- Modding és elektronikai kérdések
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen notebookot vegyek?
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Ami eddig történt
gp Napokon belül érkezik a folytatás, érdemes lehet megnézni a korábbi rész összefoglalóját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Eladod és veszel egy Type R-t.
Viccen kívül, ha jelentős pluszt szeretnél, akkor tényleg így.Egyébként meg ne a motor felé kezdj. Minden egyéb tuningja nélkül az igazi hülyeség. Akkor pár lépés, inkább elrettentésképp, mint megcsinálni:
-toronymerevítő előre
-komolyabb féktárcsák és betétek (pl. ebc turbo groove + ebc redstuff betét)
-valami értelmes gumi (toyo proxes t1r pl. még nem brutál drága, de elég szépet tapad, esetleg r888 vagy yokohama advan, ha kemény vagy )
-sperr, ha kijönnek az áttételek normálisra.És itt akkor 400nál tartunk, még nincs komolyabb gátlód, mindenféle okosítások a futóműben, és persze motorerőben nem vagy sehol. A direkszűrőt, chiptuningot meg hasonlókat felejtsd el. A direkszűrő hangban adhat valamennyit, de teljesítményben nem igazán, a chiptuning meg igazi átbaszás egy ilyen motornál.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest