- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Surface
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Tamoo
MODERÁTOR
Na én meg ebéd után nekimegyek Kékestetőnek úgy döntöttem a mostani edzettségi szintemmel jó lesz...
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Ilyen felfogatású táskát keresek kisebb, olcsóbb kivitelben, találkozott már valaki ilyennel?
Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Kashim
őstag
Sziasztok, nem tudom szabad-e itt vásárlási tanáccsal kapcsolatos kérést feltennem. Remélem igen. Szóval, igazából sose volt még saját cangám, most szeretnék venni egy normálisat. Újonnan baromi drágák, ezért elkezdtem használtan nézegetni. Találtam is egyet, ami baromira tetszik és árban is elég korrektnek tűnik, viszont nem szeretném megszívni se, hogy aztán némi használat után 2x annyit költsek javításra.
[Ez] lenne amit kiszemeltem.
Jövő héten fel is tudnék érte ugrani valamikor. Szerintetek megéri így is, hogy a teleszkópot javítanom kell? Mennyi lehet ilyen művelet mondjuk egy bringás üzletben? Esetleg férhet még alku az árba, vagy korrekt az eladó? (elég ütött-kopottnak tűnik a bicaj)
Bocs, hogy sokat kérdezek, de Ti biztos sokkal jobban értetek a témához, hátha szántok egy kis időt hogy ránézzetek. Előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #10091 üzenetére
Bükkre végül ki mindenki jön? Venember, KaraDani, dqdb, és még valaki esetleg?
Jelen
Vénemberrel és dqdb-vel már értekeztem, hogy majd csinálunk egy közös ph-s team képet.Most lettem kész nagyjából a bringa takarításával.
Még egy kis láncolajozás + levegő fújás az első kerékbe ( hátsó rendben) , aztán a bicaj készen áll a holnapi maratonra ( csak én nem ) Bár lehet a küllőkön is kicsit húzok, annyira nem feszesek, most hogy takarítás közben észleltem.Holnap meg remélem nem lesz eső és száraz pálya lesz, dagonyát nem szeretem.
-
Zebu
addikt
Nyomtam ma is egy 35-öst. 3 kört a kis edző útvonalamon!
A km óra szerint 29-ces átlag sikerült, a GPs 28.8-cat mutatott. Brutál szél volt...Sajna nem vágom miként lehetne a sportrts tracker-ben a köröket rögzíteni...
A második körben jött mögöttem egy bringás arc országúti bicóval. 30-33 között hajtottam, de végig ott volt a hátsómban. Meg nem előzött. Az egyik lehajtónál lehúzódtam és elengedtem. Az ember után percek után eltűnt a szemem elől, pedig 30-32-es tempóban nyomtam én is!
Kemény volt....
Sajnos ma nem voltam túl jó formában... Tegnap egész nap bútort szereltem, brutál izomlázam volt... De tök jól esett!
[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
Megvettem a biciklit. Végül is Fuji lett, mert ennek az árából többet engedtek.
Gumikat szeretném lecserélni, mert ezek "használhatatlanok" aszfalton. Igazából valami olyasmi kéne ami aszfaltra és terepre is jó. Milyen márkában érdemes gondolkodni?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Def26
félisten
Continental travel contact gumit néztem ki. Nem találok semmi leírást a felnin (méretek stb) de 23 mm széles. Rá tudom rakatna ezt a gumit?
Ez a biciklim, ha esetleg itt találtok valami infót a felniről...
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
-
szki
őstag
Akkor szép volt az! Minden nap kell egy ilyet nyomnod, és lesz eredménye!
Nekem meg kazettás hátsó kerekem lett, és 12-13-14-15-17-19-21 fogaskoszorú. Elöl maradt a trekking hajtómű 28-38-48 tányérokkal. Ma csak egy 10 km-es tesztre futotta az időmből. Meg náthás, köhögős állapotban vagyok, de rendesen megnyomtam a pedálokat, mert 38,5 km/h lett az átlag Rendesen fújta a menetszél a hajamat, mert sisakot nem vittem egy forgalommentes útszakaszra...
Jövő héten SPD pedál+cipő beruházás lesz, és szétszaggatom az aszfaltot!!![ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
Az M540-es pedál beállítása közben széttört az egyik oldala, miközben lazítottam a rugóerőn, anyaghibagyanús a dolog Szerencsére egy oldalasként még működik.
Zebu: A második körben jött mögöttem egy bringás arc országúti bicóval. 30-33 között hajtottam, de végig ott volt a hátsómban. Meg nem előzött. Az egyik lehajtónál lehúzódtam és elengedtem.
Az én olvasatomban így néz ki a történt: pihent egyet mögötted a szélárnyékban, aztán amikor jelezted, hogy nem akarod őt tovább húzni (az egyértelműen látványos félreállást egy rutinos outis így értelmezi), akkor bunkó módon nem viszonozta a szívességet, hanem inkább otthagyott ...[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #10111 üzenetére
Ez van, most már mindegy. Nem ez fog rontani az időeredményemen, de erre fogom fogni Szerencsére egy laza lábmozdulattal 180 fokos pörgetés, és megy a dokkolás, ami a maradék 2 + 1 oldalon vajpuha lett végre.
Kashim: a váz 2009-es Kona Cinder Cone, élőben nagyon szép, volt ilyenem. A bringa felszerelése nem gyári, egyedileg összerakottnak tűnik, az Avid fék Hayes tárcsával eléggé érthetetlen. Ha jó állapotúak az alkatrészek, de a teló kuka, akkor egy új Torára cserélve is belefér 100k-ba.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Manitou
addikt
Ja, legalább lesz mire fogni
Holnap napsütés lesz vagy napsütés lesz?Azon filózom, hogy vajon elég lesz e nekem egy kulacs víz ( 0,65l ) a középtávra.
A frissítő állomásokon úgyis lesz víz, meg gondolom a kulacsot is meg lehet tölteni majd.
Vettem pár napja ilyen vizes szatyort amit a táskába kell tenni és csövön iszod. Csak az meg lehet már sok lenne. Illetve ha beteszem a táskába, akkor már nem sok hely marad a többi cuccnak szerszámoknak belsőnek stb.. elég kicsi a táska.[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Nos, ezt nem feltétlenül neked írom, de számodra is hasznos lehet.
Nekem egy Continental Vapor 2.1-es külső van a biciklimen és az utóbbi időben eléggé erősen igénybevettem, mivel sokat járok vele Vácon és nem rég volt itt vigalom, ami igen csak nagy tömegetek vonz ezzel egyenesen arányosan nőtt a törött sörösüvegek száma is az utcákon meg úgy mindenhol. Szóval a lényeg az, hogy nem kaptam vele defektet, ami kész csoda, még mindig nem hiszem el. Race king külsővel már nem is egy lett volna.
Eléggé vastag az anyaga, nehezen szúródik át rajta akármi is.
Ami számodra érdekes lehet, ez egy eléggé vegyes külső. Betonon picit talán jobban kopik, mint minden nem slick gumi, viszont terepen eléggé megállja a helyét, bár nem annyira ballonos és nincsenek is benne 5 cm mély bütykök, de ettől függetlenül tapad a keveréke miatt.
Az árát nem tudom, mert a biciklivel vettem együtt használtan, már eléggé kopott, de bőven a használható kategóriában van még.
-
Jancsi
aktív tag
válasz Kashim #10103 üzenetére
Ennyiért nem rossz bringa, de kissé gyanús a teljesen leengedett nyereg, a nagyon széles kormány és a felemás felnik. Nem lennék meglepe, ha ugrabugráltak vagy "DH"-ztak volna vele, de lehet csak a maradék cuccokból épült. Minden esetre ajánlott mint minden használt bringát ezt is tüzetesen átnézni. A telóban valószínűleg a rugó vagy a nyomórúd törhetett el. A Manitou villákhoz szerencsére szinte minden alkatrészt be lehet szerezni, kérdés megéri-e. Egy ilyen Black tip-top állapotban 30-40k körül van, egy kicsit ütöttkopott, de hibátlant lehet találni 20-25k körül.
Ha városi rohangászsára esetleg jobb minőségű földutakon túrázásra kell a bringa akkor valami ilyesmit nézegess [link], ha csak aszfaltra akkor [link] [link]. -
Vasinger!
nagyúr
Szerintetek SIGMA BC 906 vagy Blackburn Atom 2.0? Egy árban van mindkettő és nagyjából ugyanazt tudják. Milyennek számít az Atom 2.0?
-
Def26
félisten
válasz Vasinger! #10122 üzenetére
Ha ennyit írnak a bringa felnijéről, akkor én honnan tudom, hogy rámegy e pl. a Te általad linkelt Continental gumi? Vagy esetleg ez.
Rims: Fuji Custom Disc, IS 32H hubs, Fuji Double Wall Al Disc rims
Front Tyre: Kenda K-837F/K-848R ATB, 26 x 2.1" Wire Bead
Rear Tyre: Kenda K-837F/K-848R ATB, 26 x 2.1" Wire Bead[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
tzimash
őstag
Elég kevés infó van a felniről, de ha már megvan, akkor megmérhetnéd a belső szélességét, (a képen 18mm), a kapott érték és ez a táblázat segíthet kiválasztani a megfelelő gumit.
A silento, amit linkeltél 28-as gumi, nem lesz jó a 26-os felnire.[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
válasz tzimash #10124 üzenetére
Köszi. A külső szélességét lemértem, ez olyan 22-23cm lehet. Nem tudom levenni a külsőt. Csak feltételezni tudom, hogy olyan 17mm lehet.
Esetleg akkor ez? Szerinted?
Gondolom ez már nagyon széles lenne.[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Spam123
tag
Tudnátok mondani olyan GPS programokat Symbian S60-ra, amihez nem kell egyáltalán internet és ingyenes? Mondhattok többet is, lehetőleg a legmegbízhatóbbakat mondjátok.
-
DemonDani
addikt
fú, hát ez összességében szinte hasznavehetetlen lett
utak is mennek minden felé néhol több is szinkronban...
a pirosat ki tudta húzni pontosan, de mellé tett kéket amit már nemAmúgy szép lehetett, jó kis túra Legmagasabb pontunkra mindig büszkeség feltekerni azért
Milyen jó hogy nem Nepálban élünk, ott nem lehetne ilyennel menőzni Ill ha vki megtenné biztos az egész világ megismerné a nevétNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
dqdb
nagyúr
válasz Jancsi #10116 üzenetére
Jogos, a széles kormány és az alacsony nyereg nem tűnt fel. Inkább maradékokból összeállítottnak tűnik a bringa, mert a rugós nyeregcső nem tipikusan dirtös felszerelés. A széles kormány preferencia kérdése, az enyém is emelt és 10 cm-rel szélesebb a szokásos XC daraboknál.
Kashim: ha nem mész terepre, vagy csak nagyon lightosra, akkor Jancsi ajánlatai sokkal jobban megfelelnek a célnak. Ha a szemedben az MTB geometria számít szépnek, akkor persze erről nehéz lesz meggyőzni
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
olyankor mi van, amikor a telefonban az endomondo szerint fel van töltve a mai kerekezés, de az endomondo oldalán nem jelenik meg?
újrafeltöltést az endomondoban nem lehet csinálni, más ötlet? járt már így valaki?war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Kashim
őstag
-
Ariadne
őstag
Nos senki nem számol be a Bükk Maratonról? Közös kép végül nem készült , de akik tuti ott voltak: Dirtyz, dqdb (lejtőn ő a gyorsabb, emelkedőn én ), venember83, és hallottam Manitou is megjelent (nem ismerlek személyesen, a jellegzetes sárga Specit sem láttam, kár... hogy sikerült?)
Egy track: klikk. Olvastam előre, hogy nem technikás, de nem gondoltam, hogy ennyire nem... Végig széles murvás dózerutakon ment, egy darab ösvény nem volt benne, egyedül a második, legnagyobb mászás volt kihívás (tolós lett, saras 10-11%-os emelkedő nekem nem megy még ), ahhoz is csak erőnlét kellett volna. A többinél nem volt semmi trükk, ezért Dunához képest nekem unalmasnak tűnt, pláne hogy a pálya legeleje és legvége ugyanaz az aszfaltos szakasz volt oda és vissza... Két darab háromnyilas plusz halálfejes rész volt, az elsőnél, mivel nem láttam, mi jön, be is paráztam és leszálltam, végül kiderült, hogy simán járható lett volna, csak éppen meredek volt, de egy darab kő nem volt rajta. A második halálfejesnél meg komolyan azt sem tudom, hogy mi miatt volt ott... Nem tetszett, hogy paráztatták itt az embert feleslegesen, ahogy a rajt előtt is azzal, hogy 1100 m szint van a rövidben, közben meg 705 m lett csak. Jó volt, de ha még fogok maratonokra menni (egyelőre elég valószínűnek tűnik), akkor biztosan hamar a nagyon uncsi kategóriába fog beleesni ez a rövidtáv.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #10138 üzenetére
Grat a résztvevőknek/teljesítőknek És természetesen Neked is
Én csak vénemberrel találkoztam. A közép rajtjánál. Elég hátulról indultunk sajna. dqdb írt egy sms-t hogy a parkoló bejáratánál van/vagytok, amit kicsit későn észlelhettem, elgurultam arra, de nem láttam semmi ismerős bicajt, aztán meg még vissza kellett mennem a kocsihoz és lassan készülni a rajthoz. Azt hittem a végén tudunk csinálni képet. De sajna nem gondoltam hogy ennyire sokára érek be. Elég kalandos volt az utam.
Az első itatóig viszonylag mentem, mondjuk ilyen 170-180-as pulzus befigyelt.
Aztán még a második itatóig is viszonylag még nem a végén kullogtam. De a második itatónál meg akartam állni kicsit pihizni+enni és inni + kuléacsot feltölteni. 1 kulaccsal mentem ami csak 6,5 dl-es kb, hát marha kevés volt így. A második itatónál( amikor keresztül kellett menni a "kapun) meg nem álltam meg, végül utólag jöttem rá kb 500m múlva, hogy valószínűleg az lehetett az, de kaját nem láttam kipakolva( vagy csak nem vettem észre) csak vizet, azt nyújtott is egy szervező, azt elkaptam, de abban nem víz volt, hanme ez az enervites cucc, én meg inkább vizet kívántam volna, felét megittam aztán eldobtam, na és ami ezután következet az nem volt semmi. Elfogyott a vizem. maradt kb fél-1dl ( fel akartam ugye tölteni. Szép kis mászós szakasz jött, víz semmi, nem mertem csak apró kortyokat inni belőle. innen még kb 17km volt a következő frissítő, amit én kevesebbre saccoltam, így úgy vártam már a frissítő pontot, mint a messiást, aztán ahova tippeltem, onnan még kb 5 km-re volt végül Ezzen a szakaszon nem tudom hányszor álltam meg, de rendgetegszer, volt, hogy kifeküdtem szinte napozni, ott fennt állt a veszélye,hogy elalszok, mert olyan álmos/fáradt/szomlyas voltam, energiám se sok volt. Mivel nem volt vizem, nem mertem enni se. Így erőnlétileg is nagyon gatya voltam. Nagy nehezen elvergődtem azt a 17 km-t a 3. itatóig. Ott betoltam egy műzliszeletet, de először is bevedeltem egy csomó vizet, kulacs fel lett töltve, aztán éppen neki akartam látni a kajáláshoz, erre elkezdett szakadni az eső Az utolsó etapot szép kis dagonyázással töltöttem ez a szakasz szerintem 4-ed idő alatt megvolt mint az előző, a sár ellenére is, ha nincs sár jóval jobban lehetett volna engedni.,a verseny végén oda is jött egy srác, hogy lefotózhat-e, a sártól nem sok látszott belőlem, meg a bicajból sem. Az elején nem nagyon élveztem a sarat, mert kb -5-6 x beleverte totálba a szemembe, és kegyetlenül marta, szerencsére ekorra már volt vízem bőségesen így a szemembe locsolgattam a kulacsból, úgy ahogy kimosta. ( egy vázra rögzítős sárvédő nem ártott volna) Aztán a végén kezdtem élvezni a sras pályát is, előttem pont bukott egy srác,de nem lett semmi baja, nekem is volt pár elég necces szitum, de végül perecelés nélkül megúsztam.Sokszor olyan volt, mintha egy lekváron csúsznék lefele a géppel, egy alkalommal nagyon fékezni kellett volna, de hiába fékeztem, semmit nem lassultam, csak csúsztam a sártengerben, na ott egy pillanatra bevillant hogy ebből nagy bukta lesz, de aztán valahogy megfogtam a gépet. Volt egy olyan eset, amikor kb 30-35-el zúztam egy sáros szakaszon, amikor két srác megállt előttem az úton, de alig bírtam lelassítani, hogy kikerüljem őket. A sáros részen jó pár embert megelőztem, meg még a korábbi 2. szakaszon, amikor a lefelék voltak, ott is. Ott azért sokszor 50-re be tudtam gyorsulni, de azért észnél kellettt lenni egy két helyen. A sáros részen viszont ahol kövek is voltak, ott azért rendesen észnél kellett lenni, össze vissza csúszkált az első kerekem a köveken, meg a hátsó is. sáros részeken meg nem egyszer kifarolt a hátúlja, de úgy hohgy aaz esés garantált lett volna, de végül nem is tudom, hogy csak nem estem el.
A lefeléket nagyrész élveztem, a felfelékből már nem sokat főleg a 3. szakaszt hagytam volna ki ebben a formában, víz nélkülhalálfejes jelölésekhez szólva, középtávon is voltak érdekes jelölések
Azt én sem értettem egy két helyen, annyi volt csak, hogy meredekebb volt, kő alig, és azok sem voltak vészesek, ott is frankón lehetett engedni neki. Aztán volt egy két nem halálfejes, ahova inkább illett volna, de nem volt az.Ja és a tarkóm az kb majdnem az egész versenyen fájt, lehet akn 4-4,5 óra alvás nem volt elégséges. Vagy a kevés víz és kaja miatt fájult meg a 3. szakaszon, onnan okozattabban kezdtem érezni.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Manitou #10139 üzenetére
Uhh, ez akkor kalandos volt, gratula a kitartásodért meg a bátorságért (és persze a többieknek is, ezt nem írtam!)... Én még ott voltam egyébként tuti, mikor beértél (még az eredményhirdetéskor is), mivel bikemagról egy hosszútávos srác vitt, őt vártam. Egy talpig sáros és meglehetősen hervadtnak tűnő emberkét láttam is az egyik esőszünetben lassú tempóban, bringát tolva átvonulni a parkolón a mosó felé, még az is lehet, hogy te voltál, de ugyebár a bringa színe nem tűnt fel a sártól... Azért a magas labdát nem tudom nem leütni: egyszer az a gond, hogy nincs víz, utána meg, hogy túl sok...
Az a frissítőpont tényleg furán volt megoldva, simán el tudom képzelni, hogy el lehetett menni mellette...
Ja és jut eszembe, mikor mentem a bringámat lecsapatni kicsit, sorbanállás közben szembesültem azzal, hogy többen is fullos fürdést csaptak a "tusolónál". Abszolút nincs ellenemre a meztelen férfiak látványa, de azért mégiscsak kicsit meghökkentő volt. Mondjuk ha ez rendszeres szokás, lehet legközelebb többször is lemosom a bicót alaposan szép tisztára.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #10140 üzenetére
Az eső annyira nem zavart, csak a vizes köves lefelék
Az nem én voltam, mert én tekerve mentem a kerómmal a kocsihoz miután beérkeztem a célba.
Hány órakor mentetek el?
Ja és otthonhagytam a mezem, így abba a pólóba mentem ami rajtam volt az odaúton. Hát szép lett a végére, lehet kuka
Én is lezuhanyoztam de én csak a pólót vettem le, nekem a seggem is full sár volt a kerósgatyán, cipőstől mindenestől ment a zuhany, ami inkább dögönyöző volt, az egyik szervező elkezdte leengendni a vizestartályt. Így volt 600 liter víz a zuhanyhoz, ami egy bazi nagy sugárban, kb 20cm, folyt kifele.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #10138 üzenetére
Most értem haza.
Nekem tetszett ez a Bükk is, bár volt egy mászás, amit tuti kiszednék, a középtávon kb. mindenki tolta ott, legalábbis előttem és utánam. Pont előttem eldőlt egy Virág ott, úgyhogy én meg se próbálhattam kitekerni. Ez a második kör eleje volt, ahol balra le kellett térni az aszfaltról, s egy elég meredek emelkedő jött a susnyásban.
Ezen kívül a lefelék jók voltak, most végre mindegyiken lementem viszonylag tempósan, bár 1-2 embert biztos feltartottam, a tárcsáimat nem néztem meg, hogy megégtek-e a sok fékezéstől.
Erőnlétileg meg ott vagyok, hogy már nem dőlök ki egy maratontól, de tempósan még nem tudok végigmenni rajta. A tavalyi és tavalyelőtti időmön javítottam, bár sajnos nem annyira, amennyire szerettem volna. A fejlődés azonban észlelhető, remélhetőleg még öregségem előtt formába lendülök és megerősödök.
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #10141 üzenetére
Mivel nem tudom becses anyakönyvezett neved, érdeklődnék, hogy mikor értél be? Illetve a társad. Az elején elhúztad a csíkot, mert bénáztam 1-2 lefelén, aztán nem is nagyon láttalak már, talán a társadat előztem meg (vissza?) a féltáv körül, de ez se biztos, nem sok mindenre figyeltem. Az egy óra harminc perces első köröm után még reménykedtem, hogy meglesz négy órán belül a táv, de sajnos kicsúsztam egy röpke negyed órával.
-
Xantomas
őstag
Grat minden Bükk maratonozónak.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Motaba78
őstag
sziasztok
mennyire ördöngösség kiszedni egy montiból a hátsó kereket defektjavítás szempontjából ?
szombaton még tekertem vele, ma reggelre meg látom full le van engedve a hátsó kerekem. -
Ariadne
őstag
válasz Motaba78 #10145 üzenetére
Az "és kiveszed a kereket"-hez még annyit, hogy érdemes megfogni a váltót és hmm hogy írjam le, amerre hagyja magát, hátra nyomni a közepét (fejjel lefelé letett bringán), úgy könnyen kifér. A külső leszedéséhez pedig érdemes egy műanyag gumileszedőt beszerezni, pár száz forintos tétel, de azzal nem fogod bántani a külsőt, belsőt vagy a felnit.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Motaba78
őstag
válasz venember83 #10146 üzenetére
köszi a választ délután neki is ugrok. a fék kiakasztásra leszek én kíváncsi
#10148 Ariadne Neked is köszi a választ
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest