Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anorche1

    őstag

    válasz Zsolt_974 #17849 üzenetére

    Teljesen. Az elején volt gondom a hajtással, olyan volt mintha lenne benne egy nyolcas, így ha a lánc a nagy lánctányéron volt, a láncdobó vagy a láncba, vagy a hajtókarba beleért. Ezt cserélték, és most már hibátlan. Még talán az is gond, hogy vagy a gyenge minőségű fényezés, vagy a fehér szín miatt, de könnyen karcolódik. A 3. napon mikor megláttam a felső csövön egy hajszálkarcot, azt hittem sírva fakadok, pedig nagyon vigyáztam rá. De rájöttem hogy előbb utóbb úgy is ez lett volna, ez egy használati eszköz, nem a festmény amit nézni kell :)
    A váltó jó, nagyon pontosan vált, kár hogy nem lehet tudni a pontos típusát (se a hátsó váltón, se az első váltón, se a váltókarokon nincs típus, csak annyi h microshift). A fékek is jók, és gyári gumik is jók, 380km után sincsenek megkopva (igaz, 68 kiló vagyok), és még csak defektem se volt, a felnibe sincs nyolcas. A gyári nyereg viszont egy f*s, beton kemény cucc, egy 2 órás túra után egy hétig nem tudtam miatta ülni.

    [ Szerkesztve ]

    "It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

Új hozzászólás Aktív témák