- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autóhifi
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
PROHARDVER!
Mit jelent az Amerikai Álom napjainkban? Niko Bellicnek, az európai emingrásnak a reményt, hogy meg tud menekülni a múltjától. Unokabátyjának Romannak az álmot, hogy együtt megcsinálják a szerencséjüket Liberty Cityben, megnyitva az utat a lehetőségek országába.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz Teasüti #31750 üzenetére
magasabb beállításokkal magasabb az FPS számom Max Paynben, mint GTA IV ben. Szóval az elavulás itt nem olyan észrevehető Igen a RAGE motor hajtja azt is és gyönyörű frankón optimalizált lett a játék, ezért számítok rá hogy a V is az lesz. DE! közel sem biztos ugyanis a MP3 az lineáris játékmenetű, mig a GTA-ban egészen más minden, így lehet hogy az is szar lesz
-
#81556480
törölt tag
válasz Mariann294 #31753 üzenetére
Ez nagy igazság
-
mrhitoshi
veterán
válasz mrhitoshi #31721 üzenetére
Úgy látszik meg oldottam a problémát. Megtaláltam a hiba kódját a Log-ban, C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\GFWLive\Logs és innen kikerestem a hiba kódját, ami 0x80048821 volt. Keresgéltem egy ideig a neten, és azt találtam, hogy a windows live rendszere nem szereti a 15 karakteres vagy annál hosszabb jelszavakat, így módosítottam a jelszavamat, és most már be tudok jelentkezni a játékon belül a GFWL-ba. Érdekes probléma.
A Rockstaros probléma még mindig fenn áll, viszont mikor az EFLC-t indítom más milyen ez a Rockstaros valami, és ott be tudok jelentkezni.PS4
-
Bjørgersson
félisten
válasz mrhitoshi #31756 üzenetére
Minden patchet feltelepítettél az alaphoz? Utána ott is másmilyen a Social Clubos bejelentkező ablak, azzal szerintem sikerülnie kellene.
Erdei88: A tiedre nincs ötletem.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Bjørgersson
félisten
Most meg simán tudtam játszani ~2 órát jelentősebb lag nélkül. Érdekes. Lehet direkt szívat.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Dtomka
veterán
Sziasztok!
Próbáljátok ki a icenhancer 2.1 verzióval a GTA IV et. A játék nagyon szép lesz, és tökéletesen fut, úgy értem nincs benne mikrolagg, úgy mint a 2.0 ban !
Én 1920x1080 ban használom, a legfelső high--ban a többi lowon van, és így is nagyon széphttp://www.youtube.com/watch?v=fRAzvytjFq8
Innen tudjátok letölteni : http://icelaglace.com/
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Jön valaki multizni?
-
Teasüti
nagyúr
válasz #81556480 #31765 üzenetére
Mit tudtok arról, hogy ha moddolt kocsival szeretnék multizni (free play nyilván), akkor mit csinál a játék? Semmi hack nincs rajta, csak egy simple native van fent, de még nem dobott ki eddig multiból. Átalakítottam az FBI Buffalo-t és kíváncsi lennék, ezt lehet-e használni online.
Illetve ha igen, akkor a többiek ebből mit vesznek észre? Nekik is módosított verzió jelenik meg? -
MarcZ
senior tag
-
Teasüti
nagyúr
És hogy egyezteti össze a játék az én kocsimat az övékkel, nekik az "eredeti" abnormálisan fog mozogni?
Pl megemeltem a hasmagasságát az enyémnek, na most ha én átmegyek egy kerítésen, amin az eredeti nem tud, akkor ebből ők azt látják, h "átbugzok" a terepen?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Van vkinek ötlete mit és hol kell módosítani, hogy egy robbanás ne vigye ki a szélvédőt azonnal egy kocsin? Próbáltam a weaponfx.dat-ban a GLASS és WINDSCREEN soraiban a robbanófegyverekre vonatkozó részeket kicserélni nullákkal, illetve felcserélni másra, de nem jött be.
Van az anyagoknak vmiféle élete? Mitől függ az, hogy mennyit bír egy szélvédő, mielőtt kitörik?
Pl meele-ből van mikor azonnal betörik, van mikor megreped, van mikor csak a sokadik ütésre törik be.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bjørgersson #31772 üzenetére
Ezek azonosító számok, nem 1 bájtos értékek.
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bjørgersson #31774 üzenetére
Neten kb. nulla infót találni a módosítások mikéntjéről, inkább már kész megoldásokat szoktak kirakni. De hogy hogyan és mit módosítanak, arról bezzeg sehol nem találtam semmit.
-
Bjørgersson
félisten
válasz Teasüti #31775 üzenetére
Ha gondolod, holnap segítek neked, hátha ketten jutunk valamire. Csak mondd meg merre találom őket, itt még extra szűz vagyok.
Ezt megtalálta már valaki?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bjørgersson #31776 üzenetére
GTAIV\common\data\effects\ alatt találod a weaponfx.dat-ot, amivel idáig próbálkoztam.
Illetve még az explosionfx-et módosítottam, hogy a kocsik ne durranjanak fel egy találattól, de a szélvédő azonnal kirobban. Ez elfogadhatatlan egy páncélautónál.
Gondolom a mod minden kocsira érvényesülne, de első körben az is több, mint a semmi.Azzal a két fájllal mit szándékozol csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz Bjørgersson #31774 üzenetére
Uch, ne is mond. III-ban és VC-ben átírtam a taxikat (merthogy abból volt a több). Olyan erejük volt, hogy az ütközéstől szabályosan elrepültek a kocsik, még a páncélos kocsi is. És olyan gyors volt a gépem, hogy átrepültem egyik szigetről a másikra.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
#81556480
törölt tag
Amugy miféle fétis az ilyen üvegkitörés elleni elprogramozgatás ?
-
Teasüti
nagyúr
válasz #81556480 #31780 üzenetére
Páncélautó fétis.
Még egy gta-ban sem élhettem ki ultra hightech csoda szuper autós tv sorozatok ihlette perverzióimat, de a gta 4 áll eddig a legközelebb ennek az átéléséhez.
Az egyik ilyenben a kicsi kocsi gond nélkül kibírt egy RPG-t és "csak" egy nagyobb fajta lyuk lett a vezető oldali ajtóban, de a kocsi ment tovább.Ennél jobban annak örülnék, ha végre visszaköszönne a sorozatban a fedélzeti gépágyú.
Milyen az már, hogy még le se lehet húzni az ablakot, hanem csak egy laza mozdulattal kib.ssza a sofőr lövés előtt?
A gta 2-ben lehetett gépfegyvert szerelni a kocsira.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz #81556480 #31784 üzenetére
FIB Buffalo-ból konkrétan.
Már "terepjárósítottam", meg akkora nyomatékkal bír, hogy négykerék-hajtás mellett drift-elgetek vele. Golyóálló szélvédője van, a robbanások erejét meg levettem, hogy ne durranjanak fel az autók azonnal. Már csak a szélvédőt kéne megbuherálni, hogy a robbanás ne törje ki már két autóval arrébb.
A simában ha végigviszed a játékot, akkor vmelyik karakternek egy Infernus lesz az ajándéka, amit a város egyik parkolójában vehetsz fel.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bjørgersson #31776 üzenetére
Nem jutottam előrébb a robbanást illetően.
Bármire átírhatom a weaponfx robbanófegyverekre vonatkozó azonosítóit, az eredmény nem változik.Más:
Próbáltam új anyagot definiálni a materials.dat-ban, meg a weaponfx.dat-ban is hozzáadtam pár új sort. Erre a játék összeomlik.
Hogy lehet új anyagokat definiálni?
Azt csináltam, hogy fogtam CARMETAL-t és bemásoltam a lista végére 156. anyagnak, majd az FX Group részét átírtam, hogy másmire - CARMETAL_BP - hivatkozzon a weaponfx.dat-ban.
Aztán a GLASS_STRONG-nak is másik Fx group-ot adtam meg - GLASS_BP.Weaponfx-ben:
új sorban csináltam egy új bejegyzést, CARMETAL_BP. Nekem tetsző azonosítókkal feltöltve, utána GLASS_BP szintén újragondolt azonosítókkal.
Csináltam új azonosítókat is, h hogyan kéne reagálniuk a fegyverekre a két új anyagnak.
Pl. a kispisztolyra fémes szikrákat kéne vetnie a szélvédőnek, de nem törik be; az új 156. anyagom lenne a páncél a kocsin, vagyis a CARMETAL_BP-re kéne hivatkoznia a weaponfx-ben, aminek meg úgy kéne viselkednie, hogy lövésre szikrázik, de nem hagy maga után golyónyomot.Szóval a cél az lenne, hogy két új anyagot hozzáadni a játékhoz, és az új anyagokkal felruházni egy autót. De amint egy plusz sort hozzáadok vmelyik fájlhoz, a játék ott omlik össze, mikor kilépek az házból az utcára. Vagy "váratlanul leáll", vagy pedig GFWL hibával leáll - hibakód wtv260.
Jártas itt vki a mod-dolásban?
-
-
Bjørgersson
félisten
válasz Mariann294 #31790 üzenetére
Úristen, de beteg. Elég lehetett felmászni arra a lépcsőre.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mariann294 #31790 üzenetére
Igen, ez volt az!
Elsőre is megvolt, csak azóta kiment a fejemből.(#31789) kovy29
Nem para, majd próbálkozok még, ha lesz kedvem. -
Geryson
addikt
válasz Mariann294 #31790 üzenetére
Naagggggyon komoly kis videó!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Erdei88
veterán
Nem tudom próbáltátok-e már de az új Icenhancer-rel már 100%-on használja a Gpu-t a GTA 4.
nálam legalábbis eddig nagyon változó volt, de max 60-65% volt beállítástól függetlenül. -
bognar110
őstag
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
Üdv!
Miért lehet az, hogyha megyek küldetésért és odamegyek a nyilhoz, akkor nem kezdi el az átvezető videót lejátszani, ergo nem történik semmi? Nincsen nagyon ötletem, remélem nektek van megoldásotok az ilyesmire.
Előre is köszi.
-
-
bognar110
őstag
válasz Bjørgersson #31798 üzenetére
Igen direkt driftes hadnlinget raktam be, mert lehet csinálok driftes videót.
chatran: Ja jó lett volna dirtbe tetszik a verda
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- PlayStation 5
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...