- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Milyen monitort vegyek?
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xcbiker
addikt
válasz zolynet #24952 üzenetére
Nekem is jó lenne megcsinálni ezt, mert csipegeti rendesen... de ahhoz marha sok pénz kellene.
Ha egyszer rám szakad a bank rendelek ek9 dugókat, tengelyeket, szeleprugókat, tányérokat. felújítják a hf-et.
Akkor lesz nagy-nagy bódottá! ... majd eccer!
Addig meg rendet rakok belül. Most szégyen bárkit is beültetni hozzám.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #24950 üzenetére
Biztos azért, mert te nem forgatod meg a kicsikét Lát az néha 3000rpm feletti fordulatot és 6,5L-es üzemanyag fogyasztás felett?
Sajnos én egyre többet, jobban tolom neki ha egyszer-egyszer felhozom a garázsból. Élvezem az erőt.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
BlacKSouL
addikt
Eddig nekem minden éves szerviz között (15-18k km) kb a felső jeltől az alsóig ette le. Idén majdnem 20k km ment bele 1 év alatt, és most jelzett a sárgalámpa. Pálca meg nem ért bele az olajba..! (Castrol Edge FST 0W-40)
Pénteken megy az évesre. 4., 73k km.
Kolléga ugyan 10k km-enként cseréli a 10W-40-es olajat (Total vagy Elf, már nemtom) a Thaliaban, 10 év és 170k km után, és állítása szerint nem változik a szint.
Lehet hogy a Honda a 4 ütemű motorjait még a régi jól bevált 2ütemű módszerrel működteti? Mindenesetre nem ezt várnám. Mondták a szalonban, hogy ez a motor (R18A2) eszegeti, de ezek szerint nem csak ez a típus. Viszont lassan ott tart, mint a 18 éves 1300-as kockazsigánk. Igaz, abban is 80k km voltAláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
Nekem ez a harmadik Hondám, és egyik sem ette sem a vizet, sem az olajat, 8e km-enként szigorúan csere, én forgatom rendesen, ha már üzemmeleg a motor.
Eddig a CTR ezer km alatt nem kajált be semmit, 5w30 Sustina olajból.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #24924 üzenetére
Köszi
Én is gondolkodtam az RS2-n, lehet egyszer ki is próbálom, de most ad08 lesz, ha bele szakadok is.
Kellemes meglepetés ért az anyagiakat illetően az átíratáskor. 195k -t számoltam akárhol is néztem a neten, műszakival és biztosítással együtt, végül 105-nél álltam meg Azt hiszem ezek után megengedhetek egy ad08 -at(#24935) xcbiker - nem fikáztam a vti-t inkább dicsértem, nagy fasság lett volna tőlem ha tényleg fikázni kezdem, mivel tudom, hogy sok büszke VTi tulaj követi a fórumot Ek9 szerintem tuti megfogná 3-asban is, de lehet abban sem érezni, hogy úgy húzna, ahogy honda23 is mondja. Érdekes egy dolog ez a nyomaték, a haverom szaros 2.0 tdi -je úgy húz, hogy szinte kiszakít a valóságból főleg a VTi-m után, mégis félgázból megettem annak idején.. A 320 Nm csupál rendesen, csak a km óra alig akar fölfele vánszorogni
(#24957) honda23 - nekem is a harmadik Hondám, nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki ez az első ami nem eszi az olajat bő 2 ezer km és meglehetősen komoly igénybevétel után még nem hiányzik olaj belőle, igaz a java még hátra van..
Neked nagyon jó, hogy nem eszi az 5W30-as Sustinát, mert az meglehetősen híg olaj, amit valahova a klasszikus 0W20 és 0W30 közé sorolnak. -
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24958 üzenetére
Tudom, hogy híg, a gyári Honda olaj az 0w30 amúgy is, ami benne volt.
Hány km van a ctr-edben?
Ha nem olyan sok, akkor szerintem te is kipróbálhatod.Dízelek semmit nem jelentenek.
Egy kezemen meg tudom eddig számolni, hány autó gyorsult le, ami dízel.
Nagy a nyomaték, azt ennyi.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #24960 üzenetére
Meg fogom kockáztatni én is azt a Sustinát, de csodát azért nem várok.
Eddig nem cseréltem benne olajat, egyelőre még szép sárga benne, de a héten megejtjük azt is. Előző gazdi 5W30-as Edge-vel tankolta, ezt nálam még nem kezdte el enni. Lassan 150 lesz benne, legalább is óra szerint...Engem dízel még nem gyorsult le, benzines is csak egy (még a VTi-t), igaz akkor is az esélytelenség nyugalmával álltam ki ellene
[ Szerkesztve ]
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #24961 üzenetére
Én sustinával járok.
Logo, City, Prelude egyik sem eszi. nem kb 0 hanem 0 a fogyaásom, Imi a tanu rá, ő töltögeti.
Most rászántam magam és a hütőrendszer javítás után eneos kevertet tettem bele, az is makulátlanul teszi a dolgát. .Egy CTR-be nem hiszem hogy ne érné meg a sustina, annyira nem drága, 0w50et gondotlad?
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DeathAdder
veterán
válasz DCI_market #24962 üzenetére
Azért írtam, hogy megkockáztatni, nehogy felzabálja az 5w30-ast ezren, de meg fogom próbálni Mindenképp Sustinát szeretnék, hogy milyet még nem tudom. Van egy 4 literes doboz 5w40-em, valaki nem ajánlja, white és grego szerint meg mehet bele, grego most 0w50-et akar önteni a CTR-be, én meg még mindig nem tudom, hogy mi legyen...
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #24963 üzenetére
Eddig mindenki elégedett volt vele. az 5w40et szerintem egy ilyen motorba ne verd bele, ha gondolod kifizeted a többletet és adok 0w50et, én mindenképp abban gondolkoznék.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
sunny84
senior tag
vegyétek vigyétek 1 jó barátomé a cucc [link]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24961 üzenetére
120-nál volt vezérlés ellenőrzés, csere?
Ez már láncos motor.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #24967 üzenetére
fogalmam nincs, de olajcserekor mindent megnézünk, és amit kell azt cserélünk. Engem sosem érdekelt különösebben a km, ha az autón minden rendben van akkor csak az miatt mert 270 et ír az órában én nem ijedek meg tőle (mondjuk egy dízeltől annál inkább).
Ott van pl a haverom Prelü-je, 460 ezer van benne gyári motorral, minden nap többször pirosig be van húzva, csipegeti az olajat igaz, de -20 ban is gond nélkül indul és nagyon egészségesen dolgozik a motorja, de ott van még anyám 380-as 4gen Civic-je is, az még az olajat sem eszi, igaz nincs is akkora igénybevételnek kitéve[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
sunny84
senior tag
igen , nem tudom mire vágyik majd leinformálom
#24970) Napfénysüt nem csúnya az , csak szokatlan és extrém , de a preludja se szokványos , jó persze a fehér hondámra nem tenném fel
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #24973 üzenetére
Vagy mondjuk úgy; japán autóra nem illik
-
zolynet
veterán
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #24978 üzenetére
Igen, a mi autónk még egy más szellemben épült...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DCI_market
tag
válasz Winner_hun #24978 üzenetére
a logo sem kopik '99 és 190k után.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
BlacKSouL
addikt
válasz zolynet #24975 üzenetére
A 2004-es 235 000 km-es céges Nissan Primera, valamint a 2006-os 240 000 km-es céges VW Passat 2.0 tdi dsg mutatott fel hasonló jellegű kopást. (A passatban konkrétan hámlanak a műanyagokról a ráfújt mattító műgumi rétegek)
A céges 2004-es 7 gen Civic sedanban semmi ilyesmi.
De a szintén céges 2007-es 8 gen. sedanban sem, 170k után, ott csak a bőrkormány fényes.
Az enyémben meg szintén semmi ilyen. Talán a váltógombon lévő rücskös gumibetét a tenyérnél van egy kicsit rücsökvesztett állapotban, de aki nem tudja azt hiszi ez mindig is ilyen volt.Ez hol is készül? J vagy GB?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #24979 üzenetére
ezek az autók még más anyagból voltak. ne felejtsd el, hogy a sebváltód sem valami bőrrel varrt fényes gomb, hanem egy öntött műanyag. nem egy szép darab, ellenben örökkévalóságnak készült. ma már nem tudnád azt a műanyag váltófejet eladni. minőségi bőrre meg nincs pénz... a plüss huzatok is a múlt....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
DeathAdder
veterán
K szériás motor vezérlése esetében, mit illik még cserélni, ha a láncot szeretném?
Látom webshop-okban, van még olyan, hogy "Feszítő és vezetőgörgő", "Vezérműlánc feszítő".. -
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #24985 üzenetére
Hihetetlen, de a vezérlés olyan tökéletes állapotban van, mintha új lenne.
Az olajpupma lánc+vezető+feszítő állapotát még titok övezi, ahhoz jobban bele kellene nyúlni a motorba, én se tudom mitévő legyek.. -
Winner_hun
titán
válasz DeathAdder #24986 üzenetére
Kérdezz rá hogy mikor volt cserélve.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
veterán
felgumizódott
legyemárkészazautóóóóóóóm[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #24988 üzenetére
Azóta felkerültek az új autóra?
Én is megint T1-R -t vettem gyári méretben. kb egy hete vannak fent, a VTi-men is ilyen volt és tökéletesen elégedett voltam vele, viszont erre már kevésnek érzem
Kanyarokban még rendben van, de kigyorsításnál 1-es vége + 2-es folyamatosan helyezkedik az eleje.
Alkalmi áron vehettem, 2012-es gumik, írása szerint In Japan, jó a futása is, én viszont sóher voltam, erre tényleg AD08 kellett volna[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24990 üzenetére
Akkor nálad valami nem kóser, mert nekem tapad, mint az állat...
És új 2011-es gumik csak.
Mondjuk én úgy kezdtem, hogy kormányösszekötők cseréje és teljes futóműbeállítás előre, hátra.
Fogyasztásod mennyi?
Lengéscsillapítókat beméretted? Mert a gyári csak 100e km-t bír, aztán csere Kayabára...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #24991 üzenetére
Lengéscsillapító rendben van, bemérettem.
Nem azt mondom, egy zsír jó aszfalton valószínű nem lenne probléma, de felénk ezeken a vegyes szarokon nem ritka, hogy elkapar, ugyanott ahol a VTi simán ment. Plusz valószínű neked a gyáritól szélesebb gumik azért jobban megfogják.
Kanyarsebesség helyrejött az új gumikkal, nagyon kezes és szépen ráfekszik az ívre, elégedett vagyok a kanyarsebességgel. Féltem valami ott nem lesz rendben mert eléggé helyezkedett a téli gumikkal.
Fogyasztásom vegyes, voltam vele úton + vegyesben 7.6, de volt már 11 is. Mondjuk az a 10l (+/− 1) átlagban nálam[ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #24990 üzenetére
úgy néz ki holnap jön vissza a motor Bejóéktól, így péntek+szombat kezdődhet a legó, mármár látom az alagút végét ... ha megvan már pattannak is le a téli lemezek, mert ugye én még úgy vittem oda h havazott márciusban ... egyébként is kuka az a szett, nem is sajnálom h azokon áll
gummatéma: az advan 048 nagyon feláras, még 15"-ra is, most vett cimbim egyet pályázásra 145kért!
másik haver meg ennek a töredékéért paradát 195/50-ben (talán 15k volt darabja, nem mondom biztosra)Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #24992 üzenetére
Akkor már tuti, cserélték a csillapítókat nálad.
Nálam 10 liter, igaz, vtinél is 10 felett voltam, de van a kettő között különbség, itt alul tudok nyomatékból autózni 4000 alatt.
10,3 liter jött ki folyamatos légkondihasználattal, nagy sebességgel, megnéztem, nagyjából mit megy, sok vtec-kel, ez így teljesen rendben van.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #24993 üzenetére
Múltkor néztem egy intit párezer után, hogy Bejóék full generálozták, hát az valami nagyon szépséges volt. Füstmentes motor, nagyon szépen járt, és még szebben ment Azért kíváncsi vagyok feltéve, ha nem titok, hogy a végén mennyivel állsz majd meg az egész generál költségeivel
Én ad08-at 170k -ért tudtam volna akkor, 17-est gyári méretben, de ami már 1 cm-vel szélesebb futófelületű az 130-140k lett volna. Hát igen ez a gyári méret átka
T1-R viszont ehhez képest is nagyon jó áron volt, a gyári méretű 110k-ban van felszerelve, kvázi muszáj volt ennyiért megvennihonda23 - Engem is nagyon kellemesen meglepett a fogyasztás, rosszabbra számítottam. Amikor összemértük a VTi-vel húztam is a számat, hogy csak ennyi plusz teljesítmény +3-4 literbe fog majd fájni, de nem.
VTi nálam is (az én hajtásommal) 9-10l körül mozgott, szóval majdnem ugyanott van.A nyomatékból autózás 4 ezer alatt nekem mindig elég érdekes dolog. Sokan panaszkodnak ITR-re is, hogy 6ezer alatt úgy megy mint egy "1.4-es astra". Hajtottam én is, és tényleg úgy tűnik sokkal jobban megy alul a ctr. De hogy a VTi-met se egyesben se kettesben se fent se lent se középen sehol nem tudta megenni az is biztos, pedig úgy tűnik tényleg sehogy se megy alul az a kis 1.6-os és múltkor mikor mentem egy 156-os 2.0 twin spark-al azért nagyon kellett a vtec, mert alatta nem igazán húztam el tőle
"megnéztem, nagyjából mit megy" - mit ment? érdekel, mert én szerintem soha nem fogom megpróbálni, de mindenkinek ez a második kérdése az után, hogy megkérdezi mennyit fogyaszt (sok hülye istenem )[ Szerkesztve ]
-
orbano
félisten
válasz DeathAdder #24992 üzenetére
nem lehet hogy egész egyszerűen ennek keményebbre van hangolva a futóműve, ami értelemszerűen szarabbul muzsikál egyenetlen terepen? gondolom nem terep ralira van hangolva a futómű
A vér nem válik VAZZE!™
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #24995 üzenetére
megdobbant tegnap a szívem (újra)
from Japan
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Politika
- Xbox tulajok OFF topicja
- Automata kávégépek
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Call of Duty: Black Ops 6
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest