Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Hunt: Showdown - Augusztustól csak jelenlegi generációs gépeken játszhatunk vele
gp A PlayStation 4 és Xbox One verziók automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #143312 üzenetére
távol álljon tőlem,hogy észt osszak, főleg hogy ez már valamennyire orvosi téma lenne, de jobban bízom a mellkaspántos mérőkben, és lehet,hogy tényleg mégjobban vissza kell venni. ez az agyi része nehéz tud lenni, én nagyon örülök,hogy sokszor nem látnak, amikor lejtőn felfelé próbálom tartani,hogy ne menjek a kitűzött pulzusérték fölé :) Őszintén szólva a faluban az utolsó 2 km-en mindig túl is léptem eddig, mert milyen ciki már 5-el vánszorogni felfelé, mikor itt ismernek is ;) Azzal is csaltam, hogy megtudtam,hogy ér egy-egy sprintet belerakni, és akkor azzal a kínos szakasz egy része le van tudva. de nagyrészén marad a csendes, sorsot elfogadó csörlőzés :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #143565 üzenetére
Nagy nehezen megtaláltam az eredménylistát tegnap, gratula a helyezéshez! Viszont ez nekem azt is jelenti, hogy a top maratonokon jó erős lehet a mezőny egy kisebb versenyhez képest, nem árt ezt sem figyelembe vennem...
Ja: sűrű hétvége volt, gondoltam majd vasárnap este elküldöm a rendelést a bike-components-hez, hiszen azt írták, 4-éig érvényes az ingyenposta. Hát bekaphatják, már nem volt kint a banner, és a kosárban is látszott a szálíltási díj. De ennél jobban zavart, hogy valszeg le volt terhelve az oldaluk, sokadszorra tudtam bejelentkezni, mondom ennyi kínlódást nem ér, hagytam a fenébe - úgyis csak egy kis láncwaxra lett volna szükségem.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Eszembe jutott ez a lehetőség is, hogy mint annyi más boltnál, csak a végén vonja le, de addigra felhúztam magam, és eldöntöttem, hogy utálom őket
Ma viszont.... [link] ezzel szemezek... tipikusan a nem tudtam, hogy szükségem van rá, de elhittem kategória. Van villogóm, gyengébbek, de ha olyan is lenne, ami nappal is látszik, akkor valószínűleg használnám.
Pénteken bénáztam, az első villogóm lemerült hazaúton, nem nagyon követtem, hogy mennyit is mentem vele.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #143589 üzenetére
Egyébként aki tubelessel volt, és eldefektelt, ott mi történt tulajdonképpen? Akkorát kapott, hogy a peremnél elszisszent a levegő? Vagy kiszakadt a vékonyabb oldalfal? Gondolom ez max. 1-2 embernél jelent sérült felnit is, inkább csak túl lett "erőltetve" a rendszer.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Csak tipp, de Fváron a Kadocsa úton van egy Thule bolt, nem tudom, kölcsönöznek-e.
Pénzváltás: általában Paypallal (-lel, de mindegy...) fizetek, és olyankor nem átallom a bankommal váltatni a pénzt, úgy pár százalékot mindig nyerek.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz planbmokus #143601 üzenetére
majd beszámoló jöhet! :) én igyekszem visszafogni magam...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Somatom #143634 üzenetére
nekem eddig legnagyobb változást az hozott (ugyanúgy kisujj+gyűrűsujj zsibbadt, főleg bal kézen), hogy elkezdtem enyhén hajlított könyökkel tekerni. Ez nyilván hozott egyéb változást is a testtartásomban, illetve mivel ezzel egyszerre a derekam tartásán is változtattam, picit játszogattam a nyereggel is. A kormány magasságán korábban változtattam, följebb már nem jön, az ebben (legalábbis akkor) nem hozott érdemi változást, bár jobban elérem az alsó fogást Amit akkor linkeltem cikket, abban volt valami ilyesmi duma, hogy "ne az álmainkhoz, hanem az adottságainkhoz állítsuk a kormánymagasságot" - Mint a szöveg a fürdőruha választásról
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz beleriand72 #143711 üzenetére
Szerintem ott is meglenne a létjogosultság, ahol mondjuk egy csapat túrázik, de vannak gyengébb tagjai, ÉS ez mindenkinek rendben van. A "rendben van"-t nem úgy értem, hogy indulás előtt mindenki aláír egy nyilatkozatot , hanem hogy aki gyengébb, az mondjuk olyan alkat, hogy akkor ő pedelec-kel megy. Például akikkel nagynéha túrázok, azok között simán én vagyok a leggyengébb, mindig lemaradok, de már megszoktam, hogy addig a srácok mennek pár extra kört, visszagurulgatnak, stb - naszóval ha én ebben látnám a megoldást, akkor nekem is az lehetne, viszont feleségem is lehet, hogy lelkesen jönne velem, ha lenne egy rásegítéses biciklije, csak hát nincs.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Én úgy képzelem, hogy itt sok százalékot jelenthet minden olyan különbség, hogy melyik gyártó hogy határozza meg az Ah értéket, amit ráír az akkupakkra, melyik motor/hajtómű a hatékonyabb, melyik elektronika jobb hatásfokú, meg milyen állípotú az az akksi. Az, hogy hány kiló a szekér, az persze ugyanúgy ott van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #143745 üzenetére
nem tudom pontosan, milyen a gorillaszalag, de a Stan's szalag tutira erre való. A gorilláról mintha régen azt olvatam volna, hogy sok rétegben kell..
De a rendes tubeless szalagot is két rétegben tekerted fel? mert akkor kb mindegy is, hogy pár mm-rel keskenyebb, egyik körben egyik oldalra toltam ki, másik rétegnél másik oldalra, majdnem ugyanott vagyok, mintha a jó méretű szalagot rendelem .
(nekem is 1-2 mm-rel szélesebb lett volna tökéletes, de a küllőkhöz tudtommal nem folyt be. Egyébként a múltkori verseny óta egész jól is tartja a nyomást, legalábbis kézzel nem éreztem, hogy puhult volna egy hét alatt. Előtte majdnem leereszett, de figyeltem rá szerencsére)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #143762 üzenetére
Most nem találom, de mintha a Joe's cuccot eleve 2 rétegben ajánlaná a gyártó is. Mindenesetre ezt támasztja alá, hogy a 9 méteres tekercs bőven elég így két 29er kerékhez. A WTB szalag szintén 9 vagy 10 méteresben érkezett. A pár Eurós kék szalag is Angliából.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz planbmokus #143898 üzenetére
fainnak tűnnek, csak melyik méretet vegyem?
Ráadásul azért az árért szinte rablás...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz planbmokus #143912 üzenetére
tudim, azért írtam! :) jó áron volt. azóta találtam ebike-on is, de ott egy db. ennyi nagyjából.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zzola #143922 üzenetére
sisakból szerintem bestbuy, én ezt venném országútira, igaz, hogy nincs tapasztalatom vele, csak az akciósan ugyanennyiért vett On-One XC-vel (amit harmadszor is megvennék ).
A montisban van egy egyszerű rovarháló, de mióta rászoktam, hogy viselek alatta valami kendőt vagy egyebet, nekem mindegy is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz FireKeeper #143950 üzenetére
én sokszor látok bringát és alkatrészt is hónapokig hirdetni, ez alapján felteheted már most is
Gossamer: képtalálatok alapján ez 4 csavaros tányérrögzítésű? szimmetrikusnak tűnik, tehát ha más szabvány, mint az elterjedt, akkor azért megnézném, mibe kerül rá a tányér, és van-e egyáltalán aftermarket, ahogy írtad. Én spec ezért is választottam sima 110-es 5 karos hajtókart, bár ha jól láttam, az aszimm. 4 karosra is van már kínai.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz xy.zsolt #143974 üzenetére
4 centi?! backi, csoda, hogy nem a nyeregvázcső tört el... :/
MÁS - Esetleg hajtóműre tipp: [link]
Fogalmam sincs, miért olcsóbb a 2 tányéros, mint a szimpla, nekem az 1-es van, az 50 dolcsi + áfába fájt, de még így is brutál jó ár érte szerintem.
A SRAM 24-es tengelynek mondjuk 22-es a túlsó vége, ezzel számolni kell, illetve azóta kiderült, hogy kell venni hozzá 2x1mm-es távtartót + hullámos alátétet is, de annyi baj legyen.
Az érintetlen 44-es tányért eladtam róla, és most 36-ossal hajtom. Nekem kell a pörgetős áttételBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz planbmokus #143982 üzenetére
A 40-est elraktam a dobozba, de mivel 10-42 sorom van (XD rulez), ezért a vége pont ott van, mintha 40:11 lenne
Múltkor aszfalton jöttem haza, nagyon enyhe lejtőn a montival, kipróbáltam, mennyire tudom meghajtani a 28:10-et. 53Km/h lett a vége, persze az már mókuskerék volt, de sosem az szokott lenni a baj, hogy lejtőn lefelé nem vagyok elég gyors
Ezt a 36:10-et még nem próbáltam ki így.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #143993 üzenetére
övtasiban ivózsák? nekem van egy elég gagyi, Hervis márkájú, azóta tudom,hogy meg kell nézni az övtáskát nagyon :) olyan nagyobbacska féle, két végén kis kulacsnak hely, stb, de olyan béna a kialakítása,hogy ha megpakolom, kifordul a derekamtól,ahelyett hogy rásimulna stabilan. a pirinyó 1+3 literes Decás hátizsákom eddig bejött, és nagyon keskeny, így nem fedi le az egész hátam. még az én széles hátamat se..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Téerpé, első igazi út utáni hirtelen értékelés: enyhe visszalépés a BB7 után fékerőben, legalábbis a gyári betétekkel, azonos tárcsákkal, és a "saját" fékkarjaival. Remélem, valami jóféle betétekkel sikerül ezen tornászni. Nem egetrengető a különbség, csak épp annyi, hogy a BB7 elég volt fékkar fogásból is ahhoz, hogy emelkedjen a hátsó kerék, ez meg nem. A gyári pofa tudtommal félfémes. A szerkezet amúgy egyben van, és jó erős a rugója. Kíváncsi vagyok, vizesen mennyire hangos, mert a BB7 vállalhatatlan volt mult pénteken :)
(bezzeg a Podsacs táskámnak meg se kottyant másfél óra eső, minden száraz maradt benne)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #144089 üzenetére
Épp talpbetétek témában keresgéltem, és csak spekuláció, de mivel létezik külön magas boltozathoz, meg mindenféle korrekciós talpbetét biciklihez és más sportághoz is, ebből azt gondolom, hogy maradjon a cipőben. (bár fura így fogalmazni, mert én szinte mindig más cipőben tekerek, mint amiben mást csinálok)
Én elsősorban az ék alakú betéteket nézegetem, kipróbálnék ilyesmit: [link]Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #144135 üzenetére
ez csak a talp elülső fele alá megy, és ék alakú, változattól függően belül, vagy kívül magasabb. korrigálja a pedáltengely-talp szögét, én a jobb lábamnál érzem,hogy nem tökéletes, a ballal szinte nincs ilyen..
Jjeahh: a nyeregmagasság az ugye nem igazán szabadon választható,egalábbis tekeréscentrikus szakágakban...:) aztán a fejcső sem tud egy bizonyosnál alacsonyabb lenni (nem tudom, mennyi a minima, de 10cm alá sokkal biztos nem mennek, az enyém 11), a villa adott kerékmérettel és úthosszal megint nagyjából adja a méretet,szóval csak felfelé lehet szabadon nyújtózkodni, hiába akarna valaki mély kormányt montin,ha alacsony :)
műanyag kormány: én Procraftot találtam legolcsóbban, ami megbízható forrásúnak tűnt... 90 ajró volt az is, szóval elmorzsoltam egy könnycseppet a kattintás közben, ennel olcsóbban Exotic lett volna, ami szerintem jó, de csak 6 fokos hajlítású, nekem kevés.
Arányaiban ez a legdrágább alkatrész a bicómon...Ha XC-re kell, akkor 10 körül van újonnan 250g körüli alu, pl. szintén Procraft, 72 centisben. De használtan 4 körül ki lehet fogni jókat: Race Face, Cannondale, Kínából (új) Uno (mindig leírom, stucnit már csak olyat veszek :D na jó,nem, de olcsó-jó)
Bowdenes tárcsa: nekem a hidrós tűnik szervizigényesebbnek, annyiban, hogy azt én nem babrálom otthon, míg a drótost eddig mindig megcsináltam. Igaz, csak egyszer láttam neki,hogy szétszedem, akkor sem sikerült nagyon, inkább csak bowden/házcsere.
Világ körüli útra lehet hogy inkább bowdenessel mennék. (ott az sincs, hogy túl pici a rés, mert ha kell,beleerőltetema... állítható)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zzola #144254 üzenetére
értem azt is,aki azt írja,hogy az országúti a kényelmes, mert tényleg több kormányfogást ad, stb, de ez a kényelem más, mint egy kocabringásnak a kényelme :) ha megvan az elkötelezettség, akkor biztos jó lesz a nyereg mínusz 5-10 centis kormánymagasság, de fagyizni járni tényleg nem a legjobb választás. Én csak a saját példámon tudom, hogy lehet, hogy a Silex toronymagas fejcsöve jobban passzolt volna az adottságaimhoz, de már megvan a London Road, gigászi meredek stucnival is mínusz 4 cm, ami még mindig a szoknom kell kategória, szóval nem a kifejezetten kényelmes nekem, de a koskormány amúgy marhajó tényleg.
A fitness kategória annyiból gáz, hogy a Meridánál is úgy emlékszem,megegyezik a váz az országútiéval, pedig ha nem veszek a méretemnél eggyel-kettővel nagyobb vázat,akkor egyenes kormánnyal megőrülnék, olyan rövid lenne.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zzola #144310 üzenetére
a Cube-nál acélvillát ír, mondjuk az sem baj, annak tűnik legmagasabbnak a fejcsöve :P
Bocs, érdemben nem tudok hozzászólni, mert nekem nagyon beakadt a tárcsa-1x hajtás-szélesgumi, talán annyit,hogy Decát sem vetném el helyből, ott láttam már pofásat 200 alatt is, de tütetesen azt sem néztem meg, szóval szakértői értékelés elmarad.
(akkorra volt már biciklim, és az első tárcsaféknél lévő kilométeres adapter elborzasztott teljesen, elhomályosítva minden egyéb részletet)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz draco31 #144385 üzenetére
benzinben elmosás után menetrögzítő?
A végleges megoldást azért nem javaslom, de tandem bal hajtókarba ragasztottam már be műgyantával jobbos pedált, és utána már nem lazult le. Végülis a műgyanta is oldható kötés, hőre lágyulBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz xy.zsolt #144404 üzenetére
Jó, hogy előjött, én évek óta "próbálok" venni ultra dermet, de odáig azért nem jutottam, hogy ráguglizzak, hol kapható. Azt tudom, hogy a szokásos üzletekben, ahol járok, már rég nem láttam.
(#144405) samujózsi : Én a minimális (idő)ráfordítással próbálom ezeket a dolgokat megoldani, ezért is használok Squirtöt. De a láncpucolásnak a maximuma nálam az, hogy leveszem, beleteszem egy régi kulacsba, Brigéciollal jól összerázom, esetleg másodszor is, leöntöm a trutyit, öblítem, megszárítom, aztán viasz. Ez sem szed le minden olajsár darabkát, de itt véget is ér az ezzel kapcsolatos lelkesedésem
(#144390) xy.zsolt : a nálam már durvának számító 4 barra emeltem a hátsó gumiban a nyomást!! És ki tudja, hol van még a vége? Mondjuk most nem érzek ingerenciát, hogy tovább emeljem, elöl pedig 3,2 volt legutóbb. Ez a gravel bicó, 37-es gumma
Montinál 3 bar nekem már a kőkemény kategória, amit csak aszfalton használok, mondjuk mintha azt írtam volna múltkor is, hogy alá mér az órám... jó, felejtsük is el az adataimat[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #144416 üzenetére
jaja, az lesz az!
itthon is volt 1-2 találat boltra, amikor kerestem, de azt a két flaskát, amit eddig megvettem, németektől rendeltem néhány apró kacattal egyetemben, ami mindig összejön a kosaramban Meg létezik más wax is, nem hiszem, hogy csak a Squirt működik jól. Egyébként ilyen 30-60 km-enként kenek egy új réteget, biztos, ami biztos, de lehet, hogy én tolom túl.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #144425 üzenetére
én úgy tippelem, hogy 100 keresésből minimum 99 tényleg pornót keres, a maradék egy pedig biciklis, aki... pornót keres aki a waxra keres rá (ezzel érdemes lehet szűkíteni), az meg statisztikailag kimutathatatlan
ja, amúgy nem fétisem, hogy mindent külföldiából vegyek, csak majdnem mindig az van, hogy kéne még egy-két cucc, ami viszont nincs itthon, vagy legalábbis nincsen egy boltban minden..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz evilskati #144437 üzenetére
A leírás alapján ez sem sima olaj, hanem valami száradó cucc.
Egyszer ránézek, hátha elcsábulok a címkéje alapján
Régebben (amikor a mostaninál mégritkább volt a gyári, kész wax) olvastam olyanokról, akik otthon kutyulják a kencét, olvasztják a viaszt, aztán abba lógatják a láncot, én ennyire nem vagyok fanatikus, de egy sörösdoboznyi méhviasz más miatt ott áll, ha legközelebb felolvasztom, lehet, hogy teszek egy próbát a lógatással. A viaszolásnak (ide értve a Squirt waxot és társait) szerintem az lehet a titka, mármint ha egyáltalán igaz, hogy többet bír velük a lánc, hogy a görgők belsejében bent marad, és akkor is van némi kenőképessége, mikor az olaj már kipergett. Nekem élettartammal kapcsolatban még nincs tapasztalatom, de sokan mondják, hogy jobb a sima olajnál. Ja, meg az is lehet ok, hogy nem gyűjti annyira a port, mert az meg biztos romboló hatású, ha bejut a gépezetbe.zzola: jeee!
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #144466 üzenetére
Nem bánnám, ha beválna, meg ha lehetne kapni felénk is, mondjuk ha két flakonnal veszek, már szállítással is beljebb vagyok a Squirthöz képest.
Csak ez kevésbé vicces keresési eredményeket hozBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz D1Rect #144583 üzenetére
Szállítást add hozzá, de ja.
Most kéne jönnöm a mért adatokkal, de a fotók csak otthon vannak meg lementve a telefonról, fejből meg nem megy.. nekem mindenesetre a pedálos súly 10,4 kiló körül rémlik, M-es vázzal, de ehhez kellett faragni a gyári összeállításhoz képest, főleg a kerekeken lehetett sokat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #144658 üzenetére
félig jogos, de igazából elöl középről a szélére váltva nincs annyira keresztben, mint amikor egy dupla (pláne tripla!) hajtóműnél tényleg keresztben van
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz maximilian4 #144674 üzenetére
csapágycsere, az "erre van".
De azt érdemes ellenőrizni, hogy nem az van-e, hogy teljesen beálltak a csapágyak, és a tengely forog bennük szorosan, mert az tönkreteszi a tengelyt. Nekem mikor beázott, akkor az első így járt, először még azt hittem, nincs gond, de hamar gyanús lett kézzel forgatva
Darabonként néhány ezerrel azért számolhatsz, elöl kettő, hátul általában 4 szokott lenni, de ha koszolódás, akkor lehet, hogy nem kell mindet cserélni, pl. a hátsó belsőket nem..A középcsapágyamnál múlt héten kentem újra a bal oldalit, az is zárt "ipari", de csak azért bontottam meg, mert tudom, hogy nincs neki sok hátra, egy kis (jó sok) zsírral próbáltam meg elodázni a cserét, két utat már kibírt nyikorgás nélkül /úton a csere, csak valószínűleg szekér hozza/
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #144715 üzenetére
Az ilyen kényszermegoldások mindig úgy születnek, mint ez a legutóbbi is: felültem a biciklire este, induláskor semmi. 5-10 km között már valami egyértelműen nyikorog, azt hittem először, az új fék teszi.. aztán bebizonyosodott hogy a pedál felől jön, még vissza sem értem a 30-as körről, mikor vállalhatatlan lett (értsd: ha formás futó csaj jön szembe a bicikliúton, akkor nem tekerünk, mert ciki. de igazából minden esetben ciki ) . Másnapra meg be volt tervezve egy munkába jövés, hát valamit kellett csinálni . Addigra talán (de azután már biztos) már meg volt rendelve a cseredarab szerszámaml együtt, de annyit már szerintem nem bír ki. Azért ragaszkodom hozzá, hogy csak csapágyat cseréljek a teljes csere helyett, mert olyan jól kiválasztottam a szexi kék elox színű apróságokat, hogy ez már hiányozna - ha valami hasonló olcsóságot veszek, biztos ugyanilyen sz*rul tömített csapágy lesz benne gyárilag, akkor már inkább a csapágyakat cserélgetem (lehetőleg jobbra). De bent figyel a kosárban egy olcsóbb GXP-s csapágy is, ideiglenesen végülis szürke színűvel is lehet tekerni
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #144786 üzenetére
ha ezt idézném neki, még a feleségem is értené! :D
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zzola #144820 üzenetére
szép gép!
Az összetartásról az jut eszembe, hogy még az is teljesen vegyes,hogy ki köszön vissza.
Aki sisakot hord, ott jó az arány, de köztük sem általános. A "közlekedő" bringásokhoz kepest én vagyok a bringásjelmezes ficsúr, ők inkább nem veszik fel a szemkontaktust. Országútisból is sokféle van, vannak lelkes visszaintegetők, vannak akik nem vesznek észre, van az inges fixis napszemüveges, az tuti nem köszön, montisok is ritkábban, a fél kézzel telefont nyomkodó fruskákhoz képest ugye sportoló vagyok, ők azért nem érzik megfelelő lépésnek a visszaköszönést (vagy meglepődnek). Összességében azt szűrtem le, hogy azok köszönnek vissza, akik hasonlónak érzik magukat hozzám, akiknek ez a közlekedésnél több, az életcélnál kevesebb :)Más: ma alapozás közben kicsit elragadtattam magam, leelőztem egy idősebb bringást, és eközben át is léptem a kitűzött maxpulzust. (mentségemre, hogy elég rossz úgy menni,hogy alig vagyok gyorsabb nála, ezért hosszú percekig kellett volna egymás mellett haladnunk) Szerencsére javíthattam, mert visszaelőzött, és ekkor már hagytam, hadd húzzon el :) Valamit viccelődött is, hogy váltanom kéne, de eddigre már megbeszéltem magammal, hogy jó is,hogy leelőz, szoknom kell a külső hatások kizárását. Ha autó előz, az továbbra is úgy elvonja a figyelmem, legalábbis keskeny úton, hogy lőttek a 130as bpm-nek.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Somatom #144827 üzenetére
Igazatok van, a városi bringázást külön kellett volna vennem, ott én sem erőltetem De a kilométereim nagy részén elhagyottabb utakon tekerek, egy úton ha találkozom 3 bringással, már sokat mondok. De a többi hobbisportolót is egy kalap alá veszem a bringásokkal, a kocogóknak és túrázóknak is szoktam köszönni, persze néha ők sem értik, mi a közösség alapja
Na, vissza a biciklis témákhoz!Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
hiánypótló kulacstartómentes kulacs, úgy látom, az értékelések alapján nem csak szerintem hülyeség [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #144859 üzenetére
én támogatom ezt a nadrághosszt a hagyományos bicóssal szemben.
szerk: márhogy a csajoknál
Csokicsibesz : rossznak nem hiszem, hogy rossz, de anyagban is lehet különbség. nekem is van most egy 1110-es, fapadosabb a felületkezelése, egyből befutja a rozsda, majd ha lesz olyan, amikor épp nem költöttem el a fél fizetésem szarságokra, akkor jut rendesebb láncra is, majd hasonlítok
Ja, egy X1-es láncom most is van, használt, majd ha eljön az ideje, cserélem a mostanival vetésforgóban, még csak annyit láttam, hogy szép fényes[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #144868 üzenetére
Ez is a szabotázs egy formája lehetne, olyasmi, mintha kimetszeném egy késsel az összes versenytárs gumiját rajt előtt. De hasonlóan ahhoz, lehet, hogy ellenséges reakciókat váltana ki /az esetleges pozitív reakciókba pedig bele sem merek gondolni/
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #145008 üzenetére
Nem tudom pontosan, mi a matek, de ha egy lánccal végigtolod, akkor meg kb. 3000 Km után kuka, nem? Láncok árát sem tudom fejből, csak a 11-es Sramokét, hogy azokat 3 és 6 ezer között megkapom igénytől függően, szóval én inkább nem nyújtom szét a láncot, az az első tányérnak sem tesz jót. Meg állítólag váltásminőségnek sem, de erről nem tudok nyilatkozni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz coolpet #144816 üzenetére
Nagyon nem ismerem a Stravát, de párszor használtam külső weboldalt .fit file-ok összefűzésére, amikor véletlenül leállítottam a rögzítést, lehet hogy ez megoldás (belapátolni az összes mentett útvonalat, hátha csinál belőle valamit.) de amúgy mintha Stravával kapcsolatban hallottam volna már a heatmap kifejezést, az pont ez, nem?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #145065 üzenetére
Nekem a kis Bryton barométere elég konzisztensen mér, a telefonnal voltak furcsaságok. Egy kivételről tudok eddig a Brytonomnál, amikor nemrég majdnem végig esőben tekertem haza, akkor talán a komolyabb frontok megzavarták, mert valami 60 méter emelkedést mért olyan úton, ahol csak az utolsó 3 km-en van ~90 (ez így jól hangzik, közben az egész 30 km-es úton nagyjából csak 170..)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #145071 üzenetére
ööö... ezt most nekem írod? Köszi, tudom, mi az a barométer
Azért írtam, mert a hétköznapi légnyomásváltozásokat kiszűri a mérő, ez volt az első olyan helyzet, amikor rajta kaptam, hogy tuti hülyeséget mért.Lánchoz: juteszembe, aki vetésforgóban cserélgeti, az nem csak egyszer rak fel egy láncot, nem? Tehát mondjuk 2-t vagy akár többet cserélget 500-1000-vagy valahány km-enként, és akkor szépen a sorral együtt kopnak a láncok is, úgy azért jobban jön ki a mérleg, nem?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest