- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
félisten
válasz Vasinger! #10199 üzenetére
V-fékeim vannak, SRAM 9.0 fékekhez való cserélhető betétes féksarukkal.
A gyárilag bennük lévő Kool Stop betétek elkoptak, de ugyanolyanra semmiképp nem szeretném cserélni, mert szanaszét koptatta a felnit is.
Most új felnijeim vannak és valami kíméletes betétet keresek. A Shimano és az Avid betétek belemennek (ha nem is tökéletesen illeszkedve, de stabilan) a SRAM saruba, de most egyik sincs raktáron az ebike-nál, pedig jó lenne a rendelés többi részéhez csapni a betéteket is.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
fpeter07
veterán
válasz Ariadne #10200 üzenetére
Lesz néhány combosabb rész, de jól néz ki! Próbából megejtettem egy kényelmesnek nem mondható tekerést a közeli erdőben. 7 kört mentem, darabja 2 km-es. Gyönyörű edzőpálya! 12.5 átlag lett a végén, gyakorlatilag 1 km szinte folyamatos emelkedő, majd 1 km DH, ennyit nagyon régen nem fékeztem. A versenyzők 25-ös átlag rejtély marad nekem, s ők még sokkal durvább úton tekertek.
-
Zebu
addikt
válasz Vasinger! #10193 üzenetére
Áhhhh soha nem merném őrizetlenül hagyni a bicómat sehol....
Nekem egy ilyenem van:[link]Ha valakit érdekel, szivesen eladom neki!
(#10200) Ariadne: Jónak tűnik. Csak meg kellene csinálnom már a montimat...
Megvan az új teló. Szerintetek a régiről a perselyt + a kormánycsapágyakat át tudom tenni az újba, ki lehet szedni, vagy vegyek újat?
Még sosem szereltem ilyesmit....
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
Na, 8 nap lötyögés (nyaralás, strandolás) után visszatértem az aktív tekerők sorába
76 km lett mai adag. Az első 50 km-t direkt megnyomtam viszonylag síkon, hogy lássam hol is tartok erőnlétben. 30,7 km lett az átlag... Aztán egyből másztam egyet a Lentihegyre. 38/21 áttéttel sem volt gond leküzdeni egy 140 méteres emelkedőt. Tudom nem nagy szám a terepbicajosoknak, de nekem csak ez jutott itt a közelben mára. Meglepően könnyedén másztam, pedig nem voltam friss, hisz előtte rendesen megnyomtam a tempót síkon.
Szóval még gyűjtöm a tapasztalatokat, hogy a tempó v. az emelkedő facsar ki igazán 2-3 hét múlva sokkal durvább szintekkel fogok tesztelni
Sajna nem egyszerű 150 méternél nagyon emelkedőt találnom itt a közelben
blog off.[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #10204 üzenetére
fpeter07 és Zebu: 27 km annyira kevés, hogy azt még tolva is végig lehet csinálni a szintidő alatt, érdemes megpróbálni szerintem. Még nem tudom, el tudok-e jutni oda, meg lenne más programom is aznapra, de egyelőre nagyon tervezem, hogy megyek.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szatocs
őstag
Egy normál 26-os monti belsőnek mennyi az a nyomás, amit még ki kell bírnia? Nézegettem most a Continental Travel Contact-ot és 4-6 bar van megadva, hogy úgy az optimális.
Erre vonatkozó értéket meg nem találok sehol.[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
Vasinger!
nagyúr
válasz szatocs #10210 üzenetére
Mit jelent, az hogy normál? Mekkora méretű a belső?
Egyébként a belső és a külső méretnek egyeznie kell, itt a vastagságra gondolok.
Szóval nem mind1, hogy egy 1.75-ös belsőt/külsőt akarsz felfújni vagy egy 2.5-et.
Függ a felhasználási felülettől is. Betonon minél nagyobb nyomás a jó, terepen, inkább csak a közepes. Ha nagyon kicsi a nyomás van benne, annak az a hátulütője, hogy könnyen felütheted a felnit.
Egyébként ha jól tudom a belsőkre rá szokták írni, talán még a külsőkre is.
-
KaraDani
addikt
válasz szatocs #10214 üzenetére
Ilyen probléma nem lesz sima belsővel (persze szelep túlzott feszegetésével elő lehet idézni), ami méretben passzol a külsőhöz, és nem több számmal kisebb, kivétel esetleges ultra extra stb light belsők, amik nagyon el vannak vékonyítva, hogy könnyűek legyenek. Sokkal tovább tudna az tágulni, mint a külső engedné.
-
Manitou
veterán
Mátra maraton bükk maratonhoz képest mennyire nehéz? Most filózok egy középtáv nevezésen.
Azt tudom, hogy sziklásabb/kövesebb a mátra. Viszont ahogy nézem pl a középtáv ugyanannyi, de a szint az kevesebb. -
rétisün
veterán
megette a fene ezt a mai tekerést....a t**ves endomondo már megint nem rögzített végig, lemaradtam a tizenhatezerről, a szél is fújt
mondjuk legjobban az endomondo bosszant, már a harmadik track-el szórakozik. ráadásul az oldaluk is rohadtul le van lassulva, még sportypalból se tudom mportálni a .gxp-t
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fpeter07
veterán
-
rétisün
veterán
valamiért a "külső" gpx-eket mindig futásként menti el...vannak fura dolgai, az biztos.
lehet, meg kéne próbálnom ezt az online dolgot, csak akkor jobban szívja az akksit. de talán egy 4-6 órás bicajozást kibír úgy is.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
szakad az eső....
de legalább délután megúsztam, amíg "futottam"war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz rétisün #10224 üzenetére
Utólag is átszerkesztheted a futást bicajra, ha már importáláskor helytelenül ette meg.
Már nem tetszik nekem se az esőben tekerés, és nem indulok neki esőre hajló időben.
A Balatonhoz meg idén többet nem tekerek, mert 6x tekertem arrafelé, de egyszer se volt strand idő -
-
-
nagyúr
-
szki
őstag
válasz Napfénysüti #10234 üzenetére
Nálam a ZTE Blade track rögzítés + bekapcsolt mobilnet mellett kibír kb 7 óra üzemidőt, ha nem csinálok vele mást menet közben. Néha elfelejtem kikapcsolni induláskor a wifit, és akkor az még szívja az akksit, ha keresi a wifi hálózatokat bicajozáskor.
Hosszú utaknál mindig van nálam egy tartalék akksi feltöltve. Egy bicajos nem létezhet működő telefon nélkül, mert gyakran kell megnézni akár útvonalat a mobilon, akár az interneten valamit. Sőt még telefonálásra is jó a mobil telefonNa neki is lódulok így kora reggel a Dél-Zalai dombságnak, amerre gsm térerő elvétve van, de a gps műholdak belátnak. Várhatóan 45 km és 500 méter szint lesz ez reggelire.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Nos, aszfaltpatkány lettem egy napra klikk (42 km/2 óra, including tökölés a városban a Szigetre menő hordákat kerülgetve gyökkettővel meg gyalog... , a városon kívüli részen 26-28 km/h körül lehetett az átlagom), tulajdonképpen annyira nem is volt rossz. Muszáj lesz még ismételni, mert hát ugye mindig inkább terepre szeretek menni, de már ezer éve mondják nekem nálam e téren okosabbak, hogy sok sík országúti edzés kell ahhoz, hogy erősebb legyek. De ettől még továbbra is rém unalmas, tényleg nem értem, hogy bírtok rendszeresen csak aszfalton menni...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
belaazallat
addikt
válasz Ariadne #10237 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem unalmas aszfalton tekerni. Menet közben számolhatod a repedéseket, esőben a meztelencsigákat. Ha rendszeresen tekersz ugyan azon az útvonalon akkor figyelemmel követheted a kátyúk változását(megint nőt 1 cm-rel).
Városban külön érdekes aszfalton közlekedni. Soha nem tudhatod, mikor, honnan ugrik eléd valaki. Vagy küzdelem a hülye autósokkal, aszt hiszi kifér még előtted, és amikor fém pedál csattan az oldalán, akkor persze Te vagy a hibás.
Az élet ezen apró örömteli dolgait kár lenne kihagynod!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #10238 üzenetére
Hát mivel itt azért folyamatosan húznak el az autók az ember mellett, beszélgetni nem nagyon lehet sajnos, meg néhány várakozós lámpás meg lámpa nélküli kereszteződés is van... De az aszfalt legalább relatíve jó arrafelé.
belaazallat: Ahh tényleg, most hogy mondod... Nahát, mennyi örömből és jóságból maradtam ki eddig!
mod.: Ja és hír mindenkinek, aki Bpen közlekedik: a Margit-híd budai hídfőjénél, pontosabban alatta át lehet már menni a bringás alagúton, vagyis ha a Lánchíd felől jössz és mennél tovább az Árpád-híd felé, akkor nem kell átmenni a túloldalra. Egyetlen hátrány, hogy szuicid gyalogosok is kóborolnak rajta...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szki
őstag
Ma tekertem egy 60-ast teli emelkedővel, és főleg erdőben tekergő aszfalton. Autóforgalom errefelé minimális. Garmin Connect szerint 642 m szintemelkedés volt benne, de sikerült így is 27,6 km/h átlaggal lenyomni. Az első, és az utolsó 10 km kb sík volt zalai viszonylatban, de a közbenső 40 km igazi izomnövelő anaerob edzés volt
Ma választ kaptam arra is, hogy a távolság, a tempó, vagy az emelkedők facsarnak-e ki legjobban?
A válasz, hogy a szembeszél, ha tempót is akarok tekerni 25. és 35. km között végig erős (30-35 km/h) szembeszelet kaptam. Mellette enyhén emelkedett is az út, de kiszenvedtem nagy áttétellel (48/17). És egyből utána jött még egy hegyes, erdészeti utas szakasz...#10237 Ariadne: Nem a (fő)városban élvezet tekerni aszfalton, hanem a szabadban közúton vagy erdei aszfaltos utakon. Itt Zalában különösen szép tájak vannak. 2 hete tekertem az Alföldön is Kalocsa térségében jópár szakaszt, de tök unalmas volt. Ott sehol egy erdő, domb, vagy szerpentin...
A Balaton körül is tök unalmas tekerni, mert a tavat alig látni, és mindig a másik bicajosokra, gyalogosokra, autókra, vagy a rettenetes aszfaltra kell ügyelni, és óvni a bicajt. 2 hete sikerült egy előttem hirtelen megálló autó lökhárítóját elütnöm a Balaton parton, mert lassúak voltak az autók, és én meg előzgettem
Sokkal szórakoztatóbb volt, mikor 2 hete tekertünk Rétisünnel Zánka-Tapolca-Sümeg-Zeg. 90 km-es szakaszon. Akkor lehetett a tájban is gyönyörködni!Rétisün: Ma egyszerre indítottam a legnépszerűbb 3 tracker progit, és pont az online Endomondo feltöltés lett téves (45 km-t ír 60 km helyett). Szóval lehet nálad is az a baj, hogy mégsem jó egyszerre több alkalmazást futtatni?
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Hmm mondjuk így belegondolva tényleg más, voltunk pl. egyszer egy elképesztően szép aszfaltos teljesítménytúrán, Tanúhegyek teljesítménytúra a neve, a Káli-medencében megy körbe. Az tényleg nagyon élvezetes volt, emlékszem még rókát is láttam a mezőn, pont úgy ugrált, mint a Vukban.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
már elég régóta mennek párhuzamosan a sportypal meg az endomondo, de csak tegnap meg talán vasárnap volt gond az endomondoval (a feltöltéses furcsaságát most nem számolom)
előttem tegnap mókus és róka futott át, a balatonkörről hazafelé meg őz...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fungeld
aktív tag
Pontosan hogy hívják a szélső jobb oldalon azt a 2 "karikát" amik között maga a görgő forog?
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
dqdb
nagyúr
Underworld Kupára nem jön még valaki a föld alá száguldozni? Most szombaton lesz a rendezvény, a nevezési listát végignézve többen ott leszünk a topikból, és a tavalyi évvel ellentétben még van pár szabad hely a későn kapcsolóknak Ez egy buliverseny, a tényleg profik külön futamban indulnak, a szórakozásról szól az egész.
szki: Nem a (fő)városban élvezet tekerni aszfalton, hanem a szabadban közúton vagy erdei aszfaltos utakon.
Persze, ez így van, csak a főváros eléggé nagy hozzá, hogy már a kijutás se legyen rövid. Nekem a legrövidebb irányban 10 km a városhatár, és ezután azonnal beesek Dunakeszire ... Szentendre felé 15 km, a keletre-nyugatra 20 km, valamerre dél felé 25-30 km. Szóval az élvezetes outizáshoz megfelelő helyen kell lakni, nekem elsőre forgalom és zaj jut csak belőle.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Vasinger!
nagyúr
Teljesen egyet értek. Sokan mondtátok nekem is, mikor mesélte a bicikliutas történeteim, hogy minek megyek aszfalton? Ne menjek bicikli úton, hanem hegyekre ha már olyan bringám van.
De kérem, kb. 20-30 km a legközelebbi normális hegy, oda meg csak bicikli úton lehet eljutni.
Szóval jó helyre kell születni, az egyszer biztos.
-
-
Hasaggymeg
veterán
A Bringabutik-ról mit tudtok mondani?Vásárolt-e valaki onnan?Köszi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Cathfaern
nagyúr
Igen, csodálkoztam is eleinte miért van ilyen kevés outis itt a topicban, de aztán rájöttem, hogy Bp-ről macerás rendesen outizni... az tényleg nem élmény ha a táv fele városban van. Újabb indok, hogy miért nem akarok Bp-re költözni
Nekem szerencsém van ilyen téren, kb. 2 perc biciklivel a városhatár, de ha a város közepén laknék, akkor se lenne több 10 percnél.Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
dqdb
nagyúr
válasz Hasaggymeg #10248 üzenetére
Tudomásom szerint többen is, jó véleményeket hallottam róla, és az enyém is az. Én szemüveget rendeltem tőlük, rövid időn belül jött a levél, hogy megérkezett, elmentem átvettem, ennyi. Shimano terén az egyik legolcsóbb beszerzési hely.
Cathfaern: a hegy se sokkal jobb, nekem 33 km az oda-vissza út a János-hegy lábáig, és az még vastagon a városban van (de legalább van, tényleg csendes és kellemes környék). A Pilis megközelítése és elhagyása összesen 55 km környékén van. A Börzsöny már vonatozást igényel, mert a Budapest-Verőce-Budapest útvonal önmagában 120 km felett van.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest