Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz MPowerPH #26722 üzenetére

    Erre csak annyit tudok mondani, hogy itthon hol mész szabályosan 180-al?
    Te hol mész ennyivel?
    Csak az autobahn-on közlekedsz?
    Illetve szerinted itt mindenkinek 200-300 lóerős hátsó kerekes autója van? Persze hogy nem vennék rá négyévszakost, maximum télre, nyárra pedig nyárit, mert arra az az optimális választás, sőt igazából mindenre.

    A kérdés az, hogy a legmelegebb 3-4 hónapot kibekkeled-e a fenthagyott négyévszakossal, vagy nem számít a külön szett, és ebben az időszakban nyárit használsz. (Normál polgári autón, amit itt a 95% használ).

    Az, hogy nálad 10-20k alatt elkopnak a gumik, és nem számít a sebességhatar nem jelenti azt, hogy másnak sem számít.

    Én szeretem megnézni egy gumi határait, hogy vészhelyzetben ne érjen váratlan meglepetés, de 150-nel többel nem közelednék, maximum ha olyan autók lenne, mint neked. Átlagban a sebességhatar +15 km/h-val közeledek ott, ahol lehet, eddig még nem volt saját hibás balesetem, nem tudom te hogy vagy ezzel ;)

    Amit többször elmondtam itt, le lehet sarkítani a a témát téli gumi, nyári gumi, négyévszakos gumi háromszögre, de a valóság ettől sokkal bonyolultabb. A gyárilag szerelt Continental Eco contact 5-el konkrétan annyira nem volt tapadása az autónak, hogy keztem megbánni, hogy ezt a típust választottam, gumi csere után abszolút hozza azt a szintet, amit vártam tőle. Nyilván egy Premium contact 5/6 sokkal jobb lenne, ezt senki nem is állítja, de szerinted hányan használnak ECO gumikat, akár egész flották is, spórolás miatt, az nem fillérbaszás, az nem veszélyezteti a saját és mások életét ugye?

    Az összehasonlító tesztre pedig annyit, hogy mindennél van jobb, én speciel az új Bridgestone Weather Control A005-re vagyok kíváncsi, ami az eddigi csúcs CC+hoz képest is sokkal jobb az előzetes mérések alapján.

Új hozzászólás Aktív témák