Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
ph A 2024-es verzió a Computexen jöhet, de hivatalosan még semmit sem tudni róla.
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz repvez #49277 üzenetére
Igen, abba a vázba a 100-as az optimális. Ha arra használod a villát amire való, nem ütöd vágod, és legalább évente szervizelteted, akkor valószínűleg hosszú évekig megbízhatóan fog működni, hacsak nem gyári hibás darabot fogsz ki, de ez bárminél előfordulhat. Szóval kicsi az esélye, hogy gondod lesz vele, ha betartod a fent leírtakat. A furcsa irányítás lehet alacsony guminyomás miatt, vagy a 120-as villa miatt a nem tökéletes geo miatt, vagy azért is mert már nagyon puha a villa és nyeklik nyaklik. A bringa hátulját tekergesd meg oldalirányba. Megfogod a nyeregnél és a hátsó kereket megmozgatod oldal irányban. Így érezni ha nem tart, vagy lötyög. Azt is megnézheted, hogy finoman megemeled a seggét a nyeregnél fogva és ilyenkor érezni ha kotyog a csapágy. Hiába vannak a csavarok meghúzva ha a csapágy már kopott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen