Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz ivana #147187 üzenetére

    Kicsit belegondolva az poén, hogy a kardán a lánctól jóval magasabban tud futni, nem akad le és nem csörög. A kazetta helyett a hátsó áttételi rész keskenyebb, így akár a helyet jól kihasználva erősebb hátsó kerekek építhetőek.
    Problémásnak látom a koszt, sarat, törmeléket, ami mondjuk MTB esetén hátul belekerülve a rendszerbe befolyásolhatja vagy épp gátolhatja az erőátvitelt, esetleg házba tenni az egész hajtást. Illetve hátsó felfüggesztés esetén a fix hosszúságú kardánt, hogyan lehet megoldani? Lévén a láncos hajtásban a hátsó váltó lehetővé teszi és kompenzálni tudja a középcsapágy - hátsó tengely távolságának a változását berugózás során.
    Vajon ezeket meg lehetne, oldani?
    Olyan jó lenne a lánctól megszabadulni. A szíjas hajtásnál meg a váltási megoldások túl súlyosak, bár egy pedelec rendszerrel érdekes lenne kombinálni.

Új hozzászólás Aktív témák