Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    Ott indul a tortenet, hogy

    49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
    a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

    3. § g, (4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.

    Tehat bele sem kell menni a 15 napba, mar nagyon durvan el vannak kesve, az meg hogy a szervizes igy meg ugy, az a kutyat nem erdekel. Meg kell fogni a kerdeses deszkat, es elvinni a nagyker szervizebe, ez aztan kurva bonyolult feladat. Es feltetlen szervizes kell hozza.

    Ez ugyanolyan baromsag, mint amikor a "szepemleku" mistralban 6-ig volt nyitva a szerviz es 8-ig a bolt (vagy valami hasonlo). Es akkor szerviz zarasa utan ment az ember, akkor nem vettek at a hibas cumot, merthogy a szerviz zarva. Ize, az elado a mistral cw. dolgozoja? Igen. A szervizes is? Igen. A jotallas kotelezettje is a mistral cw.? Igen. Akkor juzer hol nem szarja le az egeszet? Itt a cumo, tessek atvenni es intezni, mert kotelezo. Ennyi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák