Hirdetés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #88 üzenetére
Több okból el lehet 'felejtve'. 1. Ecclestone túl sokat kér a rendezőktől, ami előteremthetetlen és nagyon veszteségessé tenné a futamot a rendezők szemszögéből. Persze a FOM/CVC kaszálna rendesen. 2. Nehogy már az olaszoknak túl jó legyen. Egyébként nekem Senna (és mások) halála miatt már nem olyan szimpatikus a pálya. Rossz érzéseket kelt. Tudom, hogy más pályákhoz is kötődnek halálesetek és egyéb szomorú dolgok, de Senna az első nagy kedvencem volt és gyerekfejjel éltem meg a halálát.
Szerencsére a Magyar Nagydíj, immár, mint az egyik legtradicionálisabb, benne van a tradicionális lecsóban; Donington/Silverstone, Hockenheim, ..., Spa, Monza.
Vigasztaljon ez és Montreal.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz venember83 #88 üzenetére
az a két spanyol biztos maradni fog még jó ideig, de a török helyett igazán lehetne Imola ahol legálabb nemcsak pár autó lenne a pályán hanem nézők is a lelátokon
-
Bermi
aktív tag
válasz venember83 #157 üzenetére
Kimi semmit nem nyert vele, nem fért el és kiengedte szerintem.
ott is 4.-ik volt és 4. helyre jött vissza, ha jól látom.
és után előzött 2-t.Badoer előre jött a kiállásoknak köszönhetően
[ Szerkesztve ]
F1.....
-
blazsey2
senior tag
-
7Heads Drago
veterán
válasz venember83 #157 üzenetére
Miért is?
Nem sok hely volt ott neki...Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #157 üzenetére
Pályán kívül előzött. Elvileg ezt így nem nagyon szabad.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #180 üzenetére
Ja, csak akkor nem nagyon volt már választása, ergo egy balesetet került el.
Fekvőrendőr kell oda és akkor nem lesz ilyen.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
félisten
válasz venember83 #369 üzenetére
Hova megy alonso a renault-tol?
-
félisten
válasz venember83 #373 üzenetére
Akkor ferka, remelem jol fog menni.
Al_Bundy_v2: Itt egy gond van, a ha, technikai sportban ugy tudom nincs ilyen.
-
deicide
veterán
válasz venember83 #531 üzenetére
pedig végignéztem, de már fáradok, mondjuk Te is, mert nem #524 hanem #523...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #711 üzenetére
Hosszútávon környezetbarát, de már rövidtávon is lehetne az. Azáltal, hogy egyszerűen fejlesztik, beleértve az akkumulátorokat is.
Még ha az F1-ben, ami a KERS-fejlesztések dinamikus indukátora nem is csapódik le a környezetbarátság, de viszont a jövő közúti autóinál már igen, és azáltal, hogy egyre kevesebb kőolajszármazékot égetnek el és egyre jobb és jobb energiatárolást valósítanak meg. Ne gondold, hogy környezetbarát energiatárolás szinten nincsenek fejlesztések. Már most vannak; Williams. Ne csak mérgező akkumulátorokban gondolkozzál. Továbbá környezetkímélő fejlesztési irányok kijelölése szabályalkotás kérdése, és már most megvalósítható lenne.
Ez pont kapcsolódik, de anélkül is érdekes főleg az egyik szurkolótábornak.
Egyébként a TERS is bevezetés alatt áll(hatna), Le Mans-on már jövőre alkalmazható lesz.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #711 üzenetére
A Williams rendszerében pont az lenne a lényeg hogy nem használ akksikat. [link]
Sőt a Williams a KERS miatt korábban még egy kisebb céget is megvásárolt.[link]
Ez egy egész jó írás: [link]
"Hasonlók a percenként 35 000 fordulaton pörgő lendkerék kockázatai is. Ha valami megakasztja a rendszert, akkor komoly esély van rá, hogy nagy sebességű törmelék terítse be a versenyautót, egyaránt veszélyt jelentve a benne ülőre és a közelében haladókra. A Williams tájékoztatása szerint az ő lendkerekük meghibásodás esetén is biztonságos marad. A brit csapat egy új szén kompozit anyagot használ, amit a szintén brit Urenco cég fejlesztett ki. Az Urenco urániumdúsításhoz készít centrifugákat. Az új anyagot úgy alkották meg, hogy meghibásodás esetén porrá málljon. "A konstrukció értelmében egy meghibásodásnál - legyen az egy ütközéses baleset - a lendkerékből nem marad más, mint szénszál por nagy nyomású kigázosodása" - mondta Scott. "
35000RPM/min azért már nem semmi...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #871 üzenetére
soha
Ezt az autót bevallottan más szempontok alapján tervezték (nincs középső vezetőüles sem egyebek közt), a McLaren F1 az meg egy csoda.
.. -
hunnylander
őstag
válasz venember83 #884 üzenetére
Azokat az autókat is ismerem. Habár már nem tartja a leggyorsabb sorozatgyártású utcai autó címét (de nagyon hosszú ideig uralkodott; 1994-2005), de még mindig az F1 a leggyorsabb 'szívómotoros' (naturally aspirated) szériaautó.
www.HunnyF1.com
-
kisJack
aktív tag
válasz venember83 #892 üzenetére
Ez kurva jó volt!
-
JJános
addikt
válasz venember83 #892 üzenetére
Én nem vagyok rönyós. Csak a totyik kedvéét.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #980 üzenetére
A Voda meg a Merci is arrébbköltözhetne és akkor jöjjön az Orange és a McLaren-narancs és 'hazaérkeztünk'.
www.HunnyF1.com
-
--HARDCORE--
senior tag
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #1413 üzenetére
"Történt az utóbbi évben sokkal komolyabb szabálysértés is"
Hol? A közutakon?
Amúgy ez teljesen logikus és várható lépés volt. Mondjuk én egy kicsit azért sajnálom az öreg Brióst bár az tény hogy elég sokat csítelt össze 20 év alatt. Jó lenne ha Prost jönne a helyére vagy esetleg Richards.
Búcsúzóul:
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #1826 üzenetére
Nem voltam benne biztos, hogy magyarul mi lenne a helyes megfelelője, ezért inkább idéztem.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #2279 üzenetére
Mindig is a Mester marad az etalon, ezen nem változtat semmi. Rajta kívül csak Kiminek tudtam drukkolni. Nem tudom ebben mi a váltogatás..
A Domenicali féle Ferraritól meg Enzo forog a sírjában..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
válasz venember83 #2288 üzenetére
hát azért ott van az Iceman-es tetkó
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #3207 üzenetére
Mernének is mást használni, amikor a Lenovo a hivatalos beszállítójuk.
www.HunnyF1.com
-
iguana
őstag
válasz venember83 #3280 üzenetére
LOL
14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
-
LOTR
addikt
-
madstunt
addikt
válasz venember83 #3304 üzenetére
ha koba megkapja a büntetést akkor a ferrari tuti megóvja a mozzanatát webbernek
-
LOTR
addikt
-
Csabee.
nagyúr
válasz venember83 #3304 üzenetére
Köszi!
Ez a Kobayashi szimpi srác nekem!: ) Bááár leszakadna az ég 5körön belül.Üdv: Csabee.
-
LOTR
addikt
válasz venember83 #3315 üzenetére
mivel Ferrari nem volt versenyben (és sajna Kimi sem), így nekem teljesen mindegy ki mit nyer
eddig kb semleges volt, de ezek után nem bírom Webberthát eső sajnos nem jött
Buttonnak gartuláció
végre Kubica is dobogón van ráadásul 2.
és Kimi is csak feljött 6-nak[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
madstunt
addikt
válasz venember83 #3315 üzenetére
Hivatalos Live timing szerint:
nyomom én is a gombot asszem...[ Szerkesztve ]
-
Csabee.
nagyúr
válasz venember83 #3337 üzenetére
Olvasd el az előző focimeccses összehasonlításom! Ez pont ugyan az a helyzet
Üdv: Csabee.
-
Csabee.
nagyúr
válasz venember83 #3343 üzenetére
Azt az idényt nem láttam, pont rákövetkezőleg kezdtem el nézni komolyabban!
Üdv: Csabee.
-
prmcsk
addikt
válasz venember83 #3343 üzenetére
Azért hambi eldobott 17 pontelőnye sem volt gyenge, mikor csak két verseny volt hátra...
Azóta nálam a "nem kicsit lúzer" a jelzője...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #3356 üzenetére
Villeneuve ennél jóval konstansabb teljesítményt hozott. Ő nem csak az évad első felében tudott nyerni a jó autóval.
D@ni88:
"És látszott hogy égés már neki a Ferrari."
A boxban különösen.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #3403 üzenetére
Majd kapunk válaszként sumakkert, magömlést, jerezt, stb
Peat;): LOL, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #3468 üzenetére
Elvileg 1 motorszállító max. 4 csapatnak adhat motort. Én is kíváncsi leszek de kétlem hogy azonnal beletalálnának a tutiba.
"Meglehet, hogy ők adják a jövő év világbajnokának is a motort?"
A Campos, a Manor, a Lotus, az USF1 vagy a Willimas lenne jövőre a bajnok?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Chip
aktív tag
válasz venember83 #3476 üzenetére
Szerintem nem vicces, hanem nagyon is ésszerű dolog volt amit a Brawn szerelői csináltak.
Mert Kova a Brawn box-a előtt állt meg és ők gyorsan elhárították az IFA-t (Ideiglenes Forgalmi Akadály) -
Oliverda
félisten
válasz venember83 #3484 üzenetére
Na de a Brawn és a McLaren között van egy közös pont, a Mercedes.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
válasz venember83 #3476 üzenetére
És ha jól láttam akkor a Brawn szerelői szedték le?
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #3516 üzenetére
Ja, eléggé jól kirakott ez a puzzle. Kétlem hogy kitaláció. Időközben a Marlboro is lapátra került (ahogy azt Montezemolo korábban szerette volna) és jön helyette a Santander. Mondjuk azt nem gondoltam volna hogy Todt és Montezemolo között évekig ekkora volt a feszültség. Gondolom Montezemolo azért nyomta be Domenicali-t mert őt úgy tudja mozgatni a háttérből mint egy marionett bábút.
A 99-es eset is eléggé meglepett, meg az is hogy Montezemolo Schumacher-Hakkinen párost akar Todt később pedig Schumacher-Rossi-t.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #3523 üzenetére
Sajnos nem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #3600 üzenetére
Nem utaltam sehol arra hogy esetleg majd a Ferrari-t támogatná. Sőt én inkább azt gondolom hogy annak ellenére hogy 14 évig a csapanál volt a 2010-es Ferrari csapat felépítése nem éppen szívet melengető számára. Ugyanis az utóbbi időben a Ferrari konkrétan a Todt féle ideával szembe pisil.
Persze ez nem azt jelenti hogy nem nézném ki belőle az ellenkezőjét. 98'-ban ő volt a legjobban felháborodva amikor Melbourne-ben a célegyenesben Coulthard csapatutasításra elengedte Hakkinen-t, aztán 4 évre rá megcsináltatta ugyanezt csak még "szebben".
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #3626 üzenetére
Kíváncsi vagyok az idei és akár a 2002/2004-es szezon nézettségi adataira. A jegyértékesítésekre meg főleg.
2006-2007-2008-at nem is gondolnám, hogy egy szinten mozogna ilyen téren az idei évvel. Klasszis csapatok feszültek egymásnak extraklasszis pilótáikkal, tényleg a legjobbak viadala volt mindegyik év. Az idei meg a hirtelen top verdában találom magamat pilóták ügyetlenkedése, kiegyensúlyozatlansága..
Legalább az kiderült, hogy nem elég a jó autó egy folyamatos jó teljesítményhez
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #3799 üzenetére
Ez a saját véleményem ami tényeken alapul. Egyrészt azon hogy az idei versenyein annyi pontot szedett össze mint Massa kb. fele verseny annyi alatt, illetve tudnék mondani pár versenyt (pl. Monza) ahol már rossz volt nézni amit művelt azzal az autóval.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Face8814
őstag
válasz venember83 #3990 üzenetére
Ezt sajnos átaludtam.
Mindenesetre a mai F1-ben az előzések száma/évad mutató vetekszik egy jobb motorverseny előzésszám/futam mérőszámmal.
Nem akarok itt flamelni, így nem is folytatom a gondolatmenetet hiszen a két sportág merőben eltér egymástól, de ettől függetlenül nekem aki a 80-as évek Senna Prost Mansell Piquet párharcain nőttem fel, a mai futamok inkább csak a délutáni szunya háttérzajának alkalmasak.
Sajnos csak taktika van, párharc, előzés egyre kevesebb.....[ Szerkesztve ]
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #4033 üzenetére
Szerintem ha a Toyota nem száll ki akkor ő lesz az egyik pilótájuk.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
válasz venember83 #4033 üzenetére
Remélem, h lesz jövőre
-
Xirtam
veterán
válasz venember83 #4046 üzenetére
Persze de mezei tv néző azt gondolná ha már valaki elmegy *szakkommentárnak* az mégis csak ismeri az autók festését és a pilóták sisakját!
-
hunnylander
őstag
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen