- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Androidos fejegységek
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
István89
tag
Számomra az a furcsa, hogy az ebank alkalmazásban van üzenteknél netbank kategória. Miért nem lehet oda küldeni a netbankos karbantartós értesítéseket? Nem sokszor lépek be, csak ha kell a PDF számlakivonat, így ezekről lemaradok, igaz a főoldalra kiszokták írni, de ugye most az se megy.
A facebook oldaluk meg kb bemutatóterem jellegű. Volt lehetőség régen a facebookon véleményt, csillagokat osztogatni, amíg nem jöttek a negatív kommentek, addig nem is kapcsolták ki ezt a lehetőséget. Tényleg értetetlen, hogy miért nem tesznek ki egy bejegyzést, hogy hiba van a rendszerben és tovább tart a "karbantartás". A komment törlés pedig vicc, mert nem voltak olyan durvák.
Visszaolvastam a kártyás elutasításokról. Én olyan 1,5 éve vettem észre, hogy egyre gyakoribb ez a jelenség a fizikai kártyával. Nem találtam erre magyarázatot, de 2013 óta vagyok ügyfél és addig nem nagyon volt gondom ezzel. Lehet a kártya nem tökéletes, de más gránitosnál is előfordult már, sőt ugye itt is olvastam erről. A legutóbb a Diginél jártam így, ott 6x került terhelésre az összeg, de csak 4 elutasító papírom volt. Elküldtem nekik és törölték rögtön, de volt hogy csak a sablon üzenetet küldöm és már törölték is. Legalább gyorsan reagálnak.
Viszont a mobilfizetés, az mintha stabilabb lenne. Az új mobilomnál sokkal gyorsabb is a fizetés, mint a réginél.
-
István89
tag
Mondjuk most kiírták, hogy miért rejtik el a facebook üzeneteket...
Nekem is akkor lenne most ez rossz, ha utalnom kellene, mert ugye a bankok ellensége az azonnali átutalás már jelen van. Állítom nagyobb botrány lenne, ha kártyával se tudtunk volna fizetni, pl nekem tegnap biztos rossz lett volna a legtöbb helyen.
Valószínűleg a honlapot se ők üzemeltetik, hanem valakinek ki van adva, és vasárnap ők se nagyon dolgoznak, csak felárért, de azt írják facebook-on ki fogják írni, bár ha vége lesz tényleg 2 után, akkor már minek.
-
István89
tag
válasz merqree #15333 üzenetére
Igen, tudom. Fura ez az indok, de ahogy korábban írtam a facebook nekik egy bemutató terem, ott pedig nincs helye negatív jellegű kommenteknek. Jelenleg más magyarázat nincs.
Közben kikerült a honlapra is az üzenet:
Tisztelt Ügyfelünk! Az épületben tegnap történt elektromos karbantartás a bank digitális rendszereiben zavart okozott, a hiba kijavításán nagy erőkkel dolgozunk. A Bank átutalásokat fogad, a bankból történő átutalások jelenleg még nem elérhetőek. A kártya funkció működik. Megértését köszönjük! TeleBank munkatársaink elérhetőek a +36 1 510 0527 számon.
Peter.70: Azért az elég erős, hogy már menjenek tönkre.[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Igen, kommunikáció a legnagyobb gond, de továbbra is tartom, hogy nagyobb botrány lenne, ha kártyás fizetés se menne. Pl. akkor tuti kint lenne valamelyik hírportálon, pl 24.hu vagy még az indexen is. (talán) Az pedig még kellemetlenebb a banknak.
Én nem számítok kártalanításra és nem is nagyon fogok ezzel foglalkozni.
(#15348) Peter.70 : Elnézést a kérdésért, de Neked tegnap óta 1-2 milliós károd keletkezett, mert nem tudtál utalni?
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Ha ez így van, akkor ennek csak örülni lehet, mert az legalább jól működik.
Az 1-2 milliós tétel értem én hogy elvi kérdés, de tényleg érdekelne, hogy az elmúlt 24 órában milyen kár keletkezett valakinél az utalás miatt.
Szerintem, ha holnapig nem tudják megoldani, akkor lesz igazán probléma, pláne ha rögzített tételek is vannak hétfői nappal. Pl bérkifizetés.
(#15353) Peter.70 Kártyás elutasítás nekem is volt már elég sokszor, dea kártyás részt ez most nem érintette. Ettől függetlenül sokszor frusztrált engem is, azóta mobillal fizetek és még azzal nem volt ilyen probléma. Sokszor terhelte be nekem is többször, de mindig írtam nekik és törölték is a téves terheléseket. Emiatt mondjuk kár nem ért, csak kellemetlenség.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz merqree #15813 üzenetére
Megértem, hogy nem tetszett. Én segítettem belépni valakinek CIB-es számlájára és már akkor érthetetlen volt, hogy miért így oldották meg. Nem csoda, hogy leváltják.
Mondjuk a Gránit netbank felülete se a legjobb. Azt is hogy "ígérték" hogy majd modernizálják, de abból se lesz semmi.
-
István89
tag
Nekem eddig a BP bank felülete jött be. Logikus és teljesen átlátható volt. Persze minden banknak más, de amikor itt nyitottam a számlát, és első alkalommal beléptem, akkor visszalépés volt minden tekintetben. Azóta kb annyi változott, hogy van zárolás menüpont. (kis túlzással)
Nekem amúgy nem kellene netbank, ha a mobil alkalmazásba még belekerülne pár funkció. Pl. Számlakivonat letöltése PDF-ben, a netbank rendszerüzenetek integrálása. De várhatóan ez se holnap fog megtörténni, hiszen alapvető hibákat nem tudnak 1-2 hónap alatt kijavítani. Play áruházban is elég rossz véleménnyel vannak már az alkalmazásról. 1,8 értékelés pedig szerintem nem túl jó, ha többi bank alaklámázását nézzük.
-
István89
tag
válasz MrPeekaboo #15838 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek. Sajnos az utolsó frissítés is az azonnali utalás miatt történt, akkor nagyon nagy hibákat nem javítottak. Pl. ujjlenyomat-olvasó felemás működését vagy pénzügyeim rész, ami évek óta rossz és mostanra már nem teljesen kipukkadt. Tényleg jó kérdés, hogy miért van még az applikációban.
Közben pedig ez olvasható facebook oldalon új bejegyzésként:
"A jövőben is a digitális innovációk élén jár majd a GRÁNIT Bank, mondta el Jendrolovics Máté, a GRÁNIT Bank digitális termékfejlesztési cégének, a GB Solutionsnek vezérigazgatója"
Kicsit se bosszantó.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz MrPeekaboo #15903 üzenetére
Sablon szöveg. Augusztusra ígérték ezt a nagy frissítést de azóta is nagy erőkkel dolgoznak ezen.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Ezért késik a Gránit applikáció:
(Azt mondták nem lesz már több hónap, mert az utolsó "simításokat" végzik.)
Valóban kicsit később érkezik az új verzió, de hamarosan érkezik, tartalmazni fog hibajavításokat, stabilizálásokat. Éppen azért érkezik később ez az új verzió, mert szerettük volna minél több szempontból kiszolgálni ügyfeleink igényeit. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és köszönjük a türelmét!
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz merqree #15932 üzenetére
Amúgy e-mailben nem lehet elküldeni nekik a dokumentumot? Arra legalább kapsz választ.
Érdekes ez, mert én amikor megszüntettem a BP banknál a számlámat, akkor 30 nap elteltével kaptam egy 0 Ft-os kivonatot és ezzel együtt lezárták a számlámat.
Az is fura, hogy állítólag videóbankon keresztül se lehet felmondani a számlát. Miben különbözik a megnyitástól?
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Gránit banknál "Nálunk számítasz" kampány megy a facebook-on. Továbbra se kell mondanom, hogy a nem oda illő véleményeket elrejtik. Ők tuti nem olvassák ezt a topicot, de valószínűleg máshol se nagyon figyelik a visszajelzéseket. A nagyobb bankok se foglalkoznak szerintem egy ilyen fórummal.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Arra gondolok, hogy az ügyfelek nagyon kis % ismeri ezt a fórumot, és most néhány ember elkezdne itt panaszkodni pl a CIB bankra, mert 2 év után nem fogja megkapni a kedvező számlacsomagját, akkor nem hiszem, hogy ez alapján változtatnának az üzleti modelljükön. Nincs sajnos átütő ereje ennek a fórumnak.
cocka (#15994) Én csodálkozom, hogy pl a Magnetbank mennyire nem foglalkozik a számla csomagokkal, évek óta ugyanaz van, csak egyre drágább. Van 0 Ft-os (becsületkassza) számlacsomag, de viszont az utalás elég drága náluk. Ha hasonló kondíció lenne, mint a GB, akkor már versenyképes lehetne számomra, de sajnos szerintem sokaknak nem az. Azt gondoltam Magnet is sokat fog fejlődni és tényleg egy jó közösségi bank lehetne, de Apple Pay se tudják megoldani, a fizetési kérelem fejlesztését dobták.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Igen, másodlagos számlának is túl drága. Nem is értem, hogy egy "kis" bank miért nem próbál picit kreatívabb lenni a csomagokkal. 7 éve még top3-as ajánlat volt a BM oldalán a tényleg 0 Ft-os csomagjukkal.
(#16020) RR-13 A CIB-es 2 éves ajánlat tényleg nagyon jó, de nem is a első 2 évvel van a baj, hanem a 3. évtől ha átraknak a sima csomagba, akkor már nem a CIB lesz a legjobb választás. Nehezen képzelem el, hogy sokan mennek majd a fiókba és a felmondás fenyegetésével egyedi csomagot állítanak be.
A fórum részre pedig konkrétan a teljes fórumra gondoltam, de hagyjuk is, mert nem szeretném ezzel elnyújtani a topicot.
-
István89
tag
Ha rózsaszín csekkről van szó, akkor egyből kifizeted a plusz díjat az összeg nagyságától függően, viszont nagyon nem éri meg, de pl nekem már fizettek be 20ezret csekken a számlámra, az + 1000 Ft volt a befizetőnek a postai szelvény szerint. A GB pedig befizetésként könyveli el, tehát az már nem díjköteles, bár lehet ez bankoktól is függ.
Viszont számomra is érthetetlen, hogy évek óta ígéri a Gránit Bank, hogy lesz befizető automata a Westend ügyfélközpontban és nem tudom mi ezen olyan bonyolult?
Mondjuk szerintem már sokan benne lennének, hogy plusz díjért cserébe, de be tudjanak tenni pénzt és ne kelljen a világvégére elmenni ehhez.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Transferwise-nak idő kell most, de szerintem jó úton indult el, ha lesznek magyar AFR-hez fejlesztései pl fizetési kérelem, másodlagos azonosító, az utalási díj csökkentése, akkor már lehet egy jó alternatíva. Persze kérdés mennyire gyorsan tudnak majd fejlődni, de az is kérdés, hogy még hány fintech cég csatlakozik majd az AFR-hez és próbál majd a magyar bankoktól ügyfeleket elcsábítani.
Mondjuk igen a pénz behelyezése a számlára az egy nagy gond náluk is, sőt jelenleg a kártyás fizetés is elég drága, ha befizetésről van szó, tehát ha nem utalsz nagyon olcsón vagy esetleg ingyen, akkor nem biztos, hogy megéri, csak ha kell a deviza.
Visszatérve az automatára. Szerintem a GB az Euronet fejlesztésére vár, hiszen az ő automatáját használja a Westendben is. Ha esetleg ők lépnének, akkor tuti bevezetnék. Ez más banknak vagy fintech cégnek is pl egy jó alternatíva lehetne plusz díjért cserébe.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy rendszereinkben végzett karbantartás miatt 2020. szeptember 26 (szombat) 07:00 és 10:00 óra között az alábbi szolgáltatások tekintetében fennakadások lehetnek: - GRÁNIT NetBank, eBank - GRÁNIT Ügyfélterminál - GRÁNIT Bankkártya SMS szolgáltatás Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel: GRÁNIT Bank Zrt.
Ajaj.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Az előző is tervezett volt, csak nem az ő részükről.
Igen, az isms-t annyi mindenre lehetne használni, de hogy ezt IS miért nem tudják már megoldani.
Amúgy most mintha összehangolt karbantartási munkálatok lennének a bankoknál. Lehet valamit fejlesztenek a háttérben az azonnali fizetéshez.
A belépést se tudták megoldani, hogy ne SMS jöjjön, aki ISMS-t használ évek óta. (Júliusra ígérték és csöndben elmaradt a bevezetése) Szerintem ez a fapados netbank nem nagyon fejleszthető ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz tonyrulez #16094 üzenetére
Igen, és az értesítések se úgy jönnek ahogy kellene. Szóval látszik, hogy nulla fejlesztés történik évek óta, bár nekem nagyon ígérték szeptember elején, hogy nagyon jó lesz az új alkalmazás és minden eddig jelzett hibákat IS javítani fogja.
(#16095) sopruk
Igen, ők írták, hogy már utolsó simításon dolgoznak, mivel Facebook-on elrejtik a negatív jellegű kommenteket és akkor írták meg kérdésemre, hogy már nem kell hónapokat várni, de már megint 1 hónap eltelt...Amúgy hangjelzés nekem is akkor van amikor megnyitom, ha nincs az egyéb értesítés hangjelzéssel, akkor nem tudnék semmilyen terhelésről, csak ha megnyitom az alkalmazást. Ezt már többször jeleztem, mert android 7 alatt rendben működött.
Lehet Revolut is beszáll az AFR rendszerébe?
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz MrPeekaboo #16103 üzenetére
Hoppá, ez jó hír, akkor lehet androidra is meg fog lassan érkezni, bár lehet nem péntekre kellett volna időzíteniük, főleg ha tényleg bugosabb az előző verziónál.
Azt írod, hogy eddig idegen számlákra nem tudtál utalni netbank nélkül? Ezt elvileg azonnali utalásoknál már megoldották márciusban, a sablon mentés nem ment, pl másodlagos azonosítóval nem lehetett sablont elmenteni, csak számlaszámmal megy. Ezt gondolom továbbra se engedik...
Hozzáteszem április 25-én volt az utolsó frissítés IOS-re, Androidra április 16. Nem sok mindent hoztak össze...
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Igen, az ujjlenyomat nekem is már megy folymatosan, viszont a két hibát, amit már elég régen jeleztem azokat nem javította meg a frissítés.
Írtam nekik, hogy a fizetési kérelemnél továbbra is látom az elutalt összeget nem megválaszoltként. A válasz az volt, hogy egy tiszta telepíés mindent megold. Persze nem oldotta meg. Nagyon ígérték mindent megjavítanak, de kivizsgálják újra, ami érdekes, mert már leírták, hogy mi a hiba.
ISMS nálam továbbra is össze vissza android 10 alatt,, bár ezek mellékesek, hiszen regeteget dolgoztak a diszkrét módon, ami értelmetlenül, csak a kezdőképernyőn rejti el az egyenlegemet, de miért nem mindenhol? A számlaszám megosztást is úgy írták nekem mintha ez egy olyan fejlesztés lenne, ami miatt megérte fél évet várni.
Remélem az év bankja díjnál ez lesz az innovatív alkalmazás 2020-ban.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz sifarr #16142 üzenetére
Szerintem ez egy jó döntés volt, bár kár, hogy semmilyen sajtó információ nem küldtek el nagyobb hírportáloknak, hogy pontosan mire is megy ki a játék. Én nem rég regisztráltam a TranswerWise-ra, mert már lehet saját magyar számlaszámom, így ha lenne cib-es számlám, akkor onnan ingyen utalhatnék rá, hiszen a fogadásnak nincs külön díja, ezt a bejegyzést nem is értem teljesen a hirdetményben. Szóval ez nagyon jó hír. (Persze tudom, akciós, de számomra meglepő, hogy ilyen történik)
Valószínűleg akkor TW is el fogja engedni a CIB felé az utalási díjakat, ha összekötöd a számládat, biztos ez lesz majd a feltétele, de majd úgy is kiderül, ha nyilatkozik a két fél.
Kíváncsi vagyok, hogy ki fog lesz a következő bank, aki csatlakozik majd ehhez a kezdeményezéshez.
-
István89
tag
A frissítés óta ez a funkció nálam se működik megbízhatóan, pedig eddig nem volt vele sok gondom. Nálam is volt, hogy elfelejtette az applikáció, hogy digitalizálva van a kártya. Még szerencse, hogy egy automatánál szarakodtam vele, de a sikertelen műveletek is egyre gyakoribbak, pl átvezetés egyik számláról a másikra múltkor este 11 órakor se netbankon, se ebankon nem ment, mindig azt írta sikertelen, a netbankon még ennyit se, viszont reggel hétkor átkerült az összeg.
-
István89
tag
válasz axioma #16297 üzenetére
Véletlenül nem ők fejlesztik a gránit applikációt is? A hárombetűs külön topicos bank is hamarosan átáll majd egy másik appra. Ott a visszajelzések (még) elég pozitívak, pláne a push értesítések bevezetésével, sokat tudnak majd spróolni. Nem nagyon megy a magyar bankoknak ez a fejlesztés.
Azért kíváncsi lennék, hogy az osztrák applikáció mennyivel másabb.
-
-
István89
tag
válasz sifarr #16454 üzenetére
Én egy magyar TW számlát kaptam, nincs másik. Ha azt megadnám mindenkinek, akkor arra lehet utalni bárhonnan.
Amúgy valóban nem CIB-es számla, ezt a TranswerWise is elmondta, hogy azzal, hogy megszüntetik a Rafis számlát még spórolnak is. MNB adja nekik a technikai számokat.
Szerintem a CIB-TW összefonódás, csak annyi lesz, hogy a CIB-nél összekötheted a TW számládat, aztán milyen funkciókat köznek össze, az jó kérdés. A TW ingyen adja az API a saját felületéhez, így azt is el lehet képzelni, hogy teljes értékű TW fiókot fogod látni. Szabályozás alapján ez teljesen megengedett, ezért lépte meg a CIB és a Gránit, hogy nem kell már videóazonosítás számlanyitáshoz. Elég feltölteni a dokumentumokat, mint pl. TW vagy a többi fintech esetén. Muszáj lesz fejlődniük ezeknek a nagy bankoknak, mert kicsit vannak lemaradva.
Én kíváncsian várom a CIB-TW fejlesztését.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
-
István89
tag
Más is írta (vagy lehet hogy te?) play áruházban, hogy android 11 alatt képtelen használni az alkalmazást. Azért ez tényleg gond egy banknál, hogy ezt előre nem tudják megoldani, hiszen ismert mindig, hogy mikor jelennek meg ezek az operációs rendszerek és tudniuk kellene, hogy vannak olyan telefonok, amikre szinte azonnal megérkezik kiadás után.
Kapják az ívet keményen a vélemény szekcióban, stabil 1 csillag a mai termésük eddig.
-
István89
tag
Budapest Bank már egy jó ideje az államhoz tartozik. 200 milliárdot fizettünk érte.
Pont tegnap jelentették be, hogy jövőre megtörténik az integráció MKB, Takarék és Bp. bank között. Érdekes lesz ez a történet is.
Jönnek majd a nulla forintos számlacsomagok?
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz sifarr #16688 üzenetére
Ez melyik számlacsomag volt a gránitnál? (ha nem titok)
Én márciusban rákérdeztem, hogy lesz itt is 20 000 Ft alatti ingyenes utalás, ha már az AFR bevezetik, de kedvesen a gránit bajnok plusz és a nem rég bevezetett digitális plusz csomagot ajánlották, ott ingyen utalgathatok. (igaz, csak elég drága a számlavezetési díj)
-
István89
tag
válasz K Norbi #16761 üzenetére
Olvastam a negatív kommentek között pénteken, hogy tervben van a a Samsung Pay a CIB-nél. Ha az tervben van, akkor szerintem a Gpay is, bár ha terv szinten vannak, akkor a megvalósítás még hosszú éveket várat magára. Látjuk, hogy Budapest Bank-nál még az Apple Pay-t se bírták megoldani, de a Magnet Bank konkrétan a vírusra fogta az egész ApplePay halasztást. Szóval tök jó, hogy CIB digitális bank szeretne lenni és vannak tervei erre, de kicsit fel kellene gyorsítani a fejlesztéseket, mert ez kevés lesz.
-
István89
tag
válasz sifarr #16796 üzenetére
Igen, korábban már írtam, hogy CIB elvileg tervezi a Samsung Pay-t is, szóval lehet ők hozzák el a Google Pay-t is elsőként, de nem vennék rá mérget, hogy ez pár hónap múlva bekövetkezne.
Értem én, hogy sokakat ez nem érdekel, de szerintem ez egy kényelmes megoldás és az MNB statisztikája szerint is rengetegen használják. 500 ezernél több kártya van már digitalizálva mobiltárcákba. Jelenleg az ApplePay a legkedveltebb megoldás.
-
István89
tag
válasz HyP3b0y #16800 üzenetére
Nekem a magyar bin-es kártyával nem megy a Gpay. Marad a TW.
Igen, az nem sok mindenkinek lesz valódi alternatíva, ezért valószínűsíthető, hogy Gpay lesz előbb, ha tényleg lesz. Szinte az összes szomszédos országba már elérhetővé vált valamelyik banknál, szóval szerintem még ebben az évben lenne célszerű nálunk is, hogy elinduljon.
CIB és a Transferwise kooperációt én is figyelem. Kíváncsian várom a fejleményeket.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz tonyrulez #16808 üzenetére
Igen, én is jeleztem már nyáron ezt a hibát. Persze a válasz lekezelő és semmitmondó volt. Telepítsem újra az alkalmazást. Ez egyszer se segített. A régi telefonomnál mindig egyből jött az értesítés (Android 7 volt rajta) viszont Android 10-nél nagyon hektikusan megy, ráadásul nekem már hang sincs, ha megnyitom az alkalmazást, csak az üzenet jön fel. A gyári hangjelzés és értesítés mondjuk beállítható (Egyéb) Ha ez be van állítva, akkor jön értesítés, de az se azonnal, de legalább jelzi, ha valami mozgás történt a számlán. Valószínűleg emiatt nem megy jól, mert az androidon ez az új verziókban máshogy van már, csak az ő programjuk nincs nagyon optimalizálva az újabb rendszerekhez.
Nekem nyár óta így működik az értesítés, és akkor még nem jött ki ez a "nagy" frissítés. IOS rendszeren is ilyen hiba volt korábban, de azt javították. (1 év alatt)
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz merqree #16937 üzenetére
Google play-ben ezt írják a jelkódos kérdésre:
Kedves Ügyfelünk! Minden tranzakció előtt a készüléken beállított módon (ujjlenyomat felismeréssel, arcfelismeréssel, jelkóddal vagy mintával) kell feloldani a készüléket a fizetéshez. Raiffeisen Bank
Nincs lehetőség beállítani az ujjlenyomatot jelkód helyett?
-
István89
tag
válasz merqree #16942 üzenetére
Mondjuk az fura, mert más is írta, hogy elég az ujjlenyomatot használni a jelkód helyett.
Az meg tényleg gáz, hogy még az applikációt is meg kell nyitni hozzá. A simple is így megy. A gránit ebből a szempontból tényleg jobb.
Nem is értettem minek szenved a Rafi külön alkalmazással és miért nem a Gpay hozták el, de aztán megláttam a többi ország Raipay alkalmazását és megértettem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Eredeti játékok OFF topik
- Androidos fejegységek
- Micro Four Thirds
- Renault, Dacia topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Buds 4 Pro az új csúcs a Xiaomi fülhallgatói között
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bontott alkatrészek (HP 450,640,650,ZNook,6470,8560w, Dell 100L,D400,D530,D600,D610)
- 14cm Fractal Dynamic és Noctua P14S Redux 1500 ventik eladók olcsón!
- HIBÁS Toshiba 32LL2A63DG távirányítóval
- LG 22M37A Full HD monitor eladó
- Hibátlan - WESTERN DIGITAL WD WD10EZEX 3.5" SATA HDD merevlemezek - 100/100%