomó termék egyszerüen belföldön nincs a piacon..[ Szerkesztve ]
-
válasz PociAti #10382 üzenetére
Igen, ha nincs szembeszél, és nem kell sűrűn megállni, akkor nagyon adja most is az elméleti távot! Ha pedig hátszelem is van pláne!
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
synar
őstag
No comment
-
PociAti
senior tag
A Xiaominak elég pocsék a nevezéktana.
Nagyjából mindegyik így kezdődik: Xiaomi Mi Electric Scooter, és utána jön a lényeg:
kb. 2017-ben adtak ki két modellt,
- 250W-os M365-öt
- 300W-os nagyobb akkus M365 Pro-t (vagy csak simán Pro-t).
Kb. 2020-ban jelent meg három modell:
- Essential (250W, 20km/h, táv: 20km, 5200mAh, 12kg)
- 1S (250W, 25km/h, 30km, 7650mAh, 12,5kg)
- Pro2 (300W, 25km/h, 45km, 12850mAh, 14,2 kg)
2021-ben pedig
- 3 elnevezésű gép, ami hatótávban, akkuban 1S utódja (30km, 7650mAh), de megkapta a Pro 2 300 W-os motorját. 13,2 kg -
synar
őstag
Ez a Hopthink HT-T4 MAX egy átcímkézett G30 lenne, vagy csak silány koppintás? EU-n belül csoportos vásárlással 131.337 Ft. Mi erről a véleményetek? [link]
[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
Ha valakit érdekel a Niubility N2 most US$ 294.11, ez a TYSYN2 promo kóddal US$ 282.34 -re csökkentkető, ami most 85000 Ft körül van, EU-n belüli szállítással.
[ Szerkesztve ]
-
P3Dr0
senior tag
válasz Zotya0218 #10360 üzenetére
Gyak értelemben "gyorsulás". Ha 500 ra teszed az még egészen elfogadható eredményt ad.Nemannyira "ideges" Az én beállításaimmal a max. teljesítmény felvétel 860 watt körül mozog. Egy erős emelkedőre tesztbol felmentem ahol megállt alattam a roller.Ott 861 watt volt a max. teljesítmény felvétel. Tehát annál többet semmilyen körülmények közt nem vesz fel.
Ezt a moror rendben kibirja de ennél nagyobb limitre állítani szerintem már nem érdemes.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen