Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aszpirin

    senior tag

    válasz eldoble #301247 üzenetére

    Két külön dolog.
    A magyar sávos jótállás minden eladót kötelez, és szinte mindig kell hozzá a számla. De az az eldőt kötelezi, csak Magyarországon és csak annál az eladónál érvényesítheted, aztán, hogy ő egyáltalán "létezik"-e még, és ha igen, hogyan oldja meg a szervizt/cserét, az a saját ügye.
    Az Apple gyári garanciája ettől független és ezzel párhuzamos, és a világon mindenhol érvényesítheted, számla nélkül is az Apple szervizekben, ha benne van a rendszerükben az eladási dátum. Ezt nézheted meg (többek között) a checkcoverage.apple.com-on (mármint pl. hogy szrepel-e a rendszerükben az eladási dátum). Ha nincs benne, akkor is lehet kérni (online is, emlékeim szerint, "Update date of purchase" vagy valami hasonló, én egyszer csináltam, jópár évvel ezelőtt), de ahhoz el kell küldeni/fel kell tölteni a számla másolatát is ("proof of purchase").

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák