- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
félisten
válasz anaqer #10047 üzenetére
Ez nem is rossz ötlet...
Egyelőre még azt sem tudom, h kapok-e gyorszárat a megrendelt kerekemhez, de ha nem, akkor majd veszek olyat, ami megfelelő a célra.
Köszi a tippet! Tudtam, hogy a legegyszerűbb megoldás fog a legjobban tetszeni.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
belaazallat
addikt
Köszi!
Pont fordítva csináltam.
Szerintem meggazdagodnál ha pénzt kérnél a biciklim szereléséért."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
-
lorcsi
veterán
válasz lorcsi #10026 üzenetére
nos....
találtam is kijelző nélküli frankó kis készülékeket
de sajna nincs túl sokfajta
itt fel is van sorolva aa piacon lévőkből elég sok...10k körül, egy iylen spéci cucc asszem elég jól megéri
remélhetőleg sokkal stabilabban veszi a jeleket, mint egy telefonba beépített gps..plusz ezeknek kijelző sem eszi az akksit
sajna ezt már nem lehet kapni...pedig elég jókat írnak rólakijelzősből ez amit néztem..de szvsz ez már fölösleges. egyérszt nehéz ki..másrészt a kijelző szívja az akksit...harmad részt meg oylan mintha még egy telő nálam lenne...akciósan
eddig ez a befutó
annyit tud amenynit kell[ Szerkesztve ]
eladó: vadi új soundcore motion+
-
Ariadne
őstag
No végre sikerült az ausztriai bringás nyaralás képeit rendszereznem és feltennem, itt lehet nézelődni, plusz itt az egyik társunk leírásának első fele.
Röviden: elképesztő élmény az Alpokban bringázni, mindenképp érdemes kipróbálni, de erőnlét kell hozzá rendesen. Fényképen könnyűnek tűnnek a montis útvonalak, mivel mind murvás-sotteres, de valójában legalább 6-8%-os, de sokszor 10-12%-os emelkedőkből állnak, mindezt tizen-huszonkm-eken át, azért az nem egyszerű. Az aszfaltos szerpentinek dettó, ott 10-12% körüli emelkedés a szokásos, órákon át mászni szép kihívás, nekem még nem is megy. Az időjárás fent a hegyen nagyon gyorsan változik, meleg cucc és esőkabát-esőnadrág nélkül nem szabad elindulni, persze ezt az elején én sem hittem el... A gyalogos ösvények tényleg csak gyalogosoknak valók, bringával nem is nagyon lehet járni azokon, amiket láttunk, olyan meredek köves-gyökeresek. Harsány zöld fű, csobogó patak és tehenek nélkül nem tudsz képet készíteni. Persze a bocik az úton is tobzódnak sokszor, alapszabály, hogy ne állj meg, mert akkor elkezdenek nézni, és az hmm kissé félelmetes. Fú még millió minden van, lehet holnap este összeírok pár dolgot, ami külön érdekes volt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Pocee
senior tag
Sziasztok!
Hogy tudom lemérni,hogy a vázam elbírja e a 9es fogaskoszorút?
Egy magellan polarx table topról lenne szó,jelenleg 8as van benne.Mr.Brightside
-
venember83
nagyúr
Nem a vázad kell elbírja, annak semmi köze hozzá. Egyszerűen fel kell tegyél egy 8 sebességes kazettát a racsnira, illetve egy 8 sebességes láncot. Meg nem árt ennek megfelelő váltókar is.
Ariadne: Akkor megvolt az erőnléti edzés a Bükk maratonra, ha nem tévedek.
[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
Ez a bringa megér 120k -t?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
DemonDani
addikt
tetszetős de erősen megnézős vásárlás előtt személyesen, a hátsó fék mintha szét lenne égve, az a Truva hajtómű meg nem lesz a legjobb pontja szerintem, meg van pár olcsóság is rajta a Zoom nyeregcső B+ stucni, nem azt mondom hogy rossz, meg kell vizsgálni, ezek a potenciálisan gyengébb részei, ha okés akkor viheted nem bestbuy de jó ár ha rendben van.
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
nagyúr
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #10059 üzenetére
De már 8-as van rajta, és 9-est szeretne!
Ha olyan az agy akkor rámegy a 9-es racsni, akkor lánc csere is. Be kell rakni a kereket, meg kell nézni középen fut-e, ha igen akkor jó. Ha nem fut középen, vagy hézagolással, vagy fűzés igazítással lehet.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Xantomas
őstag
Ijj, na igen, 19-es felnire 25-ös gumi nagyon szűk. 17-esre lehet rakni, de már azon is necces.
Nekem a 17-es felnikre volt anno 25-ös Zafiro rakva 8 bar-ra fújva, kb 2 napig, de miután 3x felütöttem egy nap alatt, csere lett 28-as conti touring plusra, meg contactra.
Azóta 13-as felni van, és szépen elvannak rajta a 23-as outi gumik.Viszont vettem 23-as új rubena gumit, próbaképpen. 2000 Ft volt, van benne defektvédő, meg jó sűrű szövet. Érzetre nehezebb mint az előző Continental Super Sport, viszont annál keményebb is, remélem ez tartósságban is észrevehető lesz.
Egyik futár ismerős ajánlotta, hogy újabban ezt használják, mert jóval olcsóbb, mint a többi, és a Rubena kezd felnőni a többi nagy gyártóhoz."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Azért a Fuji nem egy gagyi márka, csak nálunk nem annyira ismert. Ha a gyári csapat össze tudott hozni egy maraton világbajnoki címet, azért az már egy jó alap.
Annyi difi van, hogy nem hivatalos katalógus bringákat árulnak a Hervisben, hanem a KTM-hez hasonlóan a Hervisnek gyártottakat. Érdemes átnézni a felszerelését, hogy melyik gyári modellhez áll a legközelebb.Számold hozzá, hogy a Hervis még plusz pénzt kér a beüzemeléshez a vétel után (3-4E Ft, de lehet hogy most ingyenes, és még defektgátló szmötyit is tesznek a gumiba), és csak akkor tudod a garanciát érvényesíteni, ha ez megvan.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Def26
félisten
válasz Xantomas #10069 üzenetére
Köszi, jó minden infót hallani. Most egyébként -30% van mind kerékpárra, azért ez elég jó alap a vásárláshoz. Ahogy nézem a boltokat mostanában már mindenki szabadulni akar a készlettől.
Esetleg odahívatom a manager gyereket és megpróbálok még egy kicsit alkudni vagy belecsodálkozni az árba a beüzemelési díjat.Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #10072 üzenetére
Jelenleg egy rövidtávra lenne kondim, de kizárt hogy azért befizessek 9ezret. Valami tekerés viszont mindenképpen lesz hétvégén, már rég voltam
-
szki
őstag
válasz Xantomas #10068 üzenetére
Rubena van nekem is elöl. [700 x 28C]. Van benne defektvédelem, meg oldalt reflexcsíkos. Szerintem picit puha, és hátul nagyon kopna. De kanyarban is jól tapad, és 1400 v. 1600 Ft-ért elég olcsó volt. Eddig jól bírja nálam, és kb 3200 km-t mentem vele 5-6 hét alatt
Hátul is a 25-ös Rubena volt, de az nem volt olyan jó minőségű, mint ez a 28-as. Nem is az én súlyomra volt kitalálva. Talán tényleg a felni is széles volt hozzá. Szóval azt hamar, azaz kb 600 km alatt tönkrevágtam. -
Zebu
addikt
válasz viko81 #10017 üzenetére
Nekem egy rapid 3-masom van és szerintem király!
Eddig megúsztam defekt nélkül, pedig beleszaladtam már pár kátyuba...
Ez a 2011-gyes modell, azon van csak 700x25 gumi ha jól tudom. A 2010-zest 700x28-cal szerelték.
Azzal egyetértem, hogy a koskormánynak megvan a varázsa, egyelőre nekem nem hiányzik.
Régebben tekertem kos kormányos bicóval, néha gondolok rá, hogym ilyen jó is az, de megrázom magam és tekerek egyet az egyenes kormányos bicómon.Amúgy a 2011-gyes modell asszem 10e-rel drágább csak most akcióban a Tand T sportnál....
nekem kb 10 nap alatt hozták meg.[ Szerkesztve ]
-
viko81
csendes tag
hali!
Köszi részletes beszámólót, hidd el nekem is az lett volna befutó, de amilyen az én formám:
Sajnos lekéstem a 2010 ről . 1 db volt bent srác úgy tudta "L" es aztán kiderült mégse , aztán felhívta holland figurákat, hogy kapnak-e, de egy darabig se 2010 rapid 3 se 2011 es rapid 3 nem lesz.
pedig azért az árért tuti lett volna
part 2:
találtam másikat:
Dema Fineo : 95k, mondom annyit tuti megér, de abból csak "M" es van mindenhol.
part 3: neked is reply meg többeknek is:
, hogy ne csak félig off legyek írom mik maradtak :
- wilier asolo : [link]
- S-presso : ebből van jó sok féle
- Speeder T1
- építtetésre is kaptam ajánlatot: 150ből megállna 105 ös cuccal, pelso váz, egyedi lenne az tuti.
na ezek az én új jelöltjeim, de ha van más ötleted, ötleteitek, szívesen veszem.
-
rétisün
veterán
na, még ilyennel se lepett meg az endomondo....
egyszer csak úgy döntött, ő bizony nem rögzítgeti az én bicajozásomat, minek, ha a sportypal is megy
aztán at út 3/4-énél leállította magát. de én se hagytam magam, sportypal-ból áttettem a .gpx-et
erre ő meg nem vette ki a menetidőből megállások idjét, és mindjárt jól lerontotta az átlagomwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz fpeter07 #10078 üzenetére
"50 km feletti tekerésekhez már nem elég egy alap kondíció."
én is tiltakozom.....tudod hányan tekerik körbe a balatont a legalapabb kondival? ne hagyd, hogy elijesszenek a számok
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Vasinger!
nagyúr
Nah, eléggé hosszú napon vagyok túl, egy Cannon 50D-vel fotózgattunk haverokkal, természetesen a fully is ott volt, készült pár jó kép róla, ha majd lesz idő és sávszél, hogy feltegyem a kb. 20 megás képeket akkor belinkelem őket. Jól bírta a strapát a kis Stoeckli
-
-
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #10086 üzenetére
"nem a szint vagy a távolság a gyilkos,"
meg az, ha nem hiszed el magadról, hogy le tudod tekrni az adott távot (hogy bicajozásnál maradjunk)....az a bizonyos "fejben dől el" dolog. persze ettől nem kell csodát várni, de ha már úgy indulsz neki, hogy á, úgyse sikerül
akkor nem is fog.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
-
Vasinger!
nagyúr
Jövőhét vasárnap elvileg megyünk Nagy Hideg-hegyre Meméékkel és addigra be kéne szereznem egy sisakot.
Tudnátok segíteni a választásban? A boltban az Uvex márkát ajánlották. kb. 10-20k között nézelődök.
Ariadne:
Ez egyértelmű, de gondolom minőségben, törhetőségben és általános kényelemben itt is van valami mérvadó típus. Próba nélkül biztos nem fogok venni.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #10086 üzenetére
Nem értek egyet teljesen, szerintem a szint az, ami "gyilkos". Az ugyanis nem elhatározás kérdése, hogy én felmegyek-e egy 10 km-en 800 m-t emelkedő sotteresen, egyszerűen fizikailag nem tudom megoldani, nem vagyok elég erős hozzá. Fejben elhatározással el tudok jutni sokáig, de végigtekerni biztosan nem. Síkon 10 km viszont ugyebár egyáltalán semmi, még nagyobb sebességgel sem.
Egy technikás, gyökeres emelkedőnél persze sokkal inkább számít, hogy fejben tudom-e, hogy meg tudom csinálni, de ott is van egy bizonyos szint, aminél már hiába az akarat meg az elhatározás.
szerk.: Bükkre végül ki mindenki jön? Venember, KaraDani, dqdb, és még valaki esetleg?
Vasinger!: Mondhatunk mi bármit, akkor is felpróbálva lehet csak eldönteni, hogy melyik a kényelmes. A Berguson ruházatis boltjában pl. van egy elég nagy kupacnyi felpróbálható.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #10091 üzenetére
Ha már fejben elkönyvelted, hogy nem vagy elég erős... Érdekes, de akarattal sok minden leküzdhető, ami addig hihetetlennek tűnt. Gyökeres emelkedőnél igen, ha nem tudod megtartani az első kereket és nem elpörgetni a hátsót, akkor nyilván technika kérdése. Te így gondolod, én másképp, ennyi.
Bükk: Tudtommal a névsor Ariadne, Dirtyz, dqdb, Manitou meg én.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #10092 üzenetére
Szerintem is alapvetően a tempó. De van az az edzett(len )ségi szint, amikor bizony egy 10-en pár %- os emelkedő hosszú távon már akármilyen tempóval megfekteti az ember. Per pill, valahol én is ennek a közelében járok
-
rétisün
veterán
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #10095 üzenetére
nekem nem kompakt hajtóművem van, hanem 51/42-es, és 42/27 a leg"hegyretermettebb" áttételem, szóval ezzel kell leküzdenem az itteni dombokat.
olyan igazán durva, hosszú emelkedő nincs is errefelé, egy 10%-os és egy 12%-os jut eszembe hirtelen, ami ki is van táblázva, de azok se túl hosszúak.egyébként van 30-as lánctányér is, talán az a legkisebb, ami outi/cyclocross hajtóművön van, de asszem csak tripla hajtóművön. a duplán ált. 50/34-esek vannak, vagy 53/39-es.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #10092 üzenetére
Akarattal rengeteg minden leküzdhető, de azért az akaratnak is megvan a határa. Szélsőséges példa, de akarhatom én annyi idő alatt teljesíteni a maratont, mint Buruczki, de nem fog menni, bármennyire is hiszek magamban... Csak erre próbáltam utalni. Az Alpokban azok a folyamatos 11-12%-os emelkedők sok kilométeren át pl. elég gyorsan lepusztítottak erőnlétileg, bringatolós állapotig... Ettől még persze szuper jó volt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #10097 üzenetére
Persze, hogy szélsőséges. Én csak azt állítom, hogy akaraterővel olyasmiket is leküzdhetsz, rövid távon, amiket amúgy nem néznél ki magadból. Ennyi. Én mondjuk van, hogy alaposan megmérgelődök, és akkor csak azért se váltok le a dombon, hadd égjenek a combok, aztán utána liheghetek, meg köthetnek oxigénre.
-
szki
őstag
válasz venember83 #10086 üzenetére
Távolság, szint, és a tempó mind lehet gyilkos. Plusz persze a szembeszél. De egyértelműen a tempó gyilkol legkomplexebben. Hisz a menteszél (légellenállás) leküzdéséhez szűkséges erő négyzetesen emelkedik a tempó emelkedésével. Ha 28 km/h-val tekersz, akkor dupla akkora a légellenállás, mint 20 km/h-nál.
Jövő héttől durvulni kezdek, és keresem az igazán komoly zalai emelkedőket. Persze nem mintha eddig kerültem volna... De a távolság már nem kihívás számomra, mert tudom egy Velence 10x (össz 280 km) már 9-10 óra alatt letudható lenne számomra a jelenlegi erőnlétemmel (3x5 perc megállóval). 24 óra alatt 600 km letekerése se tűnik nagy számnak számomra(#10098) venember83: Már én is ritkán váltok vissza emelkedőn. Már egyre kevesebb az olyan, amire emelkedőt mondok. Sok dombon lendületből áttekerek 48/17 áttéttel akár 30 km/h-val. Sokan tolják ilyeneken a biciklit)
Kell egy kis anaerob terhelés is, és ekkor fejlődhet az izomerő igazán.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #10086 üzenetére
Hazafelé sokkal jobban ment a tekerés, mint odafele. Mintha 20 km kellett volna ahhoz, hogy bemelegedjek. 20.5-ös átlagom lett, általában 16 körüliek szoktam lenni, városban ennyit többet nem igazán sikerül kihozni.Nem vagyok hozzászokva a nagytányérhoz az az igazság. Holnap akarok földesutazni. 3.5 barral nem egyszerű lassan menni, képzelem milyen lehet outival. Holnap -1 bar.
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest