- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29150 üzenetére
Nekem már 16-os van Új szett gumit kap mondjuk, majd' két havi fizum fog rámenni (nem azért mert drága, hanem mert keveset keresek ).
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
honda23
aktív tag
válasz Geller72 #29147 üzenetére
Nem csak fékezésre értettem, kigyorsításokra és ahogy mondod, megoldatlan feladatokra.
Rutin az van bőven, nagyon sok hülyével találkoztam már, amiből mindig jól jöttem ki.
Örülök is neki egy kicsit, hisz így tanul az ember.
Csak sok ember azt hiszi, hogy ha ő levezet nyugdíjas tempóban x km-t, milyen rutinos, azt az első komolyabb próbatétel előtt össze is töri az autóját. Sok ilyen embert ismerek, mindig túlértékelik páran saját és az autójuk képességét.
Pl 10-ből 9 ember azt sem tudja, mi az a motorfék, volt olyan ember, aki megkérdezte, hogy mi az, hogy kell használni télen...
Grat a sok balesetmentes km-ért.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz LógaGéza #29149 üzenetére
A 7 gen 3d kipuffok nagyon sokat elmennek, és ha garázsban álltak, 200e km-es futásteljesítménnyel is hibátlant veszel. Nekem sport van fent, de vettem egyet bontottat semmi rozsdával 20-ért, nemsokára felrakom.
EP3-nak 45-ös kipuffvezetése van, ep2-t mérd le, ha egyezik, bontottat vehetsz akár 15-ért is jól árusítva.
Új ára horror.
Persze hogy rámegy, max a toldatnál csinálnak egy 45-ös kimenőt csatlakozásnak, kb 5-8e Ft-ért.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29153 üzenetére
Holnap, most nem elég a Nexus 5 vakuja, és kész képet meg persze, hogy nem találok
honda23
Köszi az infót! 15ért láttam én is a duplacsöves bontottat, csak nem tudom, hogy rámegy-e, de ha át tudják alakítani, akkor jó lenne. Mondjuk 1 nagyobb csöves jobb lenne...
Nem akarom hogy indokolatlanul nagyonhangos legyen, és a szomszédnéni felkeljen arra, hogy elindulok, csak azt akarom, hogy valamelyest szebb hangja legyen, és nézzen ki valahogy.
Kollega azt mondja, hogy mindenféleképpen állíthatót vegyek..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #29144 üzenetére
Egyetértek, hidegben fos, télivel hidegben ultrafos.
De feltettem én is már régen, inkább azok kopjanak, mint az AD08RT1R különben is különösen jó hidegben, vízben meg pláne
Ha rajtam múlna én csak a havazás bekövetkeztekor tenném fel a téli papucsokat.
Most 10-12 fokos levegő hőmérséklet mellett már kettesben sem húzhatom el kb. 30-től 90-ig, mert vtecnél már csak radíroz az eleje Szóval kitörölhetem én is a 200 lóval, egy vti lelépne ilyenkor 100-ig.Egyébként én is több olyat tudok, aki 3-4 évente cseréli, és csak téli garnitúrát vesz.
Nincs róla tapasztalatom, ezért nem szólok a témához, szerintem erről megoszlanak a vélemények, én nem hajtanám télivel, de ismerek akik már évtizedek óta, minden gond nélkül..Egyébként a kopott gumi dolgot én sem vágom.
Nemrégen beragadtunk egy 4 órás várakozásban a szerb határon, láttam rengeteg többtízmillás pár éves sokszázlovas luxuscikket tpikisus faszacsávókkal a volán mögött. A gumi egytől egyik hiszed vagy nem mind szemét!! volt! Tehát a biciklimre nem tenném rá! Gondolom a szervizt is ilyen alaposan járhatják ezek. Persze könnyű megvenni 2 lánc föld árából, és feszíteni vele minden sarkon, de költeni már nincs rávaló, vagy inkább benzinre kell, vagy van pénze de csak mutogatásra veszi..LógaGéza - A méreteket passzolom, de tuti nem lesz hangos. Alapból van egy picit mélynek ható hangja ha megfigyeli az ember, főleg ha garázsban jár a motor (és az sem biztos h a hátsó dobtól), de egyébként ha elmész mellette az utcán olyan mint egy 1.6-os benzines astra...
Szóval ha hangot akarsz akkor szerintem mással próbálkozz, a gyári ep3 hátsó dob új árát meg inkább ne akard tudni
Amúgy tény nagyon jól néz ki a gyári duplacsövessel[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #29156 üzenetére
Ep2 is dupla csöves, csak kisebb átmérővel, szerintem mondjuk 40-es lehet kb.
Le kellene mérni tolómérővel, valamikor én is végig mérem a rendszert.
Igen, t1r nagyon jó esőben és nagyon jó hidegben is.
Conti ts-sel februárban eldobtam a hátulját egy döntött kanyarban 7-8 fokban vizes aszfalton, meg is lepődtem.
Kettesből gyorsítottam ki, de ezek után hamar rájöttem, nem lehet téli gummával kigyorsítani, csak hármastól.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Geller72
veterán
-
demars
addikt
válasz Geller72 #29158 üzenetére
Nézd meg az ADAC teszteket... conti ts 850...
Én azt vettem most! Új lemezfelnire. Majd kiderül mit tud valójában, de a tesztek, tapasztalatok szerint legjobb gumi. ( Persze ár/érték tekintetében)
Michelin gumit lehet venni 46k ért is.... röhej![ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
7 gen sedanra is felmegy az ep3 dob? Igazából én is halk dobot szeretnék, minőségi zene lesz a kocsiban, amihez jó lenne ha nem üvöltene a kipuf, csupán a kinézete trágya a gyári sedan dobnak.
Ma cseréltem tompítottat elsőre, hát mit ne mondjak, nőgyógyászati ismeretek jól jönnek a cseréhez
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29153 üzenetére
Na csináltam képet, ilyen:
Megyek is az autóápolós topikba, hogy azokat a kis sérüléseket el lehet-e tüntetni szépen...
honda23
Nekem nem duplacsöves - valamennyire tán látszik itt - gondolom így érthető, hogy miért akarom lecserélni
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29169 üzenetére
Nem tudok róla, hogy ültetve lenne. 205/50R16
Szerk.: Lesz is bajom vele ha jövőre cserélni szeretném, nem olcsó méret Mondjuk attól függ mihez képest
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Geller72
veterán
válasz Integra #29166 üzenetére
Pont ezt nézegettem. pontosabban ezt is. De annak ellenére, hogy csont felújítottnak hirdeti, a motortérben mintha nem kis rohadás lenne a tornyok körül.
Azonkívül ebben már nem sok kihívás lenne, azaz többe kerülne olyanra alakítani, amilyenre szeretném, mint ha a nulláról kezdeném. Az alapárról ne is beszélve.
Valami hasonlóra gondoltam kiindulási alapnak. Erre menne rá a 160-as VTi "rendszer".
-
Integra
titán
válasz Geller72 #29172 üzenetére
ebben az esetben azt válaszd, amelyiknek a legjobb karosszériája van, nem rozsdásodik és nem rohad.
az alváz érintetlen legyen, ahogy az utascella, a futómű bekötési pontok, a nyúlványok is. az hogy ajtó vagy lökős törött, vagy egyéb lemez, pont nem fog érdekelni, ha lemeztől újítasz fel hobbiból, ezeket cserélheted újra, utángyártottra is bármikor. ha időd és pénzed és kedved is van rá, abból valami nagyon szép és jó sülhet ki
ha meg motor swap és szívó, a b18c1 is szóba jöhet a b16a2 helyett.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Geller72
veterán
válasz Integra #29173 üzenetére
Sima, egyszerű., letisztult verziót akarok, semmi spoiler, szárny, vagy bármi. Azt akarom, hogy körben egy színű legyen, azaz színre fújt lökösök legyenek. Egyedüli változtatás (tervezett) a futóműben lesz. A linkelt szürke példányban is elvileg egy sport futómű van, gondolom nem valami nagy durranás. Jó futót akarok, megültetve, jó kerekekkel és gumival. 195-205-ben gondolkodom. A /50 eddig a legvalószínűbb. A motor marad szívó, ahhoz nem hiszem hogy nyúlni fogok. Ha mégis, akkor sem azért, hogy erősebb legyen, hanem strapabíróbb. De ez lesz az utolsó a listán. Mit kell ahhoz még beszereznem, hogy a 160-as blokkal guruljon a kocsi? Gondolom féltengelyektől kezdve szinte minden kell a vti-ből. . Nem vágom, ezt nem ismerem. Mi a difi a két motorkódú blokk közt?
[ Szerkesztve ]
-
-
!Overdose!
őstag
válasz Geller72 #29174 üzenetére
Motor, váltó, ECU, kábelköteg és még sok-sok apróság, de a VTI alatt más a fék és a futómű is. Belepapírozni a B16A2-t szintén pénz. Nem éri meg. Olcsóbban jössz ki, ha alapból VTI-t veszel.
Integra: B18C4 lesz az és 300-350k csak a motor, esetleg az LSD-s váltóval együtt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Geller72
veterán
válasz !Overdose! #29176 üzenetére
Link?.
-
zolynet
addikt
válasz Geller72 #29172 üzenetére
az árat nézve akkor már inkább ezzel szemeznék, de legalábbis megnézném az tuti
nem ismerem az autót, de sztem egész korrektnak tűnikLife is too short to stay stock!
-
Geller72
veterán
válasz !Overdose! #29179 üzenetére
Egy olyan verziós civichez, amit linkeltem és vti legyen, jó állapotban, olcsón. .
-
!Overdose!
őstag
válasz Geller72 #29180 üzenetére
Nem tudok jó állapotú eladó 5gen-ről sem VTI, sem egyéb felszereltséggel, de azt látom, hogy azért akad pár darab a hahu-n és gondolom alkalomadtán CRX fórumon is felbukkan egy-kettő. Azt viszont tapasztalatból mondom neked, hogy drágább az átalakítás, mint a gyári. Erről egyszerűen nincs értelme vitázni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Geller72
veterán
Berágok és lesz egy ilyen. ..még mindig milla alatt..mindent beleszámolva.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #29186 üzenetére
botrány rossz első lámpatest, az első ajtókból kijár az ablaktábla, hidegben nehezen járó abalkmozgató motorok, az itt is rozsdásodó hátsó ívek meg persze a tetőkárpit, még tetőablakos autónál is. amúgy megbízható nagyon és felnőttebb, értettebb autó.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz Integra #29187 üzenetére
"botrány rossz első lámpatest" - igaz, de nem rosszabb, mint az 5-6 gen Civic, NBU-val egész tűrhetően látok, igaz az is, hogy hibátlan a foncsorom és nincs bemattulva a plexi
"az első ajtókból kijár az ablaktábla" - sosem hallottam ilyenről ennél a típusnál, szerintem ez egyedi hiba lehetett, az Accord-nál viszont nekem is előfordult
"hidegben nehezen járó abalkmozgató motorok" - eddig sosem tűnt fel, de most, hogy mondod van benne valami, talán egy kicsit nehezebben jár hidegen
"az itt is rozsdásodó hátsó ívek" - ez viszont érdekes téma, mert nem tudom, hogy változtattak-e valamit a korrózióvédelmen a facelift során, de a faceliftesekre sokkal kevésbé jellemző a rozsda, az enyémnek a hátsó ívei teljesen rendben vannak, nyoma sincs a rozsdának
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #29188 üzenetére
ok, legyen így
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz !Overdose! #29188 üzenetére
Vicces, mert a céges Civicnél (8G4D) is nem egyszer volt olyan, hogy a felső kerettől 5 centivel kijjebb ment a bal első ablak felhúzásnál. Ez valami Honda specialitás?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
!Overdose!
őstag
válasz Integra #29189 üzenetére
Ne érts félre nem akarom sztárolni az autót. Véleményem szerint is vannak hiányosságai bőven a konkurenciához képest:
- nincs pohártartó
- nincs világítása az ablakemelő gomboknak
- nincs fedélzeti számítógép
- nincs lehetőség 2din-es fejegységet beépíteni
- szélvédőmosásnál előbb töröl, mint spriccelés még biztos van pár dolog ami nem jut az eszembe.
BlacKSoul: Nem tudom. Nekem eddig csak az 5gen Accord csinálta.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #29191 üzenetére
pedig lehet sztárolni, 270e km körül van öcsémében is, csak ezek igenis hibái, sok helyen láttam már mindet. övénél is kijöttek. amúgy gyári állapot, makulátlan mechanika. most kapott két gyári hátsó gátlót, mert eltörtek, meg gyári tárcsák, betétek, új gumik, motor, váltó is hibátlan, nulla olajfogyasztás, 6.5-es átlagfogyasztás mai napig.. de amiket leírtam ahhoz tartom magam. a legnagyobb bajuk a gyenge kasztni. de jó autó nagyon, valaki nagyon örülni fog neki, ha eladja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
LógaGéza
addikt
Az egyik első ködlámpám nem égett, izzót cseréltem, akkor se, akkor arra gondoltam, hogy a csatlakozó nem jó. Rendeltem eBayről, ma átforrasztottam, és úgy se ég. Mi lehet a probléma? Izzó jó, csatlakozót multiméterrel lemértem, kap áramot (10,7V környékén, a másik oldali jó, az is ennyit kap), ezért érdekes, hogy miért nem világít.
Valakinek van valami tippje, hogy mi lehet?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz Geller72 #29194 üzenetére
Nem hülye kérdés, de fogalmam sincs. Elvileg mind a két izzó egy áramkörön van, és a másik világít...
Egyáltalán hogy tudom kideríteni?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz Geller72 #29196 üzenetére
És végül igazad lett, tényleg nincs test... Nem tudom hova megy a fekete, kb 5cm kábel látszik ki, a többi műanyag spirálcsőben megy. Belenyomtam az izzóval egy kis darab vékony kábelt a foglalatba, és hozzáérintettem az akksi negatív oldalához, és egy karosszériaponthoz, amit kicsit megkapartam, és mind a két esetben világított.
Viszont megtaláltam azt az 1pines csatlakozót is, ami a pozitívat viszi át a másik oldalra, ergo tényleg csak az van átkötve.Mostmár csak meg kéne találnom hol tudom letestelni - esetleg, hogy hol van "gyárilag" a test...
De jó, hogy visszaraktam a fényszórót[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Geller72
veterán
válasz LógaGéza #29197 üzenetére
Ha nem tudod máshogyan megoldani, akkor kösd rá egy "testpontra". Az akku negatív saruja a karosszériához van kötve. A generátorra is megy egy ilyen kábel, de a motortérben több is van. Oda tegyél legrosszabb esetben egy sarut, amire rákötöd a fekete testkábeled. Ha nem tudod összekötni a másik lámpatest testkábelével. Biztosítékszekrényekben is van "testpont". Maga a "szekrény" is "földelve van".
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #29164 üzenetére
Még a 105 lovason egy sima fékezés volt Polgárdi közelében a körforgóban, barum bravuris 2-nek a jobb elsőjéből kiszakadt egy fél tenyérnyi gumi... Teljesen új gumi volt.
Vacsi új barum polaris2 vagy 3 téli gumi újonnan mind a négy szálszakadt volt, összevissza ment, nem cserélték ki, próbaképpen felraktam a vtire is, élmény volt, tapadása nulla volt újonnan is vizes úton.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000