- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Strezi #79929 üzenetére
Az első mondatod sajnos áthatja a topikban ténykedő hozzászólók nagy részét, ugye a legtöbben összekeverik a hétköznapi setup-os bringájukat a versenytechnikával. Azt hozzátenném hogy versenyfelhasználásra, tehát XCO és XCM szezon alatt 2x11-es M8000 XT-be 2000km után szakadt el, előbb a patentszemnél, utána már bárhol a lánc. 1x10-es szettnél (32 : 11-42) havernak is hamar megette a láncot, neked meg a 11-46-os sor miatt is szétfeszegeti szerencsétlent. Bár sejtésem szerint 1000-1500km-t neked is le kell futnia, de ez legyen a jövő zenéje, addig még kell egy kis tapasztalat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen