- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- E-book olvasók
- Apple notebookok
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz
MPowerPH #214694 üzenetére
Persze, mert a tagon 2 tekerőd van (low speed compression és a rebound), míg a teló gondolom grip 2, amin 4 tekerőd van, és közels se olyan egyszerű téma. Elméletben nagyon vágom mi mire való, de még mindig kerülöm az olyan felfüggesztést, amik ennyire szabadon állíthatók, mert egyszerűen érzem, hogy nem tudok annyria bringázni, hogy tudjak velük mit kezdeni. Még többet kéne menni külön tesztnapokkal egy pályán 20x fel le, oda vissza tesztelni egy egy klik hatását egyszerre csak egy paraméteren, hogy ezek mélyremenő állítgatásával igazán belődd a bringának csak az elejét. Aztán egy másik pályán meg lehet épp más karakterisztikára lesz szükséged.
Erre egyébként óriási segítség a shockwizz nevezetű kütyü.Az megmondja mit merre érdemes tekerni az adott pályán a te meneted alapján az megcélzott karakterisztika elérése érdekében és persze lehet használni első és a hátsó levegős tagon is.
A grip 2 egyébként valóban némileg feszesebb érzet, ezek igazából minél aggresszívabban mész velük annál jobban működnek. A RS charger 2.1 csillapítása jóval lágyabb érzetűek és több rugóutat is használnak kisebb erőhatások esetén is. Meg persze abban is különbség van, hogy az RS nagyobb légkamrákkal dolgozik, mint a fox, így a fox-ban magasabb levegő nyomás is van a villákban, ami eltérő karakterisztikát fog eredményezni. Ez nem jelent felsőbbrendűséget egyik irányban sem, egyszerűen más ízlésre és karakterre vannak hangolva.
Új hozzászólás Aktív témák
- galaxy55: Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
- Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...