Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • martinfulop

    csendes tag

    válasz markknight #304799 üzenetére

    2023.09.20-án rendeltem elő a készüléket, majd 2023.09.21-én történt meg a fizetés, azaz kettő hónappal ezelőtt. A fizetés napján érkezett egy automatikus értesítés, hogy a nagy érdeklődésre való tekintettel a szállítás vonatkozásában késés várható, majd október 16-án érkezett egy ezzel megegyező értesítés.

    Az EMAG-nak nincs telefonos ügyfélszolgálata, az oldalukon chatbothoz lehet fordulni segítségért, ahol előre definiált kérdésekre kapható meg a válasz. A kézbesítési időt kiválasztva szintén egy automatikus válasz érkezik, hogy folyamatosan kapcsolatban állnak a beszállítóval, hogy mihamarabb kiszolgálhassanak.

    Voltam az EMAG üzletében, ahol azt a választ kaptam, hogy szoktak készletet kapni, azonban nem tudták megmondani, hogy hozzávetőlegesen mennyit kell még várni. Írtam egy levelet az EMAG ügyfélszolgálatának, melyre 5 nap után érkezett az a válasz, hogy az illetékes kollégákkal egyeztetve nem tudnak benne érdemben segíteni, mikor érkezik meg a készülékem. A válaszul küldött levelemre eddig nem reagáltak (6 napja küldtem el).

    Megjegyzem azt is, hogy az áruhitelt nyújtó céghez az a visszajelzés érkezett, hogy a készülék kiszállításra került.

Új hozzászólás Aktív témák