- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
alakesh
tag
válasz temporello #15896 üzenetére
engem a Raiffeisen szokott megajándékozni ügyfeleknek szóló speciális ajánlatokkal, úgy, hogy már két éve nem vagyok ügyfelük... A panaszomra annyi választ kaptak, hogy nem szerepel a címem a nyilvántartásukban, ellenőrizzem le hogy valós e a mail amit kapok, és hogy nem átirányítom e valahonnan... No comment.
-
MrPeekaboo
senior tag
A Gránitnál megmozdult valami, mert elkezdtek tegnap válaszolni az iOS app-nál beküldött panaszokra. Azaz, "A push notification hiányával kapcsolatban jelzett probléma összetett, nagy erőkkel dolgozunk az újabb innovatív funkciókat is tartalmazó verzión, amely megszünteti ezt a hiányosságot. Előkészítés alatt van az applikáció új verziója, amely amellett, hogy stabilitása jelentősen javul, újabb innovatív funkciókat is tartalmaz majd." Erre kíváncsi leszek, ha lesz belőle valami.
-
István89
tag
válasz MrPeekaboo #15903 üzenetére
Sablon szöveg. Augusztusra ígérték ezt a nagy frissítést de azóta is nagy erőkkel dolgoznak ezen.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Sziasztok!
Remélem, jó topikban kérdezek! Erste mobilbankból szeretnék utalni 200 ezret Magnetbankos számlára, de ezt a hibaüzenetet kapom:
"Az elszámolási folyamat megszakadt a fogadó bank oldalán."Ismerős vkinek ez a hibaüzenet?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
Hol lehet megnézni az sms megérkezése előtt, hogy mennyit kell pontosan visszafizetni az erste max hitelkártyára?
-
RR-13
őstag
Erste Bank Rendszerkarbantartás:
Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. 09. 13. 00:00 óra és 06:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, mely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolhatja.
-
Gedeon31
addikt
Tegnap este ismét lehalt a CIB bank mobilalkalmazása.
Még mindig benne vagyok abban a 200000-es ügyfél körben , akiknek még mindig kell 5000 Ft felett pin kódot adni a vásárlásnál. Jól emlékszem szeptember végéig kaptak haladékot a büntetés mellett ,de nem kapkodják el ennek a teljesítését. -
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #15919 üzenetére
A "lehalásnak" ez volt az oka:
CIB Bank Rendszerfejlesztés - 2020.09.10-11.
"Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2020.09.10. (csütörtök) 22:00 és 2020.09.11. (péntek) 05:00 óra között
- a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, a CIB Internet Bank, az eBroker, a CIB Business Online szolgáltatás nem lesznek elérhetők,
- a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető, továbbá
- abban az esetben, ha a rendszereinkben nincs telefonszám rögzítve az internetes vásárlás során megadandó megerősítő kód kiküldéséhez, a kódot tartalmazó üzenet a 2020.09.10. 22:00 és 2020.09.11. 05:00 óra közötti időszakban nem fog megérkezni.Szíves megértésüket köszönjük!"
A hsz-ed másik fele érdekes...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #15921 üzenetére
Nem tudtam erről, hogy büntetést kaptak ezért.
Viszont továbbra is kinn van az oldalukon:
"A CIB Bank által kibocsátott bankkártyák esetében az alábbiak szerint járunk el:
Bármilyen Mastercard és 2018. október óta pótolt, illetve 2021. szeptember után lejáró Visa bankkártyák esetén a 15 000 Ft-ot nem meghaladó tranzakcióknál nem kell PIN kódot megadni (kivéve a fent részletezett esetekben a PSD2 megfelelés és a POS terminál beállítása miatt).
A 2018. október előtt pótolt, illetve 2021. október előtt lejáró Visa bankkártyák esetén, ha élni kívánnak az összeghatár 15 000 Ft-ra emelésének lehetőségével, akkor kérjük, jelezzék éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon a (06 1) 4 242 242 telefonszámon, és kártyáját díjmentesen lecseréljük."
Neked elvileg tavalyi a kártyád igaz?
Akkor azon mennie kellene valóban a 15 ezer alatti PIN megadása nélküli érintéses fizetésnek.
Esetleg próbáltál díjmentes cserét kérni? Hátha megoldja majd. -
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #15925 üzenetére
Nem láttam, hogy itt linkelte volna valaki
Mindenesetre érdekes cikk.
Az én véleményem szerint irreális volt a 10 milliós bírság, mert kárt nem okozott a CIB az ügyfeleknek, és nem "direkt" nem oldotta meg, hanem elvileg a régi kártyák "hiányossága" beállítása miatt sem tudta.A leírás alapján volt opció, a CIB szerint a kártyacsere, de akkor Nálad miért nem az?
[ Szerkesztve ]
-
Gedeon31
addikt
Bemennék ezért szüntetem meg a számlámat ,lehet más hozzáállás lenne. Nem először van gondom velük
Jó pár évvel ezelőtt már voltam Cib bankos. Egy régi munkahelyemen lehetett kedvezően számlát nyítni , be sem kellett menni a bankban. Ígértek sok szépet és jót ,de ebből nem lett semmi. Aztán volt olyan ,hogy az ügyintéző hölgy rendelt nekem bevásárlókártyát és úgy aktiválta ,hogy nem is tudtam . Ekkor elmentem 40 km arrább egy másik bankba ,hogy megszűntetetem a számlám, ez sem ment rögtön ,mert be kellett menni a bankfiók vezetőjéhez. Igen érdekelte mi történik a városunkban ,mert sorba mennek hozzájuk megszüntetni a számlákat. Nem tudott meggyőzni ,pedig ott helyben még kedvező kamatozású hitelt is kaptam volna rögtön,de már nagyon elegem volt belőlük.Szerintem viszont nagy kárt okoztak vele, mert a boltokba igen hülyének néznek ,miért adom meg a pin kódot ,mikor nem kellene
Nekem nem régi kártyám van.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #15927 üzenetére
Egyik bank sem tökéletes..., amennyiben nekem bajom lesz a CIB-el, az első leszek, aki megírja itt ezt.
Nem lesz kettős mérce.
2020. január óta, mióta újra CIB-esek vagyunk, kiemelkedő problémánk nem volt velük.
A netbankba is kb. csak az e-kivonat letöltés miatt lépünk be. Más mindent a mobilappból oldunk meg.Anyagi kárra gondoltam fentebb, amit biztos nem okoztak, így "nagy kárt okoztak vele" , nekem kicsit vicces volt.
Maximum "kis" kellemetlenséget "okoztak", amit egyébként nem szándékosan. Illetve talán a kellemetlenségnek a lényege, hogy be kell nyomni 4db számot, amire nem számítunk.[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Ezért késik a Gránit applikáció:
(Azt mondták nem lesz már több hónap, mert az utolsó "simításokat" végzik.)
Valóban kicsit később érkezik az új verzió, de hamarosan érkezik, tartalmazni fog hibajavításokat, stabilizálásokat. Éppen azért érkezik később ez az új verzió, mert szerettük volna minél több szempontból kiszolgálni ügyfeleink igényeit. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és köszönjük a türelmét!
[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
válasz István89 #15931 üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálattal ma beszéltem, és kérdeztem, hogy kapok-e értesítést arról, hogy mely naptól számolódik a 30 napos felmondás.
Válasz: Nem kap visszajelzést, majd nem fog működni. Ha nagyon akarja tudi, egy hét múlva telefonáljak újra.Óóóóóóóóóóóóóóó b.zmeg.... ez a digitális bank....
-
István89
tag
válasz merqree #15932 üzenetére
Amúgy e-mailben nem lehet elküldeni nekik a dokumentumot? Arra legalább kapsz választ.
Érdekes ez, mert én amikor megszüntettem a BP banknál a számlámat, akkor 30 nap elteltével kaptam egy 0 Ft-os kivonatot és ezzel együtt lezárták a számlámat.
Az is fura, hogy állítólag videóbankon keresztül se lehet felmondani a számlát. Miben különbözik a megnyitástól?
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Az én véleményem szerint irreális volt a 10 milliós bírság, mert kárt nem okozott a CIB az ügyfeleknek, és nem "direkt" nem oldotta meg, hanem ...
Igazad van, teljesen egyetértek. Az MNB elmehetne oda, ahová kívánom!
A régebbi kártyák csipjébe beégetett program nem volt alkalmas a változtatásra. És igen volt megoldás annak, aki akarta: kérésre az igyenes kártyacsere.
Az enyém is régi, én tudatosan nem kértem cserét - környezetvédelmi okból.
Most nem lehet más megoldás, a kártyákat soron kívül le kell cserélni. 200 000 kártya, töbszáz kiló műanyagszemét soron kívül.
Egyik oldalon korrekten eljáró bank és felnőttnek tekintett ügyfél, a másikon egy diktatórikus MNB. -
dptrsk
addikt
válasz sifarr #15935 üzenetére
Én úgy gondolom a CIB nem kapott volna ekkora bírságot, ha proaktívan megkeresi az érintett ügyfeleket és felajánlja a díjmentes cserét.
Sajnos pont a legjobban veszélyeztetett korosztály az, aki nem feltétlen tájékozódott a neten/telefonon a lehetőségeiről.
S az alkalmankénti extra 5 gomb megnyomása miatt nagyobb veszélynek voltak kitéve, mint akiknek működött rendesen, esetleg ha tud róla, hogy neki nem fog működni, első alkalomtól vesz fel kesztyűt.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #15936 üzenetére
Sajnos pont a legjobban veszélyeztetett korosztály az, aki nem feltétlen tájékozódott a neten/telefonon a lehetőségeiről.
A legveszélyeztetett korosztályban (>65) a kártyahasználat nem túl jelentős (az is inkább kp-felvét, ami pin-köteles). Ha neten nem tájékozódó rétegét mint korrekciós tényezőt is figyelembe vesszük (vidék, alacsony iskolázottság), akkor pedig elenyésző.Nem a fogyasztók egészségügyi védelme miatt volt ez a(z indokolatlan) bírság. Egyszerűen erődemonstráció: mi fújjuk a passzátszelet, engedelmeskedjetek, különben jön a koki.
Ez a szemlélet, gyakorlat jellemzi a kormányt, a hatóságait is. -
RR-13
őstag
válasz egykori #15934 üzenetére
Ja, hát így igen, de én ezt a "szövegezést" "cib, 15e pin nelkuli kartyahasznalat" teljesen másnak gondoltam, mivel büntetésre, vagy bírságra egyáltalán nem utalt.
Vagyis úgy értékeltem, hogy a korábban már linkelt, CIB bank oldala lett linkelve, hogy ki, mikor, hogyan tudja használni 15 e alatt PIN nélkül.
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #15937 üzenetére
Bizony így van.
Korábban a sokkal nagyobb károk okozása, vagy a jelentős panaszkezelési szabályok megsértése miatt sem szabtak ki ilyen nagy összegű bírságot bizonyos bankokra.
Szerintem itt elég lett volna egy kötelezés, és egy figyelmeztetés, nem volt indokolt a bírság, nemhogy ilyen nagy mértékű, csak hát kellett a pénz, hogy valahonnan befolyjon. -
RR-13
őstag
válasz merqree #15940 üzenetére
Ez egészen elképesztő, mivel jogod van tudni, hogy melyik nappal szűnik meg teljesen a szerződéses jogviszonyod.
Ilyen "hülye" válaszokat még nem hallottam, hogy így oldják meg az ügyfél tájékoztatását... ja, de a Gránit vagy sehogy, vagy így oldja meg... ismétKiemelkedő ügyfél tájékoztatás volt ez is.
-
axioma
veterán
válasz sifarr #15937 üzenetére
Ne mar, en csaladomban siman kartyazik 70+ is, megyeszekhely de nem Bp. [Igaz, 1970 ota van bankszamlaja, 90-ben mar csopbesz-ezett. De nem kicsi taborban van, otp lakashitel miatt volt nekik a szamla, anno nem volt mas.] Okosteloja par honapja mar van, netet abszolute nem hasznal, se bongeszes se email/kozossegi, nagyneha viber vagy nyelvi jatek max ami kimegy netre.
-
sifarr
senior tag
válasz axioma #15943 üzenetére
Ne mar, en csaladomban siman kartyazik 70+ is, megyeszekhely de nem Bp. ...
A nyugdíjasok felének a nyugdíjat postás viszi kp.
A kártyahasználat összértékének több mint fele még mindig kp.
Csak e két adat alapján is a 65 felettiek kártyahaszálatáról a következtetést rád bízom.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #15945 üzenetére
Mondjuk én fiatalokat is nagyon gyakran látok kp.-val fizetni. Tehát aki megtehetné esetleg, hogy rendszeresen kártyával fizessen, az se feltétlen teszi, ami egyszerűen érthetetlen.
Mellesleg láttam valami kis bank díjszabásában (tán Sopron bank volt), hogy a kártyás fizetésért bizonyos csomagokban díjat számítanak fel. Ami persze, hogy a kp.használatot ösztönzi. A tranzakciós illeték bevezetésekor a vásárlások is sarcolva voltak. Hol van már ez az idő. Úgy tűnik egy-két ritka kivétel akad még, akiknél beakadt a lemezjátszó.
-
RR-13
őstag
Tájékoztatjuk, hogy a GIRO Zrt. 2020. szeptember 11-én 20:00 órától szeptember 13-án 08:00 óráig a GIROInstant rendszert érintő karbantartást végez. A karbantartás ideje alatt előfordulhat, hogy a tranzakciók elutasításra kerülnek. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
-
sifarr
senior tag
Mondjuk én fiatalokat is nagyon gyakran látok kp.-val fizetni.
Fekete jövedelmek nem is kis aránya sokmindenre magyarázatot ad.Mellesleg láttam valami kis bank díjszabásában (tán Sopron bank volt), hogy a kártyás fizetésért bizonyos csomagokban díjat számítanak fel.
Én a Raifeissennél tudok ilyet.
Mindennapok 2.0 díjcsomag esetében a díj 0,3 % max 6000.
Bázis 2.0 díjcsomagnál 0,33 max 6537, de minimum 109!
Fizetsz egy kávéért 500-at, és fizetsz pluszban egy százast. Hajmeresztő!Ráadásul ez valójában nem is a tr illeték átterhelése. Bankkártya esetében ugyanis a 0,3 % fizetésének van felső határa. A kártya előző évi forgalma után kell fizetni, de max 500 forintot!
Ezt az 500-at már minden bank rég beépítette az évi kártyadíjba.
Akkor miért is kér pénzt a vásárlásnál a Rafi? -
axioma
veterán
válasz sifarr #15948 üzenetére
Nem vedeni akarom a Raiff-t, de ugye nem csak a tr.ado a koltsege egy kartyas fizetesen.
Masreszt van kivereztetes. A kivezetni kivant szamlacsomagoknal csak ingerkuszob fole kell emelni [engedni maradni+infl] a dijakat es onkent otthagyjak, akinek van jobb [amit marketinglevellel is lehet segiteni]. A bank dolga, h az aktualis celjait milyen arstrukturaval eri el. Nem koteles semmire ami nincs a jogszabalyokban, igy azt se koteles ingyen adni amin nyer aka'r.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen