- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz Oliverda #24052 üzenetére
Egyik se a szívem csücske, Webbert addig csíptem, amíg nem volt a Red Bull-nál, Vettelt meg addig nem utáltam ennyire, amíg nem vette el Hami-től a legifjabb címet Szóval lets fight De persze objektív maradtam
JColee:
Mer a többi csapat mérnöke nem veri be az orrát a plafonba, ahelyett, hogy a monitort nézné, és tudják, hogy a flexibilis sz*r
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #24040 üzenetére
57 kör nagyon kevés.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #24049 üzenetére
Gondolom ezt a képet is láttad: [link]
Nem hinném hogy flexibb ez a szárny a többinél. Nem találtam más autóról készített képet a pálya ezen pontján sajnos, így nem nagyon lehet összevetni.
Pl: Ferrari is hajlik, de ez egy jóval lassabb kanyar.Amúgy meg durván néz ki a Red Bull hátulról (is) [link] ez a kályhacső nagyon adja
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #24056 üzenetére
Jó lenne látni egy másik autót is hasonló beállításból mert szvsz ez a vonalzós paintelés nem sokat ér.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D.Orion
veterán
Elkezdtem a hangolódást Ausztráliára.
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #24056 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
Még mindig nem tettem le teljesen a Merci double floor-ról.
Ezen a képen úgy tűnik, hogy már ott van, csak még le van takarva, az oldaldoboz alatti takarólemez mögött látszik a padló mintázata... a kipufogó is elég átmenetinek tűnik. A toro rossonak úgy tűnik bejött a második padló, szóval jó lenne, ha a Mercinek is lenne egy.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
Perez vajon megint levágott egy kanyart vagy tisztán futotta a 1:22.042-t?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Szívás lenne még egy olyan év, mint a tavalyi, szóval most még kapaszkodom minden fűszálba, mielőtt teljesen kiábrándítanak Melbourneben.
Oliverda: úgy tűnik azóta talált egy még rövidebb utat, már 21.7
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #24063 üzenetére
Massa 1:22.092
Perez 1:21.761Webber mindjárt megunja, aztán odaszór a 21 alatti időt
állítólag a mai napon lesz a legjobb idő, 22 fok és napsütés. szerintem ma láthatjuk majd a legjobb köridőket
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Thom!
veterán
válasz Motion_Blur #24065 üzenetére
1.20 idő volt tavaly időmérőn
1.21 idő már igen komoly lenne pirelli gumival, és dupla difi nélkül valljuk be[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #24065 üzenetére
Kíváncsi leszek hogy melyik autóra milyen hatással lesz a hőmérséklet. Ugye az elmúlt években nem volt ritka, hogy bizonyos autók sokkal jobban működtem melegebb hőmérsékleten.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shteer
titán
válasz Motion_Blur #24069 üzenetére
reméljük később is olyan jó lesz mint amilyennek msot tűnik
szerintem jónak tűnik..
-
zuchy
őstag
PC-STYLE.hu
-
Motion_Blur
félisten
-
-
cyberkind
félisten
válasz shteer #24074 üzenetére
Olcsó fejleszteni, az F1 sohasem volt arról híres, hogy keveset költünk !
Szintúgy az olcsó gyártani-nál is !
Engem nem érdekel sem a környezet, sem a kis fogyasztás, az F1-ben !
Eddig is kapcsolatban volt a piacon lévő kocsikkal, ami egy kicsit erősebb motort tartalmazott !
Erős, hát a mostaninál, és 10, 12 henger-nél is bőven gyengébb lesz, tehát egy szóval gyenge !
Szép hangja van, ez olyan mintha a Star Wars-ban a fogatversenyt, rotációs kapákkal vették volna fel ! -
cyberkind
félisten
válasz shteer #24076 üzenetére
Igazából visszasírom a régi szép időket, az autó gyártásba is, gondolok a régi amerikai izomautókra, amikor még nem gondoltak arra, hogy mennyit fogyaszt, hogy környezetbarát, meg ilyen hülyeségek, mint most, az F1-el ugyanez a helyzet, remélem érted !
Egynek elmegy !
[ Szerkesztve ]
-
zuchy
őstag
Annyira én sem lelkesedek ezek a 4 hengeres csodák után, jó lenne még 2013 előtt kimenni élőben is hallani, mert nagy élmény lehet. A környezetvédelem az olyan divat, marketing jellegű, nem az f1-es kocsik fogják még jobban tönkretenni a földet. De hát azok a 4 hengeresek is zabálni fognak. A turbókra leszek még kíváncsi, lehet lesz pár amit megeszik a motor. Bár a régi túrbosokól nincs ilyen információm.
PC-STYLE.hu
-
sekli
addikt
válasz Motion_Blur #24046 üzenetére
valami kiderult belole?
-
Pá
addikt
zümmögős lett az f1.com
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
D.Orion
veterán
válasz cyberkind #24077 üzenetére
Már USA-ban is drága az üzemanyag. Épp pár napja ült össze a kormány náluk, hogy tárgyaljanak az ország tartalék olajkészleteinek a megnyitásáról. Attól féltek, hogy eléri náluk a benzin ára az 50Ft/L-es lélektani határt.
Teljesen egyetértek amúgy veled, az F1-nek nem környezettudatnak és nem olcsónak kell lennie, hanem a lehető leggyorsabbnak és legizgalmasabbnak.
[ Szerkesztve ]
-
attisx
addikt
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Thom!
veterán
Schumacher diktálja a tempót!
1. Schumacher Mercedes 1.21.268Tavaly Webber gyerek 1.19.995 nyert időmérőt
-
D@ni88
addikt
ferrarin még mindig ez a bot első szárny van, nem hiszem hogy annyira hatékonyan működne, látva az RBR és Mclaren első szárnyát
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #24087 üzenetére
Közben én is láttam, hogy az amus azt írja... más források meg mást, érdekes.
lehet hogy igazad van, egyre több helyen írják, hogy soft és old[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Thom!
veterán
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #24089 üzenetére
A Ferrarin vadi új első szárny van. Új az oldallap, a főlapok is kicsit másnak tűnnek, a tartó rész meg radikálisan bazi nagy lett (nézz meg egy oldalnézetet).
Az aerodinamika nem olyan terület, hogy minél nagyobb a szemel látható változás, annál nagyobb a javulás köridőben. Szemmel alig észrevehető változások is lehetnek relatíve nagy jelentőségűek.
Az első szárnynak harmóniában kell lennie az autó hátrébb eső részeivel, milliméteres változtatásoknak is lehet jelentősége, hogy 'a szárny hova dobja a légáramlatokat'.
Ha például levehetnénk a Red Bull szárnyát és feltehetnénk a Ferrarira, nem valószínű, hogy jobb lenne vele, még ha a Red Bull szárny több leszorítóerőre is képes, mert a 'Ferrari autón rossz helyekre dobnál a légáramlatokat' és az autó aerodinamikája a szárnytól hátra hibásan működhetne.
www.HunnyF1.com
-
Thom!
veterán
Michael Schumacher Mercedes GP 1:22.528 1:21.557 1:21.294
ezeket mente Sumi tavaly időmérőn
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
Schumi azóta nyomott egy 1:21.7-et és egy 1:21.4-et is.
Most már jöhetne egy versenyszimuláció is ebéd utánStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #24095 üzenetére
Norbi azt mondta délután hosszú etapokat fognak nyomni.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
Érdekes kis autó. Az első szárnyról az a benyomásom, hogy volt a tervezőcsapatban valaki az egykori Hondából/BrawnGP-ből és megvolt nála a CAD fájl.
www.HunnyF1.com
-
lacos001
senior tag
válasz hunnylander #24098 üzenetére
Jézusom és megszületett még1 csodaautó,ami majd betart a többieknek.........
Bár ahogyan néztem a képeket,felfedeztem 2 csodálatos "pilótát" is,akik megfelelő rutinjukkal,hatalmas szenvedések közepette feledtetni fogják,hogy mibe is ülnek........Amúgy csinos autó,csak nem sok minden mutatja azt,hogy ezt pontszerzésre tervezték.Aztán lehet tévedek,a szinkavalkád megzavart.......
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- Bluetooth hangszórók
- Apple iPhone 11 - népalma
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker)
- Katana GF66 12UE 27% 15.6" FHD IPS i5-12500H RTX 3060 16GB 512GB NVMe gar
- ZBook 15 G4 27% 15.6" FHD IPS i7-7820HQ M2200 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Apple iPhone 16 Pro 256GB Black Titanium, Bontatlan, 1 Év Apple Garancia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest