Hirdetés
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz MPowerPH #26722 üzenetére
Erre csak annyit tudok mondani, hogy itthon hol mész szabályosan 180-al?
Te hol mész ennyivel?
Csak az autobahn-on közlekedsz?
Illetve szerinted itt mindenkinek 200-300 lóerős hátsó kerekes autója van? Persze hogy nem vennék rá négyévszakost, maximum télre, nyárra pedig nyárit, mert arra az az optimális választás, sőt igazából mindenre.A kérdés az, hogy a legmelegebb 3-4 hónapot kibekkeled-e a fenthagyott négyévszakossal, vagy nem számít a külön szett, és ebben az időszakban nyárit használsz. (Normál polgári autón, amit itt a 95% használ).
Az, hogy nálad 10-20k alatt elkopnak a gumik, és nem számít a sebességhatar nem jelenti azt, hogy másnak sem számít.
Én szeretem megnézni egy gumi határait, hogy vészhelyzetben ne érjen váratlan meglepetés, de 150-nel többel nem közelednék, maximum ha olyan autók lenne, mint neked. Átlagban a sebességhatar +15 km/h-val közeledek ott, ahol lehet, eddig még nem volt saját hibás balesetem, nem tudom te hogy vagy ezzel
Amit többször elmondtam itt, le lehet sarkítani a a témát téli gumi, nyári gumi, négyévszakos gumi háromszögre, de a valóság ettől sokkal bonyolultabb. A gyárilag szerelt Continental Eco contact 5-el konkrétan annyira nem volt tapadása az autónak, hogy keztem megbánni, hogy ezt a típust választottam, gumi csere után abszolút hozza azt a szintet, amit vártam tőle. Nyilván egy Premium contact 5/6 sokkal jobb lenne, ezt senki nem is állítja, de szerinted hányan használnak ECO gumikat, akár egész flották is, spórolás miatt, az nem fillérbaszás, az nem veszélyezteti a saját és mások életét ugye?
Az összehasonlító tesztre pedig annyit, hogy mindennél van jobb, én speciel az új Bridgestone Weather Control A005-re vagyok kíváncsi, ami az eddigi csúcs CC+hoz képest is sokkal jobb az előzetes mérések alapján.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen