Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Radomer
aktív tag
Srácok segítsetek rájönni mi határozta meg a 7.gen ben a középkonzol variációkat?
Az enyémben a rádió felett helyezkednek egy a fogrókapocsolók, de youtubon szinte csak a fejegységtől balra elhelyezett példányokkal találkozom.
-
Radomer
aktív tag
válasz !Overdose! #37306 üzenetére
Köszi!
A középkonzol kiszedését illetően van valami eltérés amire érdemes odafigyelni?
Sajna videót manuális klímás változatról nem találtam eddig..
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #37300 üzenetére
Hmmm... én is megvárom a jóidőt! Viszont tartok ezektől a szétszedéses pepecs dolgoktól... Utálom...
Izzó típust előkukázhatnád nekem. Rendelek egy csere szettet, aztán valamikor nekiesek... 2 napja ment ki a középső két gomb, a reset az mióta nálam van... De zavar...
A szűrők megjöttek, már csak olaj kell és 1500 km múlva csere!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Radomer
aktív tag
Manuális klímás változat ennyire fehér holló? Semmit nem találok róla.
Hétfőn hozom el a verdát a kereskedőtől. A hirdetésben az ASR hiányát elnéztem, mert az csak VSA modellekben van ha jól tudom, de még a klíma sem digitális..
Kérjek kárpótlást, vagy miként járjak el a nem megfelelő hirdetés véget?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Radomer #37310 üzenetére
Mi ez a kormány Ep civicben? Azt hittem ilyen csak sedanokban volt.
Szerk.: Sőt ahogy a guglit túrom, úgy tűnik tényleg nem volt 3 ajtós civic ilyen kormánnyal. Erről két dolog jut eszembe:
1) szarrá kopott a sok km-től, visszatekerték az órát és lecserélték a kormányt
2) pukkant a lufi és amiatt kellett új kormányEgyik se lenne túl jó, nézd meg rendesen a gépet...
Szerk2.: átpörgettem a hahut és se Ep se Eu civicben nem láttam ilyen kormányt
[ Szerkesztve ]
-
Radomer
aktív tag
Akkor most már teszek fel több képet róla ha valami nem stimmel Ti jobban meg tudjátok mondani.
Nekem ez elég gyárinak tűnik a kormány
-
Radomer
aktív tag
Majdnem biztos voltam benne, hogy ez manu klímás, ill ASR is volt a hirdetésben és szerintem tuti az sincs benne.
Mivel a vételárat még teljesen nem fizettem ki így mondhatom azt hogy beszéljük meg a hirdetésben félrecsúszott részleteket nem?Tök fura hogy ilyen középkonzolt meg nem találok sehol csak a másik fajtát.
-
nagyúr
válasz !Overdose! #37314 üzenetére
-
Radomer
aktív tag
Előtte átnézettem egy autószerelővel, de ő nem az extrákat vizslatta.
(#37320) DeathAdder
Az abszolút nem zavar, hogy nem digit klímás csak a középkonzol majdani szétszerelés a rádió csere miatt volt kérdéses számomra. A legtöbb verdában elektromos csatlakozós konzolok vannak, így azok szétszerelése nem nagy kaland, de ennél ha jól tudom bowdenes a levegő irányválasztója. Nem találtam róla semmit mire kell figyelni a szétszerelésnél igazából csak ez a problémám.
-
LógaGéza
veterán
válasz Radomer #37321 üzenetére
Ha nőgyógyász ujjaid vannak, akkor ha kiveszed a fejegységet, akkor van annyi hely, hogy bűvészkedve hozzáférj az izzókhoz. Én is szeretném megcsinálni már egy ideje, csak olyan hideg van, hogy hamarabb törik a műanyag, mint kéne... Az enyém mondjuk automata klímás Az más kérdés, hogy most pont nem működik
Megkérdeztem egy szerelőt, hogy mit lehetne csinálni, hogy megszüntessük az olajfogyást. Utánnajárt, 200k anyagköltséget mondott akkor, ha a hengerfejjel nincs baj. Ha azzal is van, akkor már 400k körülre ugrott az ár... Annyiért már lassan K20at kapok...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
!Overdose!
őstag
válasz LógaGéza #37322 üzenetére
Válts szerelőt! 200k-ba még akkor is belefér, ha a fel kell újítani a hengerfejet. Továbbmegyek: 400k-ért szerintem még a márkaszerviz is bevállalja gyári alkatrészekkel.
Nem szokott komoly gond lenni. Gyűrűcsere általában megoldja.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
LógaGéza
veterán
válasz tboy93 #37323 üzenetére
Múltkor 12ezerre sikerült cserélni, addig 4L ment bele pluszba. Mondjuk az Castrol 10W40 volt, azt már több oldalról hallottam, hogy szereti csipegetni...
Az egészben az a érdekes, hogy nincs olajfolt alatta, nem füstöl, nem büdös, nem kormol, semmi jelét nem látom, csak azt, hogy fogy, na meg hogy a hengerfej alatt mindig olajos a motor....!Overdose!
Köszi a tippet, úgy is akkor fog kiderülni, ha szétrántjuk teljesen. Mondjuk a 400k-ba már kb mindent cserél a motorban, dugók, hengerfúrás, minden benne volt - ez volt a legrosszabb eshetőség. 200at még rászánok, de a 400 nagyon sok, kell még a telifényre is
Ja, és ez már új szerelő Sajnos Békéscsabán nem nagyon tudok válogatni...[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz LógaGéza #37325 üzenetére
Te figyu man, zolynet valami 370k-bol ujitotta fel csontra a vti motort, de ugy hogy abban mar kuplung, gyertya, vezerles, nyelestengely csapagy csere is volt.
Ha ilyen ar difi van Toth Imihez kepest, akkor megeri feljonnod autoval aztan hazavonatozni, visszavonatozni a kocsiert majd hazaautozni...
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
-
LógaGéza
veterán
válasz !Overdose! #37327 üzenetére
Mert amikor odavittem 2014ben a szerelőhöz az Eneos 5W30at, azt mondta, hogy ez szar, és akkor rakta bele a Castrolt.
2015ben már ragaszkodtam a Motel 8100 Xcess 5W40hez.Perpill senkihez se járok, minden ajánlatot szívesen fogadok
tboy93
Mondjuk az alkatrészárakat elnézve, pl csak egy vezérléscsere kb feleannyi egy 5/6genhez mint egy 7genhez. Csak a felújított kuplung volt 100k tavaly.
De amúgy gondoltam már erre is, csak ugye ez se úgy van, hogy egy nap fel, minimum kétszer fel kell menni, egy út nálam egy tank benzin... És akkor még csak ott van[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
válasz LógaGéza #37331 üzenetére
Hondát csak hondáshoz vagy japánoshoz. Ezt én is megtanultam már régen, mikor a Castrolt erőltette, aztán láttam mindig csipegeti motor gyűrűzés meg szepelszárszimmeringezés után is, váltottam szerelőt és ezáltal olajat is és érdekes módon tizedannyi nem fogyott belőle.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
LógaGéza
veterán
Biztos nem fogom többet vinni hozzá... Mikor cserélte a kuplungom, akkor valamivel leb*szta a festéket az első lökösömről... Persze, hogy nem vállalta fel, de mikor odavittem nem volt olyan, azóta meg van egy nagyobb szürke pötty rajta...
Ezért is keresek új szerelőt..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
BlacKSouL
addikt
Úgy látom, hogy a szerelők 90%-a képtelen felfogni, hogy az elmúlt 20 évben a motorfejlesztés és vele párhuzamosan az olajfejlesztés nem állt le. A '68-as konstrukciójú Lada motor 1995-ben is elment 15W50-es Botonddal is, meg 10W30-assal is, és mindkettőt ugyanúgy ette, mindkettővel ugyanúgy 8,5-9 liter benzint fogyasztott. De 68 óta eltelt pár fejlesztéssel teli év. A Lada korszakában még nem volt boltban kapható teljesen szintetikus olaj, és 0W40-ről se nagyon hallottak. Meg aztán párhuzamosan a tribológiai ismeretek is bővültek ám, és már nem pont úgy működik a motor, mint akkor amikor ők azt tanulták. Egyáltalán tanultak autószerelők ilyesmit?
Szerintem jó részüknek fingjuk sincs egy adott olaj fő paraméterei mit takarnak, és a dobozra fel nem írt, de több forrásból megtalálható egyéb fontos mechanika, fizikai, kémiai tulajdonságok jelentőségéről se tudnak. És itt most az a lényeg, hogy valamivel elmegy a motor, és még olcsó is, vagy hogy valami a legjobb egy motornak, és fajlagosan csak kicsit drágább.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
+1
Ahogy olvasom itt és máshol is, elég nagy gond jó szerelőt találni... Enyémet öcsém csinálja, nem honda szaki, de több típust is javított már és hamar rájön, hogy mit hogyan raktak össze és hogyan kell szétszedni...
Meg ugye nem mindegy, hogy lelkiismetetes... Úgy csinálja meg, hogy jó legyen. Nem gányolnak!!!
Ha valamit nem tud kérdezünk, meg utána járunk ( youtube, google, itt ph -n, crx, stb...) ha találunk rajzot, vagy vázlatot onnan már tud mindent...
Legnagyobb gond az alkatrész beszerzéssel van... Nincs mindenhol enyémhez, de még mindig sikerült találni.
Olajat én választottam és bevált (motul 8100 xclean 5w40)
Pest nagy előnye, hogy ott van több szakértő, aki rutinos... Szerencsére eddig mindent meg tudtunk itthon csinálni!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #37336 üzenetére
Az Eneost nem ismerem egyelőre behatóan, de egy része szerintem a marketingszövegekből kiolvasható, és a mögöttes tartalom meg a műszaki adatlapjaikból esetleg kikövetkeztethető. Ha lesz kicsit több időm ránézek mindkettőre, és mondok egy véleményt, de ez az én véleményem lesz csak, a teljes ismeretanyag, teszteredmények nem lesznek birtokomban
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz demars #37337 üzenetére
Itt is vannak pékből átképzett szerelők sajnos... Voltam egy helyen, ahol szintén vmi űbergagyi olajat akartak rakni bele aminek még a viszkozitása sem stimmelt a gyári ajánláshoz képest. És még kb ők voltak megsértődve, hogy gyári olajat kértem bele.
Arról nem is beszélek, hogy a fékem is elállították ami így menet közben befogott. Na nem is láttak többet engem ott.Most 5w30 x-clean fe-t vettem, előtte 5w30-as eco-clean+ volt benne.
#nincsbennetarcsi
-
DeathAdder
veterán
válasz Radomer #37321 üzenetére
Erről majd honda23 részletes beszámolót tud adni ha érdekel a szétszedése, neki van már gyakorlata ebben
Nekem nincs, jómagam csak a középkonzol alsó részét szedtem eddig le. Azt nem nagy kunszt, csak le kell csavarozni a váltógombot a váltószoknya alá benyúlni és egy határozott mozdulattal magad felé húzni (no nem ilyen hidegben)tboy93 - nem szakmabeliként de netről megtudva kiderül, hogy a sustina -nak olyan tulajdonsága van hogy szinte hozzátapad a fémfelülethez nagyon jó védelmet biztosítva, amit a molibdénnek köszönhet. Gondolom valami csak van benne ha már több mint a duplájába kerül mint a sima
300v motul pedig hasonló tulajdonságát az észternek köszönheti. Nomármost bennem is felmerül a kérdés, hogy tavasszal vegyek-e megint 300v -t, vagy tök felesleges és mondjuk egy 8100 X-cess is megtenné..
Nem spórolás miatt, csak nem tudom van-e neki értelme.
Évi 5-6e km, sok esetben magas fordulatszámon. BlacKSouL?Ami viszont érdekes és egyöntetűen megállapítottuk a cartársakkal, hogy sustinát ette legjobban mindannyiunknál.
-
nagyúr
válasz DeathAdder #37340 üzenetére
Pont ez erdekelne, hogy valoban tobbet tud vagy csak marketing bullshit Mondjuk 12k nekem a 4L, 1 evben egyszer belefer, foleg hogy en sok rovidtavot megyek.
Sustinat nalam is csipegeti, de nem tudom mas olajat mennyire enne, ugyanis miota nalam van csak ezt toltottem bele. Amikor vettem shell helix volt benne, annyit vettem eszre, hogy sustinaval kicsit kulturaltabban jar a motor.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #37300 üzenetére
Olvasom a civinfo.hu oldalait, de nem találok ehhez hasonló dolgot... A keresője is elég gagyi a ph-hoz képest...
Ha esetleg lesz időd, megkereshetnéd, hogy hol milyen rejtett csavarok, peckek, stb. van, hogy könnyebb legyen! Addig kutakodok YT-on...
KöszönömAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
Lepucoltam a havat kisasszonyról, és ha már ott voltam olajat is néztem. Hát 7 év után sem eszi, a benzint meg a véremet szereti csak
Kérdés: február közepén lesz 1 éves az olaj, de csak 7,5 ezret mentem vele ezalatt. Csere legyen akkor vagy ráér 1-3 hónap még? Úgyis valami jobb kerülne bele az 5w40 helyett ha addig el nem adom Májusban kéne klímát puccantani, azért kérdezem.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hülyegyerek
addikt
Úgy tűnik, hogy kifogtam az egyetlen UFO-t, aminek nem annyira hazudós a fedélzeti computere.
Az elmúlt 2 Győr-Bécs túra 525 km volt, és tankolás alapján számítva 7,4-et evett meg százon (kevés város, sok autópálya 140-el), a műszerfal 7,2-es átlagot mutat. A 0,2l-es eltérést meg megbocsátom neki.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #37347 üzenetére
Korrekt
-
zolynet
veterán
válasz LógaGéza #37325 üzenetére
200k-ba nem fog beleférni, csak a munkadíj 60-80k.
Ha már annyira eszi akkor valószínűleg kell a generál, egy gyűrűzés azt már valószínűleg nem oldja meg.
Inkább a legrosszabbra számíts és ha csak gyűrűzni kell akkor már egy kicsit jobb a történet.Most voltam Bp-Szombathely (autópálya, autóút, sima mezei út)
477km 39.98liter (nem 40! ) ~8.4-es átlag.
És még nem villant a sárga, uuutálatos egy mérőszerkezet.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest