Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    nagyúr

    Üdv!

    Építő jellegű kritika:

    A reklámnak minősülő tartalomnak egy kicsit jobban el kellene különülnie a szerkesztői tartalomtól (szerkesztői tartalomnak álcázott reklám). A legfrissebb, Dell Inspiront ajánló Telenor reklámnál nem nagyon érzem, hogy szembetűnően, nem rendszeres olvasók számára is jól megkülönböztethető módon lenne elhelyezve.

    A PR megjelölés sok esetben (főleg külföldön) Press Reselase is lehet, így nem egyértelmű, hogy reklámról van szó. Méretében is ugyanolyan, mint a cikkbeharangozók, egyedül színben tér el. Ráadásul PR megjelölés alatt a Mobilarénán cikk is van - igaz, az is reklám célzattal. Szintén eléggé beleolvadva a tartalomba.

    :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák