- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Új hozzászólás Aktív témák
-
polo5
tag
Hello!
A gép HP elitebook 8540P Nvidia nvs 5100m Vga 8GB ram
Miért csak 25W a TDP ? Bármelyik programmal nézem mindegyik azt írja ki hogy 25 W ??!!
Hwinfo , AidaEnnek 35W kellene lennie nem ?
Most lehet hülyeség amit kérdezek . Lehetséges hogy azért mert csak 90 wattos a töltője ? Mert láttam a neten 120 illetve 150 wattos töltőt is hozzá .
Köszi
-
veterán
-
Petyás
tag
Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy a HP 250 G6 és a HP 250 G7 szériák között milyen érdemi különbség van a színen kívül?
Köszönöm! -
ddmb
aktív tag
Van itt egy HP laptop, amit tavaly októberben vettünk. Szerettem volna a HP supporttal chattelni, beadtam a gép adatait, és azt írja ki, hogy:
Out of Warranty: Ended on July 25, 2019Ez meg mit jelentsen?...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kérdezd meg a supportot, miért van ez az idő beregisztrálva (valszeg túltárolt készlet volt, vagy renew). Ha van róla számlád, akkor a számla alapján a vásárlástól számít a garancia ideje, ha elküldöd nekik a szla másolatát, el fogják fogadni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Dhampir
félisten
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
Tapasztalatod alapján elegendő erőt érzel a Ryzen 3 prociban is?
-
ddmb
aktív tag
válasz SeniorTilla #49705 üzenetére
kösz, és most hány év gari van rá? 1 év vagy 2?
-
veterán
-
veterán
-
Dhampir
félisten
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
Az nem 455, hanem a kisebbik, 445.
-
veterán
-
ddmb
aktív tag
válasz SeniorTilla #49709 üzenetére
hát a számla most nincs kéznél, viszont az üzlet valami ilyet írt amikor vettük:
1 év általános (jogszabály szerint) + 2 év (gyártó által biz
-
ddmb
aktív tag
válasz SeniorTilla #49709 üzenetére
bocsi, ez nem az az üzlet volt...
ahol vettük az csak ennyit írt ki a weboldalra:
Garancia időtartam: 3 év[ Szerkesztve ]
-
Dhampir
félisten
válasz SeniorTilla #49711 üzenetére
Legfeljebb még annyi a különbség, hogy IPS kontra nem IPS kijelző (a HD felbontású, ha jól gondolom).
Ryzen 3-al még nem láttam honi forgalomban. -
kidnou
őstag
válasz SeniorTilla #49705 üzenetére
Ne hidd. Magyar boltban vásároltam 3 év garival a laptopot, HP szerint 11 hónap volt a gari. Írtam nekik, annyit reagáltak, beszéljem meg a bolttal... Hiába van garanciajegyem a 3 év gyári garanciával, kitörölhetem vele
-
veterán
válasz kidnou #49715 üzenetére
Valami van mostanában a HP rendszerével, én is kaptam egy vevőtől ilyen visszajelzést.
Egyébként a HP vállalja a garanciát, ami a garjegyen szerepel, a boltnak nincs hozzá köze.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
kidnou
őstag
válasz SeniorTilla #49716 üzenetére
Nekem azt írták nem vállalják. Pereskedni meg nem állok neki, annyit nem ér az egész. A rendszerükben található időpont a mérvadó aszerint aki válaszolt
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
HARDVERAPRÓD
válasz kidnou #49717 üzenetére
Sziasztok. Bocs, hogy közbeszólok, de én is így jártam, hogy rossz volt a rendszer tájékoztatója, nekem is 11 hónapot írt. De nekem azt mondták, ha 3 év van írva, márpedig az volt írva, ahogy neked is, akkor a vásárlástól számítva 3 év. A HP vállal rá ennyit, nem a bolt. Talán később már jó volt kiírva a rendszerükben is. Amúgy honnan vetted? Esetleg link? Illetve ahol vetted, ha ott 3 év volt, akkor visszaviszed oda és ők is kötelesek intézni. Meccseljenek ők a HP-va, ha te nem szeretnél. 😀
[ Szerkesztve ]
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
745 g3 laptopon linuxot használok.
Sajnos felfüggesztésből nem mindig tud felébredni fagyás nélkül. Esetleg van itt még valaki aki linuxot használ és hasonló hibája volt amire meglelte a megoldást?Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
kidnou
őstag
válasz Pyttawrx #49719 üzenetére
Itt vettem. Mivel 250km-re lakok Pesttől igy nehéz lenne visszavinnem. Nekem a HP ügyintéző azt mondta ennyi és kész, zongorázzam le a bolttal. Bolt szerint 3 év, ahogy gari papiron van. Ördögi kör.
-
veterán
válasz kidnou #49721 üzenetére
Nem kell menned sehova hogy elintézd. Írd le a boltnak, mi történt, és kérd a segítségüket. Nekem is van most egy ügyfelem, akinek a HP WorldWide Warranty-s gépét szervizelni szervizelnék ugyan, de nem akarnak érte futárt küldeni. Nem is értem, hiszen háztól-házig gari van rá. A garit elfogadják ,de a futáros megoldást nem teljesítik. Majd én elintézem neki, de akkor is nonszensz.
Biztos felvettek valami új képzetlen embereket az ügyfélszolgálatra, azok bénáznak itt. Eddig nem volt ilyen.
Neked azt is javaslom, hogy küldj egy reklamációt nekik, nagy az esélye, hogy elnézést kérnek és mégis érvényes lesz a 3 éved. A reklamáció más helyre kerül, mint egy sima hibabejelentés, más bírálja el. Nem árt, ha ők is tudnak ezekről az anomáliákról.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Arzeen
csendes tag
Sziasztok!
Egy HP 250 G6 notiban szeretném kicserélni a gyári HDD-t SSD-re. Fizikailag ez megtörtént, a Windows viszont nem bootol be semmi pénzért. Konkrétan a HDD helyén van az SSD.
Tudtam telepíteni a Windows 10 Prot minden gond nélkül az SSD-re, de utána megáll a tudomány: No bootable device.Ötlet?
Köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
Chemistry is like cooking just don't lick the spoon
-
kidnou
őstag
válasz SeniorTilla #49722 üzenetére
Már futottam pár kört. Azért azt kicsit nonszensznek tartom, hogy a HP nem a vásárlástól számítja a jótállás kezdetét, hiába van számlád. Van egy adatbázisuk, (fogalmam sincs mi alapján számol, nem is érdekel) de mikor megvettem a gépet, már akkor 11 hónapot irt ki rá jótállásnak. . Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy az adataik alapján ,jó másfél hónappal előbb indult az 1 év, mint én megvettem, és egy év garit irt.
Ebben a hozzászólásban .már irtam itt erről. 2018.07.12-én vettem, nézd meg a gari kezdetét. HP ügyintézőt nem érdekelte,csatoltam nekik ezt és a garancia levelet is.[ Szerkesztve ]
-
Levente1991
tag
Szia!
Ígértem, hogyha lesz megoldás a Proobok 650 G1 m.2 SSD problémára, megírom. Nos, másfél hetes szenvedés után egyik kollégám segítségével sikerült orvosolni a problémát. Kezdjük ott, hogy nem is láthatom a BIOS-ban az SSD-t, mert állítólag ezek a fajták még nem kezelik rendesen. UEFI módban az EFI-t a bootolási sorrend tetejére helyezve EFI-ben sikerült a rendszert feltelepíteni, esetünkben az nCoreról letöltött legújabb fatebinger kiadás volt az. Kollégám valami orosz oldalon talált egy GPT parancssort, amit beleintegrált a telepítőbe, és ezek után a feltelepített operációs rendszer már bootol m.2 SSD-ről.
A parancssorról illetve az integrációról nincsenek információim, meg fogom kapni tőle a telepítőt pendriveon a későbbiekre.
-
Gus
aktív tag
válasz kidnou #49724 üzenetére
Garancia szempontjából mindig a számlán szereplő vásárlás dátuma elsődlegesen az írányadó, a honlapon lekérdezett dátum, csak tájékoztató jellegű. A vásárlást az eladó nem jelzi vissza a gyártónak, akkor pedig ugyan miből számoljon hiteles dátummal a honlap. A gyártástól számítva van egy átlagos forgalomba kerülési idő, amit rászámol a program a gyártás idejére és indítja a garancia futamidejét. Aztán, hogy az eszköz egy évet áll a kereskedőnél, vagy egy hónapot, arról nem tud. Ha a garijegy ki van töltve, akkor az is elég kell legyen, de sokszor nincs kitöltve, akkor csak a számla dátuma számít.
[ Szerkesztve ]
-
kidnou
őstag
válasz Pyttawrx #49725 üzenetére
Igen, most is azt irja. A bolt szerint 3 év, rendezzem HP-val. HP szerint lejárt, rendezzem a bolttal.
(#49727) Gus
Garijegy rendesen kitöltve, de HP ügyintézők szerint az számit amit rendszerük mutat.
Mindegy, már elengedtem a dolgot, többe kerül a sok telefon és utánajárás, mint amit gép ér. -
veterán
válasz kidnou #49728 üzenetére
Vidd vissza a boltba, nekik kötelességük elintézni, mivel velük állsz szerződésben (vásárlás). Nekem is volt egy ilyen eset egy medencével. Beszéltem a fogyvédelemmel, és írtam egy emailt az eladó áruháznak ahol vettem, másnap kicserélte a szerviz a medencetestet és a lábakat, amit előtt 1,5 évig nem akart.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
HARDVERAPRÓD
válasz SeniorTilla #49732 üzenetére
Illetve én a békéltető testületnek írtam egyy mikrotik routerrel kapcsolatban, mivel elég sok idő volt a proceedura, az online áruház csak azt mondta hogy korai, meg stb. A békéltető testület leve után 1 héttel már nálam volt az új router. Ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy Fogyasztóvédelem/békéltető tesület 99% megoldja a problémádat, ha ez jogos, márpedig az. Én sem győzöm hangsúlyozni, ahogy Seniot Tilla is, vidd a boltba, intézzék ők.
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
Szeretném megkérdezni, hogy a HP Elitbook 830 G5 notebookba lehetséges 2db HDD-t beletenni vagy csak 1db port áll rendelkezésre?
-
ddmb
aktív tag
válasz Levente1991 #49726 üzenetére
hú basszus, ezzel én se tudtam volna mit kezdeni... sose piszkáltam bele a telepítőbe... köszi a leírást
-
veterán
-
npetike1
csendes tag
válasz kidnou #49734 üzenetére
Szia,
Akitől vásároltad a notebook-ot, nekik kell elkezdeni ezt intézni a reklamációt a disztri vagy gyártó felé.
Ez abszolúlt nem egy problémás dolog, nekik semmibe sem kerül. Egy email fog menni a gyártó megfelelő emberének, hogy javítsa a garidat az adatbázisban a vásárlás dátumához igazítva.. Itt valószínűleg valaki nem regisztrálta fel a gépdre a megfelelő garanciát és SLA-t. Ennyi...
Egyébként pedig, ha személyesen elviszed egy szervizbe, a számlával és a garanciajeggyel, ott a rendszerbe ütött dátumokat a számlád és a garancia jegyed felülbírálja majd.
-
HARDVERAPRÓD
válasz joocek #49748 üzenetére
Tudtommal ebben WWAN nincs csak wlan, ha jól emlékszem, és ugye az m.2 keresztezi a sata utját. De ha nem kell a wlan, akkor egy 2242-nek elvileg mennie kell, de ezzel még nincs konkrét tapasztalat. Én nagyobbat vennék bele az a biztos és ez lesz a leggyorsabb sebesség is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bobb2
újonc
(rögzített hozzászólás)
Sziasztok!
Szeptemberben vettem egy laptopot. Hp 15s-fq5011nh.
Amióta bekapcsoltam a proci venti iszonyú hangos.
Amikor bekapcsolom a gépet hangja sincsen, mintha nem is lenne benne venti.
Majd amikor elkezdem használni, pl megnyitom az operát, a venti sebessége össze-vissza kezd változni. Van hogy kimaxolja magát egy pár percre, és utána visszamegy nullára. Elvittem megnézetni, a fickó frissítette a bioszt meg a drivereket és azt mondta hogy jó lesz, és hogy nem vesz rajta semmi furát észre. De amikor hazahoztam ugyanúgy megbolondult a venti pár perc után. Szinte semmi megterhelés alatt is hangos. Szerintem csak egy hibás hőmérséklet érzékelő lehet. Szerintetek mi lehet a baj?
Köszi.
Hirdetés
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- Lenovo Legion Y540 gamer laptop
- LENOVO - ThinkPad / IdePad (90W - 20V - 4.5A)-45N0499 / TÖLTŐ - Újszerű - EREDETI - NEGYEDÁR ALATT !
- Új Gigabyte Aorus 15 BSF - Intel i7 13700H - 16GB DDR5 - RTX 4070 8Gb - QHD 165Hz - 1TB SSD
- Razer Blade 15 2021 Advanced, I7 11800H, RTX 3070, 32GB, 1TB
- Wenger laptoptáska 17,3"
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest