- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- TCL LCD és LED TV-k
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz mefistofeles #25349 üzenetére
1 futam után ilyen következtetéseket levonni butaság! Nem is értem....
-
P00By
nagyúr
Majd jól átvizsgálja az FIA a bikákat és minden szabályos lesz
-
zuchy
őstag
Hát ha valóban a szárny oldalnézetének a közepét terhelik meg akkor lehet, hogy nem hajlik az el. De ha megkapja a kocsin a légáramlatokat, akkor már bólint a szárny előre fele.
A szabályban az van, hogy a közepét terhelik meg ha jól tudom és úgy átmehet a teszten. Valamint az orr is hajolhat valamit lefele, nem tudni. Valamit tudnak, amit a többiek nem. Csak így lehetsz jó itt. Mondjuk a Kers-el lehet lesznek gondjaik, következő futamon melegebb lesz.PC-STYLE.hu
-
werszomjas
addikt
Kubica rátapadt a tévéképernyőre a futam alatt
Remélem nem csak szerencséje volt Petrovnak, és folytatja a jó szereplést
Szerintetek tényleg dobogós vagy dobogó közeli a Renault?
Nem mernék rá fogadni[ Szerkesztve ]
üdv
-
[CS]Blade2
addikt
Mind1, hogy csinálják, a lényeg, hogy semmit nem ér, ha a bepanaszolja őket a Mclaren, mert a szárny szabályos, megfelel az előírásoknak, és átmegy a teszten. A vicces része pedig, hogy a többieknek fogalmuk sincs, hogy kell ilyet építeni, különben már rég fent lenne egy-egy hasonló szárny.
Az a gáz, hogy ma már minden csapat úgy gondolkodik, hogy ha valaki jobbat épített nálunk, az biztos szabálytalan. -
proof88
addikt
"Az F1technical fórumában az egyik hozzászóló szerint a Red Bull-csapat egy merevítő elemmel játssza ki a technikai ellenőrzést, ugyanis azt arra a tengelyre szerelik, amelyre az FIA ellenőrei a súlyokat pakolják, így a vizsgálaton merevnek tűnik az alkatrész. A pályán, a légellenállás miatt azonban a merevítő elem körül a szárny első része még el tud hajlani, mert a legnagyobb terhelést a menetszéltől a szárny elülső része kapja, a tesztelt tengelytől előrébb."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #25357 üzenetére
Ezt csak akkor tudná bebizonyítani az FIA, ha szélcsatornában ellenőriznék az autókat.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #25347 üzenetére
Én már kifejettem, hogy értem. Vörös ködben árnyékra vetődött.
Kár érte. Ennél az igazi Satot idéző akciónál jobb lett volna látni mit tud az FW33.
Sőt azt is értem, hogy miért kívánja a sok unalmasozó egy ilyen elbaltázott eset után a pilóta fejét. Vannak egyes pszichopatológiai esetek, akik csak az ürügyet keresik, hogy másba kössenek, és van a csordaszellemű tömeg aki követi őket. Így működnek a megkövezések, lincselések...Az viszont nekem is magas hogy van olyan határozatlanul kiintegrált személy aki olyan üres adatokkal parasztvakít itt Vettel-Webber vitában, mintha nem emlékeznénk a tavalyi futamra. Igen, emlékszünk, a RB csapat akkor mégérdekesebben cserélte a kerekeket, és azért tudjuk, hogy a lecsóban magasabb a közegellenállás....
Utánam a kondenzcsik!
-
Bermi
aktív tag
válasz Motion_Blur #25335 üzenetére
Nem tavaly volt erről valami döntés, hogy a levezető körre maradnia kell üzemanyagnak, különben azt is büntetik? Ha jól emlékszem Hami állt félre és akkor beszéltek ilyesmiről
Mondjuk nekem 8, mert Schumi kiesett, Alonso meg előtte volt
F1.....
-
hoffman_
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #25360 üzenetére
Igen, és az eddig miért nem jutott az eszükbe? Sokkal reálisabb képet festene.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hoffman_
nagyúr
válasz hunnylander #25369 üzenetére
Ez de komoly, köszönet érte Jóféle oldal
"TommyB, aki egyébként Vettel és Hamilton szurkoló. Érdekes éve lesz. "
Épp mondani akartam, hogy ezt így hogy a rákba találta ki?
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
cyberkind
félisten
Nem tudom hogy láttátok-e már, de ezek elég beszédes képek !
Red Bull
Re Bull vs Mclaren
-
zuchy
őstag
válasz Motion_Blur #25376 üzenetére
Az első szárnya van egy leheletnyivel lejjebb. Talán 1 cm lehet. De nem kis sebességnél kéne megnézni, hanem a célegyenesben.
PC-STYLE.hu
-
cyberkind
félisten
válasz Motion_Blur #25376 üzenetére
Az első szárny jobb oldalát !
A lényeg itt jön ki a legjobban :[link](#25377) zuchy
Nem vagyok egy mérnök, de úgy gondolom hogy ezzel a Red Bull, jelentős kanyarsebesség növekedést ér el, a többiekhez képest ![ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz cyberkind #25378 üzenetére
Értem én hogy non-stop.. de meddig van nyitva?
Kicsit csalóka a kép, érdemes megnézni a hátsó szárnyakat
BMW001: nem szabálytalan. akkor lenne az, ha tudnák bizonyítani
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
cyberkind
félisten
válasz Motion_Blur #25380 üzenetére
Az igaz, de a Mclaren orrkúpja lejjeb van mint az RB-nek, de a szárnyak mégis magasabban vannak, én pl így hasonlítottam !
Egy régebbi képen látszik !
Mi meddig nyitva ?
A bolt, reggel 6-tól, este 7-ig ![ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Szerintem akkor is szabálytalan. A szabály kimondja, hogy nem használhatnak flexibilis dolgokat. Anno a Ferrari fenéklemez is szabályos volt, mert a teszteken átment. De amint az FIA tudomására jutott, betiltotta. Pedig az is átment a tesztjeiken.
Itt is nyilvánvaló a dolog, szerintem ott bent is feltűnt annak a sok okostojásnak. Ezzel foglalkozik mindenki... Szerintem Malay GP-re már módosított szárnnyal kell érkezniük. A csapatok sem fogják annyiban hagyni, és a sajtó is elég szépen felkapta. Sokáig nem halogathatják.Meg a képek nem hazudnak, hajlanak. És azoknak nem szabadna. Ha átmegy a teszten, ha nem. Az elég bizonyíték.
mod. A Ferrari lehet már reagált. Jön az új első szárny.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sekli
addikt
válasz MPowerPH #25387 üzenetére
Rajtad kívül mégis érti majdnem mindenki, hogy az a szabálytalan, amelyik nem megy át a szabályok ellenőrzését szolgáló teszteken. A Sauberek hátsó szárnya például nem volt szabályos, ki is zárték őket. Gondolom Te is látod a különbséget, így akár ezen a szárny vitán túl is lendülhetnénk lassan.
-
MPowerPH
félisten
Attól, hogy a teszteken megfelel, még szabálytalan lehet. Mondtam, ilyen volt a Ferrari padlólemeze is anno. Átment a teszteken is. Akkor azt mi alapján tiltotta be az FIA? Jah, hogy volt rá kézzelfogható bizonyíték. Akkor nekem ne mondjátok, hogy ez nem szabálytalan. Erre is ott a bizonyíték. A tesztek alapján az is szabályos volt, és ez is az. Közben mindenki tudja, hogy nem az. Azt betiltották, ezt is befogják. Maximum a módszeren gondolkoznak most, hogy mivel lehet kiszűrni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Pá
addikt
válasz MPowerPH #25387 üzenetére
A szabály kimondja, hogy nem lehet flexibilis.
Persze valamilyen szinten minden hajlik, semmi sem tökéletesen merev. Éppen ezért a szabály azt is definiálja, hogy mi az a szint, amitől flexibilisnek számít a szárny. A RB szárnya ezen a szinten belül van, szóval a szabály szerint nem flexibilis. End of story.Én őszintén szólva nem értem, hogy ez most mitől lett ekkora sláger, mivel már legkésőbb tavaly nyár óta ilyen a RB szárnya. Tavaly is gyorsak voltak tőle és tavaly sem tiltották be pedig lett volna rá idejük bőven. Csodálkozom, hogy ez idén újra téma lett, mert azt hittem azóta már az emberek hozzászoktak.
Egyébként azon is meglepődtem, hogy ennyire nem tudja lemásolni a többi csapat, hogy még a tél is kevés volt rá. Valószínűleg azért akarják betiltatni most megint, mert rájöttek, hogy gőzük sincs, hogy kéne hasonlót csinálni.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #25390 üzenetére
Igaz, így pontos. De kérész életű lesz ez. Igazából nem is értem. Ha képen alapján látható, hogy hajlik, méghozzá úgy hogy néha a földet súrolja, és a szabály kimondja, hogy nem lehet flexibilis elem az autón, akkor erre az FIA-nak reagálnia kell.
Pá: Persze, csak néha néha még az aszfaltot is súrolja. Igazából lejjebb már nehezen hajolhatna, mert akkor már szikrázna. Az meg már túl feltűnő lenne.
Kérdés az, hol nem lehet flexibilis. Az FIA tesztjén, vagy a pályán. Mert ugye nem mind1.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cyberkind
félisten
Nekem ezzel a szárnyas témával az a véleményem, hogy az FIA nagyon, nagyon, nagyon szereti, és teljes vállszélességgel, a Red Bull mellett áll !
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Jogi következménnyel nem járó technikai megoldás. Inkább ez a jó kifejezés. A szabály betartatása nem jön össze, az tény hogy hogy a szabályban leírtaknak ellent mond a kép, de nem tudják megfogni őket. Ettől még valami max jogilag lesz szabályos, ami kizárja a következményt. De jó érzésű, nem jogi kocka ember nem használja ezt a szót... Ettől függetlenül a forma1 erről is szól és ők az ügyesek jelenleg, tessék másolni ha olyan egyszerű.
Engem inkább (ami megint jogi ügy) az zavar, hogy Pereztől elvették a pontjait élete első futamán pár mm miatt, ami teljesítményben sem kavart be. Na ez a jog, az egyik autó nyaklik nyeklik látjuk, a másikat viszont mert mérhető bár sok vizet nem zavar, agyonvágják. Mindezt úgy hogy a pilótáktól is elveszik a pontokat, az elvárható intézkedés az én (nem jogi beállítottságú..) értékrendemben az lett volna, ha a csapattól veszik a el a pontokat, a pilótáktól nem. Mert a csapat követett el hibát, ami nem vagy minimálisan volt kihatással a pilóták teljesítményére. -
Pá
addikt
válasz Peat;) #25396 üzenetére
De miért akarja mindenki értelmezgetni a szabályt saját szájíze szerint? Nincs rá szükség, mivel nagyon is egyértelműen fogalmaz. A forma1 meg pont ezekről a kiskapukról szól, hogy az fixen rögzített keretek között kell megtalálni a nagyobb teljesítményt. A Red Bull nagyon jól csinálta a dolgát, engem pedig zavar, hogy az emberek mindig ráugranak a kiugró teljesítményekre és le akarják húzni a saját szintjükre.
És valóban nem ugyanaz a két eset, mert a Saubernél meg csak szimplán balfaszok voltak. Egyébként még annyit a storyhoz, hogy azzal védekeztek, hogy a gyártástechnológiájuk nem olyan fejlett, hogy ennyire pontosan be tudják lőni az ívet. Na most akkor azt kérdem én, hogy ha ennyire tudják magukról, hogy nem tudnak pontosan gyártani, akkor miért célozzák meg a 100mm-es határértéket, miért nem próbálnak mondjuk 105-öset gyártani és akkor azzal biztos nem lesz baj? Ha pedig erre az a válaszuk, hogy azért nem, mert a 105-össel lassabb lenne, akkor utána ne mondják, hogy a 95-tel nem nyertek sebességet...
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
tomic
addikt
válasz MPowerPH #25389 üzenetére
Ennek a Hornernek kiütném az összes fogát! Meg a csapat tulajdonosnak is.
Adják az ártatlant ! Szánalmas német-osztrák banda.
Remélem a többi csapat alkatrészei a következő futamon a földön fognak szikrázni!
És utána ártatlan ibolyakék szemekkel fogják mondani ,hogy a szabálynak megfelel!
Aktív témák
Hirdetés
- iPhone XR 64GB Black Refurbished
- T14s Gen3 27% 14" FHD+ IPS i7-1280P 32GB 512GB NVMe IR kam gar
- RAMSES GAMER PC // RYZEN7 2700X // 16GB DDR4 // 500GB SSD // POWERCOLOR RX6700XT 12GB HELLHOUND
- HYPER GAMING PC // RYZEN5 1600X // 16GB DDR4// SSD+HDD// ASUS ROG STRIX RX VEGA56 8GB(GTX 1080PoWeR)
- GAMER PC: i5-12400F/14600K -Új RTX 4060 Ti - Új 16/32GB DDR4 kit - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest