Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S. Szabi

    őstag

    Üdv!

    Láttam vissza keresve, hogy itt is többször előjött az XL-es, erősített oldalfalú abroncsok értelme.

    Amiket így össze szedtem róluk infót, és ami ezekből nekem lényeges, kb a következők: valamivel jobban bírják a kátyúkat, de nem biztos; üthet-rázhat, kevésbé komfortos, mint a sima (a defekttűrőhőz képest persze nem annyira); a széle jobban kophat (ezt is több helyen olvastam); magas felárat nem ér meg.

    Egyébként én Dunlop Winter Sport 5-t néztem, ami ADAC és ÖAMTC teszt alapján idén nyert, iylet akarok majd venni, de nem tudom, hogy XL-es legyen e. 205/55 R16 méretben 91H vagy ugye 94H.

    Szóval amiket írtam feljebb, azok 16-os ballonos méretben mennyire jönnek elő? Vagy így biztonság, kanyarodás szempontjából jobb választás lehet? (BMW E90, amire defekttűrő is mehetne, szóval futóműnek mindegy iylen szempontból, mert olvastam azt is, hogy futóművet is jobban igénybe veszi)

    Korábban másik autón volt már WinterContact TS850, de azok már kisebb sebességnél is nagyon hangosak voltak, viszont tudta a dolgát hóban is, de nagyön süvített, a Continentalt most hanyagolnám, és csak e kettő között gondolkodtam (TS860 és Dunlop WS 5. A 860 ugye a 850 utódja)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák