-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
N.GÁBOR
aktív tag
dqdb
A kesztyű beszerzése már tervben van, viszont a kormánycserére nem is gondoltam.Egyébként a Scotton ugyanolyan markolat van (igazából két Scottot vettünk, csak az egyiket váz nélkül mert nagy volt és ehelyett szereztem be egy crossway tfs 400-as vázat.)
Ej, azt hittem, hogy a markolat szélét egyszerűen csak levágják és akkor oda felszerelhető.Azt mondod bután nézne ki? Lehet, csak hosszabb túrákon jól jönne, ha másképp is lehetne fogni a kormányt.
Zebu
Ugyanazt tudja a Lidl-s óra mint a fent belinkelt, annyi, hogy ez vezeték nélküli és másképp néz ki. Beteszek egy képet amin látszik
.[ Szerkesztve ]
May the force be with you!
-
dqdb
nagyúr
válasz N.GÁBOR #9307 üzenetére
Ha levágod, természetesen az is lehet megoldás. De nem olyan könnyű tapétavágóval szép egyenesre vágni a vastag gumimarkolatot. Ha vágsz, akkor nem árt majd kormányvégdugó a kormányba.
Az erőteljesebben hajlított kormány (mint amit linkeltem) és szarv néz ki szerintem együtt bután, maga a szarv nem. És szerintem, szóval erőteljesen szubjektív. A szarv emelkedőn felfelé jön igazán jól, de természetesen tekerés közben bármikor lehetővé teszi a fogásváltást.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz Vasinger! #9302 üzenetére
LIDL témához: Szigetváron vettem akció után még akciósabb láncmosót, stb. Még küllőre tehető fényvisszaverő is volt, meg minden más, ami egy bringásnak hasznos holmi.
Bővebben: [link]Más: megnéztem a láncot, és tényleg kimosta 5 perc alatt az olajat a zivatar. Eső esetére sűrűbb olajat kell vinnem, mert most amolyan híg műszerolaj volt rajta, és nem szokásos láncfűrész olaj.
Megtekertem a szokásos 10 km-es tesztkörömet, hogy kipróbáljam az új bbb markolatokat. Hm. 33 km/h átlag szélcsendben, pedig ma már egy százas volt a lábaimban A bicaj a szokásos 15 kg-os trekking 28 mm széles gumikkal... -
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #9312 üzenetére
Na de ahhoz gyorsan kellene mennie Szerintem inkább lenne második, minthogy elvegyük tőle a legkényelmesebb címet
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #9312 üzenetére
33-as átlaggal?
dqdb: ott a pont
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz rétisün #9311 üzenetére
Majd ráaggatok plusz terheket a bicajra, nehogy elszálljak Amúgy úgyis lehagysz az emelkedőkön.
Ezt a zalakarosi kört viszont valamikor megnézhetnénk, megy-e az a 90 km 3 órán belül? Persze új bicajjal biztos mennedqdb: szerintem rétisün kilométer mennyiségét nézve nem beszélhetünk kényelmes outisról.
szerk: tudom, hogy sebessége kényelmes (szerinte)[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
hogy jön ki ez a zalakarosi kör 90 km-re? nem biztos, hogy menne 3 óra alatt
"új bicajjal biztos menne" már töbször is új bicajt emlegetsz....valami készülődik a háttérben? ne szégyenlősködj, linkeld be nyugodtan
(#9316) dqdb: igen, a sebesség miatt.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
Ariadne
őstag
Csak a Velence 10X-ben alig van szint, talán 70 m/kör (28 km), míg Salzon (Salzkamergut Trophy) az a 7000 m szint meglehetősen embertelen. Bár ez is relatív, mert a "csak" 110 km/4200 m szintes Beac Maxi kb. fele táv és szint, de ennél messze nehezebb. Ausztriában ugyanis murvásak a montis utak, így azért mindennel együtt is könnyebben tekerhető azonos szintmennyiség, mint a Börzsöny vagy a Pilis gyökeres-köves keskeny ösvényein. Szóval alapvetően nem a távot nehéz legyőzni, hanem a szintet.
A Velence 10X-nek ha montiban és versenyben megfelelőt keresnénk, az inkább XCO lenne, az a montis körözős verseny (ilyet linkeltetek nemrég a nyugati végekről). A maraton más, ott ugye rövid, közép és hosszútávon egyetlen nagy kör útvonalat járnak be a versenyzők. Tulajdonképpen a 24 órás is egyfajta spéci XCO verseny, csak bulifutamként, de ilyen lesz az underworld kupa is (apropó, aki még akar nevezni, jobb ha belehúz, tavaly is betelt több kategória előre).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
PH-User
addikt
válasz venember83 #9294 üzenetére
1. Passz (Elvileg vezetéknélküli)
2. Ezt talán megoldanám.
3. Kerékméretet is kell állítani?Vasinger! - Olyan, amit N.GÁBOR is leírt, gondoltam megpróbálnék egy olyat venni és a motoromra ráapplikálni.
''Amíg szól a zene muszáj felkelni és táncolni.''
-
XP NINJA
őstag
használható állapotban van? a fogak el vannak kopva?
-
xdx@
aktív tag
Bicikli óráknál mit jelent az, hogy 2 kerékméret?
-
Ariadne
őstag
Akkor jó, ha két kerékpárod van, és ezek két különböző típushoz tartoznak, tehát más a kerékméretük. Nekem pl. egy cross bicóm és egy montim is van, az egyik 28-as, a másik 26-os kerékmérettel bír, ezért ha átrakom a kmmérő alkalmatosságot, át kell állítanom, különben hamis értéket ad.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #9323 üzenetére
versenyszellem? az hogy fér össze a kényelmes outizásal?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz rétisün #9330 üzenetére
Ahogy elnézem az időjárást ma nem sok bicajos lesz az utakon/erdőkben. Talán délután itt a nyugati határban még lehet nyomni egy kört.
Szombaton meg állítólag napközben jó idő lesz a Balatonnál, de késő délutántól zivataros idő várható napokig
A 24 óráson versenyzőknek meg rendesen sáros lesz gondolom a pálya, és kemény kihívás. Nem irigylem őket!Ma meg a Tour de France-on igazi hegyi szakasz 200 km-en, és lehet tolni fogják a bicajokat a befutónál. Azért nem semmi emelkedő lehet a befutónál!
-
Ariadne
őstag
Tegnap voltam kint kicsit bringázni egy kalandozósat, pont sárban menés gyakorlásaként de itt nem volt nagy sár sehol, éppen csak nedves volt a föld klikk. Mivel azóta nem esett, most még teljesen jó, lehet menni nyugodtan.
Ja és sikerült megoldanom, hogy a gps adatok szerint 100 m szinttel többet mentem lefelé, mint fel - egy darabon elfelejtettem bekapcsolni a garmint, naná, hogy emelkedőn.
Plusz naciavatás is volt, mivel tegnap beszabadultam a Bergusonba, és az ócska betétes decás és a szétmenőben lévő rogelli helyébe beszereztem két jó kis bringásnacit, egy Vaude-ot és egy Mavic-ot (nem tudtam, hogy ruházatuk is létezik). A Vaude-ot kipróbáltam, iszonyúan kényelmes a betétje, az eddigi legjobb. Ami viszont érdekes, hogy a benne lévő textilkresz szerint gyapjú mosószerrel kell mosni (?), és nem szereti az öblítőt, a francia és az angol szöveget is megnéztem. Rém fura, pedig tényleg egy egyszerű bicósnaci...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
lorcsi
veterán
ez egy párra vonatkozik vagy darabja ennyi ?
köszi dqdb!
[ Szerkesztve ]
eladó: vadi új soundcore motion+
-
Hasaggymeg
veterán
válasz venember83 #9323 üzenetére
"nem törődnek semmivel, ha céljuk elérése a tét"...ezért még az autók kereke alá is bemerészkednek és aztán ott "lapulnak" hetekig az úttesten.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
carrot
tag
honzo cromoly, which is nice. Nem tudok betelni a kona újdonságaival. kellene építeni megint egy mtb szerűséget a cross mellé.
-
Flow
senior tag
Nagyon jó volt a mai tour szakasz vége! Voeckler nagy meglepetés nekem idén...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Traxx
őstag
Nagyon szimpatikus, ahogy küzd Nagyon kihajtotta magát...és sajna a következő szakaszon szerintem el is veszíti a trikót. De a 2 Schleck végre mutatott valamit, főleg Andy. Contadoron meglepődtem, hogy leszakadt...
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Flow
senior tag
Abszolút egyet értek! Evans nagy formában van, mennyit dolgozott a végén... és F Schleck csak így tudta lehajrázni. Hm, kíváncsi vagyok, mi lesz holnap.
Milyen jó, ha az ember két cégnek dolgozik, az egyik laptopon a munka folyik, a másikon meg a live stream.
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Traxx
őstag
Igen, Cadel húzta fel Voeckleréket is az utolsó jópár km-en. A zászló szerintem Evansnak áll a Tour-on, időfutamon jobb, mint a 2 tesó. Szóval ha ugyanígy bírja a hegyeket, amik még vannak, meglehet neki az a trikó
Én amúgy csak az utolsó kb 10 km-t láttam, meló+fűnyírás rulz. Viszont szintén stream
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Hasaggymeg
veterán
Szinte meghalt szegény! ...seggéhez nőtt a bringa,le sem tudott szállni.Embertelen küzdelem volt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz rétisün #9332 üzenetére
"de hogy mi lesz belőle?"
semmi különös, mondhatni a szokásos....meg nem áztam, de szelet azért (szokás szerint) kaptam rendesen. sebaj, ezeket az útvonalakat (bár mindegyiken jártam már) így még nem variáltam, ez is megvan.
láttam viszont olyan felhőket, hogy szki nem biztos, hogy megúszta szárazon igaz, ő szeretei az esőt
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz rétisün #9346 üzenetére
Látom nyomtál egy bő százast
Nálam a sűrű olajat megkapta a lánc induláskor (17:45), és az útra is eltettem az olajozót. A szokásos 50-es szlovén kört csináltam, mert ott tökéletes az aszfalt. Picit megáztam félútnál, de nem jobban, mintha nagyon megizzadnék. Szóval komoly esőt nem fogtam ma ki.
Az útviszonyok miatt jövő héten bővítem a bicajos területemet szlovén, és horvát szakaszokra. Arrafelé elég sík a terep, jó az aszfalt, és nincs kamionforgalom. Idehaza meg jó aszfalt csak főúton van (vagy ott se), ahol döngetnek a kamionok.Sajna a Tour de France mai etapot nem láttam, de este megnézem az összefoglalóját!
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #9348 üzenetére
mikor? szombaton lesz a verseny, nem?
szombaton megyünk, éppen tervezgetjük a hazautat délben lesz a rajt, ugye? arra mindenképpen odaérünk, és ha minden igaz, nem csak a zalai aszfaltrészleg megy, jönnek velünk még ketten a fórumból, útközbn csatlakoznakwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
CBool
tag
Sziasztok!
Van itt közületek olyan, aki otthon van a hidraulikus tárcsafékekben (pontosabban tárcsákban és fékbetétekben)?
Bringámra gyárilag Promax DSK-905 Q3 fékrendszert szereltek, viszont 1 év után a fékbetét hülyére kopott, a hátsó tárcsám meg inkább rezonál mint lassít. Most ott tartok, hogy cserélni szeretném a tárcsákat és a betéteket is.
Mivel nincs nagy tapasztalatom ezen a téren, ezért gondoltam hátha itt találok nálam okosabbat.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest