- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Raspberry Pi
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #198089 üzenetére
Valószínűleg jjeahh jól írja és magasan van a kormányom, ennek gyárilag ilyen nagy az emelkedése. De a nagyobb baj, hogy L-les a váz méret, nekem meg egy M-mes kéne. Ennek hátrányát eddig inkább a szűk meredek ereszkedéseknél éreztem ahol le kéne tennem a lábam kanyarban, na ott borulás vagy kormányon átlépés játszott eddig.
A technikát majd fejlesztem ha többször jutok ilyen terepre. Köszönöm a tanácsaitokat.Ismeretlen terepen voltam és inkább tekerni akartam, feljutni a csúcsra, mint takarítani az utat. Annak a szakasznak az emelkedése nem volt vészes csak ugye az avar, az ágak és a belógó lombkorona volt tré. Lentebb volt egy meredek szakasz ahol terepjárók és a víz tették érdekesebbé a terepet. Voltak esések.
Valaki tud jó útvonalat Nadap környéki hegyen? Tervezek oda menni nemsokára és nem ismerem a környéket.
[ Szerkesztve ]