Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz nrg.960 #197843 üzenetére

    Itt nem maszkoltak rendesen és 2 helyen odament a festék ami csak rontott azon, hogy a kolléga ( inkább irodakukac mint műszaki ember) meggyötörte előtte...és gondolom utána is, hisz ott nagyon kell vigyázni ne kapasd félre a menetet mikor behajtod a monoblokkot. :U

    jjeahh...olvasom, olvasom és agyalok mikor írtam én ezt, mikor volt ennyi időm rá...aztán rájöttem, hogy ez f4lcon keze munkáját dicséri, én csak segítettem ideilleszteni (javítani valamit amit utólag észrevett, hogy hibás? :F ). :K
    Ami váltódat illeti, ha felfele jól megy, de le sehogy sem, majd lazítva le már pontosan jön (vagyis nem 2 sebességet stb.) de már fel nem veszi akkor a fül lesz görbe. Ha lazítgatás után egyszer csak lefele egyből kettőt esik akkor a bowden nem csúszik rendesen, de ha szépen le esik egyet, majd aztán felfele nem megy, vagy fordítva, felfele megy egyet szépen és le már nem, akkor a váltófület kell megegyengetni...mind2 irányban, vagyis függőlegességben és a váz tengelyéhez viszonyított csavarodottságában is. Én középre szoktam tenni láncvonalba a váltót és félszemmel belenézek hátulról fent és lent a lánc esetleges csavarodásába, meg a váltó függőlegességébe. Tízes váltó agyonkopva is jó kellene legyen... :F

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák