- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- iPad topik
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
Aktív témák
-
spartan1
aktív tag
-
Dirtyz
őstag
válasz fpeter07 #21536 üzenetére
Akárki akárhányszor mehet, de minden csapattagnak mininum 2 órát kint kell lennie. Ezt amúgy nem tudják ellenőrizni, mert minden csapat csak 1 chipet kap, ezt kell adogatni. Akkor lenne az igazi és mérhető az egyes csapattagok teljesítménye, ha mindenki külön chipet kapna...
Ja, és hazaértem a 24 órásról....Védd a fákat, egyél hódot!
-
ludsimon
veterán
válasz spartan1 #21602 üzenetére
A teszt alapján én a HL-EL510-et választanám.
De nagyon becsapós a teszt!!
Városban és sötétben egész mások a fényviszonyok!Én úgy tapasztaltam, hogy vak sötétben ha nincs semmi fény, akkor szvsz elég egy gyengébb, jól szóró lámpa is.
De pl. ha jön szembe egy autó elvakít és már nem látod rendesen az utat, mert már túl gyenge ahhoz a fény.
Említettem, hogy van a családban HL-EL210. A teszten elég jól teljesített.
Én személy szerint életveszélynek nyilvánítanám...
Jól szórja, azzal nincs gond, de össze vissza, és elveszik a fényerő.Szóval valóban csalókák ezek a tesztek, én inkább az adatokra (candela, lumen), és a szórás minőségére támaszkodnék.
Aztán lehet én vagyok túl kényes a lámpákra, lehet túl válogatós vagyok.
Kövezzetek meg ha így van.[ Szerkesztve ]
undefined
-
dany27
őstag
hali
lenne egy kérdésem!
A hétvégén voltunk egy balaton körüli túrán és utolsó nap sikerült betenni egy bakit és a mai napig sem értem!
Nah szval ma reggel indult zánkáról és a cél Balatonberény volt (itt lakunk).
Nah szpen jöttünk Zánkán keresztűl és utánna egy hosszab rész következett ahol nincs település és egy ideig jelezte hogy bringa út merre de aztán eltűnt s végül badacsony helyett Tapolcán kötöttünk ki. Hol rontottuk el?? Én sehol nem láttam táblát ami jelezte volna hogy lekellet volna térni az útról!
(Amúgy erről az egészről megvan a véleményem mivel úgy van kitáblázva hogy sehogy jó néhány helyen úgy kell kórészni hogy hol is kell lefordulni, van mikor ok nélkül átküld a másik oldalra s közben meg ugyan azon megy tovább a bringa út, fel is van festve )Már voltam régebben is balcsi körül de akkor felmentünk a káli medencébe, s most azt kihagytuk.
UI: Igaz nem volt gond Tapolcán első körforgalom: szigliget s már irányba is voltunk, de az a bosszantó hogy kimaradt Badacsony!
Hol rontottuk el hol kellet volna lefordulni??
Előre is köszi! -
Meme
aktív tag
válasz becuszabi #21609 üzenetére
naon jó volt a 24 órás
pálya
80% ban 1 nyomtávos erdei ösvény
20% ban 1-2 méter széles föld ill. beton
már a legelején akkora por volt mint az állat.
szemüveg semmit nem ért, maradt a hunyorgás
este csak a tuning lámpák értek valamit, a többi csak a port világította meg.
elmentek melleted, és kb 1-2 percig porban mentél.maga a nyomvonal jó volt, 1-2 hiba volt csak benne
remek csiki-csuki, néhány óra alatt kijárva , lehetett dönteni rendesen.
határozottan jó volt
ami nem tetszett:
-váltózóna után volt a fa ácsolt rámpa, erre nem lehetett rágyorsítani úgy istenesen, csapattársaim panaszkodtak, nem tudnak rendesen ugratni rajta
-ahol a járda szögben keresztezte az utat, ott ki lett járva egy padka (4-10cm), többen ott estek keresztbefordult kormánnyal
-ahol kijöttünk meg bementünk a park területéről, ott a kerités meg volt bontva, és a beton talpazat müanyag fekvő rendörrel ki volt töltve rámpa gyanánt, na ezek is szük kanyarban voltak, pedig jókat lehetett volna röpködni ezekről is
-pálya kijelölés este kicsit pontosabb lehetett volnaszervezés maga nem volt rossz, de az én szemem csipte, hogy ha sok csapat véresen komolyan gondolta, akkor a sok-sok bámészkodót miért nem terelték le a váltózónából.
ott úgye 2 embernek illene lennie csapatonként- 1 aki tekerni fog, 2 aki segit átrakni a chip-et, elindulni, meg a pihegőt leterelni. ehhez képest jó pár bámészkodó, csapatonként 4-5 ember, de minek!?nekem igy gyorsba ennyi jött le, majd a többiek kiegészitik
amugy nagy minden teljesítőnek!!!Szevasztok bogyókák!
-
venember83
nagyúr
válasz becuszabi #21609 üzenetére
Van is mit szusszanni. Most értem haza, fürdés és fekvés a program, de egy percét sem bántam meg annak, hogy elmentem a versenyre. Nagyon jó volt, bár este sokszor fogalmam sem volt hol vagyok, merre kell mennem, meg úgy általában. De állat volt. És az eső is elkerült, meg a defekt is.
21615: Túl sokat fékeztél, kockásra fékezted a hátsó féket. Szar ügy lehetett tolni.
[ Szerkesztve ]
-
Meme
aktív tag
válasz Dirtyz #21615 üzenetére
lehet, ha nem ezt a hiperkönnyű Ashima/Alligator tárcsa van fent, akkor meguszod.
sajnálom amugy, nekünk hál istennek nem volt semmi müszaki gondunk...
a másik csapatnak (kolegámé) volt 2 lánszakadás, pár esésbiztos te is gyorsvonatosat játszottál
amugy én voltam az a lassú cannondale jekyl -es figura, aki full sötétbe volt öltözve, és mindenkit elengedett
jah nekem volt 1 kissebb gondom: abba a frissen szervizelt headshock telómba nem volt csillapítás, kész voltam töle, sokkal jobban mentem volna meg többet. amugy a bicaj is tegnap reggel lett összerakvaSzevasztok bogyókák!
-
raczger
őstag
Na én kidőltem teljesen a végére. Reggel 6kor lefeküdtem aludni és mire felkeltem elég szarul lettem, így azután már nem mentem, ez azért is bánt, mert meglehetett volna a harmadik hely, csak pár perccel maradtunk le
A pályáról: Harang nem tudom mi a f*sznak erőlteti ezt a kurva szar nyomvonalat, szétrázta mindenemet a pálya egyik fele... Tavaly kezdte el azt hogy új utakat vágott a susnyásba, olyan szar is lett, idén meg folytatta és még több szar út volt benne. Egyébként élveztem én is, pláne jó hangulat volt a csapatnál (Hegyimazsolák ).
Szerk: első körömben pedig egyből estem, egyik kanyarban az elején ~10-20 centis por volt és megcsúszott az első kerekem, szerencsére semmi gond nem volt, de picit azért idegesített, pláne hogy majdnem át is mentek rajtam
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Dirtyz
őstag
Most cseréltem 1 hónapja, a gyári tárcsa már 4 éves volt...
Láttalak többször is nézetem is a Jekyl-t, nem mindennap látni ilyet. Volt még egy pár Cannondale, 2-3 Rush (az egyik a csapattársamé ) , meg volt Scalpel is.Sajnos nem voltam olyan gyorsvonat, mint szerettem volna lenni, de mint tudjuk; "a jó munkához idő kell, hát még a lassúhoz.."
Védd a fákat, egyél hódot!
-
rétisün
veterán
hogy is van ez bovdenhúzás-arány (Actuation Ratio) (vagy mi ) a shimano 1:2-es (2:1-es?), a sram 1:1-es? vagy pont fordítva?
közben megtaláltam (keresés rulez ) a shimano 2:1-es, régebben is volt már róla szó. köszi, aki már válaszolt erre akármilyen régen is
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Meme
aktív tag
válasz venember83 #21625 üzenetére
az egyik tagunknak külön kis szurkolotábora is lett.
jah meg nem rémlik, hogy más is egykerekezett volna a rámpán mint a mi emberünk
(kivétel az egykerekesek )Szevasztok bogyókák!
-
Ariadne
őstag
Nos gratula minden 24h-t megjárt versenyzőnek! Tegye fel a kezét, aki nem köhög porosat és nem álmodik a pályával éjjel.
Dirtyzzel mintha kb. háromszor összefutottam volna, de mire lejátszottam az agyamban, hogy bringa stimmel, és igen, ő az, rákérdezek , már el is tűnt... Mivel eddig utcai ruhában láttam, ezért mezben-sisakban nem egyszerű az azonosítás. Báááár igaz olyan 96-os műanyag biciklivel azért nem járnak annyira sokan még a 24h-n sem. Arra időközben jöttem rá, hogy Memének nem tudom, milyen bringája van, így nehéz az azonosítás, de párom összefutott Meme kollégájával, aki így láthatta is, hogy jó helyre került a kerékszett. A DH-s srácokat viszont láttam, feltételezem ők minden lejtőn lefelé előztek. Kíváncsi lennék, hogy ebben a porban előny vagy hátrány volt a full face sisak... venemberrel sikerült találkozni és beszélgetni (élőben még szebb a színe a kockának), KaraDani pedig az egyik klubos csapat tagja volt, biztos jelentkezik, ha magához tért (79 körrel 10. helyet szereték meg a kategóriájukban, jeee). Hm és max respect, hogy venemberék csapata 4-5 fővel annyit ment, mint a mi erősebbik csapatunk hattal (88 kör), Meméék egyik csapata pedig uff, 95 kört ment ugyanott. Dirtyzék meg menthetetlenül profik, ha jól látom, 98 kör, 12 perces köridő, vááá... Most nézem, volt egy Merida Ninety-Six-re gyűjtünk nevű csapat is.
Ja és a Hozém egyik aksija beteg. Egy lánycsapatos klubtársam ment vele, és olyan másfél óra használat után az egyik kör elején meghalt az aksi, szegény lány majdnem egy teljes kört vaksötétben tekert utána...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #21628 üzenetére
Pedig úgy láttam, hogy a Bringatolók velünk voltak egy kategóriában, de biztos vegyes volt a csapat s azért lett meg a tizedik hely, ahhoz képest, hogy csak végigmenni volt a cél, szép teljesítmény! Reménykedtem, hogy nekünk meglesz a kilencven kör, de két hiba miatt nem sikerült, de jó ez így, 12. lettünk öt emberrel s többet mentünk, mint a tavalyi csapat.
Kocka: egyik esésnél az SPD cipő levitte a felsőcső kis részéről a festéket, így most ott alumínium színű, sajnálom, de mivel nem kirakati darab, ez a sorsa.
raczger: Csak hátulról láttalak, mikor a rámpán voltál, Dirtyz hívta fel rád a figyelmem.
Képek hol találhatók? Szórólap szerint mediamax2000.hu vagy mi, de ott nincs semmi. Vagy csak nem találtam meg.
-
Meme
aktív tag
válasz venember83 #21629 üzenetére
én is keresek tegnap óta képek után, nemsok van.
ha valaki talál valamit linkelje márkezdem is:
[link]Szevasztok bogyókák!
-
iwu
addikt
válasz KaraDani #21526 üzenetére
grat mindenkinek a teljesített a 24 óráson!
azért az pazar, hogy mindenki a bringautakra reagált abból, amit írtam, nem pedig a kolléga stílusa tűnt fel... lehet , hogy ezért ilyen a morál az országban? (igen, szándékosan nem szűkítettem le csak közlekedési morálra...)
Üdw, iwu
ajándék ló nem látja a fától a szódás a lovát...
-
ludsimon
veterán
Ha nem tűnt volna fel, csak szenyózásból írtam.
Nem komolyan gondoltam.
Azért írtam talán oda a ""
De igazad van, inkább ne vegyenek észre, és üssenek el, mert az jobb megoldás..
Nem tudom, hogy most a biciklisekkel vagy, vagy inkább az autósokkal...[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #21629 üzenetére
Igen, a Bringatolók vegyes csapat volt, sőt épp a csapat hölgy tagja kitartásának köszönhető, hogy összejött a csapat. Viszont a Phanatix csapatunkkal hoztatok össze azonos körszámot, egy fővel kevesebb létszámmal...
A bicó pedig így legalább tuti felismerhetően csak a tiéd, nem egy kocka a sok közül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
iwu
addikt
válasz ludsimon #21634 üzenetére
na jó, inkább hagyjuk...nagyon nem jön át amit írok. nem az a probléma, hogy kivel vagyok (autóval túl vagyok 700E km-n - bicajjal nem tom hol járok) , hanem a stílus, ahogy elővezetted a dolgot. "Én azért is villogtatnám, had ugorjon ki a sok bunkó autós szeme" - ez a mondat hol szól arról, hogy nem akarod elüttetni magad...
ajándék ló nem látja a fától a szódás a lovát...
-
Ariadne
őstag
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
válasz Ariadne #21628 üzenetére
Jelentem, magamhoz tértem a természetes kóma után Tegnap délután 5-5.30 körül elaludtam, és reggel 8 kor barátnőm ébresztett, hogy spuri dolgozni Reggel sétáltam melóba, mert a pacit amíg nem fürdettem meg meg nem mozdítom, út közben remélem kiköhögtem a maradék port is magamból, szóval a kezemet nem teszem fel
Nagyon élveztem az egészet, venember83-al is sikerült végre megismerkedni, Meme-vel futólag a váltózónában találkoztam, Dirtyz meg hívott, csak nem vettem észre időben
A pálya első fele tetszett nekem, a végén levő poros gödrös csikicsuki nagyon nem. Az elején még "jól" tudtam menni a de a vége felé, ott már csak átküzdöttem magam, annyival porosabb gödrösebb lett, hogy ülve nagyon kevés részen tudtam csak pörgetni. (oda kellett volna egy jó fully )
A lámpám szuper jó volt, szerintem a porban még előny is volt, hogy a halogénnak sárgább a fénye, mindenki arra panaszkodott, hogy alig lát a lámpa fényében tükröződő portól, nekem ilyen gondom csak a ledes kölcsön fejlámpával volt, a kormányon levő halogén állat volt.
A paripám pedig jelesre vizsgázott, kibírta minden gond nélkül az egészet. Szerintem a legvékonyabb gumin induló címért jó eséllyel pályáztam, mert ahogy néztem azon a pár trekkingen amit láttam azért minimum volt hátul egy 40 es mintásabb gumi (nekem már a 42 es smart sam sem fért be hátra, úgyhogy marad a 35 ös speedmax )
A csapat teljesítményére meg nagyon büszke vagyok, elsődleges cél hibátlanul teljesítve, mindíg volt valaki a pályán (igaz volt, hogy 5 percel a váltásom előtt még aludtam, de kiírtem ). Ráadásul váltás is csak egyszer csúszott, egyetlen egyszer volt olyan, hogy a betervezett 2 kör helyett 3 at ment valaki emiatt. Két Crossal, és egy hölgyel felálló csapattól a 79 kör szerintem szuper Másik klubbos csapat 88 köre szintén nagyon szép teljesítmény, és a végén még nagyon jól hajráztak
Részemről jövőre találkozunk ugyanitt ugyanekkor -
KaraDani
addikt
válasz KaraDani #21638 üzenetére
Jah a köszönetnyilvánítás lemaradt a végéről
Ariadne-nak köszönöm a beszervezést, nagy élménnyel gazdagított, egy jófej társaságba csöppentem. Na meg az Isostart is köszi, tényleg frankó volt
Dirtyz-nek hatalmas köszönöet, az edzésért, nagyon hasznos volt, erőben is éreztem azért, hogy volt előtte egy (nekem) "komolyabb" mászós edzés, meg a tereppel se itt kellett ismerkednem, és az elején azért amikor még jobb volt a pálya tudtam menni 16 körüli köröket, a második köröm 15.30 on belüli lett amit én nagyon jónak éreztem, ahoz képest, hogy mennyit buktam (időben) a gyorsabb montisokkal szemben a kanyarokban. Mondjuk nem is erőltettem a porban 4 baros gumikkal, amit mutat, hogy nem hogy esés, de lábletétel nélkül is megúsztam
Meme-nek kösz a frankó bicajért, még másnap amikor már roszogott a por az egész hajtás alatt, akkor is atompontosan váltott, működött minden, és a felnik nagyon szépen végigírták, hogy a 100 egynéhány kilómmal üttöttem vágtam őket végig.
Ludsimon-nak meg az előtte esti kis rámozgásos pörgetésért jár egy köszi, mert az is jó volt, csak kicsit későn értünk haza és 3ra sikerült összepakolás után ágybakerülnöm[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Végre találtam magamról is on track fotót (Dirtyz ről már találtam vagy 3 at )
-
ludsimon
veterán
Ez ne semmi.
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #21643 üzenetére
Mentek ott 100-150k-s lámpákkal is, akadt bőven, ami jóval erősebb volt, mint a Hozé... Direkt kimentem éjjel a pálya belsőbb részeire is megnézni, mit tudnak a lámpák, és az egyik fényképezős lány mondta, ő is valami 100k-sat tervezett venni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz KaraDani #21644 üzenetére
LED Lenser P14-est esetleg nem láttál, vagy Fenix LD20-at?
(#21645) Ariadne :
Vannak elszánt éjjeli baglyok, de én ekkora fényerőnek nem látom értelmét.
Mondjuk egy P14 highben, flood mód+ kettő külső Li-ion aksi kb.12 óra, és szerintem ennél több nem is kell.
Egy kinti videó.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
raczger
őstag
válasz ludsimon #21646 üzenetére
Pedig van értelme, ha még nem mentél kanyargós, nagyon technikás, gödrös, facsonkos terepen ~30-al, akkor nem tudod mit ér egy olyan lámpa amivel 40-el lazán lehet menni kátyús aszfaltúton. Majdnem semmit sem ér, én is szinte csak emlékezetből mentem a pályán éjjel, nem pedig a lámpafény alapján, volt hogy egy-két kanyart be is néztem és túlmentem.
Más: volt ott éjjel az a "sugárhajtású" bicikli, telefonnal levideóztam : [link] azt hiszem azért annyi átjön belőle, hogy elég durva volt!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #21646 üzenetére
Én elámultam, mikor láttam, mire képes az aldis akciós lámpa, sötétben jó a fénye. Mondjuk sátor mellett. A pályán már elég kevés volt, kellett volna még jópár rendkívül erős LED-es lámpa, nem csoda, hogy voltak, akik szinte reflektorral mentek, sokszor éreztem, ahogy tolnak előre a pályán a reflektorok fotonjai. Ilyen porba meg ilyen kijárt pályára kell a minél nagyobb teljesítmény, másképp nem lehet haladni max csak végigmenni.
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #21649 üzenetére
Hát azért egy Hozé már elég szerintem, ha van egy erősebb lámpa a kormányra mellé. Az egyik csapatunkban egy srác ugyanolyan köröket ment éjjel, mint nappal (13-14 körül), és egy Hozéja meg valami normál kormányra erősített lámpája volt, ennyi. Már a Hozéra is villognak néha az autósok, és annál több szerintem nem kell normál montis felhasználásra sem, mint ami 24h-n elég. 24 órás DH-ra mondjuk talán igen, Ausztriában szoktak szervezni ilyet.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest