Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz jjeahh #154242 üzenetére

    hogy minden montizás előtt le kell csekkolni a csavarokat

    Lehet nem terepezel elég keményen :D

    Nekem már a szezon elején pont ez volt az egyik nagy felismerésem, hogy minden bringázás előtt le kell csekkolni a csavarokat. Legalábbis akkor, ha az utolsó menet durva volt, vagy épp egy szintén durva hosszabb napra készül az ember, akkor a felkészítés része a csavarok átnézése és nyomatékra húzása is.
    Az ilyen csekkolásoknál kellett már utánhúzni (nyomatékkulccsal) váltó fület, a hátsó rugóstag egyik csavarján tudtam még húzni (előtte éreztem is, hogy valami nem stimmel a hátsó felfüggesztésnél), a kormányszár és a kormány befogató csavarokon is X üzemóra után tudok újra húzni, pedig mindegyik csavar menetében van menet rögzítő. A közép csapágy és hajtókar viszont valóban nem túl veszélynek kitett, az gyárilag 54 NM-el van meghúzva, az nem lazulgat úgy le mint az 5-12 NM-es csavarok.

Új hozzászólás Aktív témák