- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
Hirdetés
-
Továbbra is Dél-Korea uralja a tévékbe szánt OLED kijelzők piacát
ph Viszont a kínai riválisok óriási erőfeszítéseket tesznek, és kisebb méretkategóriában már ledolgozták korábbi hátrányukat.
-
Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
ma Ilyen az, amikor át is címkéznek és a névvel is zavart okoznak.
-
Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
gp Egyelőre semmilyen információt nem kaptunk arról, hogy mikor érkezik a hosszú ideje készülő felújítás.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Noh, 30.000km és 2 év alatt a 2 izzón kívüli első "hiba", egy lamdaszonda tisztítás.
A napokban mintha néha 1-1 másodpercre felvillant volna menet közben a check engine.. aztán tegnap estére folyamatosan világított már, de a motor nem gyengült el.
Ma kiolvastattam és ki is pucolta a srác.18k-ért van új Bosch, ha szarakszik ezek után is, akkor rendelek egyet aztán kicserélem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tsebacsi #37804 üzenetére
2-es, mert a 3-ast 2000. január-ban adták ki, ezeket a motorokat meg még pont előtte fejlesztették.
mondjuk ez azért érdekes mert nekem a StiftII ugye 2005-ös, akárcsak az Euro4-es norma
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #37790 üzenetére
Nálam egyértelműen ez volt a ludas. Nem is volt olcsó, több mint 30k volt.
runner 125 - bosch-nak azért nézz utána. Múltkor egy off autóba kerestem labdaszondát és a bosch-t nagyon lehúzták, hogy a nevéhez képest már fabatkát sem ér. (és nem csak szonda téren van így)
Egyik ismerős corollaban cserélt 3x is, és csak akkor volt hajlandó kialudni a check engine amikor a gyárit vette meg bele[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #37806 üzenetére
érdekességképp, a 2005-ös chevi kalos se mehet Bp-re.
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #37807 üzenetére
Koszonom szepen
Nagyon kicsi utegyenetlensegnel is zorog de a godrok vagy bukkanok nagysaga nem befolyasol semmit. Tehat kb ugy jelentkezik mintha egy kalaptarto zorogne annak se szamit mekkorat kap a lengescsillapito csak zorog ha nem sima az ut
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #37809 üzenetére
Nálam is akkor jelentkezett. Nem amikor folyamatosan lassan mentem macskaköves úton, nem amikor átmentem egy fekvőrendőrön, hanem amikor valami enyhén felpúposodott útegyenetlenségre szaladtam rá 50-el. Már fejből tudtam hogy hol és pontosan mikor fog kopogni, elég idegesítő volt
Lehet ez lesz nálad is, én is először azt hittem hogy kalaptartó, miután gátlók cseréje után is csinálta
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
Sikerült vennem 4 felnit a Jazzhez a nyári gumikoz. (hülyegyerek ha még meglenne amit említettél pár hete akkor én már nem tartok rá igényt, köszi) Elvileg Cityn voltak. Már fel is próbáltam ebben a remek időben, minden okénak tűnik. Az et számot meg tudom mérni spéci eszköz nélkül? Mert azt nem látom rajta konkrétan. Jazzen 45, ezen a felnin látok egy sorszám végén 41et. Talán az?
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
kalapur
csendes tag
Sziasztok,
Új vagyok a honda forumban és a Honda tulajok között, bátyám hatására vettem Hondát, neki volt typeR civic-,most pedig egy 6. gen civic-et használ örömforrásként)
Nemrég vettünk egy 7gen 2001/12 Honda Civic 1.4 automatát. Valami nem stimmel a kormányzással. Kovályog a kocsi (gyári kerekek vannak rajta), olyan mintha holtjátéka lenne a kormánynak, de nem magának a kormányműnek, hanem mintha a kerekek kicsit függetlenül mozognának a kormányzástól, ez már inkább futóműnek tűnik. Kopog is elöl, de nem tudom mi.
Elvittem egy meg nem nevezett márkaszervizbe (kvázi az eladó vállalt így garanciát rá), ahol annyit mondtak, hogy típushiba, tudnak rajta állítani, hogy feszesebb legyen, de akkor nehezebben megy vissza középállásba a kormány. Így is lett, eddig is rossz volt, most másképp rossz, és így talán még rosszabb, mert most a kóválygást még nehezebben lehet korrigálni, mert még "szorul is".
Tekintve, hogy "típushiba" biztosan más is találkozott már hasonlóval. Laikusként nekem úgy tűnik, hogy a szervo (ami tudomásom szerint elektromos) nem találja a középállást, vagy nem ugyanott van neki, mint a mechanikának és középállás környékén egymás ellen dolgoznak. De lehet, hogy teljesen hülyeség amit írok, és csak egy kutyacsontot kellene cserélni, amit a szerviz/eladó azért nem cserélt ki, mert az a saját költségük lenne, így inkább megy a porhintés.Van ötletetek, hogy mi lehet a gond, kihez érdemes Bp. környékén elvinni, aki megmondja a tutit?
Üdv
Krisztián
[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #37758 üzenetére
Szia!
Köszi! Szerda, vagy csütörtök óta, nem világít az ABS lámpám (mármint csak gyújtásráadáskor pár sec-ig), de most ráolvasok akkor.
Viszont: (#12280) Winner_hun hsz-ban ezek a linkek elárvultak:
"ABS hibakód táblázat excelben itt"
"és bővebben angolul itt."Viszonylag sürgős lenne, így ha valaki erre jár és ki tudna ezekkel segíteni, akkor légy szí!
-
nagyúr
válasz kalapur #37818 üzenetére
Tyuuu van baj
Altalaban a kormany kotyogas es a kovalygas ket kulon problema.
A kormany sajna ha elkopik akkor kicsit kopog, ezen egyszer lehet allitani, de ha eltosszak akkor szorulni fog mint esetedben. Valoszinunek tartom, hogy nalad nem a kormanyt kellett volna allitani, hanem a futomuben van bibi. A 7g elektromos szervoja egyebkent nem megy vissza kitekeres utan kozepre 100%-osan, egyikben sem.
A futomu kopogasa valoban tipushiba, a 7g futomuve nem igen birja a magyar utakat. Nekem konkretan vasarlas utan 4 gatlot, stabpalcat, stabszilentet kellett cserelnem, utana nem kovalygott az auto es megszunt a kopogas.
Ajanlom, hogy vidd el Toth Imihez, itt a topikban mindenkinek ot szoktuk ajanlani, nem veletlenul, profi honda szerelo. Nem mindig egyszeru hozza bejutni, de ha nem tudod pontosan mi a hiba, en tuti hozza vinnem a gepet es nem koklerekhez (igen, sajna a markaszerviz sem jelenti feltetlenul a megbizhatosagot...)
A szamat elkuldom neked priviben.
-
nagyúr
válasz kalapur #37821 üzenetére
Attol fugg mit kell javitani. A kormanymu felujitasarol meg csak mendemondakat hallottam, kevesen csinaljak, olyan 150k huf korul. Uj kormanymu kedvezmeny nelkul 250-300k korul van az unixban ha jol emlekszem.
Elso gatlobol en monroet vettem, annak sok kedvezmennyel 27k volt darabja, a gyari 33k/db. A hatso gatlo szinten nagy kedvezmennyel 17/db volt. Stabpalca, stabszilent par ezer forint. Gatlo csere 5-7.5k/db, utana futomuvet is kell allitani. A hatso gatlok 90% hogy nem fognak kijonni, csak ha vagjatok a lengokarban levo csavarokat, annak 3.6k darabja, 1db van oldalankent. Ja, ha az egyik oldalt szar a gatlo, akkor mindket oldalt illik cserelni!
De nyilvan majd Imi megmondja mi a szar, aztan lehet sakkozni, hogy mit-hol-milyet vegyel hozza
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz kalapur #37818 üzenetére
Külső kormányösszekötőket megnézték? Kerékösszetartást elől hátul? Gumik nem lehetnek belül szálszakadtak? Ez nekem volt mind előző 3 civicemben, és kóválygott rendesen az eleje. Elektromos szervo nonflben kotyog, flben javítottak rajta. Fogasléces, ami kophat és belül tele lehet piszokkal, ha a gumi része sérült.
Lehet még összetört autó. Gumik nincsenek félrekopva?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
sunny84
senior tag
válasz tboy93 #37820 üzenetére
típushiba ajtómotor a vezetö oldali , de hogy a 7gen futómű , amúgy semmilyen autó nem szereti a magyar utakat , márkaszerviz nem mindig jelenti a hozzáértés valóban sajnos , de a sufni kóklereket is kerülni kell , én szerelőm rallys volt van neki egy szubi impreza wrx sti je meg egy evo 7 mr edition je , profin belő állít mindent , ok nem olcsó meg messze van sok helytől stb , de sokan jönnek hozzá óvárra , futóművemet beállítani csak [ö] hozzá viszem , lézeres cuccal állít meg mindene van , jó barátja szerelőmnek és 7000km garit kaptam ..
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
sunny84
senior tag
válasz honda23 #37823 üzenetére
anno volt egy autó valahol kecsó fele minden szerelőnél járt mindent cseréltek rajta , a futóműben meg aminek a félrekóválygáshoz köze van , de még mindig ment félre , azt végén kiderült a bodéba volt tekeredés
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
DeathAdder
veterán
válasz kalapur #37818 üzenetére
profil dc kft, Soroksár.
Reggel viszed, este hozod és örülsz.
Ismert hiba náluk, te leszel ott az ezredik, csukott szemmel megcsinálják és jobbra megcsinálják mint ahogy a gyárból kijött. (többen ajánlották szerviz topikban is)Én semmi másban nem gondolkodnék. Nekem is hallatszik picit a fogasléc néha, ennek okáról olyat olvastam gyárilag kevesebb zsírt raktak bele, és ami érdekes hogy úgy veszem észre időjárásfüggő is Tehát semmi értelme másikat venni sem, mert ez Típushiba. Van hozzá felújító szett, az ideig óráig jó lesz aztán kezdi elölről. Ha BP-en lennék már régen megcsináltattam volna a fenti cégnél.
-
tonyi
tag
válasz DeathAdder #37828 üzenetére
Ez a cég mehetne az összefoglalóba.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
SzalaiG
addikt
válasz DeathAdder #37828 üzenetére
Csak kormánymű vagy komplett futómű felújítás, rendbetételben is segítenek?
Honda specialisták vagy márkafüggetlenek? -
DeathAdder
veterán
válasz SzalaiG #37831 üzenetére
Kormánymű felújítással és szervoszivattyú javításával és ki- beszereléssel foglalkoznak.
Honlapjuk szerint: "Az elkészült gépjárműveken kívánság szerint műszeres futómű állítást végzünk, továbbá a futómű vizsgálat során felmerülő hibákat is orvosoljuk. Ezzel kapcsolatban keresse futóműves kollégánkat."
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #37837 üzenetére
Ezek szerint értenek a futóműhöz is, illetve foglalkoznak azzal is...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
>>>W!nman*
tag
válasz >>>W!nman* #37819 üzenetére
Hello!
Az előzmény hsz-om kapcsán tud valaki segíteni légy szí?
Illetve:
- a motorteremben sok helyen találok sós folyadék maradványt -fehér, alig lekaparható port. Ezt szoktátok takarítani? Ha igen, hogyan/mivel?
- a műszerfal 2 szélén lévő, állítható téglalap alakú légrostélyon mindig kell levegőnek jönnie? (Tehát az irányítógombok közül bármelyik is legyen benyomva...) Azt gondolnám, hogy nem, csak a műszerfal tetején lévő kör alakú rostélyon kellene jönnie mindenkor a levegőnek, ellenben az előbb említetteken csak "váll" magasságba fújáshoz tartozó gomb benyomása esetén. -
rbence
senior tag
válasz >>>W!nman* #37839 üzenetére
Nálam úgy működik, hogy ha keringetésre van állítva, akkor nem jön rajta a levegő, ha úgy van beállítva, hogy a kinti levegőt engedje be, akkor menet közben jön mindenképp, ha a ventillátor 0-ra van állítva, akkor is, úgy csak álló helyzetben nem jön a fuvallat
[ Szerkesztve ]
"...Life is too short to remove USB safely..."
-
JoolsNOS
veterán
Hasonló téma: automata klíma alapon is fúj egy kis levegőt. Ha kikapcsolom akkor a menetszél "betolja" a kinti levegőt, vagy akkor blokkolva van? Illetve amikor bekapcsolom a rendszert, mindenképpen klímát is kapcsol. Ezt nem lehet valahogy kikapcsolt alapállapotra váltani?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Aladdin
senior tag
válasz Warrriorrr #37842 üzenetére
Egyik Hondámban sem volt még ilyen gomb...
-
Aladdin
senior tag
válasz JoolsNOS #37841 üzenetére
Így van. A menetszél tolja be a levegőt. Amilyen értéken hagytad a beállítást, olyat. Az automata klíma alapból úgy működik, h klímát kapcsol. Viszont nálam az Accordban pl. automata üzemmódban nincs felirat, h A/C on, vagy off. Ezt ő maga intézi. Amint kikapcsolom a klímát, elalszik az "auto" lámpa, kiírja, h A/C OFF, mert belenyúltam a rendszerbe. Attól még ő maga állítja a többi dolgot. Ha kikapcsolom a rendszert és az ON/OFF gombbal kapcsolom vissza, akkor nem kapcsol klímát, hanem az uccsó beállítást hozza vissza.
-
JoolsNOS
veterán
válasz Aladdin #37844 üzenetére
Én soha nem használom az auto-t. Állítom a hőfokot, és az erősséget. Klíma nélkül. De teljesen mindegy, milyen beállításokkal kapcsolom ki a rendszert, bekapcsoláskor a klima on állásban lesz. (Jazz 2007)
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
BlacKSouL
addikt
válasz hülyegyerek #37847 üzenetére
Ő arra gondolt, hogy van egy A/C és egy OFF gomb. Az Off mindent lekapcsol, az A/C meg ki-be kapcsolhatóvá teszi a klímakompresszort. Ha leállítja be-(vagy ki)kapcsolt klímával (/szellőztetéssel) a motort, akkor motor indításkor ugyanúgy fog továbbmenni. Ha viszont járó motornál kikapcsolja a komplett szellőzést Off-al, majd egyből visszakapcsolja BÁRMELYIK gombbal, akkor a kompresszor automatikusan el fog indulni. Vagyis az alapértelmezett bekapcsolási állapot a kompresszor bekapcsolt állapota, ehhez képest ha mi indítjuk a szellőztetést, és nem akarunk kompresszort, akkor bekapcsolás után egyből ki kell nyomni az A/C gombbal.
Az mindegy hogy hívják, a VW csoportban ECON gomb van, a Hondában A/C, mindkettő funkciója az, hogy a szellőztetőrendszer bekapcsolásakor automatikusan induló kompresszort kikapcsolhassuk, vagy később ismét be.
Én mindig leállítom mikor megállok, hogy a szellőzőventilátor ne terhelje majd a következő önindítózáskor már eleve az akksit. És mindig a ventilátor szabályzóval indítom be, és hüvelykujjal már rutinból nyomom is ki a klímát, így full manuális módban szoktam hagyni, semmit nem hagyok automatára.JoolsNOS: Ha kikapcsolod OFF-al, akkor csak a menetszél okozta szellőztetés van. Hátsó lökhárító alatt szokott lenni egy lengő gumilappal záródó rés, ahol enyhe vákuum keletkezik. Valójában nem az elöl a rácsnál torlódó levegő nyomja át az utastéren, hanem a hátsó szívóhatás szívja át. A sedanoknál a hátsó szélvédő és a kalaptartó találkozásánál van rés, ott van "összenyitva" a csomagtartóval. Ha egyáltalán nem akarsz menetszéllel sem szellőzést, akkor belső keringetésre kell áttenni. De a pollenszűrő eleve nagyon megfogja a természetes szellőzést. Egyszer kipróbáltam nélküle, a hajam is lobogott akkor a huzatot csinál. Illetve nekem a tetőablak résre billentése csinál még nagy vákuumot, olyankor is duplájára nő a szellőző levegő kikapcsolt rendszerrel is.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
Lenne egy off kérdésem crx fórummal kapcsolatban!
Mobilról nem tudom használni, mert folyton írja, hogy valamilyen tanúsítvány nem megfelelő. Ha meg akarom nézni a tanúsítványt leáll a böngészöm. Ha ok -ra megyek meg visszadob... Nálatok működik?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
vrbst
tag
Sziasztok!
Ide lettem iranyitva honda szerelo temaban... Toth Imre elerhetoseget meg tudna valaki adni privatban?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen