Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Winner_hun

    félisten

    válasz DeathAdder #31109 üzenetére

    Nekem eddig úgy jött le hogy a nem megfelelő szervízelés miatt járt úgy a motor, ahogy. Az pedig bármelyik márkánál lehetséges. Ha eddig opelt vett volna akkor most opelt nem venne. Volt egy baromi hosszú listája a 6 genje "hibáiról". Hiba volt 2 vagy 3, a többi az kopó alkatrész, persze honda hibájának vélte azt is.

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • honda23

    aktív tag

    válasz DeathAdder #31109 üzenetére

    Már csak ebc fék kellett volna rá, és 100%-os lett volna a gép...

    200e lenne a javítás, de nekem ez már sokk, így megbeszéltem a feleségemmel, megy a lecsóba, és veszünk egy egyszerű családi japán autót, aminek köze sincs a Hondához.

    Ráadásul a nagy megbízható Honda pont mindhárom esetben motorhibás, röhej.
    Évente max 8e km-enként olajcsere, azonnal új belevaló gyári gyertyák, szíjak, szíjasokon friss vezérlés, tehát én tényleg mindent megadtam mindhárom Hondámnak, most pl motul rbf 660 kuplungfolyadékot is kapott, de minek...

    Pedig az új olaj, olajszűrő is itt van az asztalon... Friss gyári hátsó gátlókkal.

    Vtire meg erre is elment közel 2 milla 4 év alatt, befejeztem, egyszerűen hihetetlen...

    Én ezt már nem vagyok hajlandó tovább finanszírozni, pedig a vtit is márkaszerviz garival vettem, letelt az egy év gari és minden összefosta magát azon is...

    Egyszerűen nem volt olyan hónap, hogy valami ne halt volna be, műszerfal világítás, világítás, elektronika, valami letört, eltört, stb, mindig volt valami, a ctr-rel végre el tudtam menni egy nyarat hibamentesen(májustól szeptemberig), aztán októbertől jöttek a meglepik ismét, nem is egy hiba, és most ez van.

    Tehát akit érdekel a gép, még hiteles, az szóljon, eladó, vihető, engem már nem érdekel, csak felhúzom magamat a dolgon, 200e ft-ért pesten javítható garanciával, de nem nekem.

    nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

Új hozzászólás Aktív témák