Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • baly81

    aktív tag

    válasz janston #89190 üzenetére

    Én még a lemerülés okára is figyelmet fordítanék!!!
    Egy egy éves akkut, nem szív le egy enyhe tél alatt a motor!
    Ha csak valami riasztód, vagy egyéb elektronikád nincs benne, ami kis áramerősséggel folyamatosan szopja a kakaót. Vagy, egy olyan is fennállhat, hogy a töltésed ugrott az utolsó napon és már eleve kissebb töltöttségi szinttel parkoltál le télire. Ne adj Isten valami összerágta a kábeleket, vagy csak szimplán valamelyik kábeled/foglalatod zárlatos lett / beázott.
    Én hátsó lámpa beázással jártam így régen egy GPZ 500 -al. Legutóbb, -vagy 6 évvel ezelőtt- a kocsinkon meg a csomagtartó ajtóra átvezető gumicsőben tört meg a vezeték. Az is lemerítette az akkut, és nem b©szta ki a biztosítékot, pedig a gyári értékek vannak a b.-táblába dugdosva... Már csak kideríteni is elég volt a hiba forrását az eldugottsága miatt, és hogy nem mindig kontaktolt a törésnél. Annak is örültem, hogy szintén egy 33 ezres egy éves akkumulátorral történt! Amit még fel tudtam kelteni halálából egy tekercses töltővel, de nem bírta a hidegeket. Amikor -5, -10 környékén volt a hőmérséklet akkor érezhetően nem szerette/bírta az indítás okozta nagy terhelést, viszont tavasztól-nyárig nem volt vele gond. Télen hetente töltőn volt, így tudtuk használni még további 3-4 évet. Utóbbi években, ha hosszabb időre leteszem a járgányokat, rárakok egy lild-os okostöltőt, ami ha egy hónapig rajtamarad sem gond.

    [ Szerkesztve ]

    Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!

Új hozzászólás Aktív témák