Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz FrankMonzano #30698 üzenetére
"V-TECH"
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #30715 üzenetére
VTi árak is kezdenek szép lassan feljebb kúszni typer-ek is elég drágán mennek ahogy elnézem, pedig azt hittem miután megveszem zuhanni fognak, ehhez ugyanis tehetségem volt mindig is. Mert ha én megveszek valamit akkor annak az ára törvényszerűen rövid idő elteltével a béka s@gge alá csökken
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #30746 üzenetére
M3 E46
Az sem egy Honda motor, de legalább igyekszik hálálni a törődést, hátsó kerekes, még azokból a időkből, ahol nem az elektronika mondta meg hogy mikor mit csinálj, és legalább nem egy gyári typer civic szintjén van teljesítményben (igen még a 230 lovas is). és hogy is mondjam bömbös azért legalább férfias autónak néz ki[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Nekem még mindig téboly tapasztalata visz mindent, amelyik ragaszkodott h az 1.4 az vtec
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30791 üzenetére
Ilyen ember nem sok létezik
Nálam már az is pozitív, ha valaki megvárja hogy a vízhőfok optimálisra melegedjen mielőtt elkezdené húzatni, mert sokan tesznek erre is. Rosszabb esetben azonnal húzatják, jobb esetben 2 sarok után. Magamon kívül egy embert ismerek, aki nem hajtja szét hidegen.
A turbosoknál meg a visszahűtésről ne is beszéljünk, na abból is jó ha 100-ból 1 visszahűtiKíváncsi vagyok az új CTR-ek meddig fogják bírni ezt a fajta megterhelést
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #30803 üzenetére
Szeged pláza alsó parkingjában szoktam látni mindig kiglancolt csodákat. Ilyen 4es golf hummer mérető felnikkel etc.. Nekem akkor is jó látni őket, még ha nem is egy az ízlésünk.
Vannak azért szép darabok is, viszont gazdijukat egyszer sem láttam még, csak az autókatAmúgy meg + a képekre
-
DeathAdder
veterán
Tegnap elvittem bevizsgáltatni az autót egy műszaki állomáson, és aki mindezt végezte felírta papírra a már lassan cserére érett alkatrészeket, nevezetesen:
1- JOBB ELSŐ ALSÓ TRAPÉZKAR ELSŐ SZILENTJE
2- HÁTSÓ KERESZTSTABILIZÁTOR BAL FÜGGŐLEGES INGA
3- HÁTSÓ KERESZTSTABILIZÁTOR BELSŐ GUMI SZILENT (és ha jól tudom ebből kettő van mindkét oldalon)Pontosan ezek alapján ajánlatot kértem Hondától, amire a következőt kaptam:
Tehát a fentebb leírt 1.2. és 3. tételt írtam le neki is szóról-szóra, és az alapján kaptam ezt az ajánlatot.
Megmondom őszintén nekem ez kínai, de kicsit szkeptikus vagyok, hogy biztosan minden alkatrész az-e amit leírtam.
Vélemények?
vagy részemről kár ezen idegeskedni? -
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30992 üzenetére
Őszintén fogalmam nincs, nem másztam le az aknába hogy megnézzem, mert egy szófosó ott dolgozó ürgének kellett válaszolgatnom minden kíváncsi kérdésére, mire már emberünk át is nézett az autó alatt mindent és papírra vetett
Szóval minden ötletet szívesen fogadok, a cserés alkatrészek ismertek, ha van valami ami ezek valamelyikéhez szorosan kapcsolódik és ajánlatos még cserélni, akkor cserélem azt is.
Én annyit mondtam neki, hogy MINDEN ami kicsit is bajosnak tűnik írja le, és cserélem őket. -
DeathAdder
veterán
Az alsó ponton levő olajszint gond lehet?
Egyik ismim 6gen civicjén olajcsere jövő hónapban esedékes, napi szinte használja kb. 10 km-t normál hajtással, semmi vadulás.Maradhat így egy hónapig még, vagy érdemes addig is utána tölteni?
(asszem premium 10w40-el tankolja) -
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #31024 üzenetére
Rendben, köszi
Én is azt mondtam, hogy maradhat, de azért elgondolkodtam utána, hogy nem-e mondtam hülyeséget, így jobbnak láttam beírni ide, nehogy az én lelkemen száradjon akármilyen következmény is legyen belőle.. -
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #31099 üzenetére
Nagyon sajnálom, tényleg úgy tűnik, hogy Te el vagy átkozva Hondákkal
Nagyon sok barátomnak, ismerősömnek volt és van Hondája, akik fele annyira sem tartják karban mint Te, mégis csak a kötelező szervizekre hordják!Haverom meg olyan hogy akármilyen jó elektronikai kütyüt vesz, és akárhonnan azt valahol beszopja biztosan.
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #31116 üzenetére
Azóta hirdeted valahol, vagy mi a helyzet??
Igazából (bár nem ismerem egyáltalán az autódat), de ahogy innen tudom elég patika állapotú ettől a hibától eltekintve, és nincs is sok km benne, ráadásul fészliftes is.
Szóval ha le is mondtál a Hondáról nem érné meg rákölteni azt a 200-at és úgy meghirdetni reális áron??
Jó EP3 -akra MO-n is van kereslet, engem is többen megkörnyékeztek már hogy nem-e adnám el, voltak akik a fórumon is csak úgy rám írtak.
Ha motorhibásan hirdeted meg jóval kevesebbet kapnál érte, és (szerintem) nem 200 ezerrel.Már az enyhén nyomott autókat is csak nyomott áron lehet eladni, ami elsőre durvának néz ki, de igazából egyáltalán nem az. Az ilyet valaki mindig megvásárolja, megjavítja és profittal adja tovább...
(#31155) bbubby00 - link
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #31166 üzenetére
Semmi rosszmájúság, csak rávilágítottam hogy szeretik őket hamisítani szép számban, ezért szkeptikusnak kell lenni ha olcsó és brembo.
Nem tudom hogyan deríthetnéd ki, ez nekem már magasAz meg igaz h úgy sem fogják az orrodra kötni, hogy igen igazából nem gyári brembot hanem valami kínait adtunk el neked
-
DeathAdder
veterán
Asszem tavasszal én is váltok Sustináról.
crx-en két tulaj szerint is CTR elkezdte enni a sustinát (nekem is) miután azt tették bele, és angol ep3 fórumokon is mindenki motulra esküszik.Úgyhogy tavaszra én is váltok, viszont gondba vagyok, hogy van-e értelme a 300v-t venni amiből 2l kerül majdnem annyiba mint 5l 8100 x-cess
Gondolom nem sínyli meg a jobb olajat, a vezetési stílusom fényében (vagy?? )
Szinte kizárólag városban hajtom, és üzemmeleg motornál mindig elrúgom pirosig amikor csak tehetem.
Évente cseréltem az olajat, az nálam max 5 ezer km.Igazából nem is a pénz miatt vacillálok, hanem hogy van-e értelme az észteres 300v-nek xcess-el szemben
Áhh integra és neduddki válaszára most különösképp kíváncsi lennék
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #31177 üzenetére
Nekem az a 2 deci, és ugyan kinyomom a szemét, de akkor is sokallom nagyon.
Azt mondják crx-en ketten is hogy nekik is ilyen problémájuk volt amikor sustinával kezdtek ki, és viszkozitástól függetlenül mindegyik ette
Angliában meg mindenki motul tankol bele, hát bepróbálkozom én is 300v -nél, aztán minden kiderül -
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31180 üzenetére
Meg lehet kóstolni azt az olajat, hogy van-e benzin íze vagy szaga ha azzal vegyül, nem?
Tökéletesen megértem egyébként amit mondasz és mondotok, azt hiszem ezek a k20-as motoroknál előírt az 1dl/1000 -es fogyasztás, de továbbra azon a véleményen vagyok hogy szeretnék kipróbálni másikat, vagy az sem jó hogy egyszer ilyet egyszer olyat teszek bele?
Érdekes hogy mindenki szerint a sustinát jobban eszi a motor. -
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #31186 üzenetére
Megpróbálok
Igazából azt hogy ~5e km után a következő olajcsere előtt a két nívó között legyen az olajszint ne pedig az alsó pont környékén.
Tudom saját hülyeségem, de ki szeretném próbálni a híres motult
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #31200 üzenetére
Nem tudom egyáltalán szükséges-e neked egy 1.4 non vtec-be versenyolajat önteni, mert a sustina ugye annak van titulálva, mint az észteres 300v nagy kihívója.
Neked simán elég egy premium 10w40 is vagy 8100 xcess, de nem akarok okoskodni kérdezd meg Lacit eléggé érti a témát
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #31208 üzenetére
Lacitól tudom, hogy a sustina 5W40 a legtöbb 10W40-től is vastagabb olaj (míg az 5w30-as sustina valahol a klasszikus 0W20 és 0W30 között van olyan híg).
pl. 10W40-es 300V Chrono -nál is sűrűbb olaj az 5W40 Sustina, 40fokon és 100fokon is (cSt=az áramló olaj vastagsága)
ENEOS Sustina 5W40
40fokon: 90,23 cSt
100fokon: 14,67 cSt
Viszkozitási index: 170MOTUL 300V Chrono 10W40
40fokon: 85 cSt
100fokon: 14 cSt
Viszkozitási index: 167De mondom, kérdezd csak meg tőle
-
DeathAdder
veterán
Na belül legalább jól fog kinézni
-
DeathAdder
veterán
Ez lehet egy fl vti belseje?
Röstellem de se hahun-n, se .de-n nem találtam választ erre a kérdésre.
és a második ha ez fl (mert kívülről úgy néz ki), akkor hogy lehet 97-es évjárat?
Tudtommal 98-99 től jött a ráncfelvarrástboy93 - 3.500 ft -ot fizettem Lacinál a typer-be való gyári olajszűrőért + leeresztőcsavar alátétért ami jár vele ugye.
idén runner125 forrását próbálom ki, de ahogy eddig tapasztaltam biztosan olcsóbb lesz ennél is
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #31239 üzenetére
Azért nézem mert enyém is 97-es volt, de az a vidám pirosas kárpitja volt, valamint teljesen piros óracsoport és a váltógomb sem ilyen botszerű valami volt valamint arról sem tudtam hogy vti-ben volt könyöktámasz
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #31244 üzenetére
Igen az egy égi adomány
Nekem is hiányzik CTR-ből egy jó kis könyöklő -
DeathAdder
veterán
Ma vagy holnap elmegyünk megnézni a vti-t haverral (ma lehet már nem, mert este lenne mire odaérnénk).
Gazda 45 éves és 10 éve van nála az autó (40e vel vette, most 165e km van benne), amit az ismerősétől vett meg aki újan vette. A kipuff is gyári rajta, vezetett szervizes, sokat nem volt garázsban, 2000 euró alatt adná, fészliftes. Egy próbát megér...
Azt mondja ő nem húzatta már nagyon rég óta, azért adja el mert sok a regisztrációja és nem kell neki ennyi lovas autó.
Kérdés ha valóban nem húzatta meg, mi meg elkezdjük és füstölni fog az normális jelenség az első pár alkalommal?
10w40-es eneost tankol bele, amiből nem eszik semmit állítása szerint, persze a füst sokat elárulna...[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #31261 üzenetére
Igen tudom, nekem is először gyári kipuval volt a vti-m és úgy nem nagyon jött át az érzés. Na de amikor a mostanim után (amikor még dircsi szürcsivel ment) meghajtottam egy gyári fn2-t ott is legalább olyan érzetű volt a "csalódás" Hihetetlen azért mennyire befolyásolja a hang a gyorsulásérzetet, ezek szerint nem csak én vagyok így ezzel
Igazából szerintem az számít hogy hogy jár a motor, száraz-e és hogy füstül-e.
Ha viszont ilyen "ellustítottnál" elkezd füstölni ha hosszú idő után megnyomjuk azt jó tudni, mert akkor ki kell pucolni a járatokat és akkor megnézni, különben zsákmacska lehet.
Ha viszont nem füstöl és a bontatlan motorral is minden rendben van, akkor a többi már csak bónusz szerintem, de képekről a külső is nagyon rendben tűnik attól eltekintve hogy nem garázsos és itt-ott azért akadnak használati nyomok, és tán festve is csak egy helyen volt amikor beletolatott valaki.... hát mondhatnak sok mindent, holnap ha minden igaz akkor megyünk nézni, majd beszámolok persze
Tehát tényleg ha egy autó el van lustítva akkor veszíthet a teljesítményéből?Azt mondja 2000 euro alatt "nem szívesen adja", szóval egy 1800-ra letornázható lenne szerintem
szerk. nekem valahogy túl szépnek tűnik
[ Szerkesztve ]
-
-
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #31277 üzenetére
Ennek is fehér az óracsoportja, hogy ez most akkor?
Melyiknél volt teljesen piros és melyiknél fehér? -
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #31300 üzenetére
Ez megmagyarázza akkor, mert több esetben is megcáfolta az elméletet ez az FL/nonFl piros/fehér óracsoport kérdés
(#31292) bbubby00 - ezek a rohadt csippek tudnak valamit, csak fogalmam nincs mit
Fogyasztás ha változik is akkor minimálisat, és szaréhúgyé előcsalnak értékes lóerőket, nem csak TDI-knél.
Két ismerősöm is "chippelt" az elmúlt pár hónapban, egyik az FN2 -t (valami akupunktúrás csip mond valakinek valamit?), hát nem tudom mit csináltak vele, sülthülye vagyok hozzá, de az autó érezhetően jobban megy, a végsebessége is nagyobb. Szerintem engem úgy otthagyna mint a huzat jelent állás szerint!Másik egy golf ötös GTi. Chip után (igaz tizenhárom hibakód ki van írva) sokkal erősebb lett az autó, gps szerint 252 km/h végsebességet ment (gyárilag megadott érték 235 ahogy az enyémnek is, de szerintem soha nem menne gps szerint sem annyival) és a gyorsulási adatok is igen imponálóak.
Szóval ez a rohadt csip tud valamit, és nem is drága[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #31360 üzenetére
"Mikor kell rajta vezermuszijjat cserelni?"
Ugyan erről sokat tanakodtunk, de nincs előírva, legalábbis én nem tudok róla.
Én is vacillálok hogy cseréljem-e, de egy vagyon lenne a lánc, a feszítő, a vezetők meg a sok szar hozzá, és megint kérdéses hogy érdemes-e?
Ennél minőségibb cuccot utólag már úgysem veszünk bele, mint ami gyárilag van.használt teszt 300e km után " motor láncos, gyári csereintervallum a vezérlésre nincs előírva, ez sem volt még megbontva soha. "
Én tuti nem cserélném le a gyárilag húzott bubu Sti-t egy vacak typer-re, de Te tudod... sőt ha ezután beleülsz, mintha egy 1.4-es astrába ülnél kb. annyira fog elkápráztatni teljesítményben
Dehát ki vagyok én, Sok sikert kívánok a kereséséhez
(#31365) bbubby00 - "Sztem visszafogja a kocsit nagyon a teljesitmenyben"
Biztos lehetsz benne, hogy nem
Én is okosabb akartam lenni mint a gyári mérnökök, aztán rábasztam vti-re egy komlett 60-as rendszert, és nem ment úgy ahogy kellett volna, noha érzésre egyértelműen jobbnak tűnt, de a nyers adatok mást mondtak. Olyan öblítése hogy elveszett az erő, mert gyárilag úgy van kitalálva hogy kell hogy a leömlő némi ellennyomást gyakoroljon a hengerre.
Ezt volt a VTi-s tapasztalatom, ha újból kezdeném, akkor csak a katalizátort kukáznám, na az tényleg sokat lefog, de egy 60-as rendszerrel csak üvölteni fog mint a hülyegyerek, és ha odalépsz neki akkor az járókelők csak hunyorognak és a homlokukat ráncolják, mert a saját hangjukat nem hallják, egészen addig a hosszú ideig amíg el nem hagyod őket jó messzire.
Ugyanez a tapasztalat a direktszűrővel, gyárilag nem úgy van előírva hogy egy alkaromnyi méretű vastag fém csövön szívja be a levegőt. Ehhez mind progizni kellene....[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #31378 üzenetére
Igazad lehet, ehhez sajnos még nincsen viszonyítási alapom, olyat autót nem vezettem még amit ne lehetett volna relatíve könnyen határon kiautózni. (250 le felett nem vezettem még)
Snoop-y - Értem, ez így érthető, még egyszer sok sikert
Tehát szépen nem nagyon lehet elhajtani?
Egyik ismim szénné tuningolt 318 is -e úgy megy mint a veszedelem, de anyuka és barátnő is szokta hajtani, ha elmegy bevásárolni etc.. láttam is már párszor, hát tüsszög az a lefújószelep mint a kurvaélet, de eszük águkba se nincs eltolni neki (szerintem nem is tudják mi történne akkor ) . Persze értem, ha előzés vagy ilyesmi adódik és kicsit nagyobb gáz, akkor azt a régi hátsóhúzású bódét szerintem az árokból kellene összeszedni..Azért a CTR elég becsapós ám, mert nem igazán érzed a teljesítményt, de ripp-ropp fent van ez is 180-on (nagyjából ez az az érték ahova bármilyen körülmények között véletlenszerűen is fel lehet tenni).
Előfordult már hogy én is megfeledkeztem magamról, és egykét előzés után picit nyomtam még, és a sebességmérő már nagyon sokat mutatott.Ilyen szempontból a tédéí a legjobb, az érzésre húz mint a hülye, közben meg nem sehogy
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #31383 üzenetére
Na igen, most hogy belegondolok ültem már olyan nő mellett aki kettesben 4 ezer fordulaton ment, de nem váltott... ez egy 300+ le -s autónál végzetes lehet
Viszont azt hittem ezek az új turbos autók már jóval lineárisabban adják le a teljesítményt, nem mint egy házilag turbosított, vagy egy régebbi pl. 9-5 aero, ahol lórúgásszerűen megindul ha megjön a nyomás
egyébként én is a lórúgást szeretemTovábbra is mondom eddig csak WRX-ben ültem, ami nem tett rám mély benyomást, de ő végig egyenletesen húzott
-
DeathAdder
veterán
Vti verőnek?
A közelébe sem érEgyébként haver is sedan vti-t keres (csak nem talál ), neki is kölök lesz hamarosan.
Én erre csak azt mondom, hogy ez a légzsák, klíma mizéria is olyan hogy néhány évtizedig visszamenően nem is beszéltek róla soha az életben, csak hogy megbízhatóan elvigyen A-ból B-be, vagy hogy egyáltalán legyen ami elvigyen ugyeNa de nem akarom osztani az igét, itt mindenkinek megvan a magához való esze, hogy azt vegyen amit szeret
EQMontoya - mondjuk ep3 -ba a kayaba egy az egybe kuka
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Hát én eskü agyfaszt kapok
Elmentem közértbe kóláért, erre nem megint 2e fordulaton berezonál valami lemez alul?
Kétszer voltam már vele mesternél, egy ponthegesztés alul a védőlemeznél mindig elenged. Ezzel az ótóval ez az átkom úgy látszik -
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
Hát ezt sem gondoltam illetve minden helyen mást írnak, nem tudom miért nincs egyforma adat minden jármű súlyáról
Ahány oldal annyi fajta súly van megadva enyémre is írnak 1190-től 1350-ig minden hülyeséget....Viszont a kg/le mindenhol a vti-nél az alacsonyabb. Indokolatlan számomra, hogy 100 kilóval nehezebb legyen a sedan mint a 3d.
Vagy létezik? -
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #31425 üzenetére
Ez valóban elég érdekes, szerintem se valami nincs itt jól.
Hol nézed ezeket a hivatalos prospektusokat, enyémre mennyit ír?
3d ek4 Vti forgalmiban 1095 kg -t írt nekem, de nem mértem le.
Mostanimat viszont igen, 1270 de úgy hogy az egész csomagtartó át van építve zenére, meg a fékek sem gyáriak rajta (ha utóbbi többletsúlyt emészt fel), illetve a tankom is legalább félig volt, vti-hez képest meg azért ebben érezhetően több a massza. Szerintem 3d vti nincs 1165 kg, de lehet lehet tévedek perszeHogy mit ír a forgalmiban azt meg nem mondom így fejből, majd megnézem, de úgy tudom 1250 vagy 1270
Egyik crxfórumos cartárs is lemérte fl ctr-t, teli tankkal 1240-et kapott, és övében még LSD is van.
Tehát ezek szerint a busz typer és a 3d vti között is csak ~50kg difi lehet
gaga1 - nekem 2.0i van, csak typerben
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #31434 üzenetére
Ki akarja élni magát na
Egyébként néha én is vágyom valami üvöltő dögre, nem túl gyakran de elő szokott fordulni
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #31437 üzenetére
Én is így vagyok vele teljes mértékben
vti-n már egy sima hátsó dob az őrületbe volt képest kergetni a hétköznapokban, de néha nagyon tudtam élvezni
Mostanában én is csendes vagyok, és baromi jó hangja tud lenni a gyári k20-nak is.Haver múlthéten vett egy
k20R20-as 8gen accordot, neki is meseszép hangja van gyáriban
Bazz most nézem hogy az új accord már nem K20 henem R20Néztem is, hogy hogy a rákba SOHC csak amikor a 7gen k20-as DOHC volt
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Én valamiért jól jártam az illetékkel, akárhogy számoltan, nézegettem 95 ezret kellett volna fizetnem ehhez képest csak egy 23 ezres csekket kaptam az ep3-ra
Nem szóltam semmit csak kussban befizettem, de azóta sem értem(#31441) Snoop-y -
Én annóban egy suzukit előztem valami idős bácsit, és pont akkor kapcsolt a vtec amikor melléértem. Azt a fejet nem felejtem el sohami a vtec egyébként?
szerk. lehet kétértelmű, szóval azt hittem bubud van[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #31453 üzenetére
Fúú megértem hogy hiányzik, nekem semmi nem ad akkora élményt mint egy sokat forgó szívó, sokat hallgatom őket YT-n is.
V10-es m6-as bönci nagyon kéne, csak az a baj hogy szarok de a hangjuk.. áhhhh...
Majomra még telne ctr után, de banánra már nem biztos(#31454) tboy93 - mennyik a hátsó gáltók?
Nekem gyári hátsó pár showa 58e (nem Lacinál, nála +15e lett volna)
Amúgy én is most vásárlom a szilenteket meg egyéb futómű alkatrészeket, szép summa lesz, de legalább tudom hogy minden rendben lesz rajta
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest