Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz J.C.G. #198088 üzenetére

    Nehezen, lassan, több megállással, vagy sehogy. Ne hidd itt bárki is vigéckedik terepen 20%-os emelkedőkön pár 10, vagy max. 1-200 méternél hosszabban, utóbbi már inkább csak pihenőkkel. Az már a profik birodalma, sőt, azoké sem hisz az olyan emelkedőkön gyakran normális gurulható talaj sincs, úgy kell keresni hova tedd a kereket. Amúgy meg szokni kell az első kerék lenntartását a hátsó tapadásának elvesztése nélkül, lasabban kell nekiindulni mint ahogy érzed esetleg az elején bírnád, rá kell feküdni a kormányra stb. és akkor talán venni tudsz gy-egy rövid nagyon meredek szakaszt is tolás nélkül. Szerintem legalább annyi ész kell hozzá mint láb és tüdő, ha elemelkedik eleje, kipörög hátulja, megakad a kerék, kifogysz levegőből, vagy éppen lábaid adják fel a rosszul megválasztott áttétel miatt esélyed sincs kimászni egy-egy nemfehérembernekvaló szakaszt.Pl. képedet nézve ott is olyan fadarabok vannak melyekre 170+ pulzussal ráhajtva kipörög a kerék és leszállás lehet a vége, tehát kerülgetni kell azokat is ráadásnak. Szerintem...

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák