- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kaptam ma egy SMS-t Erste Banktól egy bevezetésre kerülő szolgáltatásról: Azonnali könnyített törlesztés
A lényeg: vásárlás esetén már a POS terminálon bejelölheted hogy az adott vásárlást "minikölcsönnel" szeretnéd fizetni. Kíváncsi vagyok erre.
Az Erste Bank egyedülálló szolgáltatásával Mastercard és Maestro betéti kártyájával intézett – POS terminálos vagy internetes – vásárlásai összegét több egyenlő részletben, a folyószámla-hitelkeretének kamatához képest alacsonyabb kamattal fizetheti vissza.
(THM: 23,69%, kedvezményes THM a 2020.12.31-ig alkalmazott kamattal: 5,75%)
A szolgáltatás legkorábban 2020. augusztus 17-től érhető el."Amennyiben rendelkezik hozzájáruló nyilatkozattal és vásárlása összege eléri a Hirdetményben meghatározott minimum összeget, a Bank előzetes döntése alapján a vásárlás során a POS terminálon vagy az online fizetési felületen megjelenik a részletfizetésre vonatkozó konkrét ajánlat.
Ezen ajánlatot azonnal elfogadhatja, igénye szerint módosíthatja a futamidőt, vagy elutasíthatja a részletfizetési lehetőséget (ebben az esetben a vásárlási tranzakciót normál, egyösszegű vásárlásként könyveljük).
Jóváhagyás esetén a részletfizetési szolgáltatás részleteit a soron következő számlakivonatban írásban is megerősítjük."[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
RR-13
őstag
válasz radi8tor #15501 üzenetére
Üdv. a Topikban.
Köszi a megosztást.Ez egy új dolog lesz, és én is kíváncsi vagyok rá, hogy a valóságban, hogy fog működni. A minimum összeget egyelőre nem találom.
Talán fontos infó, hogy folyószámla-hitelkeret kell, hogy legyen, nélküle nem működik a szolgáltatás.
Valamint:
"A szolgáltatás igénybevételéhez a folyószámla-hitelkeret szerződésben szereplő Adós, illetve amennyiben van Adóstárs, úgy az Adós és Adóstárs együttes, külön hozzájárulása szükséges"
Forrás.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Sanyi.mTs #15484 üzenetére
Akkor kér, ha túlléped a 150 eurós költési limitet.
merqree: aki ezt kitalálta az orálisan elégítsen ki egy kaktuszt.... hogy miért nem jó, ha beszkennelem....
Ez kb. minden más appra is vonatkozhatna, ahol nincs se szkennelési, se képfájl feltöltési lehetőség. De biztos azzal magyarázzák, hogy nekik a pillanatnyi állapot kell.
Brave_86: kártya sem kell hozzá.
Ez az OTP-nél egyszerűen túl nagy elvárás. Tudtommal kötelező valami kártyát kérned, mert ők csak a saját rugalmatlan csomagjaik szerint képesek gondolkodni. Anno mikor OTP-s voltam, ha valahányszor ügyintézni kellett menni a bankba, akkor mindig rá voltak mozdulva a bankkártyára. Az volt az ügyfélazonosító vagy nem tudom. Ha kártya nélkül mentél, akkor hiába mentél kb.
-
RR-13
őstag
A
Gránit BankTopik ajánlása, a mai nappal TÖRLÉSRE került az összefoglalóból!Az összefoglalóban jelenleg hagytam erről infót, de kérdezném a Topik lakókat, hogy ki szavaz arra, hogy ebben a formában maradjon ott, vagy teljesen törlésre kerüljön a törléses bejegyzés is?
Augusztus 13-án történik meg a "végleges" módosítása.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Én amiatt meghagynám, mert például egy külföldön dolgozó magyarnak, akinek csak a néha-néha hazajövéshez kell, NINCS ALTERNATÍVA. Nem tudok másik OBA biztosított számlát, ami feltételek nélkül elviselhető éves költséggel fenntartható.
A Gránit Digitális, az éves kártyadíj áráért biztosít magyar folyószámlát OBA biztosítással feltétel nélkül, ami sokaknak jól jöhet.
-
merqree
őstag
Alapvetően bent hagynám, azzal az apróbetűs résszel, hogy a hétvégi malőrt pár szóban összefoglalva leírnám. Mert a hétvégi malőrt leszámítva én elégedett voltam/vagyok.
Persze, teljesen amatőrként kezelték a helyzetet, amiért hatalmas fekete pont jár nekik, de amikor működik a rendszer, akkor pl én imádom, hogy el tudok mindent intézni online.Szóval a részemről szavazat arra, hogy maradjon.
-
merqree
őstag
válasz radi8tor #15508 üzenetére
Nem saját tulajdonú a magyar számla ahova utalod a HUFot, ezért nem lennék biztos abban, hogy (állami) dolgozók esetében (is) elfogadják. Feleségem köztisztviselő, de meg sem fordult a fejünkben, hogy TWre kérjük a fizetést.
A mi utalási szokásainkat figyelembe véve "drága" lenne. -
merqree
őstag
Tényleg az zavar(t), hogy bármit próbáltam (mennyezeti lámpa, zseblámpa (saját, nem a telefoné)) egy "csúcskategóriás" telefonnal képtelenség volt éles képet (makrót) csinálni a dokuemtumokról. Ha meg a frontkamerát használtam, akkor meg tükörkép volt, ergo "olvashatatlan".
Ha csak simán a fényképező alkalmazást használom, akkor meg tökéletes képet készít a telefon. Szóval sz.r a bankmonitor által használt multimédiás "plugin". -
aktív tag
válasz merqree #15512 üzenetére
szintén ugyanez... tegnap éjjel csináltam végig, hát azt a krvnyázást ami kijött közben
végül fürdőszoba, fényár, tükorre rögzítve volt az egyetlen pont, ahol bezöldült a kép a végén... addigra végigmentem én is minden helyiségen / fényforrás-kombináción... kb. 1 óra volt csak a 3 nyomorult fénykép persze a teló saját kamerájával még a hajszálkarcok is élesek voltak.
(hagytam én is a végén egy kedves megjegyzést a folyamat értékelésénél... )
[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
Balf. vagyok, mondd ki
Kétszer próbáltam, vasárnap, és hétfőn (miután nagyon kedvesen felhívtak, hogy próbáljam meg újra).
Mivel ugyanolyan képek készültek tegnap, így írtam egy emailt, hogy köszönöm nem kérem. Majd ma felhívom őket, mert van arra mód, hoy bemegyek a CIBhez és úgy kötöm meg a BM ECO számlát. Legalábbis én így értettem tegnap azt, amit a telefonban a nagyon kedves BM ügyintéző mondott. -
RR-13
őstag
válasz ratcache #15513 üzenetére
Nem értem én ezt...
Van még pár bank, ahol nem olyan egyszerű ez a személyi igazolvány bemutatása, fényképezése, nehogy azt gondoljátok, hogy mindenhol egyszerűen megy.A CIB BM ECO új rendszere nem régen került bevezetésre, adjatok kis időt nekik, hogy legyen tapasztalat, biztos javítani fogják az eljárást, de ne feledjétek, hogy az akkor is egy teljesen ingyenes lehetőség, ami akkor is egyedülálló a piacon, ha "kell" a 107 ezres bejövő utalás hozzá.
Pl. mi az MKB videó számlanyitást ketten, 2x próbáltuk meg (4x30 perc ment rá) mind a 4 esetben elutasították az online számlanyitási igénylésünket levélben, mert a PC-én történő kamerázással nem felelt meg nekik a személyiről a kép, amit ŐK csináltak, és így ennyibe is maradtunk 1,5 éve az MKB-vel.
-
UHHH
senior tag
Nekem is sikerült elsőre a BM CIB ECO, de nehezen kaptam operátort, na meg előtte be akartak hívni személyesen a bankba. De addig reklamáltam, míg nem lett videochat-es regisztrációm. Gyorsan és flottul ment a videochat, elégedett voltam az ügyintézővel is.
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
RR-13
őstag
válasz merqree #15516 üzenetére
Természetesen nem a Te hibád, de kezdem "kicsit azt érezni", hogy jobban "kiverte" ez Nálatok a biztosítékot, mint a Gránit kb. 3 napos (egyedülálló), fejetlensége, "ámokfutása", amit nem tudtak kommunikálással kezelni.
Igazad lehet nem vitatom, és jelzem ezt a BM-nek.
Azonban adjatok kis időt a BM-nek, hogy javítsa ezt is, lehet nem az összes telefonnal kompatibilis még a plugin, de többen jelezték, hogy elsőre sikerült már.
-
aktív tag
válasz merqree #15515 üzenetére
hát akkor lesz benne pár meglepi
az elején még én is láttam a villogó rec-et, de aztán a vörös köd eltakarta
amúgy azóta pont most engem is hívtak, hogy még így is homályos, szóval újra neki lehet futni. kedélyesen elbeszélgettünk a BM-es sráccal, nem volt semmi gond, ő is türelmet kért mert friss a rendszer, de kaptak már erről sok visszajelzést és köszönik is. rajta vannak...
-
RR-13
őstag
válasz ratcache #15524 üzenetére
Neked is írom, hogy minden bank rögzíti az ilyeneket, de kikérheted 1 évig, mert minimum addig kötelesek őrizni a videó anyagokat.
Díjmentesen el kell küldeni részedre, ha kéred, és DVD-n fogják elvileg küldeni postán.
Mi az MKB-nál kikértük a felvételeket, ha már számlát nem nyitottak nekünk videón. -
dptrsk
addikt
UHHH, ha jól emlékszem nem a Bankmonitor videós szolgáltatásával nyitotta, hanem a CIB saját videobankján keresztül, külön kérésre.
UHHH nyitása után került bevezetésre ez a BM-es videós nyitás.
Velem pedig a bankfiókban akartak videóval nyittatni, ami előtt még mindig értetlenül állok, hogy minek kellett bemenni, mikor a BM-es jelentkezéskor kiemeltem, hogy videóbankon szeretném, de elutasították, hogy személyesen kell. (kevesebb papír, de minek bemenni, ha utána ugyanazt csinálja, mint amit én otthon is meg tudtam volna...) - ja és a slussz poén, hogy miután nem kaptam kb. fél órán át videós ügyintézőt végül személyesen nyitotta meg...
Az én nyitásom után került bevezetésre a BM-es online nyitás, így azt még nem választhattam.
[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
"Gyors váltás, mert tegnap óta mintha "visszapártoltál" volna a Gránit mellé? "
Neeeem, már beküldte ismerős a Raiffeisennek az ajánlást, a BM CIB ECOnak lehet, neki futok mégegyszer, laptopról."A Gránitot nálam egy darabig nehéz lesz überelni ".
Ezt arra értettem, hogy a BM videos elégedetlenségem messze nem olyan mértékű, mint amit a Gránit irányába érzek. -
aktív tag
eddig csak Gránittal és Revoluttal van tapasztalatom online nyitás terén, mindkettő flottul ment.
nem arról van szó, hogy most emiatt a CIB-et vagy a BM-et szidnám, az alkalmazással van csak bajom - ettől még még maga a konstrukció és a folyamat továbbra is szimpatikus és pártolandó számomra.
a biztosítékot az vágta ki, hogy egyértelműen a kamerakezeléssel vannak gondok és az egyik legnagyobb gyártó felsőkategóriás készülékével nem használható. nem szeretek béta tesztelő lenni, ha éles üzembe ilyen fejlesztést adnék ki, akkor nálunk levágnák a...
és nem, nem überelte a Gránit sorozatos bénázását, mert az menthetetlen kategória nálam
-
LógaGéza
addikt
válasz merqree #15530 üzenetére
Én laptopról csináltam, a titok, hogy nem kell annyira közel tartani, ha távolabb van, de olvasható, akkor elfogadják.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15526 üzenetére
Nála "egyik, addig bevett eljárás sem volt igaz", mert a BM CIB ECO-t végül "engedték" neki megnyitni videóban a CIB-nél, a személyes megnyitás helyett.
Javasoltam neki, hogy regisztráljon újra a BM oldalán, és másik várost adjon meg, másik fiókot, és írja bele, hogy otthonról szeretné megnyitni.
Az első bankfiók nem engedte neki, de a második regisztrációban megadott bankfiók igen.És mivel BM számlát nyitott online, ezért örültem, hogy van most pozitív visszajelzés is erről, és most a BM-en volt a hangsúly.
Igaz az online BM számla nyitása CIB rendszerében történt még valóban, de én arra is értettem, nem a BM-es közvetlen nyitásra.Írtam is, hogy" mert biztos a BM is olvassa ezeket a tapasztalatokat, és a CIB is."
Megjegyzem, hogy te is megtehetted volna a fenti újraregisztrálást, hogy otthon nyisd meg a BM-est.
UHHH elvileg július 03-án nyitotta meg végül második körben a BM számlát.Te meg június 30-án regisztráltál a BM oldalán, amikor erről éppen itt beszéltünk a Topikban, majd ha jól számoltam te is július 03-án nyitottad meg a számlát a CIB-nél.
Valamiért pont akkor "nem jártál" erre a Topikban, amikor UHHH megnyitotta a számlát és beírta ide.
[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
válasz LógaGéza #15532 üzenetére
Ezt gyorsan tegyétek be az összefoglalóba, szerintem.
Az a félrevezető a dologban, hogy kifejezetten kéri, hogy az okmány 4 sarka legyen a kijelölt területen belül. Mérnökként (remélem, nem bántok meg senkit) azt értelmezem ebben az utasításban, hogy fedjem le úgy a kijelölt területet, hogy benne legyen az okmány, és ne csak egy részén legyen a kijelölt területnek[ Szerkesztve ]
-
addikt
kicsit megint kötözködni fogok, bocsánat
bő másfél napos volt a teljes leállás és a fejetlenség. reggelre már csak a túlterheltség probléma maradt, amit viszont már kb. rendesen kommunikáltak és még mindig kinn van róla az üzenet, ami megintcsak korrekt, tekintve hogy mára megint túlterhelt a rendszer (tegnap este tízkor minden flottul és gyorsan ment már, látszik, hogy munkaidőben próbálja mindenki megcsinálni, amit tegnapig nem tudott).
szóval egyfelől nem volt 3 napos a leállás és a fejetlenség, csak másfél, viszont más szempontból meg még mindig megy az óra, hiszen továbbra sem rendeződött a helyzet 100%-osan.de ettől még amit a hétvégén alkottak az szörnyű volt, minimum egy rohadt nagy bocsánat kéréssel tartoznak és az, hogy "hétvégi karbantartásnak" hívják az nem kicsi ferdítés. az épületükben volt karbantartás, amit ők csinaltak az már (vész)helyreállítás volt, nem karbantartás.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
UHHH
senior tag
Szóval addig reklamáltam RR-13 tanácsára, míg bevezették a CIB BM ECO video nyitást!
A gránitbankhoz meg annyi a kommentem, hogy WTF?! Kicsit gondolják újra és az adminisztrátorokhoz vegyen fel olyat, aki már látott olyat, aki tudja a magas szintű rendelkezésre állást!
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
RR-13
őstag
Hááát most erre mit mondjak
Ezt írtam "kb. 3 napos", és azért, mert a szombat délelőttől, hétfő délig, nekem ez minimum! 3 megkezdett nap volt.
Szerintem nagyon nem tévedtem.
A tegnap kirakott jelentősen elkésett "tájékoztatásuk" szerintem egy "mellébeszélés", nyugtatás a usereknek, mint ha egy tényleges megoldási leírás "lenne"...
És pont a ti hsz-eitek alapján szerintem nem tényleges megoldás, vagy próbálkozás, mivel gondolom tegnap, és ma sem "szaladtak" el venni egy szervert, vagy akármit azért, hogy "gyorsabban menjen" a tömeges belépés stb., ahogy ők fogalmaztak:"Dolgozunk a gyorsításán, türelmüket és megértésüket kérjük!
Ráadásul ezért "dicsérni" őket, hogy korrekt a jelenlegi kiírásuk
Szerintem egyáltalán nem az, inkább "terelés", és ezt a korábbi KI NEM RAKOTT tájékoztatások miatt fogalmaztam így meg.Talán valaki egyetért majd velem.
És ne menjünk bele jobban szerintem, én elfogadom, hogy részben véded őket, én nem úgy gondolom a mostani kiírásukat sem, és egymás véleményét tartsuk tiszteletben. Köszönöm szépen.
Szerk:
Viszont, amit a második részben írtál teljesen korrekt volt, és egyet is értek vele, és örülök, hogy reálisan látod ezt a részét a dolgoknak:"de ettől még amit a hétvégén alkottak az szörnyű volt, minimum egy rohadt nagy bocsánat kéréssel tartoznak és az, hogy "hétvégi karbantartásnak" hívják az nem kicsi ferdítés. az épületükben volt karbantartás, amit ők csinaltak az már (vész)helyreállítás volt, nem karbantartás."
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Nem akartam írni, de kb. ez történhetett.
A nyitásod után kb. 8 nappal bevezették a BM közvetlen online számlanyitást.A hsz-ed második felével teljesen egyetértek.
Nincs mit védeni rajtuk, minden szinten túlléptek egy határt.
(nálam így is, hogy nincs számlám)Amennyiben a CIB-nél kb. ugyanilyen lenne, akkor is így vélekednék. Viszont 20 év alatt soha nem tapasztaltam ennyire amatőr, és fejetlen hozzáállást.
Már a "csak" facen történő "kommunikálás" is egy amatőr húzásuk..., de azt nem is nevezném kommunikálásnak.Láttam a vezetőségről egy képet mintha "családi" vállalkozás lennének.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #15536 üzenetére
Nem kellett kitölteni a "négy sarkot" a képnek, de erre már rájöttél akkor ...
Mondjuk így is érthető, ahogy Te értelmezted, de ilyenkor mindent ki kell próbálni, nem 3x ugyanazt
Lehet tényleg érdemes berakni az összefoglalóba...
Az a rész még úgyis szerkesztés alatt van.... 13-án fejezem be.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Szombat 12:00 - hétfő 03:00 ez ~1 nap 15 óra
Nem tudjuk mikor indult el pontosan, de vegyük alapul az itteni első észlelést, hétfő hajnali 3 az első komment, hogy megy, hétfő reggel 5-6kor is ment.Azaz az üzemzavar miatt maximum 1 nap és 15 óra leállás volt.
Hétfő napközben már túlterheltség miatt akadozott az elérhetőség, ami nem az üzemzavar része, hanem az utóhatása...
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15544 üzenetére
Az 1 nap 15 óra az majdnem 2 teljes nap... kb.
És 3 megkezdett napról beszélünk, ami 3 napot érintett, és még most is érint!
És ne vegyük alapnak az itteni első észlelést ezért:
"A telefonos ügyintéző most elismerte, hogy több mint 24 órája elérhetetlen a rendszerük."
Bejegyzés: 2020-08-09 11:47:34
Közben megtaláltam azt a hsz-t, és már reggel 7:39-kor sem volt áram az irodaházban, ahol a Gránit is van.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
"Ez viszont sok más dolgot is felvet, hogy nem "csak" az áram karbantartás miatt voltak a problémák, mert az elvileg csak szombat 14 órakor kezdődött!" - Ez törölve lett a 15545. hszből.
Szombat 14:00-re le kellett állítani az érintett rendszereket, hogy ne az áramszünet csapja le, esetlegesen adatvesztést okozva...
Ezek alapján amikor a CIB tartott 22:00-03:00 leállást, akkor az egy 2 napos leállás volt?
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz dptrsk #15546 üzenetére
Kicsit rosszul vannak az időpontok, szombat reggel (2020-08-08) 08:00-ra kellett leállítani mindent (akkor ment el az áram), és 14:00-kor kezdődhetett meg a Powerup. Ez volt a hivatalos forgatókönyv, viszont olyan ~13:00 körül már volt áram az épületben.
Tényleg nem kéne többet írnom erről...(#15545) RR-13
Akkor vasárnap volt már[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
RR-13
őstag
válasz LógaGéza #15548 üzenetére
Igen, én is azért vettem ki a hsz-emből, de beidézte..., és sajnos összekevertem a dátumot, igen...
Mindenesetre köszönjük a pontosítást, mert ez sok mindent megmagyaráz, és lényegében szombat reggel nem 7:39-től nem volt áram, hanem "csak" 8:00-tól, és ez a lényeg...
Akkor csak 21 perccel téves a fenti linkelt hsz-edre írt reakcióm.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz ratcache #15531 üzenetére
köv. kör sikeres
szerintem a képek konkrétan rosszabbak lettek mint az előző próbánál, de ők tudják
egyébként direkt figyeltem, az a kérés, hogy illesszük a sarkait, szóval ezt nehéz máshogyan értelmezni.
a lényeg, hogy megy úgy is ha kitölti teljesen a keretet és még azt is el tudom képzelni, hogy náluk máshogy látszik az eredmény, mint a képernyőn megjelenítve...
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen