- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Milyen notebookot vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz ZolkoW #140031 üzenetére
Egyre nagyobb szívásnak tűnik ez az egész...
Azt azért leírnám, hogy amikor megvettem mindenki azt mondta, hogy elől-hátul boostosak a kerekek. Amikor ma beszéltem a szervizes sráccal, akkor meg is lepődött, hogy az első nem boostos.Ha veszek egy szar felnit és átfűzetem, akkor megint nem vagyok előrébb a dologgal. Azért egy minimálbér összegével megegyező kerékszettnél már kattognak a kerekek rendesen...
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #140116 üzenetére
Jó neked, hogy "szezonban" van türelmed alapozni, én úgy érzem, hogy talán amikor alapozok jó lenne pár hónapig csak azt nyomni és hát... nekem ilyenkor ez nem megy, nem bírom ki, hogy ne menjek terepre-hegyre . Szal majd a télen, szezonon kívül, akkor majd a hó lesz a kifogásom, hogy ne menjek terepre és reménykedek, hogy túlélek pár hónapot csak aszfalton .
6030D: ja, versenyen azért más lehet, én arra gondoltam, hogy haverokkal amikor hétvégén tekersz egyet, te csak mászol és mászol nyugisan 1000m szint után is, amikor mások melletted már hullanak, mint a legyek, vagy egyszerűen leszállnak és tolják . Mostanában voltam pár ilyen helyzetben, lehet, hogy kárörvendő vagyok, de ujjongott a lelkecském. Pl. nemrég egyik tekerésünkön lassítanom kellett, hogy ne maradjanak le a többiek, de nagyon szenvedtek egy 14 kilóméteres meredek mászáson, én meg nyugiba araszoltam kifelé, hallgattam a madárcsicsergést, nézegettem a gombákat, még pihentető is volt. Azért jólesik ilyenkor ha minél edzettebb vagy és nem te vagy az, aki hátul kullog, mert nem bírod a többiekkel a tempót... tudom, mert voltam abban a reménytelen helyzetben is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #140488 üzenetére
Azt se felejtsük el, hogy a magyar szocializálódás szerint, csak az jár biciklivel aki csóró és nincs pénze autóra és/vagy mellette motorra. Ezért is lenézett műfaj a biciklizés. Aki netán sportol vele, nagy távokat megy az meg csodabogár. Ugyanúgy ahogy aki gyúr az már egyből szúrja magát és koxol.
Ha mutatsz egy drága például Enduro biciklit akkor "hülye aki ilyet vesz, mert lehet motort is venni rajta vagy használt (roncs) kocsit". Ehhez jön hozzá a kitartás hiánya a sportoknál és az, hogy hamar feladják. Edzőtermek is tele vannak a strandszezonra, de hamar feladják sokan, mert nem akarnak munkát belefektetni és irreálisan hamar akarnak nagy eredményeket, ami nem evidens, alkat- és genetika függő a dolog amúgy is. Aki már jártasabb az meg "úgyis koxol". Így egy átlag embert rávenni, ha nincs érdeklődése az nehéz lesz.
[ Szerkesztve ]
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #140941 üzenetére
Én is a gps-szel vetettem össze, de az jellemzően 2-3 százalékkal kevesebbet mért, azt hittem, mert elveszti a jelet, nem olyan pontos a pozíció meghatározása. Igaz, hogy azt is átkalibráltam, hogy gyakoribb legyen a mintavétel, mert gyárilag elég ritka volt, illetve az órát is átállítottam, aztán amint lesz időm, kipróbálom a kettőt együtt, mennyire térnek el.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #140967 üzenetére
módosítok, az On-one súlyban (1.49kg az M-esre,gyári adat ) nem olyan jó, és bike-discountos akcióban jobb áron vannak néha jobb paraméterekkel Cube vázak, csak ott méret szokott foghíjas lenni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz ZolkoW #140970 üzenetére
Viszont asszonybicajnak XS-es karbon Felt elég jó akcióban van most.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #141173 üzenetére
& varsam: oké, megmondom próbálja ki a boltban, mert lehet tetszeni fog neki... ha meg mégsem, akkor marad az xc montiknál, egy fapados cx árából egészen jó xc-t lehet venni a helyi boltban is, Manitou Markhor vagy Recon RL telóval, Deore felszereltséggel, hidrós fékkel, akár átütős tengelyekkel és az ő méretében 12kg körüli súllyal. Vagy csak én érzem úgy, hogy ezek a cx-ek durván túlárazottak? Ráadásul nem szeret mászni a jelenlegi montijával, mert brutál magas a fejcsöve, a kormány az egekben van és a bringa 14-15kg körül van, gondolom egy cx-el ebben sem előre lépne, hanem hátra... az áttétel miatt. Mert ugy-e azon elöl nincs 22T . Szerintem egy jobb-könnyebb monti kéne neki és újra vissza kéne szokjon a gyakoribb terepezésre mint régen, 2 éve még többet tekert velem terepen, mint aszfalton, csak újabban aszfaltosodott el ennyire, mert egyedül nem mer terepre menni a medvék-kutyák miatt. Persze nem fogok semmit ráerőltetni és felvázolom neki azt is amit a mechanikus fékekről írtatok, aztán azt vesz amit akar. Vicces amúgy, hogy aszfalton sem mer hosszú körökre menni egyedül, csak velem és az a gyanúm, hogy ha vesz egy cx-et, többé én sem tudok majd vele kimenni, mert nem fogom tudni tartani a tempót . Szal ez az egész cx-re váltás lehet azt hozza ki belőle majd, hogy egyáltalán nem fog többé tekerni, max 15-20km-t
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #141189 üzenetére
Nekem is bal kezem azon ujjai zsibbadnak amióta gumi markolatra cseréltem a szivacsot,szerintem valami ideget nyom6ok a tenyeremen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #141189 üzenetére
Itt összedobtam 2 másik hasonló árú montival, kb. látszik mik a különbségek. A hajtókar alacsonyan van, ezért nem tudja kihúzni a nyerget és alacsonyan ül, a kormány meg nagyon magasan van, mert magas a fejcső. Kivette a stucni alól a hézagolókat, de így is chopper.
Ja, amúgy egyetértek így látatlanban is, nem próbáltam koskormányost, de el tudom képzelni miért lehet jobb aszfalton. Ettől függetlenül amíg csak egy bringám lehet, addig én maradok az xc-nél, mert az komolyabb terepre is jó, mászni is lehet vele, ha lassabb is, de lejtőn elmegy és aszfalton is használható. Szal kompromisszumokkal ugyan, de mindenhol elgurul. Viszont a csaj mostanában többet aszfaltozik, szal neki lehet jobb lenne a cx, nem tom... kicsit én ebben kételkedek. A mászást nem bírja és a cx-nek az áttételével még nehezebb lenne. Néha azért terepre is jár és felénk egy hosszú terepezést nem lehet megúszni sima földutakkal, ide minimum egy xc kell terepre. Bár a cx-el lehet teljesen lemondana a terepezésről és akkor boldog lehetne vele (amíg nem mászik), de ilyen helyen, ahol én lakok hogy lehet terepezés nélkül élni? . Az előző bringája cross trekking volt és abból is hamar elege lett, mert elkezdett motoszkálni a fejében, hogy hát jó-jó, de csak kéne egy monti...
Szerintem pl a gif képen lévő Meridával boldog lenne és lehet, hogy többet jönne terepre is, most van egy olyan problémája is a csajnak, hogy tavaly kulccsont törése volt és a Rugós Suntour telóval azért néhány rázós terep nem esik jól neki. Egy puhára belőtt levegőssel szerintem már nem panaszkodna, úgysem az a vadulós fajta, szal nem ütné fel. Na de meglátjuk, én elmondtam neki a magamét, aztán valszeg úgyis azt vesz, amit akar . A legjobb megoldás felénk szerintem két bringa lenne, egy cx és egy monti, nem véletlenül használja itt kb az összes komolyabb bringás ezt a kombót. Csak hát nekünk nincs pínz 2 bringára, örülünk, ha egy jobbra futja.HEAHEA: mondtam a csajnak ezt a mechanikus dolgot, de hallani sem akar róla . Rendelés meg teljesen kizárva, mert most szívta meg a Wiggle-vel
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz ZolkoW #140205 üzenetére
Ez már egy régebbi story, de mostanra sikerült letesztelni:
A villa kotyogással kapcsolatban többen is írtátok ezt a kormánycsapágy dolgot, amit nem vettem komolyan, mert szerviztől kaptam vissza, mit vizsgáljak rajta, ennyit mindenki össze tud rakni. Aztán gondoltam csak megnézem hátha.
Nekem a hézagoló gyűrűkön van egy gumis villogó, mikor azt le akartam szedni elfordult, a hézagolókkal együtt, utána feltűnt, hogy a hézagolók a kormánycsapágy felső kupakjával együtt elég könnyen forgathatóak.Lebontottam mindent, kitisztogattam, visszaraktam, először tökig behúzva, majd lassanként kiengedve, hogy lássam mennyi kotyogás marad, és ha tökéletesre már nem is tudtam belőni, de azért sokat javult. Visszatértünk oda, hogy csak akkor érezhető egy enyhe kotyogás mikor gyökeres, meredek részen megyek, ahol az első féket is használom.
Ezek után mikor valaki azt ajánlja hogy ha nem vagy biztos magadban vidd be egy szervizben majd megcsinálják, gondoljon picit bele, hány szerviz van abban a városban ahova érdemes bevinni egy 200k nál drágább bringát, itt 200k főre jut kb 11 bolt, ebből volt 2 ahova én be mertem tolni. De most már örülök hogy mindenféle szerszámokat vettem, mindenkinek az a legjobb ha megtanulja a lehető legtöbb javítást elvégezni, és tényleg csak végső esetben viszi szervizbe. Természetesen tisztelet annak a maroknyi kivételnek akik korrekt munkát végeznek, szerintem BP-et leszámítva, nálatok sincs olyan sok kimondottan ajánlott szerviz, szóval csak óvatosan.(#141225) Hasaggymeg
Jaja, produkáltam kicsit őket, hogy legyen mit mesélni aznap a haveroknak Azzal a bujkáló emberrel szerettem volna kommenikálni, de nem volt hajlandó, a kuttyerok, meg távolságmérésre voltak belőve, ha 5 lépést hátra mentem, elhallgattak és leültek, ha közelebb mentem felálltak és ugattak.
BTW átjutottam, mert nem tűntek agresszívnek, hátramentem hogy megnyugodjanak, aztán elzúztam mellettük, de ők is 3 mp alatt felvették a tempót, és mivel emelkedő volt a kanyar után, (mi más) ott voltak mellettem, de jó fejek ezek is, nem akartak bántani, csak szépen elkísértek az általuk gondolt telek határig."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #141238 üzenetére
Megmértem, 8cm-vel alacsonyabb a kormánycső teteje, mint a nyeregé. Csak mintha olyasmit olvastam volna a vázgyártónál, hogy 4cm távtartónál többet ne tegyünk be, de így +17 fokos stucnival is legfeljebb 2 centit tudok még emelni.. mármint az van most is, csak nagyjából 2 cm távtartóval.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #141260 üzenetére
Miezasárosbringa,he?!
samujózsi..."remélem" legalább részeg volt,mert bár természetesen úgy sem érdemel halált senki,de józanon így meghalni tényleg durva.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #141254 üzenetére
Így van angol menetes 68 és 73 mm, az olasz (fordított) menetes ami 70 mm.
Amúgy is a láncvonal függ a hajtókartól, lánctányér(ok)tól, így az határozza meg hogy milyen hosszúnak kell lennie a monoblokk tengelyének. Ebben az esetben rövid és hosszabb kell. Ha bármelyik cserélődik a hajrában, akkor már a régi tengelyhosszal biztos nem lesz jó, ezért sem lehet a régi méretére alapozni. Például valaki vált egy négyszögletes tengelyes hajtásról külső csapágyas integrált hajtásra akkor tuti változni fog az egész.
-
Atke
senior tag
válasz ZolkoW #141304 üzenetére
Dolgozom ma is, meg tegnap is, így nem volt idő, de holnap megnézem a láncvilla vastagságot. Szerintem az köpött bele a számításomba.... Mert a tengely jó, hézagoló nélkül, és egy hézagolóval... de a karnak kéne kijebb lennie, ami ugye hézagolással megoldható lenne, de akkor már rövid a kar.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #141486 üzenetére
Felmászok mindenhova ahova bírok,majd onnan le is jövök valahogy,így összejön 2-3 betétcsere a 7-8e km és ~400 óra/365 nap alatt.Ma pl. ide másztam fel,majd koptattam betéteimet lefele.(Egyelőre nem megy ez a kib@szott képfeltőltés )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FireKeeper
nagyúr
válasz ZolkoW #141524 üzenetére
hmm, azt nem is néztem, valóban egy kicsit zorall
az a baj hogy az ortopéd Silex-en kívül gravelből nincs vázszett kínálat, csak a kínai karbon 150ezerért, ami vámmal/áfával együtt megvan 200 is, az meg már a keretemen kívül van.
a kész gravelek meg ott kezdődnek hogy 280-300, és azok az abszolút belépő szintűek, azt meg nem akarnám, hogy megveszek valamit 300+k-ért, és kezdhetem azzal hogy a fél bringát adom is el hogy fejlesszem
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
robee19
tag
válasz ZolkoW #141580 üzenetére
Én is arra gondoltam, hogy nincs a helyén a csapágy, vagy valami hiányzik onnan. De volt szervizben a gép mielőtt megkaptam és szerintük teljesen rendben van így. Lehet hétvégén mégis szétszedtem, megnézem újra. Egyébként szépen jár nem akad és látszik, hogy frissen van zsírozva az a rész (nem tudom egyáltalán kell oda zsír), szóval foglalkoztak vele, az biztos.
-
-
planbmokus
senior tag
-
ivana
Ármester
-
Rica
senior tag
válasz ZolkoW #141648 üzenetére
174 centi vagyok, 74 centis belso labhosszal.
A linket koszonom szepen.
Markat tudnal ajanlani esetleg a speci betethez?A 165 mm hosszu hajtokar csere beleferne a keretbe osszel. Az anyacegtol, a Wiggle-tol rendelve pedig egy uj email cimmel minusz £10.
https://magaduram-hu.cms.webnode.hu/a-magyar-tortenelem-logikusan/
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs