- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
a Tw magyar GIRO számláit a CIB-nél vezeti.
NEM!
Nyilván nem olvastok egyszerűsített hitelesítő táblát:
Számlaszám első 8 jegye: 12600016
TransferWise Europe SA
1000
Brussels, Marnix Avenue 13-17Tehát a bank brüsszeli. A CIB-nek ehhez semmi köze.
-
RR-13
őstag
Nézd lehet, hogy azért nem látszik már nálad sem a Tw. funkció a Megbízás menüben, mert online csomagban vagy, és akkor ott díjmentesek az utalások amúgy is.
Csak akkor azt nem értem, hogy korábban miért láttad ottA CIB szerint azoknak jelenik meg a Tw. funkció, akiknek van regisztrációjuk a Tw-nél.
Ez alapján viszont mindegy, hogy milyen csomagban vannak az ügyfelek, még ha logikus is, amit írtál.Már csak azt lenne jó tudni, hogy a CIB beszélt-e "marhaságot", mert ha nem, akkor te is újból látni fogod a menüdben a funkciót
"Nemsokára" kiderül..., és addig kár is találgatnia bárkinek. -
cocka
veterán
A CIB-bel kapcsolatban pedig:
Néhány hete pedig én kérdőjeleztem meg, hogy ha pusztán annyi előnye van az embernek belőle, hogy ingyen vagy kedvezőbb áron utalhat be, mint más belföldi forintszámlára, ahhoz miért akarja a CIB ismerni az összes addigi tranzakciódat stb.. Még ha valójában tételesen nem is nézi át senki, de az elvi lehetőség megvan rá, hogy bármikor átvizsgálhassák, hogy te a twn mit csinálsz. Na én ilyenekre nem adok engedélyt semmilyen banknak.
-
sifarr
senior tag
Jézusom, azt hittem ez alapvető. ...
Elhiszem és elfogadom, hogy teljesen tájékozatlan tartasz. De éppen ezért, ha felvilágosítani akarsz, akkor adhatnál egy kissé több információt.Ahogy minden más fintechnél is, meg ahogy minden más webes szolgáltatásnál is általában. Szóval a CIB-es regisztráció továbbra sem állja meg a helyét.
Annyit még én is tudok, hogy a Tw használatához a Tw-nél regisztrálni (számlát nyitni) kell.
De én nem eről írtam. A CIB-es regisztráció azt jelenti, hogy - akinek CIB-es és Tw számlája már van - az első használat előtt és egyszeri alkalommal, a CIB applikáción keresztül felhatalmazást kérsz és adsz "magadnak" a Tw-nél, hogy a CIB applikáció műveleteket végezzen a TW számlád felhasználásával. Azaz indíthass egy devizaátutalást a CIB felületéről, a CIB a Tw-től lekéri a tranzakció minden Tw költségét (átváltás, utalás), és a CIB a költségekkel növelt összeget utalja a Tw számlára, amely lebonyolítja a devizaátutalást. Az egész folyamat pedig a CIB felületén belül marad.
Mindez az RR-13 által linkelt CIB-es tájékoztatóban szépen le van írva.
Nekem úgy tűnik, ezt a tájékoztatót te még nem olvastad el.Onnan esetleg tudhatja, hogy régebben raiffeisenes gyűjtőszámlára kellett beutalni, konkrétan erre: 12010501-01383287-00100001 és kedvezményezettnek kellett a nevét beírni, ... Kapásból két számlaszámot is kapsz HUF-hoz, az egyik arra való, hogy saját magadnak utalj be, a másik meg arra, hogy más utalhasson a számládra.
Ezt nem egészen értem. Te nyitottál már forintszámlát a Tw-nél?
Rögtön két egyedi 126-os számot ad a Tw? Egyet saját használatra, egyet hogy más utalhasson neked? Nem tudom a választ, nekem nincs Tw-m, kipróbálni sem tudom..
Mindenesetre ez a megoldás nekem furcsa, értelmetlen lenne. Egyáltalán nem felhasználóbarát.
Vagy a Rafi-s gyűjtőszámla megmaradt a külsős utalások fogadására, a 126-os pedig személyes használatra?Nyilván nem olvastok egyszerűsített hitelesítő táblát:
Számlaszám első 8 jegye: 12600016
...
Tehát a bank brüsszeli.
A Tw nem bank.
De az "egyszerűsített hitelesítő táblában" nem csak bankok szerepelnek.
Ott van mindjárt az elején a MÁK. Nem bank, költségvetési szerv. De ad egyedi giro számot azoknak is, akiknek van kincstári számlájuk.
De szerepel benne a KELER is. Az sem bank, de van giro száma. Ott a posta is ...A CIB-nek ehhez semmi köze.
Azért erre még térjünk vissza.
Most ennyi.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Valahol leellenőrizhető, hogy a BM-es ECO számlát állították-e be? Appban végigböngésztem a vonatkozó doksikat, semmi utalást nem találtam rá.
-
István89
tag
válasz sifarr #16454 üzenetére
Én egy magyar TW számlát kaptam, nincs másik. Ha azt megadnám mindenkinek, akkor arra lehet utalni bárhonnan.
Amúgy valóban nem CIB-es számla, ezt a TranswerWise is elmondta, hogy azzal, hogy megszüntetik a Rafis számlát még spórolnak is. MNB adja nekik a technikai számokat.
Szerintem a CIB-TW összefonódás, csak annyi lesz, hogy a CIB-nél összekötheted a TW számládat, aztán milyen funkciókat köznek össze, az jó kérdés. A TW ingyen adja az API a saját felületéhez, így azt is el lehet képzelni, hogy teljes értékű TW fiókot fogod látni. Szabályozás alapján ez teljesen megengedett, ezért lépte meg a CIB és a Gránit, hogy nem kell már videóazonosítás számlanyitáshoz. Elég feltölteni a dokumentumokat, mint pl. TW vagy a többi fintech esetén. Muszáj lesz fejlődniük ezeknek a nagy bankoknak, mert kicsit vannak lemaradva.
Én kíváncsian várom a CIB-TW fejlesztését.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
G Pay [link] miatt kellett TW.
És imádok telóval fizetni.Itthon nincs egy normális Banki app, amelyik utolérné a G pay.t
"Simplet min 3x körbe hugyozza"
Vagy 10 év a lemaradásuk
heheBeszereztem egy TW és ha valami nem jön össze B tervnek.
Egy Curve kártyát is.Aztán megcsapott TW sokszínűsége.. Mi mindenre jó
Nem húzgálnak le mint a Magyar bankok.Magyar bankok csak tanulhatnák ezektől.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz István89 #16456 üzenetére
Én egy magyar TW számlát kaptam, nincs másik. Ha azt megadnám mindenkinek, akkor arra lehet utalni bárhonnan.
Én is így gondoltam, de gyakorlati tapasztalatom nincs. Cocka pedig azt állította, hogy 2 számlát ad a Tw.Amúgy valóban nem CIB-es számla, ... MNB adja nekik a technikai számokat.
Nem azt írtam, hogy a Tw 126-os számlái CIB-es számlák.
Nekem az a feltételezésem, következtetésem, hogy a Tw a 126-os számláit a CIB-nél, mint banknál vezet(tet)i. Valahogy úgy - most hasonlat jön -, mint amikor volt még Tesco mobil, külön körzetszáma volt (31), de a Vodafon rendszerén működött.Leírom, hogy miért gondolom ezt.
A Tw nem bank, ezért az ügyfelek nála levő pénzeire nincs betétvédelem.
A Tw is azt írja a garanciáról, hogy az ügyfelek parkoló pénzét megbízható bankokban, a saját pénzétől elkülönítetten tárolja. Ez a Tw-nek pénzbe kerül, mert a bankoknak a nála parkoló ügyfélpénzek költséget is jelentenek, ezeket aTw-vel megfizetteti. (A lekötetlen pénzekre is kell betétbiztosítási díjat fizetni!) Ezt hárítja át a Tw hamarosan a nála sok pénzt parkoltató ügyfelekre.Hogyan realizálódik ez a bankgarancia a Tw esetében? Hogyan egy önálló giro számos Tw forintszámla esetében?
Átutalok 1 milliót a CIB-től egy 126-os egyedi Tw számlára. A CIB-től elindul a számlapénz, de hol landol? Fél évig parkoltatom a pénzt a Tw-nél. Hol parkol a pénzem?
Ha a pénzem a Tw-nél landol, ott parkol, azaz a Tw önállóan vezeti a számlát (mint egy bank), akkor hol a megbízható bank által nyújtott garancia? A Tw nem az. Ilyen konstrukcióra az MNB nem adott volna engedélyt, giro számot.
Ha a Tw-nél landol a pénzem, akkor rögtön átutalná egy bankba, mondjuk az OTP-be? Ekkor valóban teljesül a Tw által ígért banki garancia. Csak éppen mi értelme van fogadni egy utalást a Tw-nek és utána rögtön továbbutalni? Azt végképp abszurdnak tartanám, hogy a Tw mondjuk naponta egyszer rovancsolná a forintszámlákat és a fölösleges pénzt utalná egy magyar bankba. Azután ha később kell, akkor meg vissza.
Az egész így egy felesleges duplikációnak tűnik, ami ráadásul növeli a Tw költségeit is.
Viszont a kérdés egy bankkal való kooperációval megoldható.
Egy banknál kell vezettetni a 126-os egyedi számlákat. Így a 126-os számlák mögött rögtön egy bank van, garanciával. Elintéz mindent, ami a pénz parkoltatásával költségszinten is jár, a költségét pedig átterheli a Tw-re. A Tw pedig kifelé mint önálló számlavezető jelenik meg.
Technikailag, informatikailag ez simán lebonyolítható. És egy ilyen kooporációban mindkét fél megtalálhatja a maga számítását.Beismerem, amit leírtam, az részinfókból levont következtetésen alapuló feltételezés. Lehet, hogy nem így működik. De a cáfolathoz jó lenne konkrét, megbízható infókat felhozni.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Személyesen fiókban, és telefonos ügyfélszolgálat is látja a Bankmonitor "tranzakciós" néven beállított kedvezményt, ami a számlanyitás hónapjától számított 2 évig kell, hogy beállítva legyen azzal, hogy a nyitás hónap végére felkerekítik a kedvezmény idejét.
Nyitás pl. 2020. augusztus 13. Akkor a BM kedvezmény lejárata: 2022. augusztus 31. kellene, hogy legyen.
Fontos, hogy a fenti néven kell megkérdezni a kedvezményt. -
sifarr
senior tag
Az egészben azt nem értem, hogy mi a különbség, ha ...
Mondhatnám, hogy semmi. Illetve mégis van/lehet.
Ahhoz, hogy a Tw-ről lebonyolíts egy devizautalást, előbb a Tw számládra fel kell töltened a pénzt, esetünkben a forintot.
Ezt megteheted úgy, hogy a CIB-ről átutalod a pénzt a CIB-es applikáción keresztül, s utána a Tw applikációból átutalod a devizát valahova. Ez két lépés.
Ha beindul a CIB-es Tw-utalás, akkor csak a CIB applikációba lépsz be, és egy lépésben lebonyolítod a tranzakciót. Ez szerintem kényelmesebb.
De nem kell ezt csinálnod, ha idegenkedsz tőle. Egyszerűen nem kötöd össze a két számládat ezért a "közös" szolgáltatásért, és neked minden mehet úgy, ahogy eddig.
De azt is megteheted, hogy összekötöd, kipróbálod, azután ha tetszik, akkor így használod. Ha pedig valamiért nem tetszik, akkor törlöd a CIB-es és Tw számlád "összekapcsolását", visszavonod a CIB-nél a felhatalmazást, és visszaáll minden a jelenlegi állapotba.A Tw-nek és a CIB-nek másért éri meg ez a kooporáció. Ennek kifejtése hosszabb lenne.
-
RR-13
őstag
válasz K Norbi #16457 üzenetére
A CIB Bank "annyira" "nem húz le" mint talán a többi bank.
A CIB Bank, Bankmonitoros kedvezménye, hozzáállása alapvetően szerintem egyedülálló a bank piacon.Talán a többi banknak is ilyen irányba is el kellene mennie, ha már nagyon sok 0 Ft-os számlacsomagot kivezettek az utóbbi pár évben pl. K&H Zéró.
-
MrPeekaboo
senior tag
Jött frissítés 1 hét után az iOS-es Gránit app-ra, ami mostmár iOS 12.4.8 alatt is rendben működik.
-
Rick4
félisten
Itt is volt ugyanilyen mkb-s sztori, 3 hónap alatt 240K szép apránként, ráadásul usd számlán, szóval a 4500 meg a 2500Ft-ok fel se tűntek pár dolcsinként, pedig volt nap, mikor 8x is volt ugyanolyan vásárlás, 5 ezres határ alatt sms-t se küldenek, honnan kellett volna rájönnöm?
Sajnos a banki tételek, és a késleltetett lekönyvelés valójában átláthatatlanná teszik az egyenlegkövetést, simán megtehetnék, hogy minden mellékes tételt zárolásba tesz, és hó végén vonja le egyben, akár erre lehetne egy 50 ezres kauciót kérni, én meg látom, hogy ha elköltöttem 25482Ft-ot, akkor pont ennyivel változik az egyenlegem. De hogy napi 6-7 vásárlásból még a tranzakciós illeték, sms díj, havi számlavezetési díj, meg időnként kártyadíj is levonódik, az végképp követhetetlenné teszi, max saccolni lehet, és akinek forintról még a napi 3x változó árfolyam függvényében vált euró- usd-re, az végképp megszívta.Úgyhogy idő híján nem is néztem, volt egy kb összeg ami nem volt rajta, de pont egy korábbi konkrét tételt kerestem, és akkor láttam, hogy ott van egy csomó azonos tétel, ami nem volt ismerős.
A banknak persze semmi se tűnt fel semmi, igaz, nagy forgalom volt a számlán, de én szóltam, hogy ez így nem oké, sims bankfiókban panasz, ahol megkapták a napokra lebontott tranzakciókat, és majd a végösszeget is, elszöszmötöltek vele 1.5 hónapot, és visszaadták az egész pénzt.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
tlala
addikt
2020 végén több mint egy hete nem tudok a Cib bankszámlámhoz hozzáférni.
A telefonom frissült Android 11-re (nem visszafordítható), amin a Cib app nem működik. Ezen túl mind a weboldalukon bankolás, mind a számítógépre telepíthető program kizárólag úgy használható, hogy a telefonos appban kér a felhasználó belépési kódot - szóval a kör bezárult.
De a kártyás fizetési jóváhagyás is csak az appon keresztül menne...
A banki ügyintéző csak széttárta a kezét - sem SMS belépés, sem legalább egy üfsz asszisztenciás belépés/fizetés nem lehetséges. A "bankom" azt tudta kinyögni, hogy vegyek egy tabletet, mert fogalmuk sincs, hogy mikor lesz a telefonos app-juk ismét használható.
(A Cib app júniusban frissült utoljára.)
Halott is lennék, ha nem lenne Revolut kártyám - szerencsére a Revolut automatikus feltöltése a Cib kártyáról még működik.
Novemberben jár le a Cib-es kártyám, most jött meg az új, de nem tudom aktiválni sem, bár ez egyelőre nem égető.Szerintetek van erre a helyzetre valamilyen megoldás, vagy tényleg vegyek egy tabletet a Cib miatt, ha hozzá akarok férni a saját számlámhoz?? Vagy több mint 20 év után hagyjam ott a bankot?
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
-
tlala
addikt
válasz István89 #16473 üzenetére
Nem, az SMS-sel kezdtem.
A másik ügyintéző jó ötlet.
Tényleg hihetetlenül tájékozatlannak tűnt a hölgy. Bár valakit megkérdezett, és amikor visszajött, akkor mondta, hogy nincs megoldás. Felvette hibajegyre, "majd visszahívnak".
De megpróbálkozom egy másik ügyintézővel.
Nem is értem, hogy amikor ott ülök egy számítógép előtt, miért az egyetlen és kizárólagos út a belépéshez az, hogy a mobiltelefonomon is legyen internet... -
RR-13
őstag
Az internetes vásárlás jóváhagyása Push üzenetben csak 2020. október 31-től lesz, addig sms-ben érkezik a jóváhagyó kód.
Van más megoldás:
A banki felületekre Hard Tokennel történő belépés is lehetséges, igaz az eszköznek regisztrációs (igénylési) és havi díja van.
Nem értem, hogy ha ott voltál egy fiókban, akkor miért nem kértél, vagy ajánlott fel az ügyintéző Hard Tokent
Így van lehetőséged hozzáférni a számládhoz, másképpen is.
Át kell szerződni Hard Token belépésre, amíg megcsinálják az android 11 támogatást.Egyébként én letiltottam a telefonomban a frissítést, és még az android 10-esre sem engedtem frissíteni, a 9.1-et, a 11-es meg nagyon új még...
Ezek szerint a telefonod nem Huawei, mert azon meg vissza lehet állítani hivatalosan, a korábbi rendszert.A CIB Bank persze azért "hibás", hogy nem írta ki a Play áruházban, hogy az android 11-el problémák vannak még.
Azért meg főleg hibás, hogy "nem is tudnak róla".[ Szerkesztve ]
-
tlala
addikt
Köszi.
Nekem már nagyon régen push üzenetekben jött az engedélyező kód (de szerencsére az automatikus Revolut feltöltésekre nem kell kód...).
Amikor a hölgyet direktben kérdeztem, hogy átállhatok-e sms-re, akkor egyértelmű "nem" volt a válasza.Csak a Cib24-en beszéltem telefonos ügyintézővel.
Erről a hard tokenről nem is tudtam, hogy létezik, a hölgy sem említette.
Hetek óta írják az emberek a Cib-es app alá a Play áruházban, hogy nem megy Android 11-es alatt. A bank a többi friss bejegyzésre reagál, az Andoid 11-es bejegyzésekre nem, még egy "Türelmüket kérjük" bejegyzésre sem telik tőlük.
A weboldalukon sincs egy szó sem a problémáról (az ügyintéző hölgy sem tudott róla - bár ő gyakorlatilag semmit sem tudott).[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Egyébként én letiltottam a telefonomban a frissítést, ...
Ez a bölcs eljárás!
Ha a frissítéskor az Andriod főverzió újul (9->10, 10->11), akkor érdemes várni legalább egy hónapot. Ezalatt kiderül, hogy a használt programokra elkészültek-e a kompatibilis verziók.
Ha az embernek vannak kritikus fontosságú applikációi, akkor az óvatosság különösen kikerülhetetlen.Egyébként a 9-ről 10-re már nyugodtan válthatsz.
-
RR-13
őstag
Igen láttam én is a kb. 3 friss bejegyzést az android 11 hibáról, és valóban "nem tudtak róla", értetlenül álltak előtte a CIB-nél..., ami azért is furcsa, mert tényleg többen is jelezték hetekkel korábban már.
Nyugodtan kérj Hard Tokent, és kérd, hogy írják jóvá az igénylés díját, mert nem tudsz belépni az Android 11 alatt az eszközödbe, és ez nem a te hibád.
Jóvá "kell", hogy írják a díjat, és amíg nem működik Andorid 11 alatt, addig majd a havi díjakat is kérd, hogy írják jóvá. -
RR-13
őstag
Az alábbi mondatodra azt gondoltam, hogy fiókban voltál benn személyesen, nem azt, hogy telefonon tárta szét
"A banki ügyintéző csak széttárta a kezét"SMS-es belépés valóban nincs a CIB-nél (sajnos).
Mondjuk a Hard Tokent adhatnák díjmentesen az ügyfeleknek. -
-
alakesh
tag
válasz G.I.JOE #16492 üzenetére
"Végtörlesztés esetén a kölcsönügylet lezárása csak a végtörlesztéshez szükséges összeg és a végtörlesztési nyilatkozat hiánytalan rendelkezésre állása esetén, legkésőbb a következő
banki munkanapon teljesül."Akkor ha minden rendelkezésre áll, ez alapján a következő munkanapon le kellett volna zárni. Sajnos Ersténél tapasztalat, hogy a fióki ügyintézésnél össze-vissza kavarják a dokumentumokat, így nem lennék meglepődve ha nem lett volna rögzítve. Ha a visszahívás nem történik meg, akkor mindenképpen panasz, bár ott is szeretik kimaxolni az ügyintézési időt...
-
-
cocka
veterán
Nyugodtan kérj Hard Tokent, és kérd, hogy írják jóvá az igénylés díját,
Soha nem is vonták le. Szerintem csak elrettentésként van a díjszabásban, hogy senkit ne motiváljon a váltásra. Olyan mint a pénztárnál a pozitív csalódás: néhány esetben a feltüntetett ár helyett kevesebbet vonnak. És sokan nem ellenőrzik, csak látvány alapján.
Amennyiben jól emlékszem neked Hard Tokened van a CIB-nél.
Jól emlékszel.
Mellette a Mobilappba is be szoktál lépni?
Egyrészt minek? Másrészt, az átszerződéssel törlődik a mobilapphoz való jogosultságod. Ha meg elkezdesz online "visszaszerződni", akkor meg valószínűleg a folyamat végén meg a hard token nem fog működni. Szóval ha már bebattyogtál egy hard tokenért a bankba, akkor lényegében lemondtál a mobilapp használatáról. A CIB Bank online-hoz (webes felülethez) és a CIB Internet Bankhoz továbbra is hozzáférsz. Meg van valami ebróker meg üzleti lópikula, azokhoz is.
A bejelentkező felületen látható a withKEY funkció?
Ha már be vagy regisztrálva biztosan. De mi a francnak withKEY, ha tokened van? A token gyakorlatilag a withkeyt helyettesíti.
És, ha igen akkor az nem működik, mert Hard Token szerződésed van?
Ahogy írtam. Szerintem még ha van is épp érvényes regisztrációd a mobilappba és épp be vagy jelentkezve, mikor a bankban hard tokenre átszerződsz, az a bejelentkezés/regisztráció onnantól kezdve érvényét veszti és valószínűleg ki is dob. De mivel engem ez az egész mobilappos bohóckodás nem érdekelt a továbbiakban, én nem fogom ezt vizsgálgatni, hogy de hátha mégis, azt utána meg azért telefonálgassak vagy menjek be újra, hogy a hard tokent használni tudjam. Kezdetben 299/hó volt a díja, most már 340. Előnye viszont, hogy nem vagy kitéve örökös kompatibilitási problémáknak meg "már megint nem lehet belépni" és hasonló problémáknak, amikről örökösen óbégat a play store-os társaság.
Mondjuk a Hard Tokent adhatnák díjmentesen az ügyfeleknek.
Ez olyan, mint a UPC-nek a hülyesége. (Fizess a boxért, a HD tartalmakért stb.. azt azért a sok lóvéért cserébe, amit havonta kapnak ingyen kéne adniuk) Kíváncsi lennék, hogy mennyi a valós ára egy ilyen tokennek. Tegyük fel, hogy legrosszabb esetben kerül mondjuk 10 ezerbe. Akkor ha egyben kiperkálom és használom amíg lehet, hogy utána ne vonogassanak havi díjat, az miért gázabb szerintük, mint havonta fizetgetni? Ráadásul lehet, hogy a 340-ekkel összesen nem fizetnék 10 ezret, mert lehet addigra megszüntetik. Akkor? LOL
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Azt éppen nem állítom, hogy megéri átszerződni a 0 Ft vs. 340 Ft miatt, de akinek fontos a megbízhatóság, hogy bármikor láthassa az egyenlegét, bármikor tudjon utalni és hasonlók, annak érdemes. Meg ha a világlátásod nem egy okostelefonra és/vagy tabletre korlátozódik.
Az ilyen push hülyeségek meg nem érdekeltek soha, a cib mobilbank volt az első amit lemondtam, mert egyszerűen irritált, hogy dugig van a telefonom a cib smseivel és azonkívül, hogy drága is, kb. semmi előnyöm nem származott belőle, mert ahhoz elég gyakran nézek a netbankon keresztül a számlámra, hogy meglepetés érjen.
-
RR-13
őstag
"Ha már be vagy regisztrálva biztosan. De mi a francnak withKEY, ha tokened van? A token gyakorlatilag a withkeyt helyettesíti."
Nyilván tudom, hogy a withKEY helyett van a Token, csak kíváncsi voltam, hogy a funkció látszódik-e az alkalmazás felületen, és ha igen mit ír ki, ha ott próbál valaki jelszót generálni.
Valaki mondta, hogy a Token szerződéssel a mobilapp hozzáférés megszűnik, és nem akartam elhinni, mert logikátlan.
Ugyanis a mobilappnak egyéb funkciói is vannak mint az internetes belépés, átutalás stb. jelszó generálás, ezért teljesen érthetetlen számomra, hogy miért nem léphet be az alkalmazásba az ügyfél, ha Hard Tokenje van.
A logikus az lenne, ha a mobilapp alap funkciói, mint pl. egyenleg, számlatörténet stb. elérhetőek maradnak, és nagyon maximum csak azok a funkciók nem működnek ott, melyekhez jelszó generálás kell.
Illetve azok is működhetnének szerintem, mert a Tokennel oda is tudnál generálni egy jelszót az appba, azt kész.Szóval ezért tettem fel a kérdéseket.
És a Token nem helyettesíti a mobilosságot, hogy útközben is tudj utalni akár a telefonodról stb., mert így csak az online bank felületről tudsz, és a mobilosság meg szerintem sokaknak nagyon is kell manapság.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest