Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Házimozi haladó szinten
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz DigitXT #9350 üzenetére
Én még valahogy most sem tudom elképzelni hogy lehet érvényesülni egy ilyen "rakétával". Nálam most a király kategória az a NAMI Burn-e. Azért az teljesítményre meg hatótávra meg minden másra közel áll a tökéletes rollerhez. Ára nyilván más tészta de amelyik rollernél szerepel az a 2 szó hogy "szinte tökéletes" várható hogy nagyon megkérik az árát.
Nem tudom elképzelni hogy valaki folyamatosan 50-60km/h fölött használjon egy rollert. De nyilván nem is az a lényeg hogy végre jó legyen, hanem a gyorsulás amit tud.
Biztos hogy iszonyat jó érzés lehet vele gyorsulni 0-50-ig, de fölötte már azért benne van a pakliba valami gebasz..
Bár szerintem azért akiknek nem pálcika van, azok 30-50km/h között bőven elvannak. Én a 40 környékét érzem még biztonságosnak, de fölé max akkor merészkedek ha előzni kell gyorsan esetleg.iPhone 13 Pro Max
-
DigitXT
nagyúr
válasz jozsi252 #9351 üzenetére
hogy lehet érvényesülni egy ilyen "rakétával"
Amikor kipróbáltam az előző Dualtronját, "épp csak 6 kW"-ot vettem ki az
akkuból nyélre, de kb. 50 méteres gumicsíkot húzott az első kerék úgy is,
magyarán, ha kanyarban nyelezed, akkorát fetrengsz, hogy öröm nézni.Nyilván ez is egy "szakma", biztosan meg lehet vele tanulni közlekedni.
Érvényesülni? Nagyjából a közúton, sávot foglalva az autók közt, máshova
nem sok értelme van ekkora teljesítménynek. Bicikliút? Járda? Felejtős.
Nyilván visszafogva a lovakat azért bicikliúton el lehet szöttyögni, de ennyi.folyamatosan 50-60km/h fölött használjon egy rollert
Én ezt simán el tudom képzelni, hiszen én pl. munkába járok*, s ahol épp
az út engedi, ott a 40-es utazót tartom... Amikor lemegyek a közútra, oda
simán jó lenne az az 50-60. Úgy talán nem akarnának feleslegesen előzni.fölötte már azért benne van a pakliba valami gebasz..
Alatta is. Gondolom ismeretlen helyen nem kell látatlanban megereszteni,
de ahol kis túlzással az összes kátyú előre köszön, ott már beleférhet.*: ergo nem a tájat nézegetem, hanem haladok hatékonyan, és "olcsón"...
Lehet, hogy ha nagyobb kereket kap a vas, meglesz a közúton az 50-60?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
veterán
válasz DigitXT #9352 üzenetére
Ezért is mondtam hogy a 8.4kW-os NAMI-nak bőven elégnek kellene lennie bárkinek aki nem a teljesítményre megy rá. Ilyen erőshöz még nem volt szerencsém, mármint nem a 8.4kW-os rollerhez, még a 6kW-os hoz sem.
Főúton persze jól jön az 50-60 de azt az én Dualom is tudja, nem hogy egy King vagy a fent említett NAMI.Reggie0
Hordozhatóság szempontjából kb szinte felejtős igen, de az összes hasonló teljesítményű ilyen súlyba van. Nálam mondjuk nem lenne gond mert kertes házba lakom, szóval nem a 3. emeletre kellene felcipelnem lift nélkül.Nyomással kapcsolatos kérdésem lenne. Nekem a Mantis Dualon ilyen kerekek vannak alapból. 80/65-6 és maxra 50 PSI van írva ami 3.44 BAR. Én felfújtam 3.4 BAR nyomásra mert csak 2.4 volt benne. Utána csekkoltam a mérőmmel és olyan 3.37 környéke lett a vége.
Itt azért 1-1 szisszenés "súlyos" század bar-t jelent.
A kérdésem az lenne hogy hosszú távon esetleg lehet gond hogy a max nyomás környékén tartom a kereket, vagy mivel 100kg fölött vagyok kicsivel, kell ekkora nyomás?A szelepsapkára tekerős Xiaomi pumpát mikor veszitek le akkor nem ereszt el túl sok nyomást? A kompresszoromhoz ami van azt csak simán rádugom és kész, vagy ha csekkolom a nyomást akkor is. De a rátekerős megoldással gondolom én több nyomás elmegy?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
DigitXT
nagyúr
válasz jozsi252 #9354 üzenetére
Én most úgy 5kW-ra tervezek lőni, aztán meglátjuk, mi sül ki belőle...
Lesz picit nagyobb kerék, ám alapvetően nem száguldozni akarok.
(Teljesen igazad van amúgy, hogy 50-60-hoz sem kellene a hatalmas
teljesítmény, de mondjuk, hogy minden körülmények közt tudja igen.)Ui: 80/65-6? Nekem 80/60-6 lesz, ám mivel terepmintás, cserélem én
is olyanra... (Szvsz aszfaltra nem kell, hogy bütykös legyen a gumi.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
veterán
válasz DigitXT #9355 üzenetére
Igen kb az a gumi van rajta amit linkeltél. Nekem nem lenne szívem terepen kínozni. Nekem ez a gumi ami rajta van tökéletes. Már "várom" az első kerékcserét. Tudom hogy egyszer át kell esni rajta de biztos nem lesz egyszerű a belsőt kicserélni.
Amúgy a kerékrögzítő csavarokat amik odafogják a kerekeket a villához, hány nm-el kell meghúzni? Vagy csak úgy érzésre szoktátok?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
DigitXT
nagyúr
Semmi, csak a szokásos. A Kugoo S1 gyári első villája fos:
egyszer már estem így pofára, azóta sisak + protektoring...
Ja és azért bíztam benne (többé-kevésbé), mert ez már az
erősebben hegesztett verzió... Igen az: nem ugyanúgy tört.Mindenesetre befejeztem az S1-ezést, épülget az utódja...
Ui: ha rajtam van a kesztyű+térdvédő, ennyi bajom se lett
volna. Így azért lejött a lazúr itt-ott. Sajnos a protektoring
is már öreg, kinyúlt az agyag, így csak az első ütéstől véd
(ami persze a semminél jobb, ízület nem sérült legalább).36 km/h-ról fékeztem épp/semmi kátyú: elengedte magát.
Ugye ilyenkor leszúr az eleje, és jön a gyalogbéka póz. (Jó,
hogy nem akkor történt, amikor kiszaladtam a boltba ma.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz laskr99 #9362 üzenetére
A no comment után nem szokták ám folytatni: azért no comment...
De amúgy nem csalódtam, Te múltkor is olyan együttérző voltál.
(Remélem, hogy soha nem esel el az OX-eddel, ám ha egyszer mégis,
lehet, hogy lesz majd fórumtárs, aki majd kioktat, mit basztál el épp?)Ui: nyilván fingod nincs, hogyan közlekedem... És lelassítok-e szembe
szűken érkező biciklisek miatt, vagy a sétáló gyalogosok mögött nem
a vakszerencsére bízva, mint egyes őrültek, akiknek néha nem adja ki.36 km/h-ban mi a sok? 50 a megengedett, hehe. Ja, hogy a váz szar?!
Igen, azért cserélem le... (Nem sokan tuningolták, és mégis tört sokak
alatt, szóval mind ön és közveszélyesek, hogy használták nyugodtan.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz laskr99 #9365 üzenetére
Igen, én raktam bele egy féket is, amivel a gyári 20 méter (!) fékút
lerövidült 6.5 méterre. Hány óvodás is fér el 14 méteren? Naugye.Mikor is csúszott neked 2 sávot a rollered? Óvatosságból kiszállt
alólad, vagy hogy? És akkor miért vereted a Hármashatár hegyről
lefelé 55-57 km/h-val, tudván, hogy a féked ettől megég?! Amikor
a lejtő alján meg meg kéne állni, akkor nem lesz fékhatás... És Te
akarsz engem kioktatni? Álszent szar duma, de folytasd csak...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
hito
nagyúr
válasz DigitXT #9361 üzenetére
Most azért nyeltem egy nagyot. Pont a #9340-ben említettem meg egy ránézésre fos villahegesztést és utána meg is rendeltem Ha megjön, tolok fel 1-2 közelit véleményezésre.
A Kugoo meg megy a **csába, hogy ennyi eset után nem hívja vissza a rollereit és erősít rá arra a gyenge varratra.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
laskr99
addikt
válasz DigitXT #9366 üzenetére
Nem égett meg a fék, bebarnult, fék hatása mivel adagoltam nem változott, a dobfékkel meg főleg. Minőségi tárcsa és betét csodákra képes, meg persze nem fostartály xtech.
A 2 sávos szeptemberben mikor a bicajos kijött elém és elkaptam az első kereket, annyira gyorsan történt, a roller 2 sávot csúszott, bowdeneknek annyi volt..
Attól hogy szépíted hogy egy közlekedésre alkalmatlan cuccot tuningolgattál attól még...
-
DigitXT
nagyúr
Én azóta amúgy vettem egy hegesztőt, és csináltam egy "javítást".
Nem lett szép, mivel csak gyakoroltam a dolgot, de nem tört volna
el így, az ziher... Sajnos amin gyakoroltam, annak a kerék befogója
már szar volt, így azt nem próbálhattam ki, de nagyobb összegben
mernék rá fogadni, hogy bírta volna a strapát. Sajnos vannak ilyen,
mondjuk úgy rosszabbul sikerült konstrukciók, kínaiak képesek így
összetaknyolni, AS szabvány szerint (Ahogy Sikerül). Ijesztő...
Ha megnézzük, mi tartotta eredetileg azt a négyszöget... nem sok!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
laskr99
addikt
válasz Reggie0 #9370 üzenetére
Én azért nem fogok együtt érezni senkivel mert a saját balfaxsága okozta a dolgot, sőt megérdemli. Mikor én is estem még m365-el tudod mit, megérdemeltem, mert a taknyos úton nem leszálltam és toltam hanem mentem megcsúsztam és a kerítés vágta a karom meg. De ott se 25-el hanem 10-15.
Ez kb olyan mintha egy szétrohadt ladát tuningolnál, útközben széthullik és balesetet okoz, ja védjük az embert mert ő esett/koccant bármi.
De aki ha legalább gyorsan megy, nem egy szarral hanem amit rendesen arra is terveztek, azt sajnálom, mert ott tényleg nem az ő hibája volt. Itt de
Ha majd baleseted lesz, szolj hogy merre lesz a sirod, hogy idoben levizeljem....
Nem megyek le a szintedre, ha csak ennyit tudsz akkor szánalom, mint a bicajos felvonuláson a villamosvezető aki középső ujját mutatva jött végig a hídon, csak nevetni lehet rajta[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Megelőzendő a további sárdobálást: az esés oka nem a tempó volt,
hanem anyaghiba, mégpedig elrozsdált a villa, nem látható helyen...
Mindegy, hogy 28-nál (gyári) törik ki, vagy 36-nál: nyilván, ha ütés éri,
nem mindegy, mekkora, de itt erről szó se volt... Az utolsó szó jogán
pedig szeretném tisztázni, hogy a BALESET nem szándékos* dolog:
ha valaki egy "nagy tempóra tervezett" géppel túlvállalja magát, és a
saját hibájából esik, én annak sem mondom, hogy megérdemelte.
Noha, ott a felelősség inkább az övé. Ha viszont műszaki hiba miatt
esik, véletlen se gondolnám korrekt dolognak az áldozathibáztatást.*: óvodás csoport mellett 40-nel elszáguldani nyilván felelőtlenség...
Ezt feltételezni viszont egy totál más szituáció alapján: ostobaság.
Nyilván azt láthattuk, hogy mindenki magából indul ki. Szerencsére a
rollerrel való közlekedés nem jelent közösség vállalást mindenkivel...
(Meglehet, hogy a villamosvezetőnek igaza volt: értékelte emberünk.)Amúgy csúszós úton is el lehet menni kerítésbe csapódás nélkül...
Ui: a múltkori balesetnél padka ütötte ki a szar hegesztést, kb. 10-15
km/h tempónál. De nyilván megérdemeltem azt is, mert tuning roller![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
winery
aktív tag
Jobbulást kívánok!
Szerintem akárhogyan történik egy baleset azzal hogy megosztjuk tanulunk belőle.
Szerencsére kevés van
-
Zotya0218
tag
Sziasztok!
Nagyon szomorú vagyok!
Vásároltam egy Mi Pro 2.
Mindenhol azt láttam, hogy így tempomat, meg úgy tempomat! Tesztekben is olvastam. Erre most szembesültem az eu csodás hülyeségével.
Olvastam, ha firemware feltöltést csinálok garancia vesztés. Azt nem akarom.
Feltettem ezt a m365 tools appot. Be is lehetett kapcsolni a cruise controlt, de valójában nem csinált semit.
Nagyon szeretnék tempomatot, mit tanácsoltok? -
veterán
Rendeltem egy 3L-es Wildman vízálló táskát a rollerra. Kerestem kutattam de itt találtam meg a legjobb áron. Van 2L-es is ha esetleg valaki vásárolni szeretne.
Most már csak a lámpát kellene eldönteni hogy az Olight RN800 vagy RN1500 legyen. tudom hogy úton az 1500 lumen túl sok lenne mert valószínű vakítaná a szemből jövőt, így azt is 750 lumenes módba használnám, viszont az RN800 meg most jó áron van a Leitz-nél.iPhone 13 Pro Max
-
McNamara
Ármester
Tegnap este mentem itt a Gellért hegyen a Limeal. 82kg súlyomat szépen felvitte. Max G30 se okozhat problémát azt gondolom. Ha idén nem is, de jövőre biztos fogok venni majd egyet munkábajárás céljából.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Xiaomi Pro 2 elektromos rollerem elkezdett nyikorogni. Erre van valami megoldás? Elég idegesítő.
[ Szerkesztve ]
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Reggie0
félisten
-
laskr99
addikt
válasz Reggie0 #9383 üzenetére
Saját balfaszsága, mert ha ennyivel akar menni, meg így akkor vegyen egy rá alkalmas cuccot. Trabanttal se fog az ember 240-el repeszteni, mert nem arra tervezték, ha szétesik az az ő saját balfaszsága, meg ha tudta hogy szar konstrukció eleve miért basztatja
Én se kezdem el az OX-et tuningolni, hogy 90-et menjen, mert nem erre tervezték, sőt, 40-45 az amire max jó a cucc
-
PociAti
senior tag
-
Skynet258
veterán
válasz Aaron14 #9382 üzenetére
Ha a kormány, akkor én ezen mintára fújtam bele egy kis WD40-et meg igazítottam a csavaron, azóta néma. Ha sárvédő akkor meg annak a csavarján kell húzni (azon is túl vagyok) és az is csendben lesz.
-
Dark197405
tag
Győzött a kíváncsiságom és felraktam a Pro 2-re egy custom fw-t.
Így most S módban 35 km/h lett a végsebesség, a D módban pedig 25.
Mentem így egy tesztkört és "kicsit" más a feeling... -
Reggie0
félisten
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Szerintetek tényleg be fogják vezetni, hogy az e-rollereknek az úton kell menniük? Most pl. a Kugoo S1 Pro 30 km/h-s sebességével az érdekes lenne. -
Putyin90
senior tag
válasz IMIIKE1998 #9393 üzenetére
Én eddig is az úton mentem e-rollerrel. Semmivel sem lassabb, mint egy bicikli, sőt. Járdán nem tudnám elképzelni, hogy tudnék vele haladni.
-
FattyDove
őstag
válasz IMIIKE1998 #9393 üzenetére
Nem fogják, mert akkor rájuk lenne gyújtva a parlament
-
őstag
válasz B-L-A-C-K #9392 üzenetére
Állatul néz ki!
Milyen roller volt az alap? Most gondolkodom a második motor beszerelésén, de még nem tudom a kivitelezést. Igazából van ugyan olyan vezérlőm, viszont akkor már kéne akksi pakk is (mondjuk van az is...)
Bár ez egy fiat 500 F85 .[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Thuglife
senior tag
Sziasztok! Új vagyok az e-roller témában, de szemezek egy ideje velük ,mert jó lenne a 3 km-re lévő munkahelyemre egy ilyen eszközzel járni. Amit kinéztem sok sok roller nézegetése után az a CORY SPRINT.
Cseh cég de elég meggyőzőnek tűnik ez a roller. Kérdésem, hogy van e bárkinek tapasztalata ezzel a rollerrel, hogy bírja az emelkedőket? Köszönöm a segítséget.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #9395 üzenetére
Köszi!
Ez a vezérlő elhelyezés már 3. építés óta jól bevált recept, külföldön fordítva szokták az aksi megy a kormányra, a dekkbe meg a vezérlő... Amit nem is értek mert ilyen stílusú építésnél a dekkbe pl nekem is elfért egy 20S10P-s aksi ami 72/84V 40Ah és még a kábeleknek hely is maradt, és azért 40Ah bőven elég mindenre. Külföldön meg ugye a kormányra ráaggatnak egy 15-20 kilós aku pakkot.
(#9398) KonzolKartel: Köszi! Dualtron Thunder volt az alap, de kb ennek az építésnek már csak a 10-20%-át tartalmazza az a roller, teljesen át lett építve.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kupon kunyeráló
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yettel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Gitáros topic
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Jövedelem
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen