- Melyik tápegységet vegyem?
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple notebookok
- Ülésezik a hardveregylet
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Sógoromnak kellene egy kis segítség. Éppen használt piacon van, ahol 40-ért kínálnak egy Acera váltószettes, RST teleszkópos, Gtd ghost váz-kormány-felni bringát.
Megéri a kért árat egy ilyen bringa? Állapota szemrevételezéssel jó
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Montira szeretnék keríteni valami kisebb váztáskát szerszámok, fényvisszaverő mellény tárolására.
A bringán hova (kormányra, vázra, ülés alá), milyet, hol érdemes nézegetni?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Van egy SKS Airworxx műhelypumpám (kb. 2008-2009-ben vettem). Több éve kínlódok vele, mert a pumpafej nem szorul rá a montim autós szelepére. Így pedig elég rehabosan lehet vele felnyomni a gumit. Olyan, mintha fel lenne keményedve a pumpafejben a tömítő gumi. Ami szomorú, hogy talán 1...1,5 évvel a vásárlást követően már ilyen állapotba került.
Szerencsére nem kell napi szinten használnom, így 3-4 hónaponta kell csak kínlódnom vele, de azért egy 10k-s pumpától nem ezt várja az ember
Valakinek ilyen pumpával van hasonló tapasztalata? Lehet ezt orvosolni?
Esetleg valami gumi kezelő/puhító anyaggal bekenni/befújni érhet valamit?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Magellan Hydra bringám RST 321 CL első teleszkópjában eltört a rugó. Hol, merre lehetne keríteni bele alkatrészt?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Lecseréltem a bringán (rugótörés miatt) az első teleszkópot. RST 321 CL (nem mai darab) típus volt a régi és ebay-en rendeltem angliából egy ugyanilyet, de RSt 381 CL érkezett a csomagban, ami a régi típus helyett A-Head kialakítású.
Megoldható az A-HEAD rendszerű teleszkóp beépítése átalakítással régi rendszerű váz esetén vagy kapásból küldjem vissza a teleszkópot és keressek megfelelőt?
Tipp jöhet utóbbi esetre, hol, milyet érdemes nézni, mert nem szeretnék még egy fölösleges kört lefutni ilyen pitiáner ügyben
A segítséget előre is köszönöm
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz ---Lasali--- #41729 üzenetére
Hát ugye típus pontosan stimmelt így nem is foglalkoztam vele. Most picit jobban utánaolvastam a kialakításoknak (onnan tudom, hogy ez a-head ).
Visszanéztem az eredeti hirdetést és a megnevezésben írta is a bolt, hogy ahead, de akkor az nekem nem mondott ugye semmit kerékpáros analfabéta vagyok viszont írhatta volna, hogy 381 CL, mert akkor nem rendelem meg, mivel az más típus és nem dobja ki a kereső.
No mindegy, elbaftam...nem kicsit. Ez van
Egyébként a történet úgy nézett ki, hogy mikor kiderült a rugótörés (ismivel szétkaptuk) beugrottam a legközelebbi és nagyon ajánlgatott miskolci tavaly májusi nyitású bringás szaküzletbe (freeri.....keshop), ahol egyből a szerelő sráchoz irányítottak a kínommal. Mondom, hogy rugótörésem van, kellene egy hasonló teló 10k környékén. Mondta, hogy felejtsem el a 10k-s telókat, mert az új telók kotyognak mint az állat már gyári állapotukban is. 30k+ kategóriára mondta, hogy azok már ebből a szempontból is megállják a helyüket.
Mivel a komplett bringám nem ér 30k-t (Magellan Hydra 2003 tavaszán vettem 50k magasságában) jeleztem számára, hogy ennyit egyelőre nem szánok a javításra. Javasolta, hogy cseréljem ki a rugót légpuskáknál használatosra, ők is így szokták megoldani. Ez nem volt halott ötlet, így ebben is maradtunk, de akkor nem hagytam ott a bringát náluk. El is telt pár hónap (tavaly augusztus-szeptember környékén voltam benn a boltban). Most februárban nekiálltam légpuska rugót keríteni. Mivel pont ilyen kialakításúra nem akadtam rugógyártónál, így rendeltem 3 pár hasonló kialakításút "egy csak használható lesz alapon". Ez be is jött, mivel a 3 párból 2 rendben is lett volna, ha a törött oldali szárból sikerül kivennem az eltört rugót. Ez viszont annyira össze volt szopósodva, hogy nem bírtam letekerni a rugót. Na ekkor hirtelen felindulásból nekiálltam rákeresni a teló pontos típusára és találtam egy még elfekvő példányt belőle (lásd fentebbi történet)Szóval a lényeg, hogy az ilyen kategóriájú ott rohadó villákról kaptam egy szép félretájékoztatást.
Amúgy igen 1 colos (belső átmérő 22 mm, nem kaptam telesen szét, mikor láttam, hogy a régi menetes az új meg fityfenés )
Egyébként most visszagondolva az anyagi oldalra jobban jártam volna, ha egyből veszek egy 30k-s verziót Mire a végére érek biztos 30k fölött leszek
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz ---Lasali--- #41737 üzenetére
Hát na, valamivel néha szívni kell
Itt volt ismi, szétkaptuk darabokra, hozott cuccokat is hozzá, de sajna az ahead-es verzió nem colos, hanem nagyobb, így nem tudtuk a kormánycsapágyon áttolni, pedig a felső csapágyrész pont jó is lett volna kialakítás ügyileg az ahead lefogatásához.
19 GBP volt a villa és 21 GBP volt a szállítás szóval inkább nem küldözgetem. Átgondoltam a posta dolgot és úgy döntöttem, hogy erre a teleszkópra egy fillérrel sem költök többet, így nekiadtam isminek ajándékba. Ő viszont úgy döntött, hogy megpróbálja elcserélni első körben colos ahead-esre (már ha egyáltalán létezik ilyen méretű belőle), ha ez nem jön össze, akkor menetesre.
Meglátjuk mi lesz belőle.[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Hasaggymeg #41772 üzenetére
Csak 5/4,8, mikor ilyet is mér? "- összes üzemanyag (liter)"
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz -=RelakS=- #41894 üzenetére
A GPS progi is csalhat a mérések gyakorisága miatti pontatlanságból adódóan ha jól gondolom
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Múltkoriban volt egy elsőteló rugótöréses problémám, aminek következtében rajtam maradt egy RST 381 CL első villa (nyakrész átmérője 28,5 mm).
Barátommal úgy okoskodtunk, hogy építve lesz egy bringa a villa köré most látott egy vázat, amihez illene ez a villa, így megkezdődhet a házibarkács.
De még mielőtt beruháznék a vázra gondoltam rákérdezek, hogy érdemes-e megvenni. Erről lenne szó:
[link] és közvetlen [link]Jelenleg egy 19,5 colos vázas gépem van, de hosszított nyeregcsövet kellett vennem hozzá, hogy biztonsági határon belül tudjam emelni az ülést. 185 cm a magasságom.
Nézegettem a vázméret - magasság táblázatokat, de mindenhol 20 colig és 21 coltól vannak a lépcsők. A linkelt váz pedig 20,5 colos. Úgy gondolkodunk, hogy ez lenne pont az ideális méret számomra
A véleményeket a vázról előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Vettem kéz alól egy Dynamics Magic XT MTB bringát. A hajtómű kicsi és nagy lánckerekén tökéletesen működik a hajtás, de a középső lánckerékre váltva "recsegős" hangot kelt. Gondolom eléggé szét lehet hajtva ez a lánckerék.
Nézegettem a hajtóművet, de típusszámot nem véltem felfedezni rajta, minden esetre ilyennek vélem a kisméretű képek alapján SHIMANO XT FC-M770 HAJTÓMŰ 9SEB, illetőleg 9 sebességes a hátsó váltó, ahogy a linkelt oldalon is írják.
Ahogy olvasom külön lehet cserélgetni a tányérokat (cserélhető Hyperdrive SG-X lánctányérok).
Mit nézzek meg, hogy ne nyúljak mellé lánctányér vásárlásnál? Típusjelölést tényleg nem raktak rá vagy csak én voltam figyelmetlen?
Ezt néztem ki, ami a linkelthez lenne jó SHIMANO LÁNCKERÉK (FC-M770) [32 FOG] , de előbb szeretném beazonosítani, hogy a bringán lévő hajtómű megegyezik a linkelttel
Vettem a bicajhoz fék- és váltóbowden készletet (JAGWIRE RIPCORD (CARBON)) Brake, Shift
Milyen cuccal lehet ezt vágdosni? Ez jó lehet hozzá? (L:http://bringabutik.hu/vasarlas/szerszam/bowden-vago-feszito/longus-bowdenvago-fogo.html)Bowdenvágó fogó(/L)
Köszönöm a segítséget előre is
Szerk.
Bakker a fórummotor széthekkelte a hszt, mindenhová bepakolta a hajtómű linket[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz rétisün #62209 üzenetére
Köszi
Melóból hazafelé menet összeakadtam bringás haverral, aki pont ezzel az infóval világosított fel (csak közben win reinstall bejátszott ), szóval fene a szájukat, pont a hajtókar végén nem néztem
Ezt sikerült leolvasni: 175 FC-M760
Szóval a korábban linkelt tányér nem ehhez való. Ehhez ez kell:
SHIMANO LÁNCKERÉK (FC-M760) [32 FOG]Amúgy a 760 és 770 lánckerekei "kompatibilisek" egymással?
A 760-ashoz való lánckerék anyaga alu, míg a 770-eshez való pedig acél-kompozit. Valahogy strapabíróbbnak tűnik az utóbbi. Ha véletlenül csereszabatosak lennének, inkább a 770-es lánckereket vennémBár van egy sejtésem, hogy nem igazán ilyen szempont szerint fejlesztik/gyártják ezeket
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz 6030D #108572 üzenetére
Gratula Jól "elvert" az időjárás akkor benneteket
Én, Varbó felől ugrottam fel, 14:40 körül értem Bánkút alatt a Fehérsas-hoz. ahol találkoztam szalagozással + a Jávorkút-Bánkút-Szilvásvárad "körelágazásnál", de nem tudtam mire vélni.
Szerencsére megúsztam a dagonyázást (elég későn indultam) +amit tekertem útvonal is sokkal kíméletesebb volt, emiatt ennyire nem sikerült a bringát összekennem, mint neked
Végül 68km-t sikerült abszolválnom 3 óra alatt...read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
-
AtHoS
nagyúr
válasz #68686080 #136268 üzenetére
És BioCo-ból mit? Mert azt elfelejtetted leírni
- zöldkagyló? porc és izom? sima glüközamin tabletta (amit nem kapni jelenleg)? vagy valami egyéb termék a BioCo márkából?
Más:
Ma délután összeakadtam egy outissal, jött velem szemben (Bánkút-Lillafüred útról kanyarodott le) és kérdezte tőlem Varbó tanya felé erre kell-e menni? (jó felé sikerült lekanyarodnia, bár majdnem túlszaladt a leágazáson)
A "tanyázásból" gondoltam biztos Pestről keveredett vidékre... Gyorsan elhaladtunk egymás mellett, épp csak válaszolni tudtam, így csak reméltem ha leér, akkor ott nem fog "tanyázni", mert a helyiek lehet nem kultiválnákread-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bringasisti #136368 üzenetére
Ez biztos?
"Én csak arra voltam kíváncsi, hogy akik ajánlották a glükozamint, azok hogyan szedik"
Bár lehet úgy van ahogy írtad
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz athomi #136710 üzenetére
Testalkatok is eltérőek lehetnek. Nekem előző bringám váza 19,5"-os volt, de hosszított nyeregcsövet (+ 5 cm) kellett használjak hozzá, ha nem akartam a biztonságos jelzés föle húzni a normál méretűt, hogy kényelmes legyen. A mostani viszont 21,5"-os (használtan vettem), nagyon szeretem, teljesen kényelmes számomra.
Tehát rá kell ülni és megnézni hogy mutat alattad
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Én SportsTracker után kipróbáltam a Komoot android app menetrögzítését.
Dél körül volt egy kiadós zuhé errefelé, viszont a Bánkút-Szilvásvárad rész ebből kimaradt. Én pont a zuhé után indultam el, aminek a nyomaival útközben találkoztam csak
SportsTracker ugyanazon az útvonalon (~45km) 400m-en belüli eltérésekkel rögzített többféle megtett utat (ezt a kanyart szoktam tekerni, ha van rá időm ~ 1h45...50m). A Komoot által rögzített is benne van ebben a tartományban, bár kerékpár computerhez képest ~300m az eltérés (kanyargós erdei utakon mentem, ebből jöhet az eltérés simán).
Magasságnál a SportsTracker emelkedésre 656....745m között rögzített szintén több értéket is a korábbi tekerések alkalmával. A rögzített megtett utat még el is hinném, hiszen kerülgetés, nem úgy veszem a kanyart, kanyargós az út stb. adhatná, de azt viszont kétlem, hogy ugyanazon útvonalon összességében 100m eltérés lenne magasságban
Komoot 510m-t rögzített emelkedésre, de ugye ehhez nincs még összehasonlítási alapom, viszont a webes felületen mutatja az emelkedő (avagy lejtő) %-os értékét. Na ez tetszik főleg, hogy meredekségtől függően színezi is. Az is tetszetős, hogy szakaszt is ki lehet jelölni és annak a statisztikáját is lehet nézegetni, ráadásul a térképen is mutatja a kijelölt szakaszt....hogy én eddig miért nem akadtam erre a Komoot-ra (most 5k-ért kínálja akciósan a világtérképet megvételre)
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Rendeltem egy Bryton 310-et és hozzá speed szenzort is. Van lehetőség a GPS alapú és a szenzor alapú adatokat párhuzamos láttatni a kijelzőn és esetleg logolja is külön-külön vagy ha hozzá lesz kapcsolva a speed szenzor, akkor csak annak az adatait fogja figyelembe venni?
Teszt jelleggel nézném csak meg a szokásos útvonalakon, hogy a GPS mérés mennyiben tér el szenzoros méréstől...bár, ha nem dobom rá a speed szenzort, akkor csak GPS alapon fog tudni mérni, utána meg mehet fel a szenzor. Csak így később lesz majd összehasonlítható eredmény és az is max. körül-belülre a kétszeri menetek közötti eltérések miatt
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz samujózsi #139248 üzenetére
Ez a merretekerjek oldal milyen térképforrásokból dolgozik?
Gyorsan...akarom mondani elég lassan sikerült a megszokott körömet beszerkeszteni /teljes egészében nem is sikerült...de ez most mellékes/ és nézegettem az emelkedőket, mire szembejött egy -11%-os szakasz a gyakorlatban full emelkedő közben /párszor tekertem már ott és nem találkoztam lejtővel, főleg nem 11%-ossal azon a részen /...szóval én erre a szerkesztett nyomvonali statisztikára nem vennék be mérget
Bár egy felüljárónál csak nem téved be
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Bryton készüléken kerékpár súlyra a teljes menetfelszereléssel együtti súlyt (tele kulacs, felrakott lámpák, megtöltött szerszámos bag, stb...) érdemes beállítani?
No meg ez az adat mihez is lenne szükséges? -> kalória felhasználás?
Szerk.
Ja igen, majd elfelejtettem: a speed és cadence szenzorok giroszkóp alapon mérik a megtett fordulatot? Csak mert mágnes nem volt mellettük a dobozban
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Massmurderer #139654 üzenetére
Az már van, de baszki, azt akárhogy tekerem sosem jutok vele sehova
cdl
Kösz
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Jester01 #139658 üzenetére
310H és a külön vásárolt Speed+Cadence (külön eszközök, nem kombi) jeladók dobozán fel van tüntetve a 310, mint kompatibilis eszköz.
A sebesség jeladót az első kerékagyra kell rögzíteni az ábra alapján. Még egy félóra és kiderül a gyakorlatban is, párosítani minden esetre sikerült minden jeladót
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz kovacs65 #139672 üzenetére
Egy órája értem haza én is egy 60 km-es tekerés után és valóban semmi gond nem volt, szépen mérte/jelezte folyamatosan a jeladók adatait (bár felrakáskor azért álló helyben megpörgettem őket biztos ami ziher és már ott is Ok volt), tehát ezekhez nem kell mágneses cucc pluszban hozzá.
Mondjuk a BT sync eltartott pár percig
Még annyi megjegyzésként, hogy a 2500 Ft-os lidlis wireless kerékpár "computer" is pontosan ugyanazokat a sebesség és távolság adatokat jelezte/mérte, tehát ezen két érték tekintetében nem volt különbség a Bryton310 és a lidlis között
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
A mai tekerés közben volt egy váratlan technikai problémám, aminek következtében a telefonom megörvendeztetett, hogy sikerült 10000 lépést megtennem - bringával a vállamon
Szóval egy öregecske 26"-os Dynamics Magic XT MTB gépet hajtok Mavic 117-es ráfokkal + Schwalbe Big Apple HS430 26x2,35 (60-559) köpennyel 3,5 bar-ra fújva.
A hátsó ráf fékező felülete megadta magát menet közben: először csak kipúposodott egy kb. 5 cm-es szakaszon, így a hátsó V féket kiakasztva tudtam gurulni 15...20 km/h-val, de egy rossz minőségű aszfaltos útszakaszon a rázkódástól a fékpofa visszahajlott a ráfra, gondolom a kipúposodásnál elengedett szakaszon a problémás rész beleakadt a fékpofába, ennek pedig a végeredménye azonnali durrdefekt lett -> bringa cipelés vállon hazáig
Na szóval menetkész állapotba kellene hoznom a bicót. Az első ráfot is cserélném, mivel egyidős a hátsóval, nem szeretnék amiatt ismét 10000 lépést megtenni
Tehát V fékhez, 32 küllős Mavic 117 ráfok helyébe kellene jó minőségű alternatíva Schwalbe Big Apple HS430 26x2,35 (60-559) köpenyhez, illetve egy normális bolt/szerviz (miskolci vagyok), ahová az XT agyakat bevíve/elküldve felküllőzik normálisan esetleg védőszalagot is dobnak rá. No meg most már ideje lenne belsőt is beszereznem (presto szelepest)
Minden jó tanácsot szívesen fogadok
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz AtHoS #139794 üzenetére
ebike-on találtam cuccokat:
Mavic XM 117 felni [link] ezzel biztos nem lesz gond, ilyen volt eddig is bringán
BBB BTI-93 felniszalag 18mm-es [link]
Continental MTB 26 26x1,75/2,5 kerékpár belső [link]Küllőnél picit gondban vagyok, Shimano Deore XT '04 (FH-M760) hátsó aggyal tudtam számoltatni küllőhosszt: Bal:256.1 Jobb:254.3 értékek jöttek ki, de a Shimano Deore XT '04 (HB-M760) első agynál nem kínál számoláshoz lehetőséget az oldal.
254 mm-re találatok: [link]
256 mm-re találatok: [link]
első keréknél egyelőre ?-es a küllőhossz....lehet a küllőt első körben hagyom a francba (bár fogalmam nincs illik-e a felnivel együtt azt is cserélni )
A találatokból a DT Competition vagy Revolution amiből saját kútfő alapján választanékKüllőanya felhozatal: [link] innen a DT vagy DT Squorx Pro alu anyák a szimpatikusak
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Massmurderer #139829 üzenetére
Na így nem is nézegettem....9 fokozatú és NEM tárcsás verziót kell találnom
#139831
Ja, V fékes kellene
szerk.
Nem igazán minőségi választék: [link]
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Massmurderer #139835 üzenetére
Ez a kínálat valahogy jobban megfog [link]
Full fekete a bringám és a mostani küllők is feketék, az agyak és a felnik fékező része ezüst csak, no meg a hajtás és racsni (már amikor letisztítom ) [link]
Ezeket néztem ki, bár a felnik és összetevők típusai számomra nem sokat mondanak
Xtreme M-ZX 19 + Shimano XT HB-T780 + FH-780 fekete - ezüst küllő
DT Swiss 535 + Shimano Deore HB-M6000 Disc elöl-hátul - fekete küllők
Xtreme Sari M-17 + Shimano XT HB-T780 + FH-780 fekete - ezüst küllő
Xtreme airline 3 + Shimano XT HB-T780 + FH-780 ezüst - ezüst küllő
Bati0501
Köszi az infót a szervizekről
Excelsior-nál vettem első bringámat, de akkor még a Győri kapuban voltak. Miután átköltöztek a Pesti útra egy SKS Airworx műhelypumpa és egy Continental Contact Security 26 x 1.75 gumi után érdeklődtem náluk.
A pumpát leadott rendelést követően rövid időn belül meg tudtam venni náluk, de a gumit mai napig várom tőlük, még csak egy telefont sem sikerült irányomba megengedniük, hogy nem tudják beszerezni.....2 hónap után megrendeltem netről, 1 héten belül a bringán volt szerviz résszel viszont nincs tapasztalatom velükread-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz StLui #139952 üzenetére
Már nagyon túlbeszéljük a történetet, de ezt csak berakom ide, mert elsiklottál egy érdekes dolog felett. Beírtam az oldalon, hogy centíroz, kihozta helytelennek, de a javaslatok között - amit úgy gondolok, hogy helyesnek ítéltek meg - ott figyelt emigyen írva: centíróz így hosszú ó-val megspékelve ...hát besza....
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz ivana #139847 üzenetére
Pont ugyanolyan felnit rendeltem, így maradt a régi küllő.
Átküllőztem tegnap, de egy küllővel nem boldogultam, pedig 3-4 anyát is rápróbáltam: csak félig tudom rátekerni az anyát, onnantól az egész küllő csak csavarodik, anya meg sem moccan rajta. Valószínű egy metszőt kellene átforgatni, így itthon nem fogom tudni centrírozni, bár nem lötyögős a küllő, de nem is tudom/tudnám emiatt feszíteni. (a kérdéses küllőt kiakasztva a felni mellé sem tudom bentebb tekerni az anyát)
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bringasisti #140432 üzenetére
Ezt sejtem én is a probléma okának, de nem tudom átmetszéssel ez megoldható-e (szervizben foglalkoznak-e ilyennel) vagy az adott küllőt cserélni kell?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bulikavagyok #140803 üzenetére
A garadnai úti leágazástól a Jávorkútig tartó kb. 7km-es szakaszon milyen időt/tempót tudtál menni? Főleg az első ~4km-es szerpentines részen mit lehet egy ebike-al menni? Emlékeim szerint kenyérhajtással kb. 40...50 perc kellett hozzá
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bulikavagyok #140852 üzenetére
Hát akkor jó kis tempót lehetne tolni vele felfelé
Amúgy a távolságot mivel mérted? Nem ismerősek nekem a képmentések Gyorsba ránéztem sports-tracker rögzítésre és a Levente forrástól Jávorkútig ~7 km-t hoz az útvonalra (lidlis wireless computer is ennyit mért nálam kb.)
Na de majd, ha rendben lesz a bringám, akkor Bryton-nal is megyek arra és ráellenőrzök veleszerk.
jaj bakker én a Sebesvíz panzió melletti tóig vittem csak a "menetpöttyöt" A jávorkúti tó pedig még egy kicsit odébb van
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz nemeth989 #141948 üzenetére
Miskolcon Lidliben 4-én (csütörtök) láttam 9k-ért és rakásig volt, mivel előtte 1...1,5 hónappal szintén volt akcióban. Gondolom nem helyi akció volt, mivel volt több bringás cucc is kínálatban. Érdemes bekukkantani hátha van még elfekvőben ahol laksz, bár nem tudom mennyi ideig szokták a maradványt eladótérben tartani
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bringasisti #142606 üzenetére
És milyen szoftverrel használjátok a HR pántot Android-on?
Bryton 310-hez való övet nem ismerte fel sportstracker, komoot-ban nincs is ilyen lehetőség, strava-t kellett rádobnom, az végül felismerte
szobabringán szerettem volna meglesni a pulzust, de végül maradtam a Bryton 310 használatánál, csak azt meg 7-8 percenként újra be kell kapcsolni, mivel automata kikapcsolja magát, nincs benne szobabringás profil állítási lehetőség
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bringasisti #142656 üzenetére
Köszi az APP tippeket, valóban ANT+ -osak a Bryton jeladói, erre nem is gondoltam, hogy az APP-ok ezért nem eszik meg (mondjuk strava szerencsére nem problémázott és a Bryton Active összelinkelés miatt úgyis regiztem oda) és csak a telefon látja, mint BT eszközt
coolpet
Ha azt mondják nincs rajta sárhányó, akkor hazudnak ugyanis akkor mi veri rád a sarat?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Ma megtréfált a Bryton 310.
Épp hazaértem mikor elkezdett zuhogni az eső, így kapuban gyorsan nyomtam egy stop-ot, majd még egyszer, hogy ne csak pause-on legyen és toltam is be a bringát. Mikor a Bryton app-ban rányomtam a szinkronizációra 1 sec alatt végzett, de nem hozta fel az aktivitás listában a mai tekerést. Nem tudtam mire vélni ezt, így arra gondoltam, hogy nem lett véglegesen stoppolva az óra. Ismét nyomtam egy stop-ot és bizony rá is kérdezett, hogy valóban le akarom-e állítani (az esőben állva a kapunál kapkodva nem figyeltem a biztonsági kérdésre, így nem erősítettem meg), hát most akartam, de ennek ellenére szinkronizálásnál folyamat azt írta a Bryton APP, hogy minden aktivitás szinkronizálva lett.
Végül USB kábellel gépre dugva a gépen láthatóvá vált belső memóriában átneveztem az utolsó mentést (dátumidő formátum másodperc értékét növeltem meg) és így már rendben sikerült a szinkronizáció.
Leírtam, hátha valakinek majd jól fog jönni ez az infó valamikor
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz frango13 #144020 üzenetére
Nekem literes van és nem érzem túl nagynak, néha még ez is kifogy idő előtt, így egy forrást útba kell ejtenem újratöltéshez, bár Miskolc környékén a hegyekben ez nem igazán probléma
A kulacstartót viszont le kellene cserélnem, mert a felső támasztó részen van egy "pörgettyű" ami menet közben a rezgésnek köszönhetően fémesen zörög
Más:
Tegnap jöttem lefelé a Bánkúti úton és olyan hang jött a vázból, mikor meg van repedve...gyorsan megálltam, körbenéztem a bicót, körbetapogattam, de semmi különöset nem vettem észre. Elkezdtem gurulni, de ismét jött a hang, tehát megálltam ahogy az előbb, de most sem vettem észre semmi problémát. Elindulva ismét jött a hang, de közben a vádlimra pattogott valami. Na satufék és nézem a hátsó kerékre rá van tapadva valami. Leszedem, nézem, eléggé aszfaltszerűnek tűnik. Körbenézek az úton és látom, hogy betömködték a kátyúkat. Ehh..én meg azt hittem a váz megadta magát, közben az apró aszfalt szemcsék tapadtak a gumira, majd a centrifugális erőtől dobálódtak lefelé és zörgették a vázat. Nem is mertem engedni neki lefelé nehogy még a végén leverje a festéket a vázról.
Kíváncsi leszek ha már most egész útszélességben mindenfelé "aszfaltreszelék" volt meddig fog tartani a kátyúzás
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Nálunk a forrásvízben nagyobb adag van az összetevőkből mint amit erre az italra írnak az adatlapon
Ezt tetszett a legjobban: Só 0 g -> 31% (Táplálkozás beviteli referencia érték %-a felnőttek számára)
Én BCAA és Glutamin porból szoktam "fröccsöt" keverni 5000mg - 5000mg arányban és bedobni mellé 1000 mg L-carnitin-t. Na ez megfelelő mennyiség lesz, de ilyen 200mg mennyiséget meg sem érez a szervezet, bár pszichóra hatásban biztosan van jelentősége Mondjuk az Arginin és taurin tartalom azért jelenthet valami, de azokból nem tudom mennyi az ajánlott adag
szerk. ja és nem utolsó sorban árban is sokkal-sokkal kedvezőbb lesz a végeredmény
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz samujózsi #147364 üzenetére
Én Lillafüredről lefelé jövet szoktam agyfaszt kapni a város(?szikla?)nézőktől, mikor harminckával csordogálnak lefelé kocsival és beérem őket kormányra feküdve gurulva montival
szerk.
ivana ....hát végül is az szokott lenni a vége, de páran ilyenkor bepipulnak, hogy egy bringás elsuhan mellettük, pedig ha amúgy kocsi utolér kanyargós terepen mindig intek, hogy előzzön, ha kanyarnál belátom az utat és nincs szembejövő forgalom...páran megköszönik előzés közben, de a többség......
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Yettel topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- EAFC 24
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...