- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gYaLo
őstag
Sziasztok!
Ha szeretnétek egy ritka hondás Seiko órát, akkor csak kattoljatok ide
iPhone 4S White 6.0.0 ☆ Logitech G500 zjeeeeee!!!!
-
DeathAdder
veterán
Üdv,
Ma volt alkalmam kipróbálni egy FN2 type r-t.
Azt megjegyezném, hogy összehasonlítási alapom nulla, csak az 1.6 VTi-t ismerem beláthatóan.Ahogy a kinézete soha sem, úgy a vezetési élménye sem ragadott magával (pl egy itr után, amivel egyszer gurulhattam egy kört ), de amikor bele léptem a gázba mégnagyobbat csalódtam.
5 ezer alatt érezhetően nyomatékosabb mint a vti, na gondoltam abban a pillanatban mi lesz még vtec felett!? Hát semmi nem volt, sem üvöltés sem lórúgás.
Szépen dinamikusan kitolja ő a cágert 8 ezerig, de valahogy az volt bennem végig, hogy csak ennyi?Egy vti után többet vártam Ezt az elméletet meg tudnátok erősíteni, vagy csak egy leharcolt ctr-hez lehetett szerencsém?
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #24505 üzenetére
A két autóban teljesen más a sebességérzet, ezt tapasztaltad. A CTR egy nagyon gyors autó, de jóval halkabb lett, mint gy VTi.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz DeathAdder #24505 üzenetére
Engem csak vittek CTR-el de nem dobtam hátast. Talán a féke volt ami viszont határozottan tetszett a VTi-hez képest. Mondjuk azt nem nehéz felülmúlni.
Més que un club!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #24505 üzenetére
mindenféle mellékzönge nélkül, ugyanezt gondolom én is. az fn2 egy gyors, jól összerakott autó. de élményben, vezethetőségben már nem üti meg azt amit a 7gen modellfrissített ctr nyújt (nehezebb, csatolt hátsó futómű..), a dc2-ről nem is beszélve.
a 9gen ctr-nek is ez lesz a baja, súly és hátsó futómű, hiába a 300le.. mindegy, én majd beteszem az új motort a váltójával és az új sperrel együtt a b18c6 helyére, akkor meglesz az az erő, ami most hiányzik nekem. mert 200le egyszerűen kevés. alig várom, hogy a spoon és a többiek beletegyék és kihozzák a kipróbált beépítő kiteket hozzá....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
Na igen, kanyarban rossz utakon biztosan lehet érezni a csatolt lengőkart, de csak rövidet fordulhattam vele ezért nem volt alkalmam gyorsabb kanyarokban tesztelni (és a helyszín sem volt adott).
Szeretem a vti-m, de nem vagyok az a vétéimindentvisz szóbetyár, de itt tényleg többre számítottam. Ez még jobban eloszlatta kételyeim, hogy 1.8 vagy 2.0 type r lesz-e az utód bár az EP3 -at még nem ismerem, bár van egy olyan gyanúm, hogy az sem fog meggyőzni a DC2-vel szemben
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #24509 üzenetére
hááááááááááááááááátttttttttttt...
ha találsz egy faceliftes, gyönyörű ep3-at, szerintem ne gondolkozz rajta....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #24510 üzenetére
Jó jó, ez tény, de a 2000 ccm, a 17-es felnikre gumit venni, sperr hiánya, és alapból az a magasított egyterű családi autós kialakítás valahogy nem az én világom. Persze nem zárom ki az ep3-at, de a dc2 formája és sajátosságai valahogy közelebb állnak hozzám
[ Szerkesztve ]
-
stangli
senior tag
válasz Winner_hun #24513 üzenetére
Nekem is gyári, még 2004ből, a márkaszervizbe azt mondták idén télen tuti behal. Kint Erdélyben -20fokba elsőre indította a motort... nem is értem, hogy tudták így félre mérni a naftát
-
veterán
én gyári akksim is 10 évet volt bent és még -20ban is indult, igaz már kicsit tovább tekert de nem volt gondja és csak a biztonság kedvéért cseréltem le de a márka megmaradt
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
ESP
őstag
Most, hogy így jobban belegondolok nekem is 10éves a gyári varta akkum
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
stangli
senior tag
az új nsx jól fog kinézni, de a kombi változat sem lesz kutya
-
Des1gnR
őstag
Az egyik ismerősöm kérésére írok a fórumba.
EK9 rugó szett és VTI középdob érdekelné, ha esetleg van itt valakinek eladó vagy tud eladót az kérem privizzen már rám
v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
Integra
titán
válasz stangli #24519 üzenetére
számomra meg sem közelíti az na1-na2 sziluettjét, kisugárzását, karakterét
ami meg a civic-et illeti, jól néz ki valóban, de ez csak egy elnyújtott, laposra nyomott kedvcsináló rajz. az életben egy pufi tömb lesz nagy valószínűség szerint.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Aladdin #24527 üzenetére
nézd, ez nem pesszimizmus. nincsen semmi egyedi benne, a proporciók, a karakter etc.. a belsőt azt áttenném az na2 nsx-be, ez tény, mert az nagyon eltalált. de a kasztni maga... van ebből 3-4 másik ugyanilyen.
az na1 volt az igazi külsőre, a bukó lámpákkal és az orrba épített csík helyzetjelzővel. az na2-nél kinyírták a bukólámpát fix-re és integrálták bele a többit. az egész orr olyan is lett. csupasz, sivár és arcát vesztette...
nekem egy na2 nsx kell majd, utolsó évjáratból (2005), valahonnan az usa-ból, ott még kapni. megvizsgálni, hogy lehet annak az orrát na1-re visszaépíteni, ha a technika és a szerkezet engedi. type r-t csinálni belőle mechanikusan könnyebb és olcsóbb mint optikailag, mert a lemez alatti alkatrészeket lehet rendelni a sima na2-be is és látványosan olcsóbbak, mint az optikai karbon elemek. továbbá vannak olyan merevítő elemek, amelyeket nem a honda gyárt le hozzá, hanem részben nsx-re szakosodott műhely az usa-ban, na az ér is valamit.
szóval a honda nem az örökséget viszi tovább az én szememben, hanem az nsx nevet használja fel valami teljesen másra. és egy hibrid hajtáslánc, ami magával az elektromotorral is max 400 lóra képes, szupersport kategóriában ma, mikor már minden 600, de inkább 800 le lassan.. nagyon, de nagyon messze van..
no mindegy[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Aladdin
aktív tag
válasz Integra #24529 üzenetére
Szerintem az NSX sosem volt szupersport kategória. Sem árban, sem teljesítményben. Az NSX egyvalamit tudott. Kibaszott jól vezethető autó volt. Nem véletlenül volt hosszú éveken keresztül a Motortrend szerint a "Best handling car". A Hondáék megcsinálták. És azért lett legenda, mert elérhető áron, mondhatni "kevés" lóerővel, szép külsővel csináltak egy iszonyú jó sportgépet. Olyat, és ez céljuk is volt, amit nők is el tudnak vezetni, mert nem kurva kemény a kuplung, vagy a váltó. Sikerült nekik. És most sem céljuk versenybe szállni a lóerőharcba. Biztos tudnának, ha akarnának, de egy Honda név az nem Lamborghini. Nem kérhetnek 40-60-80 milkát egy Honda sportautóért. Húszat kérhetnek, azért 400 lóerő jár. Biztos fasza autó lesz. Én meg drukkolok Nekik, drukkolok Neked, h összejöjjön. Mert akkor összefutunk
-
Integra
titán
-
NoLF
veterán
attól, hogy valaki nem száll be a lóerőversenybe (ahogy sosem tette igazán), még közel sem biztos, hogy nem tud megfelelő autót készíteni
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
BlacKSouL
addikt
És mégis milyen érdekes, ennek ellenére ott az 1.6 szívó 160 lóval, később a sokat szidott 1.8 szívó 140 lóval miközben a konkurrencia 1.8 ból úgy 125-130 körül ment akkoriban.Ehhez jön egy röhögtető fogyasztás.Nem csak a max.lóerő a legtutibb,persze van ahol pénz,adó,lóerő,környezet nem számít.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
MacCaine
őstag
Ebben a kevés lóerő dologban szerintem az is benne van, hogy Japánban nem lehet forgalomban 300 pacinál erősebb autó. Bár ez elég régi szabály, nemtom, hogy azóta változott-e.
-
Integra
titán
ez eleve nem így volt, hanem a japán törvényi szabályozás miatt.
szép meg jó az integrában is a 200le, de 300 kell bele, akkor lesz az igazi. alig várom az új ctr-t, aztán lehet rendelni bele a motort és váltót meg a beépítő kitet. és most végre lesz hozzá gyári kipróbált egységes csomag, nem tuningolni kell valami műhelyben. a motor és váltó súlyára leszek kíváncsi, hogy mennyivel nyom esetleg többet majd. és akkor mehet alá a hozzá illő combos fékrendszer is.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz Aladdin #24532 üzenetére
Igen de ha el akarjak adni akkor lepest kell tartaniuk a zold es nem utolso sorban a mechanikai szabvanyokkal.
Aminek egyenes kovetkezmenye hogy nehez lesz az auto mint a sar :-) ergo keves lesz bele a 3-400 lo... (marmint ha sport kategoriat celoznak vele)New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
stangli
senior tag
Posta Biztosítóval kapcsolatban van tapasztalatotok? Menny időn belül intézik az ügyeket?
-
stangli
senior tag
válasz DeathAdder #24547 üzenetére
fogalmam sincs, szerencsére ez az első esetem... anno aegonnál dolgoztam, a visszajelzések alapján ha nem volt semmi extra, akkor időben kifizetésre került a káresemény...
-
stangli
senior tag
válasz stangli #24548 üzenetére
úgy létszik ha a felelősség nem az övéké, akkor csipkedik magukat, hisz most hívtak, hogy nem náluk van az emberünk biztosítása, annak ellenére, hogy arról nyilatkozott, hogy ott van...
nedudki: ne is mérgesíts, most hívhatom a mabiszt, majd elvileg a saját biztosítómnál kérhetek szívességi kárfelvételt oszt leverik emberünkön...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest