- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
it Elon Musk áprilisi látogatásakor ígérte meg, hogy Kínában robottaxikban tesztelik majd a fejlett vezetéstámogató csomagjukat.
-
Újabb platformokra tart a Master Detective Archives: Rain Code
gp Eredetileg tavaly jelent meg a játék Switch-re, júliusban végre PC-n, PlayStationön és Xbox-on is elérhető lesz.
-
Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
ma Nagyon hasonlít az elődjéhez, de jobb hangzást és erősebb ANC-t ígér.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #14132 üzenetére
Jajj ez egy olyan szar egy fékváltókar.. ez miatt ingott meg a hitem véglegesen a shimanoban.. nem mondom mit kéne csinálni azzal aki ezt megtervezte.. egy szakmunkásbrigádnak kiadták volna ezt tervezésbe szerintem az működőképesebb konstrukció lett volna...
Jobbos volt nálam ilyen javításon, vagy inkább javítási kísérleten. Javíthatatlan szemét. Itt van róla egy videó, bocs a szar autofókuszért.
Látható hogy az egész mechanika kotyog, egy holtjáték az egész (videó végét érdemes figyelni ahol a csavarhúzóval befeszítek a fogak és a kalapács közé), semmit nem tart, a megkopott kalapácsot valaki előttem próbálta már megköszörülni. Valamint alapvető nonszensz hibái vannak, pl ha megnézed a vektorok támadáspontját, hol van megtámasztva a kalapács pl, meg egyáltalán miért olyan alakú? Miért szélesedik ki a feje, és miért a széle veszi fel a legnagyobb erőt, miért nem a közepe és miért nem esik egy síkba a felfüggesztésével? A fogaslécezet is milyen vékonyka.. 10 en éve öntött acélból voltak ezek, bő 3mm vastagsággal..
A balos az egy rémálom.. most először használnak ilyen mechanikát váltókarban a történelembe, de könyörgöm miért.. van benne két rugó, kb a szent lélek tartja őket meg, irányt meg semmi nem ad nekik, épphogy működik, neked az egyik kiakadhatott, elferdülhetett, vagy kipattanhatott a helyéről, és most kézzel kell azt a bigyót vissza nyomni, amit amúgy a rugó tenne.
Ha leveszem róla a do not dissasemble ablakot, amin keresztül "lehet" szerelni, óvatlan érintés következtében szétakad az egész, másfél óra volt mire rájöttem hogy lehet újra működésbe hozni, de a gyenge rugó erővel nem tudtam mit kezdeni.. Ez ennyit tud..
Gondolod elküldheted, megnézem a rugót benne, hátha csak elmozdult vagy kipattant a helyéről. De ha nem tudom megcsinálni akkor csak fölöslegesen költjük a postára a pénzt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Xbox Series X|S
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Microsoft Excel topic
- OLED TV topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest