Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz Buster17 #29949 üzenetére
Egy szívóbenzines mindig kevesebb kockázatot rejt magában, mint egy CR dízel, de a maga kategóriájában a dízel is kimagaslóan megbízható. A Denso-nál megbízhatóbb és felújítható Bosch elemekből épül fel az üzemanyagellátó-rendszere. Én inkább a dízellel venném.
Ha egy dízel annyit fogyaszt, mint egy benzines, akkor teljesítményben, tömegben vagy felhasználási módban hatalmas különbség van közöttük.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz Buster17 #29952 üzenetére
Atlagfogyija ne rettentsen el. Tud megdobbentoen keveset is zabalni. Az UFO csomagtere pedig bazinagy!
Type-R-t is neztem de asszony megvetozta a 3 ajtos mivolta miatt az FD2 meg majdnem ketszer annyiba kerult igy kenytelen voltam STI-t venni
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz whited #29954 üzenetére
Nem az évente megtett km-ek számának kéne lenni a legfontosabb tényezőnek a benzines vs. dízel kérdéskörben, hanem a felhasználás jellegének. A dízel, főleg DPF-fel kevésbé tolerálja a rövid távokat és a várost szinte soha el nem hagyó üzemmódot.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
whited
addikt
válasz !Overdose! #29956 üzenetére
ez a része is igaz a dolognak, viszont számomra az évenként megtett futás is legalább olyan fontos
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Buster17
addikt
válasz !Overdose! #29956 üzenetére
Muternak dizele van és sokszor megy rövid tàvot de akkor egész nap... Nem tudom mennyire egézséges ez
-
Jaffa75
őstag
válasz Buster17 #29958 üzenetére
Ahogy írták előttem is, attól függ, hogy milyen a DPF benne.. Időnként regenerálnia kell magát, különben a kisméretű hatszög mintájú méhsejtek eltömődnek, és jönnek a gondok . Jó esetben egy "kényszerregenerálással" helyre teszik, ha nem akkor csere (Fordhoz kb. 300k a gyári új részecskeszűrő! )! Ezzel is kalkulálni kell a dízelnél - bár az is igaz, hogy időnként "lehetőséget adva" neki autópályán megoldja a saját problémáit! . Benzinesnél ugye ezek nem fordulnak elő ilyen drasztikusan!
-
Winner_hun
titán
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Jaffa75
őstag
válasz Buster17 #29962 üzenetére
Nekem Fordom van (Hondát szerettem volna, de a feleségem megvétózta a végén ), ott így működnek a dolgok... Elvileg egy diagnosztikai vizsgálat megmutatja, hogy a részecskeszűrő mennyire eltömődött (ki lehet pályázással égetni, ez nem gond, sőt megzavarni sem kell nagyon). A város ami árt neki, ott kormolódik el igazán!
Gondolom a Hondánál is erősen hasonlóan működik mint a Fordnál, max nem kell hozzá folyékony adalék, hanem esetleg már piezós a regenerálásnál a katalizátor a folyamathoz.
-
Snoop-y
veterán
válasz Winner_hun #29963 üzenetére
Remeljuk gyartasba is kerul. Az a durva hogy a 280 Le-s 20-eves elodje is kb megfizethetetlen.
Talan egyszer lesz majd annyi penzem, hogy vegyek egyet es ne csak a garazsban alljonNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #29961 üzenetére
Céges VW Caravelle(Transporter) is 2.0 TDI, és reggelente jövünk vele 25 perc alatt 14 km-t. Mire beérünk, már általában majdnem 70°-os az olajhőmérséklet. Szerencsétlen 2-3 hónap alatt úgy be tud fulladni, gázra csak csörög, meg morog, de nem megy. Éves szervizre elvitték Pestre meg vissza, kikormolódott 240 km alatt, most úgy harap, mint valami V10 TDI
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
orbano
félisten
A vér nem válik VAZZE!™
-
DeathAdder
veterán
-
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #29968 üzenetére
Annyira elborult japán fan és racionális gondolkodású.., bírom az ilyen megszólalásait.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
EQMontoya
veterán
válasz runner 125 #29970 üzenetére
Azért az Accord vs Insignia témában én is az Accordot vinném, gondolkodás nélkül.
6 gurigáért pedig nagyon szép IS250-et is kap, az meg más kategória.Same rules apply!
-
whited
addikt
sziasztok
a 2002től gyártott accordban a 2.0 és a 2.4 motor között a LE-t leszámítva van érdemi különbség?
ugyanaz az alapkoncepció a két motor?
vagy a másik valami teljesen más fejlesztés?
és valóban igaz amit olvastam a TC-s cikkben, hogy "kb" sosem romlik el, nyilván arányosan a többi típushoz képestHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
!Overdose!
őstag
válasz whited #29973 üzenetére
Alapvetően ugyanaz a konstrukció a K20 és a K24. Valóban kiemelkedően megbízható autók, de ilyet az ég világon semmiről nem mernék kijelenteni, hogy soha nem romlik el. Egyszerűen a kockázat kisebb, mint sok más típusnál.
A másik, hogy véleményem szerint a megbízhatóság is csak egy tulajdonság, egy szempont a sok közül autóvásárlásnál. Valakinek kisebb, valakinek nagyobb súllyal. Nem mindenkinek attól lesz egy autó jó, hogy megbízhatóbb a többinél. Az Accord-nak is vannak hiányosságai, az sem tökéletes.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz whited #29973 üzenetére
Aranyosan a tobbihez kepest nem romlik el?
Ez valami orakulum meroszama?
Szerintem inkabb amilyen mazlid wppen van az adott tipussal.
Pl nekem a clio 1.4 az 4 evig szerelot sem latott valaki meg 3 hetente vitte ugyanazt a tipust szerelohoz...K-s honda motorok eleg jol sikerult konstrukciok. Accord gyengesegeire meg crxforumon kerdezz ra es akkor fel tudsz kb keszulni.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #29975 üzenetére
Én nem hiszem el, hogy Hondán kívül létezik olyan autó amit megfelelő karbantartás, és odafigyelés esetén ne tehetnél tönkre, ha állandóan pirosig húzod
Szoktam olvasgatni poénból minden féle fajta népítéletet, mondván jó ez csak vigyázni kell rá és 3 ezer fölé nem engedni a fordulatot....Ezért leszek nagyon nagy bajban, ha egyszer cserélni fogok, mert az már tuti nem honda lesz, és semmilyen elképzelés nincs előttem
A máig legjobb motorral szerelt M széria az e46-os M3 is egy szarcsomó lesz hondához képest megbízhatóságban, elképzelhetetlennek tartom hogy állandóan 8 fölé behúzzam és ne hibásodjon meg a motorja rövid időn belül[ Szerkesztve ]
-
whited
addikt
válasz !Overdose! #29974 üzenetére
akkor ha jól gondolom az accordban a K20A3 és a K24A2 van a korai modellekben?
a LE különbség miben jön akkor ki, más hengerfej vagy valami egyéb dolog, más vezérlés ?
tartósságra van érdemi különbség a kettő között?off: bocsássatok meg ha néha amatőr amit kérdezek, de világ életemben a Peugeot-al voltam közelebbi viszonyba, azokról sokat tudok de a Japán azon belül is a Honda világa számomra még 1 nagy sötétség, tudom hogy létezik 1.6VTI 160Le, mert abból annyi civic van itt, mint égen a csillag
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
runner 125
nagyúr
válasz Snoop-y #29975 üzenetére
Nyilván költői túlzás, de bármilyen statisztikát megnézel, a Honda-k toronymagasan vezetik a megbízhatósági listákat.
S, mint tudjuk egy ilyen lista nem csak a svájci orvosházaspár által, fél évente használt, gondosan szervizelt autókat veszi alapul, hanem a teljes piacot. S, valljuk be, az autók 2/3-a - főleg Mo.-n - enyhén kifejezve is alulszervizelt. Csak akkor viszik szervizbe, ha már megállt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
Boldog békés karácsonyt mindenkinek!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
whited
addikt
Sziasztok
ez a verzió mitől különleges? [link]Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
runner 125
nagyúr
Kellemes ünnepeket részemről is.
Tegnap volt egy alapos tisztítás kívül belül. Ah, ilyenkor mindig sajnálom elővenni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #29982 üzenetére
Szép a kocsid...
Enyémre is ráférne már egy alapos takarítás... de ebben a ködös párás időben nem tudtam nekiállni...
Most talán már kezd tisztulni...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
CB
senior tag
válasz runner 125 #29982 üzenetére
Nagyon szép autó. Látszik, hogy jó gazdája van.
Mindig tetszettek a HR-V - k. Emlékszem, hogy elsőként a hátsó szárnyba szerelt féklámpa ejtett ámulatba.
Sokáig meg voltam veszve egy ilyen autóért.....és még a szín is az, ami nekem tetszik.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
LógaGéza
veterán
Egy kulcsom van, és nem ártana mégegy. Gondolom az immobilizer miatt nem csak annyi, hogy veszek egy kulcsot, és random kulcsmásolóval lemásoltatom...
Mi ennek a menete?Kellemes Karácsonyt mellesleg a klubtagoknak
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
VIBO
őstag
Sziasztok. Boldog ünnepeket.
Hétfőn vennem kellene fékbetéteket Győrben. Honda Civic Sport 1.6.
Milyen betétet javasoltok? Esetleg hol vegyek ha vki ismerős Győrben.
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
honda23
aktív tag
EBC komolyabb és átlagos használatnál(elég sok fajta van), Textar, Ferodo átlagos használatnál, ha előre akarsz betéteket.
Legjobb lenne tárcsa betét kombóban EBC-t venned, crxfórumon többen is foglalkoznak az értékesítésével.
Brembo betétekről nem tudok nyilatkozni, de a tárcsáik ultragagyik.
Brembonál természetesen az olcsó, utángyártott, hamisított xarokat értem.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
whited
addikt
válasz honda23 #29990 üzenetére
tudom rossz példa, de amit jelenleg használok (p407), tudom nem honda de majd lesz, mert accord lesz a szerelmem.
szóval most brembo-t vettem bele az unixból és jobban sokkal jobban teljesít mint a gyári szvszHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
VIBO
őstag
Köszi a válaszokat. Amiket nézegettem 10-20 ezer forintokért vannak. Ez az ár hány darab betétre vonatkozik?
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
>>>W!nman*
tag
Sziasztok!
Mindennapi autónak tervezek venni egy 2000 körüli Honda Civicet.
Amiben gondolkodom, az az 1,4-es motor, abból az erősebb, 90 lovas. -Ebből van a legtöbb HaHu-n is talán...A 3/5ajtós dillemán gondolkodóban vagyok, de egyelőre a kicsit ritkább sedanban gondolkodom, a lényegesen jobb használhatóság miatt. (klíma, 4elektromos ablak nem volt mindegyikben ahogy néztem, de igényem lenne rá)
Pl. ezekről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.4i_s_abs_plusz_srs_plusz_klima-8485489
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.4i_s_family_nagyon_szep-8468352
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.4i_s_klima-8521572 (266e km, de jónak tűnik képek alapján... és ugye a km nem feltétlen mérvadó, de önmagában azért nem kevés a 266ezer már szerintem)Szeretném a tanácsotokat kérni, mikre kellene odafigyelni egy ilyen autó vásárlásakor?
Amire magamtól gondoltam:
- rétegmérővel körbemérni (kizárható jó eséllyel a törés ezáltal)
- CAN üzenetekre ráolvasni (esetleg van olyan eszköz, ami kiírja az autó életében eddigi összes hibakódokat is? Vagy hogy mikor volt az utolsó törlés?)
- hidegindítást követően alapjárat és kipufogógáz vizsgálat
- belső tér (elég sok hirdetést néztem már, feltűnően nagyon épnek maradnak meg azon autók belsejei is, amik kívülről leharcoltak)
- próbakör: minden sebességfokozatban figyelni az esetleges fura hangokra; kanyarokban, rossz utakon futómű hangok
- rohadás tekintetében ha jól tudom, csak a hátsó ív kritikus, ez sűrűn rohad rajtuk. Más esetleg? -
nagyúr
válasz >>>W!nman* #29994 üzenetére
Szia! Az 1.4 75 és 90 lovas verziója csontra ugyan az, csupán a 75 lovasban van egy folytás amit ha kiveszel az is 90 lovas lesz
Amit már te is írtál, a hátsó sárvédőív kivétel nélkül minden autón rohad, a kérdés az, hogyan volt javítva ha volt. Rétegvastagság mérő is jó dolog, de ha arra mész hogy ne legyen törve sehol akkor a büdös életben nem lesz autód. Ha törve volt de normálisan össze lett rakva és más baja nincs akkor vedd meg. Küszöböket, csomagteret a pótkeréknél is nézd meg.
Nagykipuf-éndzsölájsz kerülendő. Kérdezz rá mikor volt motor- illetve váltóolaj cserélve, illetve milyen olaj került bele. Nyelestengely csapágy huncutkodhat a váltóban, javítása nem 5 forint.
Mennyi a rá szánt keret? Én is kerestem nyáron, de 700 körül nem találtam normális 1.4-et
1. hirdetés:
- első lökős gatya, sárvédőív is kapott a meghúzásból ha jól látom
- hátsó lökős is gatya, kb mintha le lenne szakadva, illesztéseket nézd meg pff..
- sárvédőív rozsdás mind a két oldalonItt a karosszériára locsolni kell a pénzt azt tuti.
A második már sokkal jobbnak néz ki
[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
válasz tboy93 #29995 üzenetére
Wow! Ezt nem tudtam! És a folytás hogyan értendő? ECU?
A sárvédőív amúgy miért rohad? Van rá megoldásotok? Gondolom gyárilag a kerékjárati dobbetét enged némi vizet a fémre/peremezésre ahol beül a sár és soká szárad ki egy-egy autózás után... (Laikus vagyok Civic-ből, de felújítottam már 1 régi autót hobbiból.)
Persze, a gyári-közeliség a cél, a "hülyegyerek" verdákat messziről elkerülném, de köszi a tippet!
A rákérdezés max arra jó szerintem, h lecsekkoljam a szavahihetőségét az eladónak... Motorolajnál a nívópálca alapján eldönthető azért, h a futást tekintve a közelmúltban, v a régmúltban történt olajcsere. (Főleg ha szintetikus... ) (Váltó, vezérműszíj cserére mindegy mit mond, úgy kalkulálok, h meg kell csinálni vétel után fél éven belül.)
Tényleg: Mik a gyári olajai a Civic-nek? Vagy ilyenekről honnan tájékozódhatnék?
Pótkerék/küszöb hol szokott rohadni? Van hogy a pótkeréktartó Civicnél is beázik?
Nyelestengely csapágy probléma gondolom alapjáraton halható a legjobban, a motorteret hallgatva, nem?
A keret 500-700(esetleg 800, de inkább a +100 már a papírozásra+1évi biztosításra kellene). Használat: hétköznapokon napi 40km Budapesten, de alapvetően haladós részeken(budai alsó rakpart+soroksári út délnek és vissza)... Persze dugó is lehet... Szóval igásló lesz(garázs nélkül), de az igen megbecsült fajta (Főleg ha sikerül egy "hálás" darabot kifogni, amivel nem kell majd mindennel szívni). (Szeretem karbantartani a dolgaimat...)
És a 3. autó, a 266.000 km-rel? (Tudom, állapotot veszünk, nem futásteljesítményt, de azért az csak nem kevés 1 Civicnek sem...(?))
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Hát, nívópálcás eldöntésről annyit, hogy az IS-ben lévő olaj közel 20.000km után is egészségesen barna volt (tehát nagyon távol a feketétől)...
A hátsó sárvédőív szerintem azért is rohad, mert a gyári rozsdavédelem ebben a korban a japóknál nem volt megfelelő. Fater '97-es 323-asa is rohadgat a hátsó sárvédőíveknél.Same rules apply!
-
LógaGéza
veterán
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Hidd el, meghallod a nyelestengely-csapágy hangját - bár ez ne riasszon el, anno mikor utánnanéztem, mert előjött nálam is, akkor mondták, hogy csak hangja van, de együtt lehet vele élni.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Valami folytószelep van benne, ecuhoz nem kell nyúlni, itt egy leírás róla
Öreg japó, sajna a karosszéria nem a japán autók erőssége Olajból pl. eneos 10w40 mehet bele (vagy motul vagy total)
Alá nézel aztán meglátod hol rohad
Nyelestengely járó motornál alapjáraton hallható és ha benyomod a kuplungot akkor elhallgat a hang. Ha benyomott kuplungra kezd el kerepelni valami akkor az kinyomócsapágy.
Kereted kb. okés, de keresgélned kell rendesen ha jó vételt akarsz. Nekem az eggyel újabb generáció van, az is 1.4, városban is 7 alatt eszik.
Ha karban volt tartva akkor nem gáz a 266k km, inkább egy ilyen darab mint egy séztcsapott 80k km-es
-
m3tr0
őstag
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Szerintem egy jó 1.5 ils-t keress.
Kicsit több ló, de a fogyasztása nagyon baráti.
Azokból is lehet találni jót ennyiért.A sárvédőn gyárilag van egy gumivédő ami mögött megmarad minden trutyi, továbbá a már említett gyenge korrozió védelem is közrejátszik.
Az enyémben 247 ezer km-t van és szerencsére hibátlan.
Szóval a km csak egy szám.mod: jah és 30.000
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest