Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
stangli
senior tag
Tudtok valami olcsó gumiszőnyeges kereskedőt ajánlani civic 1,4 -re? 5ajtós, 2004 -es évjárat.
-
!Overdose!
őstag
válasz stangli #24104 üzenetére
Én nemrég rendeltem a tetoboxshop-tól méretpontos Guzu gumiszőnyeget. Nem tudom, hogy mennyire olcsó, mert angol Civichez csak itt találtam. Az elsők rendben vannak, de a hátsók sokkal nagyobbak, mint kellene lenniük.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #24103 üzenetére
én úgyis látlak hamarosan
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vbbb
addikt
válasz Winner_hun #24097 üzenetére
Elhiszem, csak lehet én régóta élek itt idegenben és azért tűnt magasnak az ára. Na meg a válság jah. Meg amúgy is skót vagyok ha ki kell adni valamire.
(#24102) orbano:
Az enyémmel hatalmas szerencsém volt, én voltam az első érdeklődő - korán reggel fent voltam és akkor töltötték fel a hirdetést - utánam majdnem 200-an jelentkeztek volna megnézni. A 2 autószerelő akiket magammal vittem az első 5 perc után mondták ezt vinne kell gyerekek, de gyorsan. Jóval többért is el tudták volna adni, lehet kellett nekik a pénz hamarjában. Ez van.
-
nagyúr
-
plaschil
aktív tag
Tulaj lettem.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
orbano
félisten
-
plaschil
aktív tag
válasz !Overdose! #24113 üzenetére
Skoda FavoritCivic, 96'
Még nem fényképezkedtünk.Érdekesség: a fényképezkedtünk szót aláhúzza a helyesírás ellenőrző... jobb klikk és mit ajánl fel? Hát persze hogy azt a szót, hogy következményeképpen.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
vbbb
addikt
válasz Winner_hun #24109 üzenetére
Nem akarok vitatkozni és igazat is adtam neked. Ha szerinted jó vételt csináltál én csak örülök neki.
A gondolkodásmódommal szerintem nincs semmi baj. Egyébként nem azt mondtam, hogy az autóm milliókat ér hanem maximum a dupláját jó esetben és lehet azt is csak Magyarországon. De részemről lezártam a témát. -
nagyúr
-
vbbb
addikt
válasz BlacKSouL #24118 üzenetére
Ha a kuplung használatot nem nézzük - - a kocsi belseje tip-top ill. minden kis semmiségért elviszi a szervizbe például. Esetleg nem hajtsa szét a motort, nincs házi sufni tuning mert nem egy huszonéves suhanc, nincs szétvágva a kalaptartó és nem szállított cementet hátul meg csirkéket mint Pistabá' vagy nem 5 személlyel járt minden reggel melóba vele?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Tipp-topp? Több kolléganőm bevallása szerint kapaszkodj meg: a férfiak sokkal igényesebb tulajok autóknál.
Én is meglepődtem hogy ezt nők mondták nekem mindenféle szégyenlősség nélkül.
Kuplung-váltó kezelést meg néha a parkolóban is látom hogy nem az erősségük, tisztelet a kivételnek.Szóval én még továbbra sem vágom miért női tulajjal van hirdetve a használtautók fele.
Més que un club!
-
vbbb
addikt
válasz Napfénysüti #24121 üzenetére
Én se így keresek autót elhiheted, csak láttam a tulajdonosi lapot. A váltó meg lett nézve a kuplung cserénél, szerencsére nincs neki baja, jól funkcionál.
Ha meg magam ellen akarok beszélni akkor abból indulok ki, hogy olcsóbb a biztosítás ha a nő nevén fut az autó még akkor is ha a második autóhasználónak a férje - barát, vőlegény - van beírva. Nálunk is így van, az asszony egyáltalán nem vezeti de az ő nevén fut minden.
(Azt most lusta vagyok megnézni, hogy Mrs vagy Ms az előtagjuk a neveiknél.)
Nem értem mi ebbe nekik a biznisz mint ha csak egy ember lenne beírva használónak...érdekes.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
a kocsi belseje tip-top ill. minden kis semmiségért elviszi a szervizbe például.
a kocsi belsejében tündibündi plüsslógók a tükörről, szervizbe akkor viszik, mikor 1) megáll alattuk, 2) nem látnak a vadul világító vörös segítségmegdöglök motorlámpától, 3) felningurulnak/egyik fényszóró sem ég/nincs fék, nem hallja a telefonpartnerét a csörgő, üvöltő, csattogó motorhangtól,/stb
Esetleg nem hajtsa szét a motort
parkoláskor a motor a padlóig nyomott gázpedáltól, és hasonló helyzetben lévő kuplungpedáltól üveghangon visít, ég a tolatólámpa, a kocsi egy tapodtat nem mozdul végül nagy nehezen bakugrásokkal lefulladás határán vagy továbbra is üveghangon, a kuplungot szintén üvegesre pirítva beparkol, nem feltétlenül elsőre.
Vagy hideg motort beindítva, 1 másodpercet sem késlekedve azonnal elindulás, és hideg/meleg motortól függetlenül, a teljes fordulatszámtartományt kihasználva indul.
Alacsony fordulatszámon, de padlógázzal gyorsít, mert azt hallotta hogy úgy nem hajtja szét a motort,, és nem fogyaszt annyit. (de, de)nincs szétvágva a kalaptartó
sosem láttam szétvágott kalaptartót, vagy van, vagy nincs
nem szállított cementet hátul meg csirkéket mint Pistabá'
Ja...és láttál már női táskát belülről? Na hasonlóan elnyeletnek vele bármit.
nem 5 személlyel járt minden reggel melóba vele?
mert amúgy a faszik csakis csapatba verődve autóznak
kötözködés nélkül: kb. 2 ujjamat kell használnom, hogy olyan nőt (átlag, nem versenyző, vagy autószerelő) mutassak, aki amellett, hogy tisztában van az autó alapvető működésével, ennek megfelelően képes eszközként kezelni azt, nem pedig egy rabszolgaként. És még hozzá rutinos is. Lehet hogy előítéletes vagyok, de a tapasztalati statisztikám nem erősíti a nepperszöveget: "nyugdíjas, nemdohányzó középkorú hölgy használta havonta egyszer autópályán és főúton..."
Ettől függetlenül vannak kivételek, meg szerencse, de a női tulajdonos/sofőr szerintem nem kifejezetten előny.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #24123 üzenetére
Páromnak akármikor szó nélkül odaadom az autót mert normálisan vezeti. De zusammen rá nem bíznám hogy tartsa fent. De ott van a nővére aki szerintem kb annyit tud hogy benzinnel megy de azért hajtja a Suzukijukat. Na alóla egy idő után tuti kidőlne még az is.
Kolléganőmnél meg volt a csörömpölős dolog egy Opel Astrával. De azzal úgy volt a csaj hogy megy amíg meg aztán ha lesz pénze majd megnézeti. Mondjuk ő eleve egy rakás fémhalmazt vett azzal a géppel.
Szóval ismerősi körben sajna kevés a pozitív női példa bár az is igaz hogy elég kevés nőt ismerek akinek saját tulajdonú autója van.Tavaly mentünk céges teambuildingre 4-en egy autóval (Opel Zafira). Én hülye a kalandparkban leamortizáltam az ujjaimat így mivel a kolléga ivott (én vezettem volna haza) kénytelen volt az egyik csinos kollegina vezetni. Na azt hiszem többet ő nem fog menni a Zafirával. Szegény autót már én sajnáltam, az a kuplung-gáz-fék kezelés valami brutál volt a német technikának. Előtte kicsit tudtam menni én is vele így azt mondhatom hogy nem nagy ördöngősség a Zafira kezelése mielőtt valaki elfogultsággal vádolna.
vbbb: tuti ki lehet nőtől is jót fogni csak az eladók azt hiszik automatikusan jó vételnek tűnik egy női tulajos autó pedig ez nem mindig igaz.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
BlacKSouL
addikt
válasz xcbiker #24126 üzenetére
A nők átlagos viszonya a technikai eszközökhöz általában tárgyiasultabb, mint a férfiaké. Nem is próbálják megérteni a dolgokat, nem is érdekli őket. Ennyi a titok. (muszáj használniuk és kész...én sokszor élvezetből autózok)
A másik, hogy 90%-os pontossággal meg tudom mondani autózás közben, hogy egy azonos irányban közlekedő autót nő vezet. Nem tudom miért, de ez van.
Mindamellett a nők sokmindenben jobbak.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #24123 üzenetére
+1
Nálam is nagy szám volt, amikor azt mondták, hogy az első tulaja a VTi-mnek egy doktornő volt. Aztán szép lassan kezdett tudatosulni bennem is, hogy ez nem igazán előny, sőt...
Azt amit hidegen művelnek az autóval és az összes pedállal, legfőképp a kuplunggal az valami fantasztikusAzt kell mondanom előbb vennék egy olyan embertől autót, aki pontosan karbantartja és minden apróságra gondosan odafigyel, de gyakran húzza be pirosig a már 200 ezres vti-t , mint egy hölgyeménytől akiébe 100ezer van és jellemző rá az "átlagos női sofőr" jelző ( persze férfi pilóta esetében sem túl gyakori a fentebb említettek)
-
nagyúr
válasz DeathAdder #24128 üzenetére
Én mikor megvettem az autót páromnak elmondtam pár dolgot mire figyeljen (pl hidegen soha ne pörgesse, stb.) és hála égnek nagyon jól megértette. De ami a poén hogy ő is élvezetből vezet sokszor kéri hogy had ő vezessen. Mondjuk nem is baj mert pl így én vendégségben ihatok. Nagyon szereti egyébként a kis VTi-t, igazi Honda fan lett eljár velem találkozókra vannak közös hondás barátaink. Szinte büszke vagyok rá.
Viszont van neki is hibája, a parkolás az nem az erőssége főleg tolatva. Olyankor átadja a volánt hogy inkább én álljak be.
Ja és bizony elforgatja tiltás közelébe ha gyorsítani kell, nem szégyellős.Més que un club!
-
vbbb
addikt
válasz Napfénysüti #24129 üzenetére
Jó neked, én nem tudom rávenni az istennek se, hogy vezessen. Átkozott jobboldali kormányos közlekedés. Na de előbb utóbb kénytelen lesz beadni a derekát.
-
MacCaine
őstag
válasz Napfénysüti #24125 üzenetére
"kénytelen volt az egyik csinos kollegina vezetni."
Melyik?
-
zolynet
veterán
válasz Napfénysüti #24111 üzenetére
áprilisban voltunk 2évesek, picit drágábban vettem, de minél fiatalabbat akartam
sajnos asszonypajtás nemigen akar vezetni, pedig vendégség esetén jól jönne (annyit nem is járunk)tegnap megkaptam Imitől a gyári ablaktörlő lapátokat ,
majd megírom hogy bevált-e, nagyon remélem, 7.5kértxcbiker: látom nagy hsz gyűjtési akcióban vagy
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #24129 üzenetére
Na én ilyen csajt nem ismerek
zén exem nem kapta el soha, pedig olyan szépen kérte Egyszer kapta el a motort azt megelőző nap, hogy eladtam, meg is lett az átka
-
nagyúr
válasz DeathAdder #24141 üzenetére
Mi történt akkor?
Nálam ma is párom vitte el a kocsit mert megy haza fogorvoshoz. Én meg bejöttem busszal dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #24142 üzenetére
Elindulás az ment, de a visszafordulás annál kevésbé.
Hirtelen kilőtte a kuplungot amikor megakart fordulni, megijedt mert megugrott a motor és akkor jött az első fék csutkáig való behúzása. Olyan stoppie-t nem akarok többet az életbe látni Pedig csak egy 125-ös kis Honda nsr volt, de az is elég volt hozzá..Most ugrik be, egy "csajszit" ismerek, akinek oda merném adni ha muszáj lenne, még egy Hayabusát is. Anyámnak sem adom oda szívesen az autót (az a kuplungmunka, ááááá...)
Ezek szerint Te már rátaláltál az igazira
-
nagyúr
válasz DeathAdder #24143 üzenetére
Mikor voltunk Pesten gokartozni arra is próbáltam rávenni de nem merte kipróbálni (még ). De a Hondánál meg alig várja hogy mehessen vele. Hála égnek nincs semmi gond azzal ahogy kezeli. Ha így vesszük akkor igen, rátaláltam.
Més que un club!
-
DeathAdder
veterán
Prelude 5 gen 2.2 VTi-ről vélemények?
Mennyivel minőségibb egy 1.6 VTi-től (ha minőségibb), gondolok itt a váltóra, karosszériára , vezethetőségre, mechanikára, strapabírásra stb..?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Lassan itt a karácsony. meg akarom lepni magam egy új fejegységgel. milyet vegyek? pioneer-ról és jvc-ről jókat hallottam.
A kocsiban jelenleg ilyen összeállítás van:
Elöl: Pioneer TS-H1703
Hátul: Pioneer TS-A6903i
Mélynyomó: DLD 500+
Erősítő: Crunch GPX500.2megyek hifis topicba is hőbölögni
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #24145 üzenetére
más világ. sokkal felnőttebb vas.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #24148 üzenetére
az itr elmebeteg autó, a prelude szerintem az itr-nél is felnőttebb, kiegyensúlyozottabb és kényelmesebb. és abban azért egy 2.2-es motor van, nyomatékosabb, csöndesebb, zajszigeteltebb. és a 4ws elég pöpec benne.
kérdés, hogy hol találni szép, gondozott vti prelüt. szerintem mintha itr-t keresnél hasonlóban.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest